Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 Tidens sorg (sakref morladin)

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2, 3
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Tidens sorg (sakref morladin) - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Tidens sorg (sakref morladin)   Tidens sorg (sakref morladin) - Page 3 Icon_minitimeSøn 12 Jun 2011, 06:10

han kiggede lidt på hende og tog hende derefter op i sine arme og begyndte at gå afsted. Pludslig begyndte en kraftigt sort røg at flyve rundt om ham og hende og til sidst da de var helt dækket så exploderet røgen og nu var de ikke længere i parken og nu var de i et mørkt rum med meget svagt lys som kun nogen folk ville kunne se i.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Tidens sorg (sakref morladin) - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Tidens sorg (sakref morladin)   Tidens sorg (sakref morladin) - Page 3 Icon_minitimeSøn 12 Jun 2011, 09:27

//har skiftet person, men kan dog stadigvæk skrive som Nikita, men ellers kan vi lave et nyt emne med Crasie istedet for men så laver du D::D:D:D://
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Tidens sorg (sakref morladin) - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Tidens sorg (sakref morladin)   Tidens sorg (sakref morladin) - Page 3 Icon_minitimeSøn 12 Jun 2011, 10:09

//hehe okay men det kan så være jeg laver det men det bliver ikke lige nu da jeg er vild træt efter at have været tidlig oppe og været med fly og det hele//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Tidens sorg (sakref morladin) - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Tidens sorg (sakref morladin)   Tidens sorg (sakref morladin) - Page 3 Icon_minitimeMan 13 Jun 2011, 01:57

//det tror jeg gerne:D:D:D//
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Tidens sorg (sakref morladin) - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Tidens sorg (sakref morladin)   Tidens sorg (sakref morladin) - Page 3 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Tidens sorg (sakref morladin)
Tilbage til toppen 
Side 3 af 3Gå til side : Forrige  1, 2, 3
 Lignende emner
-
» Really? -sakref morladin
» Tralv dag?-sakref morladin
» en mørk og kold nat [sakref morladin]
» Succes! Tror jeg... //sakref morladin//
» skibene synker [sakref morladin]

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Deepshell :: Van Martes park-
Gå til: