Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 weehe^^ - andy

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




weehe^^ - andy - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: weehe^^ - andy   weehe^^ - andy - Page 2 Icon_minitimeTors 01 Jul 2010, 04:31

Andy så ned på ham og nikkede med et smil på læben, da han tænkte over det så kunne han godt se at han var højere end ham. måske endda ret meget højere, han så sig omkring for at se hvis der var nået han selv ville prøve. men han kunne ikke finde på nået, da han jo var ret ligeglad med hvad de prøvede "det kan vi godt.. men hvilken ?" spurgte han om og så ned på ham og smilte stort
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




weehe^^ - andy - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: weehe^^ - andy   weehe^^ - andy - Page 2 Icon_minitimeFre 02 Jul 2010, 11:48

Miku så op på ham også frem igen mens han tænkte lidt over spørgsmålet og over hvad de skulle prøve. Så grinte han pludselig men hold hurtigt mund igen. "Jeg skal nok finde ud af det når vi kommer ud herfra" sagde han og hentydede til udfra parken. Han kunne godt lide at Andy smilte så meget og havde da fået et godt indtryk af ham indtil videre
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




weehe^^ - andy - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: weehe^^ - andy   weehe^^ - andy - Page 2 Icon_minitimeFre 02 Jul 2010, 11:58

Andy så ned på ham og nikkede til det han sagde "det lyder som en god idé.. ellers tager vi bare den første og den bedste" sagde han og synes at det lød som en meget god idé, så længe det ikke var en børne rutsjebane. han lag sine hænder dybere ned i lommerne på sine bukser, selv om han's hænder ikke kunne komme længere ned så prøvede han altid
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




weehe^^ - andy - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: weehe^^ - andy   weehe^^ - andy - Page 2 Icon_minitimeFre 02 Jul 2010, 12:15

Miku smilte og nikkede. De nåede udenfor parkens store metal porte som var slået ud til siden, og så stilte Miku sig lidt væk fra Andy "den jeg ender med at pege på, bliver den vi prøver" sagde han og grinte kort før han lukkede øjnene, lagde en hånd for dem og snurrede rundt på stedet i et par sekunder før han stoppede og endte med at pege i retningen af en eller anden random rutsjebane. "den der!" han smilte til Andy og gik hen til ham igen med hovedet lidt på skrå
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




weehe^^ - andy - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: weehe^^ - andy   weehe^^ - andy - Page 2 Icon_minitimeFre 02 Jul 2010, 12:19

Andy gik et par skridt tilbage og så over på ham, han kunne ikke lade være med at grine af ham og bed sig kort i læben. han slap den dog hurtigt igen og kæmpede virkelig for ikke at grine af ham, selv om det næsten var umuligt for ham. han så over på den og hævede det ene øjebryn og nikkede "så bliver det den" sagde han og tog sin hånd op af lommen og tog han's hånd, og gik over til den og stalde sig i køen. han gav slip i han's hånd og vende sig om mod ham og smilte "håber den er sjov" sagde han i en drillende tone
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




weehe^^ - andy - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: weehe^^ - andy   weehe^^ - andy - Page 2 Icon_minitimeFre 02 Jul 2010, 12:31

Miku grinte lidt af sig selv og Andys udtryk. Han vidste godt at det havde set underligt og barnligt ud, men Miku var jo sær og barnlig, så hvorfor ikke slippe det løs engang imellem? Han smilte lidt overrasket da Andy tog hans hånd og diagerede dem over i køen på den 'halvvilde' forlystelse, og fulgte bare med, men måtte dog skynde sig lidt ekstra for at følge med i den anden dæmons tempo eftersom han havde så lange ben og var så høj. Tja, det var jo næsten 2 meter. "Når det er mig som vælger forlystelser er de altid sjove" sagde han med et lille grin og drillende undertone
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




weehe^^ - andy - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: weehe^^ - andy   weehe^^ - andy - Page 2 Icon_minitimeFre 02 Jul 2010, 12:35

Andy så lidt på køen inden han vende sit blik ned mod dæmonen, han lag en hånd i nakken og klødet sig lidt i det nakkehår han havde "ja måske for dig.. men hallo det er ikke altid sjovt med langeben" sagde han og så ned på sine ben da det irriterede ham meget at han havde så lange ben, da de aldrig byggede en vogn til sådan nogle gange ben. han håbede dog bare på at han ikke ville havde for ondt i benene, han lag sin hånd ned i lommen igen og kunne ikke lade være med at smile kærligt
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




weehe^^ - andy - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: weehe^^ - andy   weehe^^ - andy - Page 2 Icon_minitimeFre 02 Jul 2010, 12:45

Miku så på ham og smilte lidt overbærende og drillende men på en kær måde "skær dem af eller noget..." forslog han og mente det jo self ikke alvorligt og desuden var det jo også for at lave lidt sjov med det og opløse stemningen en smule. Han begyndte blidt at lege med sit snakebite imens de ventede og kastede kort et blik op på Andy
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




weehe^^ - andy - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: weehe^^ - andy   weehe^^ - andy - Page 2 Icon_minitimeFre 02 Jul 2010, 13:01

Andy's øjne lignede nogle der var tæt på at falde ud, han var lidt chokket over det Miku sagde. dog kunne han ikke gøre andet end at grine af ham "jamen det vil jeg da med glæde.. troet bare fyre kunne lide min øjne" sagde han og rullede med øjnene, selv om at han selv havde valgt sine ben skulle være så lange. han fulgte med køen når den bevægede sig, og tænkte stort set bare på at han håbede på at han kunne gå efter. han så kort hvor mange der stod foran dem, for at se hvor langtid de skulle vente. dog var køen ikke særlig lang kun to par foran dem, han vende sit blik ned mod ham igen med et smil på sin læbe
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




weehe^^ - andy - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: weehe^^ - andy   weehe^^ - andy - Page 2 Icon_minitimeFre 02 Jul 2010, 13:07

Miku troede et kort øjeblik at Andy tog det alvorligt, det han havde sagt pga hans ansigtsudtryk, men ånede lettet op da han grinte. "Hvad har dine øjne med dine ben at gøre?" spurgte han lidt uforstående og kunne ikke se et sammenhæng i det han havde sagt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




weehe^^ - andy - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: weehe^^ - andy   weehe^^ - andy - Page 2 Icon_minitimeFre 02 Jul 2010, 13:11

//hov min fejl ikke Andy's :b tænkte lidt forkert når jeg skrev x'D sorry skat//

Andy så på ham og begynde at rødme af det og lag en hånd om i sin nakke "jeg mente at jeg troet at fyre kunne lide mine lange ben" sagde han og bed sig i sin læbe over at være så klodset, at sige nået som han ikke tænkte. han trykkede på sig igen og smilte til større da han kunne regne ud at der kun manglede et par før det var deres tur
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




weehe^^ - andy - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: weehe^^ - andy   weehe^^ - andy - Page 2 Icon_minitimeFre 02 Jul 2010, 13:21

//hehe skat, du burde sove noget mere^^ - med mig n.n'//

Miku smilte lidt og nikkede så "det tror jeg da også de kan.." sagde han og kunne selv godt lide høje fyre, bare det ikke var for overdrevent. Det overraskede ham faktisk ikke rigtigt at Andy var til fyre..
Det blev deres tur, og 'sikkerhedsspæringen' eller hvad fuck det nu hedder, blev åbnet hvorefter Miku gik hen og satte sig inderst så Andy også kunne komme hen og sidde. Han kastede et blik på ham og smilte
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




weehe^^ - andy - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: weehe^^ - andy   weehe^^ - andy - Page 2 Icon_minitimeFre 02 Jul 2010, 13:31

//hehe.. ved jeg godt.. men du er her jo ikke :b .. men jeg logger også når jeg har svaret i dette indlæg.. falder nemlig snart i søvn, og vil jo gerne drømme om dig <3 når nu du ikke er her//

Andy så ned af sine ben og nikkede langsomt "det håber jeg,.. tror ikke jeg ville klare at blive højre eller mindre" sagde han og hentydet til at han havde det godt nok med den højde han havde, selv om det var besværligt når man skulle kysse nogen. han så lidt efter ham inden han gik efter, han lag en hånd i nakken når han så vognen og sukkede "jeg kommer nok ikke til at komme op af den igen, ellers kommer jeg til at ligne en der har skidt i bukserne" sagde han og kunne ikke holde et grin tilbage og satte sig så godt til rette som han kunne, og han's ben kunne lige være der selv om det lignede at han aldrig ville komme fri igen
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




weehe^^ - andy - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: weehe^^ - andy   weehe^^ - andy - Page 2 Icon_minitimeFre 02 Jul 2010, 13:40

//det gør jeg også^^ så logger vi sammen! XD og skal nok drømme om dig hvis du lover at drømme om mig//


Miku nikkede kort og kunne godt se fordelene og ulemperne ved Andy højde. Personligt priste han sig bare lykkelig for at han lå omkring gennemsnittet og ikke sådan havde noget at klage over. Han kom til at grine af det Andy sagde og så på ham "så bliver vi nød til at tage en tur ekstra hvis du sidder fast" han smilte og kunne lige forestille sig det.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




weehe^^ - andy - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: weehe^^ - andy   weehe^^ - andy - Page 2 Icon_minitimeLør 03 Jul 2010, 00:13

Andy så på ham og begynde at rødme stort, og lag en hånd i sin nakke og klødet i sin nakkehår "ja det gør vi vel" sagde han og kunne ikke lide tanken da det lød meget pinligt, han vende kort sit blik frem da han mærkede at vognen begynde at køre. han så kort på ham og gav et grin fra sig "håber at to ture af denne så er sjov" sagde han og bed sig kort i læben
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




weehe^^ - andy - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: weehe^^ - andy   weehe^^ - andy - Page 2 Icon_minitimeSøn 04 Jul 2010, 11:14

Miku så på hans rødmen og kom til at smile af det da det egentlig så ret sødt ud, men han stoppede hurtigt sig selv og tørrede smilet af sine læber. "Hvis du ikke kan komme fri går jeg uden dig" drillede han og mente det jo på ingen måde
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




weehe^^ - andy - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: weehe^^ - andy   weehe^^ - andy - Page 2 Icon_minitimeSøn 04 Jul 2010, 11:18

Andy så over på ham og kunne virkelig ikke lade være med at grine, han tørrede en tåre væk som var kommet over at han havde grinet så meget "gør du bare.. så køre jeg nogle flere ture alene" sagde han og begynde at grine igen med det samme
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




weehe^^ - andy - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: weehe^^ - andy   weehe^^ - andy - Page 2 Icon_minitimeSøn 04 Jul 2010, 11:24

Miku så på ham og grinte lidt med mens han havde det mærkeligt på en sjov måde. "Hvad er det der er så sjovt?" spurgte han og troede ikke rigtig på at det var det de snakkede om som fik Andy til at grine så meget. Forlystelsen var ikke nået ret langt og derfor var den stadig nogenlunde rolig i det
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




weehe^^ - andy - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: weehe^^ - andy   weehe^^ - andy - Page 2 Icon_minitimeSøn 04 Jul 2010, 11:29

Andy nikkede langsomt og gispede kort efter vejret "det ville se sjov ud med mig som sidder fast i en af vognede og folk bare glor på mig" sagde han og synes at det lød virkelig sjovt, han så kort frem og vende sit blik mod ham igen og smilte, han lag sine hænder ned i sit skød og ventede bar på at der skulle ske nået sjovt
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




weehe^^ - andy - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: weehe^^ - andy   weehe^^ - andy - Page 2 Icon_minitimeSøn 04 Jul 2010, 11:35

Miku grinte lidt ved tanken og smilte stort til Andy ved sin side "yeah, jeg skal nok tage et billed hvis det sker" sagde han med et grin og kunne godt forestille sig det.
Der kom et par stejle bakker osv i forlystelsen og vognen var nu på vej hen til start stedet igen, altså der hvor man siger på og står af
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




weehe^^ - andy - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: weehe^^ - andy   weehe^^ - andy - Page 2 Icon_minitimeSøn 04 Jul 2010, 11:39

Andy hævede sine øjnebryn og så stort på ham og rystede hurtigt på hovedet "nej det skal du ikke.. det synes jeg er en dårlig idé" og ville ikke havde nogen så ham sidde fast i en vogn, han grinte lidt når de kørte op og ned, han fugtede sine læber og bevægede sine følelsesløse ben lidt. han så ned på dem og kunne mærke hvordan de sov og sukkede lidt af det "jeg kommer til at gå sjovt efter" sagde han
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




weehe^^ - andy - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: weehe^^ - andy   weehe^^ - andy - Page 2 Icon_minitimeSøn 04 Jul 2010, 11:42

Miku så ned af Andy og kunne godt se at han havde et lille problem med sine ben, men bare de ikke skulle amputeres var det vel fint nok. "Fortryder du det?" spurgte han og hentydede til at de havde prøvet forlystelsen. Vognen stoppede og det var på tide at stå af igen
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




weehe^^ - andy - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: weehe^^ - andy   weehe^^ - andy - Page 2 Icon_minitimeSøn 04 Jul 2010, 11:49

Andy så lidt ned på sine ben inden han vende sit blik mod dæmonen, han tænkte lidt over det han spurgte om og nikkede så "nej den var ret så sjov" sagde han og var ligeglad med sine ben, han mærkede at vognen stoppede og så bare ned på sine ben. han satte sin ene hånd foran på vognen og den anden bagpå og kæmpede lidt for at komme op, han kom til sidst op og gik ud af vognen mens manden stod og så surt på ham "i skulle lave dem større" sagde Andy bare og gik mod udgangen
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




weehe^^ - andy - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: weehe^^ - andy   weehe^^ - andy - Page 2 Icon_minitimeSøn 04 Jul 2010, 23:19

Miku nikkede og smilte svagt til ham før han stod af efter Andy og igen var på fast grund. Han så godt at manden stod og så lettere fornærmet ud efter det han havde sagt, hvilket bare fik Miku til at holde et lille grin tilbage "jeg tror ikke han blev glad for den kommentar" sagde han og så op på ham før han igen rettede blikket fremad
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




weehe^^ - andy - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: weehe^^ - andy   weehe^^ - andy - Page 2 Icon_minitimeMan 05 Jul 2010, 00:21

Andy så kort tilbage på manden, inden han vende sit blik mod dæmonen og træk bare på skulderne. selv var han ligeglad hvis manden blev sur på ham, vognen var jo for lille til Andy og han var bare glad for at han kunne komme ud af den. selv om han gik som om at han slet ikke havde styr på sine ben, som han eller ikke havde da de begge sov og han var tæt på at falde flere gange
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





weehe^^ - andy - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: weehe^^ - andy   weehe^^ - andy - Page 2 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
weehe^^ - andy
Tilbage til toppen 
Side 2 af 4Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4  Næste
 Lignende emner
-
» nothing else to do.. #Andy#
» til Andy.. ^^
» Who's that boy? (Andy)
» Andy's fødselsdag
» Ofret ( Andy ^^ )

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Deepshell :: Van Martes park-
Gå til: