Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 De Vilde Sjæle

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




De Vilde Sjæle  - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: De Vilde Sjæle    De Vilde Sjæle  - Page 4 Icon_minitimeLør 24 Jul 2010, 09:08

Larentia vidste intet om sex, da hun var jomfru. Men det lød underligt. Et forhold uden sex? også efter alle de år med hinanden. "hvorfor har i ikke sex?" spurgte hun nysgerrig. Måske var sex slet ikke vigtig i kærlighed eller tog Larentia fejl?
På den måde Danni forklarede kærlighed, blev hun helt trist over at hun aldrig havde oplevet det, men også glad for at hun aldrig har prøvet at blive såret.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




De Vilde Sjæle  - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: De Vilde Sjæle    De Vilde Sjæle  - Page 4 Icon_minitimeLør 24 Jul 2010, 09:09

Danni tænkte lidt over om han skulle sige det eller ikke "fordi han ikke ved at jeg er en fyr" sagde han og lod sig glide ned på jorden ved siden af hende, han så på hendes ansigt imens og lod sine fingere glide hen over hendes kind
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




De Vilde Sjæle  - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: De Vilde Sjæle    De Vilde Sjæle  - Page 4 Icon_minitimeLør 24 Jul 2010, 09:35

Det var rart at blive rørt på ansigtet, det virkede som om Danni var ked? Larentia kiggede overraskende på Danni, "waow, efter 2 år og han har ikke haft sex med dig? Hvad gør du når han spørger?" spurgte hun meget nysgerrig.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




De Vilde Sjæle  - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: De Vilde Sjæle    De Vilde Sjæle  - Page 4 Icon_minitimeLør 24 Jul 2010, 09:39

Danni så stille på hende og tænkte lidt over det "siger at jeg ikke er klar" sagde han og træk sin mund over i den ene side "men jeg elsker ham.. og jeg kan ikke klare mig uden sex" sagde han stille og viste godt at nogen folk er imod at man er utro dog kunne han ikke gøre nået ved det
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




De Vilde Sjæle  - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: De Vilde Sjæle    De Vilde Sjæle  - Page 4 Icon_minitimeLør 24 Jul 2010, 09:44

Larentia rejste sig op fra jorden og stod og kiggede med et tomt blik på Danni, "men hvis du elsker ham, hvorfor han du så ikke vise hvem du er for ham?" spurgte Larentia, hun var blevet mere nysgerrig, selvom hun godt vidste et eller andet sted at det ikke kom hende ved hvordan Danni holder sinde forhold.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




De Vilde Sjæle  - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: De Vilde Sjæle    De Vilde Sjæle  - Page 4 Icon_minitimeLør 24 Jul 2010, 22:59

Danni tænkte lidt over hvordan han skulle forklare det "jeg elsker ham så meget.. at jeg er bange for at han vil slå op med mig hvis han finder ud af hvad jeg er" sagde han og viste ikke om hun ville forstå det, da han virkelig godt kunne forstå hvis hun ikke forstod det
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




De Vilde Sjæle  - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: De Vilde Sjæle    De Vilde Sjæle  - Page 4 Icon_minitimeLør 24 Jul 2010, 23:04

Larentia kiggede på Danni med et trist ansigt. Hun forstod, troede hun da. Hvis man var så afhængig af en anden person, så vil man vel heller ikke risikere at miste personen. "Elsker han ikke dig?" spurtge Hun med et forvirret blik. Hvis hans kæreste virkelig elskede Danni så var der måske en chance for at han ikke ville forlade Danni?
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




De Vilde Sjæle  - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: De Vilde Sjæle    De Vilde Sjæle  - Page 4 Icon_minitimeLør 24 Jul 2010, 23:09

Danni træk lidt på skulderne af det han sagde "jov det tror jeg" sagde han og var stadig virkelig bange for at han ville forlade ham, han var jo en hetro fyr så han ville nok forlade Danni med det samme
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




De Vilde Sjæle  - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: De Vilde Sjæle    De Vilde Sjæle  - Page 4 Icon_minitimeLør 24 Jul 2010, 23:14

Larentia kiggede ned i jorden, hun lagde sig på maven. "Men hvorfor lide? Gør det ikke ondt at være sammen med andre når man elsker en anden?" Spurgte hun med et uviden blik, hendes sorte øjne stirrede på hende med et tomt blik. Larentia følte faktisk at hun spurgte for meget, hvis hun søgte svar måtte hun vel selv prøve det? Hvis der bare var en varulv som hende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




De Vilde Sjæle  - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: De Vilde Sjæle    De Vilde Sjæle  - Page 4 Icon_minitimeLør 24 Jul 2010, 23:31

Danni træk lidt på skulderne og tog hendes øre i sin ene hånd og nussede den blidt "ikke rigtigt.. efter lidt tid stopper man med at føle nået, udover at det bare er sex" sagde han og viste ikke om hun ville forstå ham eller ikke
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




De Vilde Sjæle  - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: De Vilde Sjæle    De Vilde Sjæle  - Page 4 Icon_minitimeLør 24 Jul 2010, 23:40

Larentia var nu rigtig forvirret, det forstod hun intet af men hun valgte alligevel at svare "hm, ja okay" .. hun ville ikke spørge mere ind til det. Hvis han havde det skidt omkring det ville hun ikke træde i det mere.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




De Vilde Sjæle  - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: De Vilde Sjæle    De Vilde Sjæle  - Page 4 Icon_minitimeSøn 25 Jul 2010, 00:15

Danni nussede videre på hendes øre og gabte igen, han kløet sig lidt i øjet og passede på ikke at ødelægge sit makeup "skal vi tage hjem til mig ?" spurgte han om og kunne godt mærke at han godt kunne sove
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




De Vilde Sjæle  - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: De Vilde Sjæle    De Vilde Sjæle  - Page 4 Icon_minitimeSøn 25 Jul 2010, 00:18

Larentia smilede, da Danni tog fat i hans øre, så rart. Tage hjem til ham? Der kom en latter fra hende, "arrh jeg tror ikke dit hus vil være stort nok" sagde hun og grinte videre, men hun ville selvfølgelig godt følge hende hjem, det ville kun være fair.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




De Vilde Sjæle  - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: De Vilde Sjæle    De Vilde Sjæle  - Page 4 Icon_minitimeSøn 25 Jul 2010, 00:25

Danni grinte lidt og nussede hende videre på øret "nej så tag mig hjem" sagde han og rakte tunge af hende og rejste sig langsomt op sig, han børstede tøjet af
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




De Vilde Sjæle  - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: De Vilde Sjæle    De Vilde Sjæle  - Page 4 Icon_minitimeSøn 25 Jul 2010, 00:27

Larentia grinede videre da hun så tungen fra Danni, "hop op så tager vi afsted" sagde hun med et fredeligt ansigt. Det var syn at deres første møde snart var ovre.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




De Vilde Sjæle  - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: De Vilde Sjæle    De Vilde Sjæle  - Page 4 Icon_minitimeSøn 25 Jul 2010, 00:46

Danni nikkede langsomt og kravlede op på hendes ryg, han lag som før sine ben omkring hende's liv og sine arme om halsen på hende. og trykkede sin kind ned mod hendes hals, mens han langsomt lukkede sine øjne i
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




De Vilde Sjæle  - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: De Vilde Sjæle    De Vilde Sjæle  - Page 4 Icon_minitimeSøn 25 Jul 2010, 00:48

Larentia så på Dannis krops sprog at han var meget træt, hun gik langsomt væk fra hulen og på vej ud af skoven. "hvor bor du?" spurgte hun Danni.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




De Vilde Sjæle  - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: De Vilde Sjæle    De Vilde Sjæle  - Page 4 Icon_minitimeSøn 25 Jul 2010, 01:02

Danni lå bare stille på hendes ryg og mærkede alle hendes bevægelser, han lyttede på hvad hun sagde "i Sheria" kom det fra hans mund mens han trykkede sig tætter ind til hende
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




De Vilde Sjæle  - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: De Vilde Sjæle    De Vilde Sjæle  - Page 4 Icon_minitimeSøn 25 Jul 2010, 01:18

Larentia smilede for sig selv, hun havde godt hørt hvad han sagde men svarede ham ikke. Hun gik bare stille imod Sheria og fokuserede på at Danni ikke ville falde af, hvis han nu faldt i søvn. Det var rart at havde mødt Danni, ham vil hun gerne møde igen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




De Vilde Sjæle  - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: De Vilde Sjæle    De Vilde Sjæle  - Page 4 Icon_minitimeMan 26 Jul 2010, 03:13

Danni lag bare sine arme tætter omkring hendes hals, dog var ikke tæt på nogen måde i at kvæle hende. og han ville nok ikke kunne holde sig selv oppe hvis han ville falde af, han trykkede bare sit ansigt ned mod hendes pels og sukkede lidt af træthed "i Sheria" gentog han et par gange uden at tænke over det
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





De Vilde Sjæle  - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: De Vilde Sjæle    De Vilde Sjæle  - Page 4 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
De Vilde Sjæle
Tilbage til toppen 
Side 4 af 4Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4
 Lignende emner
-
» Det vilde møde [Zin]
» sjæle i havet - Denice
» Sjæle, bindinger, kontrakter og Eder.
» Et møde mellem to fredelige sjæle. Til Dale

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: La Sunisha :: Fest lokaler-
Gå til: