The Lost World - Who writes the story?

IndeksForsideCalendarFAQSøgTilmeldte brugereGrupperTilmeldLogin

Share | 

Noget fra himlen? //Angel// -privat

Go down 
ForfatterBesked
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Noget fra himlen? //Angel// -privat   Ons 31 aug 2011, 02:02

Tid: 03:29
Dato: 12/09
Dag: Lørdag.
Årstid: Efterår.
Sted: Dreins Mountain.
Vejr: Skyet.
Påklæning: En tætsiddende blodrød t-shirt, blå lidt for store jeans, vinrøde converse og en grå efterårs jakke som går hende til midt på låret.
Omgivelser: Den triste skov, enkelte engle og udsigt ud over Werclare.

Dreins Mountain, et ret så øde sted. Kun Engle kom her nu og da for, at lande.
Men lige nu, sad der en 18-årig pige ved foden af bjerget. Hun havde siddet inde i en lille hule mens solen sank ned bag horisonten. Hvilket i dette tilfælde var Den triste skovs træer. Hun sad med fronten mod træerne. Hun havde løbet igennem skoven for, at nå at finde et sted, at blive dagen over. Så mens solen sank, sad vampyrpigen inde i sit lille skjul, indtil der ikke var mere sollys tilbage. Da hun endelig trådte ud, viste hun ikke hvad hun skulle lave, derfor satte hun sig ned ved siden af hulen.
Azariah kiggede op af mod himlen. Der var ikke noget der oppe udover skyer. Hun lagde hoved helt tilbage og lændede hovedet op af bjergets klippe side. Så bestemte hun sig og rejste sig op, børstede støv af sig og begyndte at kravle. Da hun nåede op på den næste afstats satte hun sig ofr en stund. Hendes blik vandrede afsted, mod skoven og byen bag den. Et sted midt i den by var hendes lejlighed.
Azariah kiggede igen op, det var som om, at hun ventede på nogen eller noget.
Selvom at hun egentlig ikke gad, at have så meget med Englene at gøre, så var der noget over dem. Det var ikke deres overdådige engleskær eller hvad det nu var. Men der var noget som, gav hende, noget som føltes som en varm følelse eller i hvert fald noget der minded om det. Ellers havde hun ikke meget til overs for Engle, men hun kunne holde dem ud. Det var ikke ligesom Varulvene, dem kunne hun ikke tage. Men nu hvor hun sad her og ventede, eller hvad hun nu gjorde, kom der noget ind i hendes synsfelt. Noget småt der bevægede sig rundt nede på jorden, hun var meget højt oppe, så alting så mindre ud. Hendes øjne fokuserede på de to små prikker på jorden, det var to mennesker.
*Hmm, jeg er godt nok sulten, men gider jeg at til at hoppe derned, nej sikkert ikke. Nå, sulten må vente.* Tænkte hun mens hun så hendes ellers ret så lækkertudseende morgenmad smutte.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Re: Noget fra himlen? //Angel// -privat   Ons 31 aug 2011, 04:24

Det var ved at være rigtig efterår nu, selvom det kun var i midten af september. Skyerne havde i længere tid hængt over dem, og de synes ikke at komme nogle vejne. Det ville nok virke ret deprimerende for de fleste, men Angel var nu ret tilfreds med det. Det var bare ærgeligt, at det ikke regnede. Det var nu noget specielt over regnen. Noget magisk og fortryllende. Ja, Angel havde det med at tænke lidt mærkeligt og - til tider - ret barnligt. Som om hun levede i sin helt egen verden. Men der var nu noget om snakken - hun havde altid været lidt af en ener, selvom hun var ganske god til at gøre folk komfortable i hendes selvskab.
Angel var nu atter ved Dreins Mountain. Et sted hun ofte kom, selvom der ikke rigtig var noget at lave. Ja, de fleste ville nok synes det var direkte kedeligt, og i stedet gå på klub, drikke sig stangstiv, hygge med en fremmed og lade som intet var sket bagefter. Selvom mennesker til tider var ret så fascinerende, var der altså punkter, hvor hun fuldstænding faldt af vognen. Og det var ikke kun mennesker, som opførte sig sådan - nej det var også dæmoner, vampyrer, varulve osv. Og desværre også andre engle.
Hun rystede på hovedet, for at slippe af med alle tankerne, mens hun satte sig på en tilfældig kæmpe-sten. Hendes påklædning var ikke særlig engle-agtig. Næh, hun havde bare en almindelig T-shirt, jeans og converse på. Hvis folk vidste at hun var en engel, havde de nok forventet lange, hvide, smukke kjoler. Det var blandt andet også derfor hun sjælent fortalte folk om sin skikkelse.
Hendes blik gled rundt mellem de mange træer omkring hende, som om de søgte noget specielt, hvilket ikke var tilfældet. Hun smilede let og slappede af.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Re: Noget fra himlen? //Angel// -privat   Ons 31 aug 2011, 08:24

Sådan en dag som idag var egentlig meget kedelig. Hun havde ikke noget at lave, hun ledte efter noget hun ikke vidste hvad var og så var hendes sult begyndt, at flå i hendes indre.
*Måske skulle jeg have snuppet den smagfulde morgenmad der var lige foran næsen på mig da den endelig var der. Hvad sker der egentlig for mig? Jeg lader min morgenmad slippe væk?!* Hun var ved at være godt sur på sig selv. Nå, men ingen er perfekte.
Og det var vel sandt, ellers ville alle jo være det, også ville der ikke være nogen der var det.
Vampyren havde lukket øjnene for at kunne koncentrer sig om alle de lyde omkring hende. Der var meget man kunne fokusere på, men så alligevel ikke. Prøv, at koncentrer dig om noget mens det føles som om, at du ikke har spist i en dag. Det er ikke nemt vel? For sådan havde Azariah det, hendes sult havde farvet hendes øjne røde og de strålede med en dybrød og dødsensfarlig glød.
Mens hun prøvede, at holde sulten tilbage ændrede vejret sig fra skyet til overskyet med en let regn. Regnen passede til hendes humør. Hun var sur og irriteret. Og sulten.
Hun åbnede øjnene og kiggede ud over det grønne landskab foran hende. Bare der var en eller anden dum turist derude. Det ville gøre underværker.
Med en behændighed der burde være umulig kravlede hun ned fra bjerget. Ingen problem der. Nu var det bare om, at finde et fjols der gad stå stille nok tid til at hun kunne flå ham eller hende.
Sponsored content

IndlægEmne: Re: Noget fra himlen? //Angel// -privat   

Noget fra himlen? //Angel// -privat
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Similar topics
-
» familie er ikke noget man vælger men noget man er - Matt
» Corp's and alot of them. (Lågsus med ÅG) (Akira=Privat)
» Ik rør mig dit MONSTER!!! //privat Zann//
» Ups ... jeg glemte noget - Lolas
» A small place to live. (Nille=privat)