Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 Jake?

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Jake? - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Jake?   Jake? - Page 2 Icon_minitimeMan 05 Sep 2011, 06:04

Jake sukkede og orkede ikke at diskutere det mere, hun var lille i hans univers, synd at han var for doven til at stå inde for det.
"Hør prinsesse, jeg har haft 909 år til at gøre alt det jeg gerne ville og tage derhen hvor jeg ville, nu tænker jeg at du bestemmer" Udfordrede han og lagde hovedet på skrå med et smil, uden at kigge på hende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Jake? - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Jake?   Jake? - Page 2 Icon_minitimeOns 07 Sep 2011, 02:34

Moon smilte lidt over at han opgav, eller det gjorde han i hendes verden. Hun smilte blidt til ham.
Hun lyttede efter hvad han sagde og sukkede blidt. Hun gik op på siden af ham, og kiggede på ham med et smil. "Det kan godt være at du har haft så mange år til det..." Hun stoppede med at snakke og tænkte sig lidt om. Han lød udfordrende, hun sukkede stille. "Hvad med hjem til dig eller en bar, eller sådan noget?" spurgte hun stille med et smil.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Jake? - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Jake?   Jake? - Page 2 Icon_minitimeOns 07 Sep 2011, 04:44

Jake kunne ikke lade vær' med at grine lidt for højt af hendes svar. For det første havde hun næsten ikke prøvet at give igen og for det andet..."Jeg vidste ikke at i engle begyndte at gå på bar kl 12 om formiddagen" Drillede han en smule hånene, men det var ikke så ondt ment som det måske lød.
"Men en bar er vel fint, der er lidt langt fra mit hus i Werclare herfra". Han kiggede sig lidt for at orientere sig om hvilken vej og begyndte så at gå i retning af byen, der ville nok snart komme en bar.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Jake? - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Jake?   Jake? - Page 2 Icon_minitimeTors 08 Sep 2011, 02:42

Moon sukkede over hans svar, hun havde vist ikke helt tænkte sig op og rystede let på hovedet. "Vi går på bar, når vi vil. Men vi kan da også bare finde en cafe eller noget ligne," sagde hun rolig, dog med en lidt drillende undertone. Hun nikkede stille som svar, hun kunne ikke huske hvad det hed der hvor hun boede. Hun gik efter ham, og regnede lidt med at han vidste hvor de skulle hen
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Jake? - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Jake?   Jake? - Page 2 Icon_minitimeFre 09 Sep 2011, 05:43

Jake smilede overlegent foran hende og bevægede sig hurtig igennem skoven imens han undveg træer og rødder. "I engle er da også bare så crimerider" Svarede han med et fnys. Længere fremme kunne man se skoven åbne sig. Han vidste at de ville komme ud på en mærk der førte til byen derfra.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Jake? - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Jake?   Jake? - Page 2 Icon_minitimeSøn 11 Sep 2011, 02:17

Hun himlede med øjnene over det han sagde. "Jaeh... Det er vi vel," sagde hun smilende med en rolig undertone. Hun smilte let og lidt lokkende til ham. Hun fulgte bare efter ham, hun vidste nemlig ikke hvor de skulle han, da hun aldrig kunne finde vej nogle steder hen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Jake? - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Jake?   Jake? - Page 2 Icon_minitimeLør 01 Okt 2011, 23:08

De trådte ud af skoven og ud på en stor mark der åbnede sig foran dem. Nu hvor de var ude af træerne var der en perfekt udsigt byen på den anden side. Jake fortsatte direkte over marken og mod byen, uden at stoppe op. "Så, har du penge med til at købe noget på den club vi nu finder?" Spurgte han henkastet, tæt på at være over marken.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Jake? - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Jake?   Jake? - Page 2 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Jake?
Tilbage til toppen 
Side 2 af 2Gå til side : Forrige  1, 2
 Lignende emner
-
» You know nothing about me and I know nothing about you -Jake
» Maybe not the last song - jake
» Regnvejrsdagen //Jake
» Bjergene? Tja....[Jake]
» Legesyg! - Jake.

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: La Sunisha :: Den lykkelige eng-
Gå til: