Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 ikke igen!*Denice,

Go down 
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




ikke igen!*Denice, Empty
IndlægEmne: ikke igen!*Denice,   ikke igen!*Denice, Icon_minitimeSøn 06 Feb 2011, 22:38

Tid* 21:00
Sted*politi stationen
Omgivelser* masser betjente
Vejr* koldt og mørkt
Tøj* en slidt hættetrøje samt et par slidte jeans og et par slidte all stars

Politiet havde travlt denne aften så stationen summede af liv, folk sad i kø i vendte lokalet nogle havde få taget deres pung andre havde mistet deres kørekort og så videre, de store glasdøre gik op og to betjente kom indenfor, den ene var høj og muskuløs den anden var spinkel men også høj deres øjne var hårde og var rette od den lille dreng de bar af sted, nå ja du hørte rigtigt en dreng på de otte år var blevet taget fordi han havde stjålet fra en bager, dog var drengen ikke normal hans hud var lig bleg desuden var han ikke otte år som man skal tro men han var faktisk 200 år gammel og når ja han er vampyr så det var ikke brød han var ude efter i den lille bage, næ han havde faktisk drukket blod fra bagerens datter, Roy som drengen hed mumlede surt "slip mig nu jeg har ikke gjort noget"sag han surt hvorefter han begyndte på sit skuespil, han snøftede "jeg vil ikke"sag han grådkvalt men betjente trak ham bare med hen mod cellerne"hold kæft knægt"sag den ene betjent hårdt men det fik ikke Roy til at stoppe han begyndte bare at snøfte mere som om han græd men det ku han ikke fordi han var vampyr, ja det var enligt mærkeligt at en anden vampyr ku finde på at forvandle en ung dreng men sådan var det jo.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




ikke igen!*Denice, Empty
IndlægEmne: Sv: ikke igen!*Denice,   ikke igen!*Denice, Icon_minitimeTirs 08 Feb 2011, 07:18

Denice gik rundt i sine egne tanker og en vipration i hendes lomme, hun tog telefonen op til øret " Ja jeg kommer med det samme " Sagde hun og gik mod politi stationen, hendes lillebror havde igen dummet sig og lavet noget lort, den lille irreterende menneske søn. Hun gik hurtigt hen imod og endelig stod hun foran den store politi station, de havde sikkert travlt, så de lagde sikkert ikke mærke til hvor flov hun var. Hun gik ind og der kom en politibetjent hen foran hende " Jeg kom for at hente min lillebror " Sagde hun og kigggede med røde kinder op på betjenten. " Marlin ?" Sagde hun og fik så øjenkontakt med ham, hun var lidt ung, og han troede sikkert hun var ude på noget. Hun blev ført mod hendes bror, han havde stjålet en del, smykker, slik og denne gang bblev han taget idet.
Tilbage til toppen Go down
 
ikke igen!*Denice,
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Ikke igen... - Zean
» ikke igen - Emily
» ikke så perfekt igen - altair
» Så det jul igen og så det jul igen . Privat Marcus.
» Byen (Denice)

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Sheria :: Politi stationen-
Gå til: