Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 jeg ved ikke om jeg tør?...

Go down 
Gå til side : 1, 2  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




jeg ved ikke om jeg tør?... Empty
IndlægEmne: jeg ved ikke om jeg tør?...   jeg ved ikke om jeg tør?... Icon_minitimeTirs 19 Okt 2010, 23:24

dato: irl
årstid:irl
dag:irl
vejr: solen skinder, men vinden giver stadig et lille pus.
sted: spøgelses byen, ved en af resturanterne.
tid: eftermiddag
omgivelser: nogle små nøgne træer på rækker, små børn der løber rundt, og lyden af folk der skriger.

Chiro satte sig ved et af udendørs-bordene, hun sukkede trist, og ventede på betjening. *jeg har en dårlig dag, hvorfor gik jeg overhovedet her ind? jeg er jo helt alene, og jeg tør ingengang at komme op i en af de store rujsebaner!* der kom endelig en ung tjener og spurte om hun havde bestemt sig, han var en nydelig ung mand omtrandt på hendes egen alder, havde lyst hår der var sat op i en lille hestehale i nakken, blå øjne, og så ud til og være et almindeligt menneske. Hun svarede kærligt "ja, jeg har bestemt mig" han smilede ved hendes svar, og begyndte og skrive det ned hun sagde hun ville have. Han gik stille og roligt tilbage til desken, og gav en af mændene hans nedskrevede papir lap. Chiro sad nu og ventede på sin bestiling.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




jeg ved ikke om jeg tør?... Empty
IndlægEmne: Sv: jeg ved ikke om jeg tør?...   jeg ved ikke om jeg tør?... Icon_minitimeLør 23 Okt 2010, 04:57

Alec kiggede på Van Martes Park og tænkte; * Måske er et besøg her, det jeg har brug for.... at komme til at grine igen lidt...*.
HUn gik hen til billetlugen for, at købe sin billet. Damen, der solgte billetter var ikke videre tiltrækkende eller venlig. Alec var glad for at der var en glasrude, der adskilte dem for ellers ville fået alt damens mundvand i hovedet.
HUn var allermest af alt lyst til at gøre damen et hovede lavere.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




jeg ved ikke om jeg tør?... Empty
IndlægEmne: Sv: jeg ved ikke om jeg tør?...   jeg ved ikke om jeg tør?... Icon_minitimeLør 23 Okt 2010, 05:21

chi fik sin mad serveriet, det var en bakke pomfritter med remo og ketchup, hun så lidt på maden og kiggede så lidt på omgivelserne, hun tog så enelig en bid af de umættende pomfritter, og skyldede det ned med en cola.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




jeg ved ikke om jeg tør?... Empty
IndlægEmne: Sv: jeg ved ikke om jeg tør?...   jeg ved ikke om jeg tør?... Icon_minitimeLør 23 Okt 2010, 07:25

Alec kiggede sig omkring, overvæltet af alle duftene. Der var mange forskellige, men nogle skilte sig ud. Mad. Parfume. Sved.Og blod, der flød rundt i de forbi gåendes årer.
Alec følte sig sulten. Hun smilede for sig selv og gik.
Ledte efter et godt duftende måltid.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




jeg ved ikke om jeg tør?... Empty
IndlægEmne: Sv: jeg ved ikke om jeg tør?...   jeg ved ikke om jeg tør?... Icon_minitimeSøn 24 Okt 2010, 04:46

Chiro havde spist sin ikke så mættende mad, og havde nu tænkt sig at finde et ordentligt måltid. *mand eller kvinde idag? hmmm... jeg tror det bliver en kvinde idag* hun gik hen langs en lille sti der førte over til en lille park, hun gik hen langs den smalle sti og håbede at der kom en kvinde forbi hun kunne skubbe i buskene og æde.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




jeg ved ikke om jeg tør?... Empty
IndlægEmne: Sv: jeg ved ikke om jeg tør?...   jeg ved ikke om jeg tør?... Icon_minitimeSøn 24 Okt 2010, 05:07

Alec kiggede rundt. Der var desværre ingen steder til egnede sig til et ubemærket drab.
*Damn it...* hun kiggede ingen rundt -bare for at være sikker.
Hun fik øje på en lille, smal sti der førte over til en mindre park. Hun smilede og gik over mod.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




jeg ved ikke om jeg tør?... Empty
IndlægEmne: Sv: jeg ved ikke om jeg tør?...   jeg ved ikke om jeg tør?... Icon_minitimeSøn 24 Okt 2010, 05:30

Endelig kom der en kvinde forbi, det var en løber, godt veltrænet og godt med kød på kroppen. Chi standsede lige foran hende, "hej med dig" Chi smilede til kvinden og kvinden smilede aftomatisk tilbage. "hej, må jeg komme forbi? jeg skal til en aftale kl. halv 2" kvinden prøvede at komme forbi samtidig med at hun små hoppede lidt, "nææ... jeg skal bare spørge dig om noget" "hvad?" spurte hun lidt forpustet, "har du en god reaktionsevne?" kvinden kiggede lidt mærkeligt på hende men svarede aligevel. "øøøhh... nej det har jeg vist ikke" "godt" svarede Chi tilbage med et dræber smil, det breddede sig helt op til de små nissekinder på hendes ansigt, kvinden blev rædsels slagen, og skulle lige til at skrige da Chi straks holdte en hånd for hendes lille mund. "skal vi starte?" Chi smilte stadig lige så kraftigt som før, hun skubbede kvinden hårdt ind i buskene, og begyndte så at bide hende i nakken først.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




jeg ved ikke om jeg tør?... Empty
IndlægEmne: Sv: jeg ved ikke om jeg tør?...   jeg ved ikke om jeg tør?... Icon_minitimeSøn 24 Okt 2010, 05:51

En person tumlede ind i Alec, bagfra. Hun blev væltet halvt omkuld *Denne person dør, uanset hvem det er.... !* hun rejste sig op og kiggede efter denne person.
Det var en dreng på ca 14 år. Han kunne ikke få øjnene fra hende, det var tydeligt. *Det kunne ikke være bedre* Alec stivnede i et sek.; der var blod i luften. Også en dæmon i nærheden, hvorfor havde hun ikke bemærket det?
"Hej" sagde drengen "Undskyld jeg kørte dig ned". Alec smilede falsk "Det gør ikke noget....". Hun trak ham væk fra vejen og gav ham endnu et smil.
Alec lagde sine hænderne om hans hals og blottede den. Hun kunne mærke blodet strømme bag sine fingre og sin sult blev med det samme værre. Drengen fik og et desparet udtryk i øjnene og skulle til at skrige, da Alec lagde hånden for hans mund "Nyd dine sidste, pinefulde sekunder" sagde hun.
Hun bed sine hugtænder fasti halsen og mærkede det varme blod i munden. Fantastisk!
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




jeg ved ikke om jeg tør?... Empty
IndlægEmne: Sv: jeg ved ikke om jeg tør?...   jeg ved ikke om jeg tør?... Icon_minitimeSøn 24 Okt 2010, 08:03

Chiro havde lugtet vampyren, hun var ikke tilfreds med at der var andre i hendes jagtmarker, hun stoppede med at spise kvindens organer og kiggede forsigtigt ud gennem den anden side af busken. *der var den jo, vampyren, og hun drikker fra en 13-14 årig dreng!* tænkte hun ironisk, og satte sig til rette foran kvinden og ådte videre, *jeg må ha alt det her blod af mit tøj før jeg går ud af busken... men hvordan?* hun ådte videre og ventede til senere med at finde svar på det spørgsmål.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




jeg ved ikke om jeg tør?... Empty
IndlægEmne: Sv: jeg ved ikke om jeg tør?...   jeg ved ikke om jeg tør?... Icon_minitimeSøn 24 Okt 2010, 08:43

Alec synes at drengen blev alt for hurtigt tømt.
Der var kommet et par dråber blod på hendes trøje, men hun bed at ingen ville lige mærke til det. Der udover var der en masse blod på hendes hænder og læber. Hun slikkede det af.
Alec kiggede på drengen, der nu lå på jorden med lukkede øjne, og huskede hans desperate blik. Hun følte et stik af medlidenhed. Hun havde glemt alt om dæmonen og opfange nu igen hendes lugt.
Pludselig var alt medlidenhed forsvundet; alt var rettet med den nyankommende.
Ven eller fjende?
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




jeg ved ikke om jeg tør?... Empty
IndlægEmne: Sv: jeg ved ikke om jeg tør?...   jeg ved ikke om jeg tør?... Icon_minitimeSøn 24 Okt 2010, 08:58

Chi havde nu kun et kadaver tilbage af kvinden "nu kommer du jo forsent til den aftale kl. halv 2... ku ku ku, hahahahaha!" hun grinede ondskabsfuldt, men det lyd mere som en glædes latter, hun viste at ingen ville lægge så meget mærke til hende på grund af hylene og skrigene fra parken, men stadig kom hun i tanke om en lugt der var meget kraftig og ikke særlig langt væk. Hun smilede stadig kraftigt, hun så med morder øjne på kvinden, og små grinede som en sindsyg.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




jeg ved ikke om jeg tør?... Empty
IndlægEmne: Sv: jeg ved ikke om jeg tør?...   jeg ved ikke om jeg tør?... Icon_minitimeSøn 24 Okt 2010, 19:32

Liget a drengen å i busken, hvor ingen ville finde det.
Alec gik på stien, mod dæmonen og damen, hvor ingen ville forbinde liget med hende.
Hun have røde øjne, men det ville fortage sig om lidt. Håbede hun.
Dæmonen var tæt pånu. *Vent!* Alec stoppede brat op *jeg tænker den lugt er det ikke....? jo....*.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




jeg ved ikke om jeg tør?... Empty
IndlægEmne: Sv: jeg ved ikke om jeg tør?...   jeg ved ikke om jeg tør?... Icon_minitimeSøn 24 Okt 2010, 23:57

Chiro grinede stadig lige så højt og sindsygt som altid, hendes øjne skiftede til morder røde, og hun smilede stadig som en sindsyg. 'snif' *hva er det ikke... jo da det er det da* "kukuku... kom du bare ind....................... Alec" hun grinede lidt mere.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




jeg ved ikke om jeg tør?... Empty
IndlægEmne: Sv: jeg ved ikke om jeg tør?...   jeg ved ikke om jeg tør?... Icon_minitimeTirs 26 Okt 2010, 02:31

Alec smilede svagt og var ved siden af Chiroptera på et sekund.
HUn var ligeglad om nogen så hende. "Det var hyggeligt.... Chi". Alec kiggede ned på den mishandlede og blodige kvindelig. "Kunne du ikke være sødere ved folk? Så ville du have flere venner..." sagde hun og pegede ned på liget. Alec smilede stort.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




jeg ved ikke om jeg tør?... Empty
IndlægEmne: Sv: jeg ved ikke om jeg tør?...   jeg ved ikke om jeg tør?... Icon_minitimeTirs 26 Okt 2010, 02:54

"jeg kan da prøve" sagde hun ironisk med et mindre overvældende smil på læben, hendes øjne var stadig røde, hun smågrinede lidt for sig selv da hun så ned på det kvindelige kadaver, "nå men hvad har du så fortaget dig siden du nu er kommet her?".
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




jeg ved ikke om jeg tør?... Empty
IndlægEmne: Sv: jeg ved ikke om jeg tør?...   jeg ved ikke om jeg tør?... Icon_minitimeTirs 26 Okt 2010, 16:14

Alec smilede "Ik så meget igen.... Dig?" hun trak på skuldrene. Faktisk havde un ikke lavet så meget. Det havde ikke været lang tid sidst de havde set hinaden.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




jeg ved ikke om jeg tør?... Empty
IndlægEmne: Sv: jeg ved ikke om jeg tør?...   jeg ved ikke om jeg tør?... Icon_minitimeOns 27 Okt 2010, 02:02

"ja du ka se svaret for dine fødder" hun smilede lidt mere og skiftede øjenfarve til legesyg grøn, hun pegede på det døde kvindelige kadaver, "hihi" *hun smagte nu godt nok men der var nu ikke særlig meget blod hun havde i sig* "meeeeeeeeeen hun kunne nu godt have havft lidt højere blodsukker" hun kiggede på Ac.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




jeg ved ikke om jeg tør?... Empty
IndlægEmne: Sv: jeg ved ikke om jeg tør?...   jeg ved ikke om jeg tør?... Icon_minitimeOns 27 Okt 2010, 02:39

Alec nikkede og smilede "Mit offer havde en får høj... blodet var godt være lidt bitter..." hun smilede igen, da deres samtale ville lyde helt sindsyg for et menneske.
Hun fik en idé. "Hey Chi... Skulle vi ikke lokke et menneske, hver hen og sige vi havde fundet liget da vi ledte efter et sted at tisse... og det ville sjovt... ku ku ku" hun smilede og så ventende på chi og tilføjede "helst en kvinde, de skriger højest...".
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




jeg ved ikke om jeg tør?... Empty
IndlægEmne: Sv: jeg ved ikke om jeg tør?...   jeg ved ikke om jeg tør?... Icon_minitimeTors 28 Okt 2010, 00:30

"jo da det kunne da være sjovt, men husk nu at det helst skal være en kvinde der er ældre en os" hun smilede stadig, hun havde også stadig grøne legesyge øjne. Hun gik hen til Ac og de gik så hen til en forbi passerende kvinde, hun var der i 30'erne, og hun så ud til at ville skrige sindsygt højt hvis hun så kvinde liget. "jeg tar hende der" hviskede hun til Ac og gik hen imod hende for at stoppe hende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




jeg ved ikke om jeg tør?... Empty
IndlægEmne: Sv: jeg ved ikke om jeg tør?...   jeg ved ikke om jeg tør?... Icon_minitimeLør 30 Okt 2010, 01:29

Alec grinnede stort og løb efter Chi.
Men grinnet var lang væk, da hun stoppede ved Chi's side. Alec's ansigt lignede meget godtet ansigt på en,der var både bange og skræmt.
Hun prøvede at ryste lidt. "U-unsk-y-yld, me-en der en dø-ød perso-on derinde!" hun slog ud med hånden, mod busken.
Kvindens ansigt var chokket. Tydeligt. "Hvis mig hvor, søde piger" hendes stemme rystede ligt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




jeg ved ikke om jeg tør?... Empty
IndlægEmne: Sv: jeg ved ikke om jeg tør?...   jeg ved ikke om jeg tør?... Icon_minitimeLør 30 Okt 2010, 21:11

"he-e-er i-inde" hun pegede på den busk hun havde været inde i og dræbe kvinden. " så skal jeg nok kigge piger" damen gik hen mod busken, Ac og Chi små grinede lidt over at de fik hende med til det, nu ventede de bare på og se hvor forskrækket hun vil blive når hun ser liget.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




jeg ved ikke om jeg tør?... Empty
IndlægEmne: Sv: jeg ved ikke om jeg tør?...   jeg ved ikke om jeg tør?... Icon_minitimeMan 01 Nov 2010, 03:39

De hørte et højt skrig og Alec og Chi havde meget svært ved ikke at grine.
Alec fik helt ondt i maven, men det fortog sig hurtigt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




jeg ved ikke om jeg tør?... Empty
IndlægEmne: Sv: jeg ved ikke om jeg tør?...   jeg ved ikke om jeg tør?... Icon_minitimeTirs 02 Nov 2010, 03:15

Chiro skynte sig og trække i Ac og løb så hen mod forlystelsesparken. "hun må jo helst ikke mistænke os for mordet vel?" hun smilede tilfreds med halvlukkede intense grønne øjne.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




jeg ved ikke om jeg tør?... Empty
IndlægEmne: Sv: jeg ved ikke om jeg tør?...   jeg ved ikke om jeg tør?... Icon_minitimeFre 05 Nov 2010, 07:00

Alev nikkede og smilede. Hun løb væk sammen Chiro.
Det skulle nok blive hyggeligt... og blodigt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




jeg ved ikke om jeg tør?... Empty
IndlægEmne: Sv: jeg ved ikke om jeg tør?...   jeg ved ikke om jeg tør?... Icon_minitimeSøn 07 Nov 2010, 00:25

Chiro løb med Alec om bag sig, hen til en af forlystelserne. Det var spøgelseshuset de var endt ved. Hun kiggede stadig med halvlukkede grønne øjne på Alec, og vendte sig så om igen og løb med hende om bag en af husets mange sider. "det her skal nok blive sjovt, nu kommer der sikkert en eller anden 'expert' og siger at det kun kunne have været et vildt dyr" sagde hun viskende samtidig med at hun ikke rigtig kunne lade være med og grine.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





jeg ved ikke om jeg tør?... Empty
IndlægEmne: Sv: jeg ved ikke om jeg tør?...   jeg ved ikke om jeg tør?... Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
jeg ved ikke om jeg tør?...
Tilbage til toppen 
Side 1 af 2Gå til side : 1, 2  Næste
 Lignende emner
-
» jeg ved ikke om jeg tør?...
» Lad os gå en tur, ikke Alexander?
» Tv? Jo det ser vi da også...gør vi ikke?
» Nok ikke den beste til det.
» Nej, det må i ikke!! - Lucca :3

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Deepshell :: Van Martes park-
Gå til: