Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 Til ære for dig Fie- Fie

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Til ære for dig Fie- Fie - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Til ære for dig Fie- Fie   Til ære for dig Fie- Fie - Page 4 Icon_minitimeOns 10 Aug 2011, 01:39

Fie så på ham, og blev nærmest helt bange for ham da han blev så forskrækket at se på. Hun lagde armene om benene imens hun så lidt ned med et forlegent blik. "Bare.. Du ved ud og se verden"mumlede hun, og bed sig i læben. Hun talte meget lavt da hun pludselig følte sig skyldig for at have gjord ham så forskrækket. Fie så op på han, og vidste ikke helt hvad hun skulle sige til ham. Hun pillede lidt ved sit hår, og fik så taget sig sammen. "Det er bare i lidt tid, måske... "hun tarv, og kunne høre at det hun sagde ikke hang ordenligt sammen. "Demetri, det er kun måske!"sagde hun stille, og så på ham.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Til ære for dig Fie- Fie - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Til ære for dig Fie- Fie   Til ære for dig Fie- Fie - Page 4 Icon_minitimeOns 10 Aug 2011, 08:09

Han slog blikket ned nogen minutter uden at sige noget,
efter noget tid kiggede han ned på smøgen og to den
der var ca. kun 2 hiv tilbage på den, imens han tog den
sagde han " Det vel dit eget valg, men hvor skulle du rejse
hen" sprugte han og havde ikke lyst til at se på hende,
hvorfor ville hun nu rejse, hvad var der galt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Til ære for dig Fie- Fie - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Til ære for dig Fie- Fie   Til ære for dig Fie- Fie - Page 4 Icon_minitimeOns 10 Aug 2011, 08:24

Fie så på ham, og bed sig i læben. "Jeg ved det ikke endnu, overvejer lidt Japan"mumlede hun, og så ned. Fie havde ikke været der siden hendes fætter havde slået alle hendes familie medlemmer ihjel, hun var dog ikke sikker på om det var helt smart at tage der hen nu. Fie så på Demetri, og bed sig i læben. "Jeg tager ikke af sted hvis du ikke vil have det"sagde hun stille og gik lidt hen mod ham. Hun brød sig ikke om at han havde reageret så voldsomt på hvad hun havde sagt. Det var uhyggeligt, meget endda.

//kom du ind i mit og Rinnas emne eller hvad?xD http://deploratus.heavenforum.org/t4862p40-gynger-tur-fie //
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Til ære for dig Fie- Fie - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Til ære for dig Fie- Fie   Til ære for dig Fie- Fie - Page 4 Icon_minitimeOns 10 Aug 2011, 08:52

"Det bestemmer du selv" sagde han og trak på skulderne,
"Men jeg skrider ind på mit værelse" sagde han og rejste
sig op uden at sende hende et eneste blik, "Jeg vil gerne
være alene" sagde han imens han gik over mod døren.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Til ære for dig Fie- Fie - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Til ære for dig Fie- Fie   Til ære for dig Fie- Fie - Page 4 Icon_minitimeOns 10 Aug 2011, 08:59

Fie blev tarvs imens hun så ham gå ind på sit værelse. "Demetri..."lød det stille fra hende. Hun bed sig i læben. Hvor hun dog nogle gange hadede sig selv for at gøre sådan nogle dumme ting! Hun så ned i jorden, og vidste ikke helt hvad hun skulle gøre af sig selv. Hun satte så i bevægelse forbi døren til hans værelse, imens lød et stille undskyld fra hende. Hun gik ind på sit værelse og tændte endnu en smøg. Hun sattesig i sin seng, og så tomt ud i luften. Hun var ked af at have gjord ham så urolig.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Til ære for dig Fie- Fie - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Til ære for dig Fie- Fie   Til ære for dig Fie- Fie - Page 4 Icon_minitimeOns 10 Aug 2011, 09:18

//out//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Til ære for dig Fie- Fie - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Til ære for dig Fie- Fie   Til ære for dig Fie- Fie - Page 4 Icon_minitimeOns 10 Aug 2011, 09:20

//out//
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Til ære for dig Fie- Fie - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Til ære for dig Fie- Fie   Til ære for dig Fie- Fie - Page 4 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Til ære for dig Fie- Fie
Tilbage til toppen 
Side 4 af 4Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Sheria :: Silent River-
Gå til: