Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 Alene i parken - næsten da :3

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Alene i parken - næsten da :3 - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: Alene i parken - næsten da :3   Alene i parken - næsten da :3 - Page 8 Icon_minitimeTirs 01 Jun 2010, 22:06

Mac grinede hørt over det han sagde. "Aaarrgh!... Nej nej nej!! Du må ikke Lucaaaas... Jeg er bange"grinede han drillende imens han prøvede at se bange ud. Han kunnne ikke holde masken, da en kæmpe glad smil brød frem på hans læber. Han så på Lucas, og var glad for at have ham som ven, og han troede heller ikke på det Lucas sagde da han ikke kunne forestille sig at han ville gøre det imod Mac. Men hvis det nu en dag ville komme til at ske så ville Mac tilgive ham.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Alene i parken - næsten da :3 - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: Alene i parken - næsten da :3   Alene i parken - næsten da :3 - Page 8 Icon_minitimeOns 02 Jun 2010, 02:30

Lucas grinede af Mac og sig selv. Han puffede drillende til Mac og smilede stort. "ahaha, ej.. Jeg kunne da ikke finde på at gøre dig ondt" sagde han så og trak vejret roligt for at berolige sig selv og for ikke at få ondt i maven over at grine. Lucas så hen mod Mac og småfniste af ham da han holdte vejret for ikke at bryde ud i høj latter. Lucas kunne fatisk ikke finde på at gøre nogen fortræd, men.. Han kunne intet love da han ikke vidste om sin dæmon side ville vise nåde overfor Mac eller nogen anden... De gule sulteøjne skulle bare ikke vise sig nu... Aldrig nogen sinde hvis det stod til Lucas, men det kunne han ikke lave om på.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Alene i parken - næsten da :3 - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: Alene i parken - næsten da :3   Alene i parken - næsten da :3 - Page 8 Icon_minitimeOns 02 Jun 2010, 07:48

Mac smilte til ham, og grinede glad. "Det er godt"sagde han glad, men han regnede ikke med at Lucas ville gøre ham ondt. Mac grinede lidt over Lucas, da det så ud til at han havde svært ved at stoppe med at grine. Mac smilte skævt, og rejste sig. "Nå, men nu vi jeg få styr på mit hår!" grinede han, og bukkede. Han så lidt forvirret rundt, og bed sig i læben. "Ehm, hvor var det nu lige at toilettet var?"spurgte han forvirret, og grinede lidt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Alene i parken - næsten da :3 - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: Alene i parken - næsten da :3   Alene i parken - næsten da :3 - Page 8 Icon_minitimeOns 02 Jun 2010, 08:04

Lucas grinede muntert, og lagde hovedet tilbage. Han blottede sine tænder en smule i et stort smil og fulgte Mac med blikket. Han grinede stadig lidt over Macs måde at være på, da Lucas faktisk bare synes at han var morsom. Han pegede hen mod den lille gang. "første - og eneste - dør til højre." sagde han meget guide agtigt og grinede igen. "Det er vist også bedst at få styr på det nu... Inden det går helt amok" sagde han så og viftede lidt med hænderne som om at Mac skulle skynde sig lidt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Alene i parken - næsten da :3 - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: Alene i parken - næsten da :3   Alene i parken - næsten da :3 - Page 8 Icon_minitimeOns 02 Jun 2010, 08:12

Mac grinbede lidt af hans meget guidede stemme. "Aaah!?"grinede han, og nikkede. "JAvel sir! Jeg vil få styr på mit hår!"grinede han, og forsvandt så ud i den lille gang. Han gjorde som Lucas havde sagt og fandt ud på toilettet i et stykke. "Jeg fandt det!"grinede han, og så så lidt rundt. Han så sig i spejlet, og fik store øjne. "Hvilket smukt morgenhår du har fået dig Mac, mange tak og i ligemåde"mumlede han og grinede lidt af sig selv. Han smilte, og prøvede at få lagt det ned. Han sukkede, og så ned på sine fødder. "Hvorfor har jeg hår på hovedet?"mumlede han, og prøvede så igen at ligge det ned. Efter lidt tid havde han dog fået det til at ligge ned igen. Han pustede ud, og smilte så.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Alene i parken - næsten da :3 - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: Alene i parken - næsten da :3   Alene i parken - næsten da :3 - Page 8 Icon_minitimeOns 02 Jun 2010, 08:17

Lucas grinede over Macs kommentare og lukkede øjnene. Han lagde sig dog bare ned og trak bejret dybt for at slappe af igen. Han hev sin dyne hen over hovedet og smilede roligt imens. Han lyttede lidt på Macs mumlende samtale med sig selv, som han lige kunne høre, og grinede lidt for sig selv over det. *tossede knægt* tænke han og smilede, da han godt kunne lide Mac for at være så 'tosset', og bare sig selv.. Det gjorde faktisk at Han selv kom i et godt humør, og han havde jo aldrig forestillet sig at få en ven som Mac...
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Alene i parken - næsten da :3 - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: Alene i parken - næsten da :3   Alene i parken - næsten da :3 - Page 8 Icon_minitimeOns 02 Jun 2010, 08:33

Mac kom ud fra toilettet og ind til Lucas igen. Han så lidt på dynen hvor at Lucas å under. Han smilte lidt ved tanken om at drille ham. Han listede hen til sengen, og trak dynen væk fra Lucas. "Hallo, du ikke sove nu!"grinede han drillende, og trak dynen omkring sig og satte sig på sengen. Han smilte til Lucas som om intet var sket, imens han trak dynen trættere omkring sig. "Så fik jeg ordnet hår"sagde han stille, og smilte glad. Det sad som det havde gjordt dagen før.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Alene i parken - næsten da :3 - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: Alene i parken - næsten da :3   Alene i parken - næsten da :3 - Page 8 Icon_minitimeTors 03 Jun 2010, 02:14

Lucas grinede lidt, og hev dynen for at den skulle blive, men gav op og lod Mac få dynen. "Jeg sover ikke!" sagde han højt og grinede. Han satte sig op og så hen på Mac der trak dynen omkring sig. Han smilede roligt og strakte sine arme frem imens han gabte. Han var egentlig ikke træt, gabet kom bare lige pludselig. Han nikkede til det Mac sagde og smilede muntert. "jamen, det sidder jo lige så godt som igår" sagde han og lød som om han mente det. Det gjorde han jo også, men det gjorde det bare endnu mere troværdigt. Han smilede muntert og så hen på Mac.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Alene i parken - næsten da :3 - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: Alene i parken - næsten da :3   Alene i parken - næsten da :3 - Page 8 Icon_minitimeTirs 08 Jun 2010, 03:47

Mac grinede og nikkede. Han puttede sig godt i dynen så det til sidst kun lige kunne så hans hovede. Han rødmede let da Lucas sagde hans hår sad godt. Men han smilte så bare glad, og nikkede. Der skulle nogle gange ikke så meget til før han rødmede, men han plejede at skjule det. "Hvis jeg skal blive her lidt, så må jeg hente mine ting ved hotellet"sagde han stille, og så lidt tænkende ned. "Hvis altså jeg stadig må blive her til jeg finder et hus?"spurgte hsn forsigtigt, da det jo kunne være at Lucas havde endret sin menning? Mac kunne ikke lide tanken om det, da han havde det vildt hyggeligt hos Lucas, og ikke ville have noget imod at bo der.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Alene i parken - næsten da :3 - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: Alene i parken - næsten da :3   Alene i parken - næsten da :3 - Page 8 Icon_minitimeTirs 08 Jun 2010, 05:53

Lucas grinede lidt over at Mac rødmede, og rystede svagt på hovedet. "det er da ikke noget at rødme over. Det var jo bare en ærlig mening fra din lille weirde ven" sagde han muntert. Han lyttede så til hvad Mac sagde og nikkede så. "jamen selvfølgelig må du blive. Du må blive så længe du vil, hvis det er" sagde han så. "så skal du bare finde ud af hvornår vi skal hente dine ting. Nu eller senere?" tilføjede han så og smilede. Han sad egentlig og tog sig selv i at håbe på at Mac blev længe, meget længe... Eller måske endda flyttede ind til sidst`? Han synes i hvert fald at det var hyggeligt at have Mac boende, for så var han ikke alene mere, og Lucas havde klart brug for selvskab fra en god ven her for tiden.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Alene i parken - næsten da :3 - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: Alene i parken - næsten da :3   Alene i parken - næsten da :3 - Page 8 Icon_minitimeTirs 08 Jun 2010, 06:07

Mac smilte over det han sagde og vidste godt at det var lidt underligt at rødme over, men han kunne ikke gøre noget ved det. "Det ved jeg, men det skaete bare... Du ved? Det skete bare"sagde han og grinede. Han bed sig i læben, og grined glad. Han have glemt at han ikke mådte bide sig i læben. "Jeg vil gerne blive, men jeg kan jo hente det senere"sagde han og smilte til ham. Lucas virkede meget glad for at mac var der. Mac smilte, og væltede til side og ned og ligge. Han forsvandt ned under dynen, imens han grinede fjollet. "Aaaarg den spiser miiiig!"grinede han, og stak en hånd ud fra dynen og viftede med den.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Alene i parken - næsten da :3 - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: Alene i parken - næsten da :3   Alene i parken - næsten da :3 - Page 8 Icon_minitimeTirs 08 Jun 2010, 06:30

Lucas grinede over Macs måde at forklare sig på. "jaja da. Jeg forstår, næsten" sagde han lidt drillende og og rakte tunge af Mac. Han nikkede til hvad Mac sagde og hans smil bredte sig en anelse. "jamen det er jo bare som det er så" sagde han muntert. På en måde blev Lucas en smule skræmt af at Mac pludselig blev 'spist' af hans dyne, men grinede dog bare af det bagefter. "jamen dog!" udbrød han og nærmest kastede sig over Mac, med et grin. Han hev dynen væk fra Mac og sad på hans mave. "Nårhså! Hvis nogen skal spise dig så er det altså mig!" sagde han drillende og så ned på Mac. Han grinede muntert, og lænede sig en smule frem. "men nu kommer du ikke fri, for jeg er tungere og stærkere end dig!" grinede han og smilede med blottede tænder.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Alene i parken - næsten da :3 - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: Alene i parken - næsten da :3   Alene i parken - næsten da :3 - Page 8 Icon_minitimeTirs 08 Jun 2010, 06:54

Mac grinede lidt over det, men blev faktisk lidt overrasket over at Lucas nu sad på ham. Mac smilte op til ham, og rakte igen tunge af ham. "Nahej! Jeg spiser nemlig først dig"sagde han og prøvede at holde et bestemt ansigt. Han grinede dog så og smilte til Lucas. "Jamen jeg kan ikke gøre fom at men kæmpe mave vejer lidt"sagde han med en meget barnlig tone. Han så ned af sin mave, men så på Lucas igen. han var glad for at kunne blive og have det sjovt hos Lucas. Mac havde savnet at have en ven som Lucas. En hvor han bare kunne grine og opføre sig tumpet hos unden at blive stemplet som idiot. Han bed sig i læben, og smilte lidttil ham.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Alene i parken - næsten da :3 - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: Alene i parken - næsten da :3   Alene i parken - næsten da :3 - Page 8 Icon_minitimeTirs 08 Jun 2010, 07:11

Lucas grinede af Mac og lagde sine hænder på hans mave. "aarh, jeg tror nu at jeg spiser dig først. Grr,, rauw" sagde han drillende og smilede muntert ned til Mac. Han blev endnu siddende, og så ned på Macs mave. "hmmm, så kæmpe er den jo ikke. Den er fin, måske lidt for fin? Er det mon den jeg skal spise først?" sagde han drillende og grinede af det. Det var faktisk længe siden at Lucas havde haft det så sjovt med nogen. Eller bare så sjovt i det hele taget. Han havde aldrig åbnet sig så hurtigt overfor en anden person, så det var et stort skridt for Lucas. Han smilede stadig med blottede tænder og grinede.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Alene i parken - næsten da :3 - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: Alene i parken - næsten da :3   Alene i parken - næsten da :3 - Page 8 Icon_minitimeTirs 08 Jun 2010, 07:21

Mac grinede og rystede så lidt på hovedet. "Luuuucas... ikke spise mig"sagde han barnligt og smilte til ham. Han prikkede til sin mave, og grinede. "Den er ikke fin, den er kæmpe"sagde han, og så på Lucas igen. Mac smilte og lukkede øjnene lidt i imens han grinede. Han havde snart brug for en pause kunne han mærke han lunger ville snart ikke være med til det mere. Han smilte og blev lidt forpustet. Han bed sig i læben, og prikkede til Lucas' mave, og smite sødt som om han ikke havde gjordt noget. "Jeg tror ikke jeg smager godt"sagde han og smilte lidt over det. "Jeg tror jeg smager af bahd"sagde han og nikkede så, "Ja, bahd!"grinede han, og blev igen forpustet.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Alene i parken - næsten da :3 - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: Alene i parken - næsten da :3   Alene i parken - næsten da :3 - Page 8 Icon_minitimeTirs 08 Jun 2010, 07:30

Lucas grinede af Macs opførsel, og synes kun at det var dejligt at han var sådan uden bekymringer. Eller det virkede det da til? Lucas så på Macs ansigt og smilede. "ey, pas nu på med hvad du siger, for den er ikke stor" sagde Lucas bestemt. "man må ikke lyse husker du vel nok. tilføjede han og grinede lidt. Han havde selv ingen problemer endnu med at undgå at blive forpusted, men det var jo heller ikke ham der havde sin egen vægt plus lidt mere oven på sig. Lucas trak sin ene hånd til sig, spændte kort i maven og lade hånden hvor Mac prikkede. "Hey, min trykke mave! Skaf din egen eller jeg kysser dig!" Sagde han bestemt, men lidt drillende. Han havde ikke tænkt over hvad han sagde, men havde bare slynget noget ud og tænkte først bagefter. Han grinede bare over det, og så ned på Mac
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Alene i parken - næsten da :3 - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: Alene i parken - næsten da :3   Alene i parken - næsten da :3 - Page 8 Icon_minitimeTirs 08 Jun 2010, 16:47

Mac smilte til Lucas og rystede på hovedet . "Nej jeg lyver aldrig"sagde han barnligt, og smilte drillende til ham. Han smilte og så på lucas' mave, men så på sin egen. "Den er altså kæmpe min"sagde han drillende, og smilte glad. Han elskede at drille Lucas, for det virkede som om at Lucas havde brug for lidt latter, men hvad vidste Mac det var jo bare hvad han troede. Han lyttede til trusslen og smilte glad over den. "Det tør du ikke"sagde han imens han begyndte at prikke til hans mave nogle gange. Det lød som en tom trussel for Mac så han kunne ligeså godt finde ud af om det var det eller om Lucas havde planer om at kysse ham.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Alene i parken - næsten da :3 - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: Alene i parken - næsten da :3   Alene i parken - næsten da :3 - Page 8 Icon_minitimeOns 09 Jun 2010, 00:52

Lucas rystede kort på hovedet over mac, men grinede dog. "dy lyver, du lyver du lyyveer" sahvde han og grinede. Han tog fat i Macs håndled så han ikke kunne prikke til ham. "Maaac! du ved ikke hvad jeg kan finde på, din skovl" sagde han ig grinede. "og det kilder faktisk!" tilføjede han så, over at Mac prikkede til ham. Lucas var faktisk selv lidt i tvivl om det bare var en tom trussel, eller om han faktisk kunne finde på det. Han havde jo før kysset en dreng. Mange gange faktisk, så det ville ikke rigtig være noget nyt for ham, men han vidste jo ikke hvordan Mac reagerede. På den anden side. Han var jo advaret, og han blev jo ved alligevel, så det ville jo være hans egen skyld.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Alene i parken - næsten da :3 - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: Alene i parken - næsten da :3   Alene i parken - næsten da :3 - Page 8 Icon_minitimeOns 09 Jun 2010, 19:37

Mac grinede og så på ham. "Nej, jeg lyver ikke!"Sagde han, og rakte tunge af Lucas. Han smilte til ham, og prøvede at komme ud af hans greb. "Jeg ved at du ikke tør"sagde han, og smilte bestemt. Han grinede lidt over det han sagde med at det kildede. "Haha, det skal kilde"grinede han, og rakte igen tunge af ham. "Du tør stadig ikke kysse mig"sagde han, og smilte til ham. Mac var ret sikker på at han ikke ture, for ellers så havde han gjordt det. Mac smilte glad, og rakte tunge af ham i noget tid.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Alene i parken - næsten da :3 - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: Alene i parken - næsten da :3   Alene i parken - næsten da :3 - Page 8 Icon_minitimeTors 10 Jun 2010, 00:06

Lucas grinede muntert og så ned på Mac imens han stadig holdte fat om hans håndled. Han løftede kort det ene øjenbryn imens han stirrede på Mac som om han var en eller anden retarderet, men grinede så bare igen. "jeg tør godt, og du presser mig til at gøre det nu" grinede han og ned på Mac. Lucas synes at jo mere Mac sagde at han ikke turde jo mere havde han lyst til bare at gør det, bare for at vise at Mac tog fejl. "jeg havde advaret dig, bare lige så du ved det" Sagde han så. Han slap Macs håndled, tog fat om hans hoved, bøjede sig ned over Mac og kyssede ham på munden.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Alene i parken - næsten da :3 - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: Alene i parken - næsten da :3   Alene i parken - næsten da :3 - Page 8 Icon_minitimeTors 10 Jun 2010, 00:16

Mac grinede og smilte til Lucas. "Nej jeg siger bare sandheden om at du ikke tør gøre det, jeg presser ikke du kan bare indrømme"sagde han og smilte glad men bestemt. Mac nikkede til det han sagde. "Ja ja"sagde han smilte. Han blev dog lidt overrasket da Lucas slap hans håndled og mødte Macs læber. Mac smilte dog bare lidt, og lukkede øjnene. Han havde kysset med en dreng før så han opfattede det bare som et kys. Mac tænkte ikke rigtigt over det inden han kort kyssede igen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Alene i parken - næsten da :3 - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: Alene i parken - næsten da :3   Alene i parken - næsten da :3 - Page 8 Icon_minitimeTors 10 Jun 2010, 00:45

Lucas var en smule lettet over at han ikke blev skubbet væk, men at Mac endda kyssede med. Det gjorde overhovedet ikke Lucas noget faktisk. Han blev dog ved med at kysse Mac i lidt tid, men slap så derefter. Han havde stadig fat i Macs hoved og så så ned på ham. Han sad stadig foroverbøjet, med sit hoved tæt på Macs, men smilede nu kun med blottede tænder. "nåårh, så jeg turde ikke, var?" sagde han stille, men lidt drillende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Alene i parken - næsten da :3 - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: Alene i parken - næsten da :3   Alene i parken - næsten da :3 - Page 8 Icon_minitimeTors 10 Jun 2010, 01:06

Mac lod lucas kysse ham så længe han ville, imens at han kyssede lidt med. Da Lucas slap så Mac på ham og smilte til ham. Han havde intet imod at blive kysset af en dreng, eller bare at blive kysset. "Nej det gjorde du heller ikke"sagde Mac stille, og smilte et drillende smil til lucas. Mac rakte lidt tunge igen, men smilte så bare til ham uden at sige noget. Han kunne ikke lade hver med at tænke på hvad lucas mon tænkte om ham?
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Alene i parken - næsten da :3 - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: Alene i parken - næsten da :3   Alene i parken - næsten da :3 - Page 8 Icon_minitimeTors 10 Jun 2010, 01:25

Lucas så på Mac og grinede så lidt over det. "jeg turde godt fra start, og jeg tør stadig, hvis du ikke tror på det altså." sagde han og rettede sig en smule op. Han sad ikke helt op endnu, men smilede staigid glad, og lod sig som sagt stadig være en smule foroverbøjet. Han slap så også Macs hoved og lagde dem let med håndfladerne nedad på hans mave. Lucas var så en måde glad for at have gjort det, men det var jo nok ikke noget han skulle sige højt... Ikke endnu i hvert fald, måske den dag det hele var glemt, og man så tilbage på alle minderne? Lucas smilede stadig, men en smule for sig selv og så ned på Mac.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Alene i parken - næsten da :3 - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: Alene i parken - næsten da :3   Alene i parken - næsten da :3 - Page 8 Icon_minitimeTors 10 Jun 2010, 01:33

Mac smilte til Lucas, og grinede lidt. "Så siger vi det"sagde Mac med et drillende smil. Han vidtse godt at lucas talte sandt, men Mac kunne godt lide at drille ham. Mac var også selv glad over det, men han ville holde det som sin egen lille hemmelighed! Han mærkede Lucas' hænder på sin mave, og smilte roligt. Han havde ikke noget imod det. Mac var bare rimlig ligeglad med at folk prikkede eller holdt fast i ham, men hvis de bagyndt og nusse ham, blev han alt for nusse glad, og kunne nogle gange blive så afslappet at han faldt i søvn. Det var sket før, og han var ikke videre stolt af det.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Alene i parken - næsten da :3 - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: Alene i parken - næsten da :3   Alene i parken - næsten da :3 - Page 8 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Alene i parken - næsten da :3
Tilbage til toppen 
Side 8 af 10Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Næste
 Lignende emner
-
» Næsten tom forlystelses park .. -Juliet
» Øde og næsten tom (Procella)
» Næsten fyldt.
» Næsten daggry - Altair
» Glæden er overalt. næsten. [Embry]

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Deepshell :: Van Martes park-
Gå til: