Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 Hvad laver jeg endelig her..?? (Cisse)

Go down 
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Hvad laver jeg endelig her..?? (Cisse) Empty
IndlægEmne: Hvad laver jeg endelig her..?? (Cisse)   Hvad laver jeg endelig her..?? (Cisse) Icon_minitimeSøn 13 Jun 2010, 05:54

Dato: IRL
Dag: IRL
Tid: 22.30
Sted: Til en eller anden fest
Omgivelser: Andre mennesker og racer
Vejr: Fint, men solen er for længst væk
Årstid: Sommer

Henne i et hjørne af fest lokalet sad Kenneth for sig selv og tænkte kort. For det første undrede det ham lidt, hvorfor han overhovedet var taget hen til denne her fest, når han alligevel sad alene i et hjørne og drak for sig selv. Han havde vendt sit blik ned på sit glas med øl og gad endelig ikke se på at de andre morede sig for det ville han jo også, men han kunne bare ikke finde nogen at more sig med lige nu. Han manglede lidt selvskab, jah.. det gjorde han da i den grad. Men han kunne ikke rigtig se nogen spændende mennesker som han gad snakke med lige nu, ud fra sin øjenkrog kunne han se at de fleste smilte, dansede og drak sig i gulvet. Han ville nu ikke drikke sig stiv, men han ville da gerne danse eller sidde og grine med en som var spændende. Han kunne skam godt dufte at der var nogle få vampyrer og dæmoner, men ikke nogen han kendte og hvis de ville ham nået, så måtte de jo komme hen til ham lige nu. Kenneth løftede sit glas op til munden og tog en lille tår, hans blik faldt kort rundt på dem der dansede, men vendte det så hurtigt væk igen og sukkede svagt. Han kørte tænkende en hånd gennem håret og tænkte lidt på om han skulle gå sin vej eller om han bare skulle blive siddende og underholde sig selv med at se de andre blive fulde og falde om.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hvad laver jeg endelig her..?? (Cisse) Empty
IndlægEmne: Sv: Hvad laver jeg endelig her..?? (Cisse)   Hvad laver jeg endelig her..?? (Cisse) Icon_minitimeSøn 13 Jun 2010, 06:53

//FUCK! Indlæpgget blev slettet! Undskyld tiden!//

Cisse kom lydløst og uopdaget ind i rummet.
Dog gik der ikke længe før folk kiggede på hende.
Hendes perfekte krop, og ansigt vækkede opsigt i sig selv. Men hendes varme øjne med det unikke barnlige glimt og hendes varme smil gjorde sit specielle præg på hende.
Og med hendes alder, burde hun værer vant til det, men det var hun langt fra, og det var derfor hun sukkede indvendigt.
Hun kiggede sig om efter et bord hvor hun kunne sidde. MEn det var alle fyldte.
Kun et bord var ikke, men der sad en dreng. Og han så ikke ud til at ville have selvskab,men hun tog chancen.
"Hej." Smilede hun nervøst, og blev stående.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hvad laver jeg endelig her..?? (Cisse) Empty
IndlægEmne: Sv: Hvad laver jeg endelig her..?? (Cisse)   Hvad laver jeg endelig her..?? (Cisse) Icon_minitimeSøn 13 Jun 2010, 21:55

//Gør ikke noget ^^//

Kenneth lagde godt mærke til at der kom en vampyr ind til festen, men han kiggede ikke op.
Det var først da han lagde mærke til at duften kom tættere på ham, der kiggede han op og fik øje på en hun vampyr og gav hende elevator blikket for at se ordentligt på hende, som han nu gjorde.
Han lagde mærke til at hun smilede nervøst til ham og det var jo ikke meningen at folk skulle bliver nervøse når de var i nærheden af ham, så han sendte hende et venligt smil og lænede sig lidt tilbage.
"Jamen hej" sagde han roligt og løftede så derefter sit glas op til munden og tog en tår, inden han stilte glasset ned igen og gav sig til at studere hende lidt, men med stor interesse.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hvad laver jeg endelig her..?? (Cisse) Empty
IndlægEmne: Sv: Hvad laver jeg endelig her..?? (Cisse)   Hvad laver jeg endelig her..?? (Cisse) Icon_minitimeSøn 13 Jun 2010, 23:39

Hun smilte en anelse mindre nervøst. Dte plejede hun ikke.
Men det var nok fordi han havde set så.. kold ud, lige til at starte med.
"Må jeg sidde."Spurgte hun og grinte lidt, det lød lidt mere som hendes glade muntre jeg. "Altså, der er ingen andre borde hvor der er mere plads." Hun slog ud med armen og smilede forsigtigt varmt til ham.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Hvad laver jeg endelig her..?? (Cisse) Empty
IndlægEmne: Sv: Hvad laver jeg endelig her..?? (Cisse)   Hvad laver jeg endelig her..?? (Cisse) Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Hvad laver jeg endelig her..?? (Cisse)
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Endelig tid til at feste! - Cisse
» Emne til Cisse
» //Privat : Cisse
» when it all started - Cisse
» evne går amok - Cisse

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: La Sunisha :: Fest lokaler-
Gå til: