Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 Lonely::::CAm

Go down 
Gå til side : 1, 2  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Lonely::::CAm Empty
IndlægEmne: Lonely::::CAm   Lonely::::CAm Icon_minitimeTors 02 Sep 2010, 06:53

T :: Midnat¨

S :: Nær politistationen

O :: to betjente

V :: Sommerligt

Dette var det perfekte vejr til en forbrydelse og selvfølgelig skulle uskyldige Nikki stoppes fordi han havde brudt ind i sin egen lejlighed i hotellet, så de havde kaldt på en betjent og nu var han blevet hentet. Nikki bed tænderne sammen og blev taget ud af bilen og ført ind til samtale hvor de ville snakke i evigheder med ham og om hvorfor han gjorde det og om det var med vilje eller uheld eller hvorfor han gjorde det overhovedet og om det var hans hotel lejligheds kompleks.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Lonely::::CAm Empty
IndlægEmne: Sv: Lonely::::CAm   Lonely::::CAm Icon_minitimeTors 02 Sep 2010, 06:59

Cam sad allerede på stationen inde i en af de små celler han vidste dog ikke hvorfor men det var vist et eller andet med at han var med i et stort kamp hvor flere blev sendt på hospitalet men han havde dog ikke været med eller været i nærheden af kamen, så nu sad den unge mand på gulvet inde i cellen og så irteret ud på de betjente der passerde cellen*det var dog*tænkte han og sukke så, han havde en hvid undertrøje på og et pat strame mørke jeans på samt et par all stars i sorte, man ky tydligt se at han trænede for hans overarme var store af muskler.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Lonely::::CAm Empty
IndlægEmne: Sv: Lonely::::CAm   Lonely::::CAm Icon_minitimeTors 02 Sep 2010, 07:07

Spinkle dog trænet Nikki kom gående ind i sorte bukser, læder sort bælte og ikke nok med det så var der os hans sorte trøje der var halv åbent(Som avataet). Nikki blev smidt ind i cellen og det første Nikki gjorde var at gå ned i knæ og råbe"Hey! luk mig ud jeg har intet gjort... dette er en stor misforståelse lad mig gå, jeg ber jer, dette var ikke meningen jeg ville blot ind på mit værelse, se selv efter og tjek for dna det er mit værelse jeg brød ind i, i forbandet svin!" han sukket dybt og kiggede med de dyriske grønne øjne bagved sig og opdagede fyren der sad og så hot ud..*Argh kig den anden vej Nikki* nikki ville nødig indrømme det men han havde det med at forelske sig i dem han ikke kunne få og være tiltrukket af disse lækre trænet dog ikke for trænet fyre. Han så lidt på Cam og sagde"øhm.. hej"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Lonely::::CAm Empty
IndlægEmne: Sv: Lonely::::CAm   Lonely::::CAm Icon_minitimeTors 02 Sep 2010, 07:12

Cam betragte nysgerrigt den unge mand der blev låst inde i hans celle men lo let men dog høffligt "det hjælper ikke"sag han roligt og lænede sig op af muren, han sendte ham et lille smil den unge fyr så da også ret hot ud "hey"svarede han roligt og nikke svagt med hovdet"velkommen til ømmm"sag han og slog ud med armne for at fortælle at han mente cellen"nå hvad har de så taget fejl af"spurgte han roligt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Lonely::::CAm Empty
IndlægEmne: Sv: Lonely::::CAm   Lonely::::CAm Icon_minitimeTors 02 Sep 2010, 07:22

Nikki rejste sig op og stod der foran Cam i alt sin pragt som en eller anden model med hænderne nede i lommen og det skrå pandehår i platin hvid og sagde"Mit hotel værelse.. jeg arbejder på hotellet for at kunne overnatte der, men.. men for 3 dage siden blev jeg bestjålet og der var ingen i receptionen og jeg havde ventet i 4 timer på der kom en men næææh nej, så jeg gik op og sparkede døren ind, jeg lovede dem at lave låsen men de meldte mig, altså de ny ansatte" han sukket og satte sig ved siden af Cam dog med en halv meter imellem for ikke at virke for påtrængende, fordi Nikki mente han ikke tændte på drenge selv om... inderst inde vidste han at han gjorde det..(Nikki ´gør)
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Lonely::::CAm Empty
IndlægEmne: Sv: Lonely::::CAm   Lonely::::CAm Icon_minitimeTors 02 Sep 2010, 07:26

cam lytte nysgerrigt til hans historie og nikke så svagt"det var surt "sag han så medfølne "skal du så blive her længe eller?"spurgte han og betragte ham med et nysgerrigt blik i de klare blå øjne, han selv hanvde fået besked på at han su være her i to dage så de ku forhøre ham"de betjente er ikke kloge"tilføj han med et smil , han tændte dog selv på begge køn.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Lonely::::CAm Empty
IndlægEmne: Sv: Lonely::::CAm   Lonely::::CAm Icon_minitimeTors 02 Sep 2010, 07:37

Nikki foldede hænderne og lod blidt albuerne placeres på sine lår og så mod Cam og nikket"Ja de slet ikke kloge og hva med dig?, hva laver du her i cellen helt alene... har du gjordt noget Naughty?" han gav et kækt grin fra sig og slikket sig let om læberne og bed sig let i underlæben og betragtede stedet og tog blidt fat i sit bælte og strammet det lidt igen og smilede lettere venligt og i mødekommende, selv om hele situationen var helt igennem ? akvart. De var på et værelse alene, fordi disse nymoderne fængsler var jo ikke trammer men værelser for 2 nogen gange for 1.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Lonely::::CAm Empty
IndlægEmne: Sv: Lonely::::CAm   Lonely::::CAm Icon_minitimeTors 02 Sep 2010, 07:42

Cam lo let og så¨kort rundt bare for at se om nogle betjente stod og lytte men da der ingen var så han hen på ham igen "de tror jeg har været med i en voldsom kamp hvor flere blev sendt på hospitalet, men jeg var slet ikke i nærhed da det skete og nu tror de det er min skyld"sag han og lo let"navnet er Cam"tilføj han så venligt og rakte hånden fram til hilsen, Cam var en virklig flink person som mange blev forelsket i, han så lidt rundt igen ja det lignede da et hotelværelse lidt for her var da to senge og et wc der dog ikke så godt ud, han lod sin fri hånd køre kort igennem sit hår.


Sidst rettet af cam Tors 02 Sep 2010, 07:45, rettet 1 gang
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Lonely::::CAm Empty
IndlægEmne: Sv: Lonely::::CAm   Lonely::::CAm Icon_minitimeTors 02 Sep 2010, 07:45

Nikki betragtede Cam der jo egenlig var utrolig venlig, så Nikki smilede og gav ham hånden og sagde"mit navn er Nikki og ja... det lyder som en piges men hey det fra udlandet min forældre elskede udlandske navne men bare rolig jeg er Eroupæisk" han grinte og slikket sig let om læberne og Nikki var den person alle ikke forstod men alligevel syntes var mystisk og spændende. Nikki betragtede Cam lidt og sagde"Så træner du jern?"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Lonely::::CAm Empty
IndlægEmne: Sv: Lonely::::CAm   Lonely::::CAm Icon_minitimeTors 02 Sep 2010, 07:49

Han gav ham et kort håndtryk hvor man godt ku mærke hans styrke men han var dog forsigtig hvorefter han roligt og hånden til sig med et smil"det er da et godt navn"sag han roligt og så lidt rundt"det var godt du kom her er ret kedlig"sag han roligt med et smil på læben"ja det gør jeg to gange om ugen"sag han roligt og betragte ham nysgerrrigt*han er da lækker*tænkte han og smilede så lidt chamerne.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Lonely::::CAm Empty
IndlægEmne: Sv: Lonely::::CAm   Lonely::::CAm Icon_minitimeTors 02 Sep 2010, 07:55

Nikki så på Cam og rømmede sig let fordi at Cam smilede chamerende til ham. Nikki blev jo ved med at sige han ikke var til fyre men... han kunne snart ikke lyve mere han syntes fyre var lækre og tændte på fyre mere end piger eller... faktisk sagde piger ham intet?. Han havde dog heller ikke prøvet noget med nogen fyre han var jomfru ja som en 17 årig!?. Nikki lagde sig i en af sengene den nederste faktisk og så lidt på Cam og sagde"aaaahh det var dejligt og virkelig.. 2 gange om ugen..? wauw så? Cam.. kender du noget til magiske væsner her i byen"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Lonely::::CAm Empty
IndlægEmne: Sv: Lonely::::CAm   Lonely::::CAm Icon_minitimeTors 02 Sep 2010, 08:01

Cam smilede roligt og betragte ham nysgerrigt "ja jeg vil gerne være i form og det er så det eneste jeg gidder"sag han roligt imens han satte sig lidt bedre til rette på gulvet, han blev dog let overrasket af spørgsmålt men ku lige så godt være ærlig så han rømmede sig og hviskede "ja det gør jeg, jeg er selv et væsen"sag han roligt"men bare tag det med ro jeg er skytsengel så gør intet"sag han roligt, han var faktisk også jumfru selvom han var 21 år nu.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Lonely::::CAm Empty
IndlægEmne: Sv: Lonely::::CAm   Lonely::::CAm Icon_minitimeTors 02 Sep 2010, 08:09

Nikki så lettere slange agtig på Cam med de kiwi farvede grønlige dyriske øjne der betragtede hver en levende organisme på hans krop og lagde sig så til rette igen med hænnderne bagved hovedet og sagde temmelig forundrt"virkelig?, er du skytsengle.. der kan man bare se" han gav et lille grin fra sig dog ikke nedlagdende men sagde"heh jeg anede slet ikke der fandtes forskellige engle slags... men det vel som i historierne fra eventyr bøgerne i ens barndom"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Lonely::::CAm Empty
IndlægEmne: Sv: Lonely::::CAm   Lonely::::CAm Icon_minitimeTors 02 Sep 2010, 08:13

Cam smilede og lænede sin ind mod muren imens han så over på ham "ja jeg er skytsengel"sag han roligt"der findes vis også kun to slags engle"sag han roligt "du kender vel igen som har brug for en skytsengel? til at hjælpe og støtte samt rådgive og trøste?"sag han spørgne da han gerne snart ville ha en at bekytte så han fik lidt mere at lave for han kede sig ret tit når han igen havde at snarke med.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Lonely::::CAm Empty
IndlægEmne: Sv: Lonely::::CAm   Lonely::::CAm Icon_minitimeTors 02 Sep 2010, 08:16

Nikki smilede og sagde"Hmm du kan være min? vis du vil" han rejste sig let op fra sengen og satte sig ved siden af Cam og sagde"men skal man gør noget specielt for at du bliver min skytsengle eller noget? måske blande blod et eller andet skrive under på noget mærkeligt?"
han betragtede Cam lidt med et undrende blik og ventet på svar mens nysgerrigheden boblede i ham.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Lonely::::CAm Empty
IndlægEmne: Sv: Lonely::::CAm   Lonely::::CAm Icon_minitimeTors 02 Sep 2010, 08:21

Cam lage hovdet på skrå imens han så ¨på ham "virkelig?"sag han overrasket "nej du skal intet gøre men vi ku blande blod for en sikkerheds skyld"sag han smilne*tænk at enlig ku finde en*tænkte han "men vis du vil skal vi blot aftale hvordan vi kontakter hinnanden og om at vi sku købe en lejlighed eller noget"sag han roligt og betragte ham nøje, det var da ogaå et plus at han var så lækker at se på tænk at beskytte ham.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Lonely::::CAm Empty
IndlægEmne: Sv: Lonely::::CAm   Lonely::::CAm Icon_minitimeTors 02 Sep 2010, 08:29

Nikki smilede og sagde"Okay men øhm? der intet her at skære med for at blande blod" Nikki bed hul i sin underlæbe og tog lidt blod på hånden selv om der dryppede fristende smuk rødlig blod ned fra hans læbe. Nikki smilede og sagde"her drik så drikker jeg dit, så har vi blandet blod vis du os bider hul i din underlæbe" Selvfølgelig vis de var sammen kunne de ha vekslet det gennem et intenst kys eller snav. Nikki ventet lidt og så lidt til siden og sagde"Hmm ja lejlighed? kunne vi jo skaffe så du er nær og vi kan kontakte hinanden over mobil?"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Lonely::::CAm Empty
IndlægEmne: Sv: Lonely::::CAm   Lonely::::CAm Icon_minitimeTors 02 Sep 2010, 08:34

Cam så kort rundt og nikke så da nikki havde ret men betragte så hans blod let*nej jeg vil prøve noget uvendet*tænkte han ig smilede let før han bed et lille hul i sin læbe og lænede sig ind mod nikki hvorefter han kysse ham længe og sugede let af hans blod, han rømede faktisk da det her var skønt og noget han ku venne sig til.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Lonely::::CAm Empty
IndlægEmne: Sv: Lonely::::CAm   Lonely::::CAm Icon_minitimeTors 02 Sep 2010, 08:37

Nikki smilede, men så helt forskrækket på Cam da han tog fat i ham og faktisk kyssede ham og sugede blodet til sig. Nikki vidste ikke hva han skulle gør men han slugte da noget blod og sikkert os Cam´s lidt. Han mærket Cams læber mod sine og det var det første drenge kys han havde fået!?. Nikki rødmede over de markerede kindben og hans læbe kom der blidt blod fra og dryppede ned på hans brystkasse i mens Cam kysset ham så længe. Nikke så helt lammet på Cam da han endelig trak sig væk og kunne intet sige.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Lonely::::CAm Empty
IndlægEmne: Sv: Lonely::::CAm   Lonely::::CAm Icon_minitimeTors 02 Sep 2010, 08:42

Cam trak sig roligt tilbag men så dog også en smule overasket ud da det også var hans første kys med en fyr han lod sin hånd tørre lidt blod fra læben af hvorefter han så smilede "undskyld det var ret uventet"sag han stille, hans kinder var dog også røde men inderst inde havde han nyt kysset og ønsket at det ku fortsætte, han rejste sig op og gik hvor til sengne hvorefter han svang sig op i den øverste seng og lag sig til rette imens han så ned mod nikki.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Lonely::::CAm Empty
IndlægEmne: Sv: Lonely::::CAm   Lonely::::CAm Icon_minitimeTors 02 Sep 2010, 08:54

Nikkis brystkasse trak sig i hårde ryk og trak vejret dybt ned i maven og knappede sin trøje lidt mere og betragtede Cam og rejste sig temmelig hurtigt op og sagde sofistikeret og galant"Ja.. det var så øhm den kontrakt der bandt os øhm.. så hvad skal der ske nu Cam?" han så lidt skævt til ham og prøvede at holde rødmen tilbage samt flovheden over dette faktisk var sket?.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Lonely::::CAm Empty
IndlægEmne: Sv: Lonely::::CAm   Lonely::::CAm Icon_minitimeTors 02 Sep 2010, 08:58

Cam betragte ham let før han så tænkne op på lofet"ja det var det"svarede hanb dog roligt"nu skal der ske det at vi for hinnandes numre og så kontakter du mig når du har brug for hjælp eller måske keder dig eller er trist så kommer jeg flyvne og hjælper dig"sag han roligt"men betjente har dog min mobil"tilføj han og sukke svagt men smilede så igen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Lonely::::CAm Empty
IndlægEmne: Sv: Lonely::::CAm   Lonely::::CAm Icon_minitimeTors 02 Sep 2010, 09:03

Nikki betragtede Cam og sagde"Ja min mobil har de skam også men vi skal os dele værelse i 2 dage så keg tror vi overlever og ja... jeg kan kontakte dig når det er og så kan du komme det lyder som en perfekt ide" han smilede og sagde"hvor mange væsner lever der egenlig i denne by... kender du nogen væsner eller blot menesker eller overhovedet ingen i denne by" han så op mod Cam og smilede
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Lonely::::CAm Empty
IndlægEmne: Sv: Lonely::::CAm   Lonely::::CAm Icon_minitimeTors 02 Sep 2010, 09:07

Han smilede "ja det gør vi og så kan jeg lære dig bedre at kende imorgen og du mig"sag han roligt men tysse så lidt på ham"det med væsnerne tager vi en anden dag hvor igen kan lytte"sag han roligt og smilede"men jeg vil få lidt søvn nu men vi ses imorgen, sov godt"sag han roligt hvorefter han vendte sig om på siden og lod øjne glide i.

//logger af men kommer på imorgen//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Lonely::::CAm Empty
IndlægEmne: Sv: Lonely::::CAm   Lonely::::CAm Icon_minitimeTors 02 Sep 2010, 09:17

Nikki lagde sig i underkøjen lidt rystende på hovedet og sendte ham så et lille smil eller det havde han gjordt men kom dog i tanke om at ingen ville se det, men hva pokker det var sunndt at smile. Han grinte lidt og strøg øjnene træt og sagde"ja det tager vi vel en anden gang" han bed sig let i underlæben og betragtede omgivelserne lidt og gabte så for sig selv og tog dynen over og smed bukserne og trøjen, i det han lukket øjnene og faldt i søvn

//Oki
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Lonely::::CAm Empty
IndlægEmne: Sv: Lonely::::CAm   Lonely::::CAm Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Lonely::::CAm
Tilbage til toppen 
Side 1 af 2Gå til side : 1, 2  Næste
 Lignende emner
-
» Only lonely //Fie//
» Lonely day
» Lonely night
» Are you lonely Demetri?
» lonely, as usual..

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Sheria :: Politi stationen-
Gå til: