Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 Det havde jeg ikke forventet - Taron

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Det havde jeg ikke forventet - Taron - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Det havde jeg ikke forventet - Taron   Det havde jeg ikke forventet - Taron - Page 2 Icon_minitimeTors 15 Sep 2011, 01:42

Taron nikkede stille til det hun sagde og så lidt ned i jorden "jeg.. følger dig hjem til mig... så tager jeg en hurtigt smut.. ud og... ja for noget at spise... så kommer jeg tilbage til dig" sagde han stille og tænkte sine ord grundigt igennem. han ville ikke bide hende... hun var for uskyldig.. ligesom.. Jara.. dette var latterligt det ville sikkert ske igen. han rystede stille på hovedet og begyndte at gå, dg venter han lidt på hun ska følge med. han ville sikre sig hun ikke bare gik sin vej.. han stolede slet ikke på hende og så alligevel.


/sorry længten.. skriv hvis du vil have forklaring//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Det havde jeg ikke forventet - Taron - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Det havde jeg ikke forventet - Taron   Det havde jeg ikke forventet - Taron - Page 2 Icon_minitimeTors 15 Sep 2011, 02:42

Jill lyttede til hvad han sagde og undrede sig lidt over hvorfor det tog ham så lang tid at sige en sætning. Men da hun fandt ud af hvorfor, stillede hun ikke nogle spørgsmål til det og valgte bare at nikkede med noget. "Det er helt i orden.." sagde hun stille og havde ikke lyst til at snakke mere om det punkt. Dog da han begyndte at gå, stod hun lidt og så efter ham, dog så hun sig også kort tilbage. Men tænkte overhovedet ikke på at gå tilbage til skolen, han ville jo alligevel kunne nå at få fat på hende, hvis hun prøvede. Hun vendte sit blik på ham igen, smilte lidt og begyndte at gå hen til ham, for at følge med. Hun skulle jo nødig sakke bagud, selvom han var en del hurtigere end hende, men det kommenterede hun ikke. Hun gik bare helt lydløst ved siden af ham og tænkte lidt igennem nogle ting. Så hun lod slet ikke mærke til, at hendes hår begyndte at skifte farve fra blå til rød, men det var fordi hun tænkte for meget. Så blev hendes hår påvirket.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Det havde jeg ikke forventet - Taron - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Det havde jeg ikke forventet - Taron   Det havde jeg ikke forventet - Taron - Page 2 Icon_minitimeTors 15 Sep 2011, 04:51

Taron blev en smule lettet over at hun gik med og så frem for sig. han sagde intet da han ikke anede hvad han skulle sige. hvad siger man til engle? han rystede svagt på hovedet og var ludt i sine egne tanker og diskuterede med stemmen i sit hovede om dette var en god idé eller ej at Jill gik med. han sank en lille klump og så på hende. med det samme opdagede han hendes hår skiftede farve. det stirrede han længe på for det havde han dog aldrig set før "dit hår?" spurgte han roligt, med en smule undren i stemmen. han kunne godt lide den blå farve.. men også den røde.. den klædte hende nu også meget godt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Det havde jeg ikke forventet - Taron - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Det havde jeg ikke forventet - Taron   Det havde jeg ikke forventet - Taron - Page 2 Icon_minitimeTors 15 Sep 2011, 06:40

Jo mere Jill tænkte, jo rødere blev hendes hår. Tilsidst var hendes hår ildrødt og hun lagde ikke engang selv mærke til det, selvom vinden blæste og rev fat i hendes hår nogle gange, så det røg op foran hendes øjne. Hun fjernede det bare og gik fortsat stille ved siden af Taron. Indtil hun hørte hvad han sagde og så først op på ham, men tog så derefter en af sine totter op foran ansigtet og gav et gisp fra sig. Hun rystede lidt på hovedet, og hendes hår blev lidt efter blåt igen. Sådan kunne hun bedst lide det lige nu, hun så op på ham igen og smilte lidt flovt. "Undskyld, når jeg tænker for meget, så holder jeg ikke øje med min evne" sagde hun stille, men stadig lidt flovt og kløede sig lidt i nakken. Hun bed sig lidt i læben, men fik igen et lille chok, uden helt at vise det. Da hun mærkede ringene i sin læbe, hun glemte nogle gange at hun havde snakebite, fordi hun ikke rigtig kunne mærke dem. Hun smilte lidt af sig selv og gav sig så til at se sig lidt omkring, så hun ikke kiggede flovt på Taron hele tiden.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Det havde jeg ikke forventet - Taron - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Det havde jeg ikke forventet - Taron   Det havde jeg ikke forventet - Taron - Page 2 Icon_minitimeFre 16 Sep 2011, 22:40

Taron smilte svagt over det hun sagde og kiggede på hendes hår blev blått igen "interessant..." sagde han roligt og strægte sig en smule. han fuglte hende lidt med blikket og tænkte lidt på hvad hun mån havde tænkt på "hvad.. tænkte du på?" spurgte han så og så lidt op på himlen, hans øjne var blevet sin brune charmerende farve igen og han virkede helt rolig igen.

/min krea er død sorry ><//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Det havde jeg ikke forventet - Taron - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Det havde jeg ikke forventet - Taron   Det havde jeg ikke forventet - Taron - Page 2 Icon_minitimeTirs 20 Sep 2011, 05:48

Jill så med sine store blå øjne op på ham igen, imens hun lige skulle samle sine ord i sin mund, inden de røg ud af hende. Hun kunne jo ikke rigtig gå og sige alle sine tanker til ham, hun kunne jo måske gøre ham flov. Hun smilte lidt, men træk så lidt på den ene skulder, imens hun blev lidt rød i kinderne. "Jeg tænkte på bobler og hvor mange forskellige farver de kan have, det var nok grunden til at mit hår blev rødt. Også tænkte jeg også over hvor en interessant rød farve dine øjne alligevel havde for et par minutter siden. Viste du godt, at dine øjne faktisk kan være kønne når de er røde" sagde hun stille og smilte svagt op til ham. Hun prøvede overhovedet ikke på at gøre ham flov, hun sagde bare sin mening. Hans øjne kunne sagtens være skræmmende, men også utrolig smukke på samme tid.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Det havde jeg ikke forventet - Taron - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Det havde jeg ikke forventet - Taron   Det havde jeg ikke forventet - Taron - Page 2 Icon_minitimeTors 27 Okt 2011, 05:39

taron rystede lidt smilende på hovedet, over det første hun sagde, hvorefter han grinte svagt. han så lidt på hende og smilte over de ting hun sagde "jamen interessante tanker... det med øjnene havde jeg ikke lige hørt før, de fleste kan bedst lide dem når de er brune" forklarede han uden at virke flov på nogen måde. han så lidt ed i jorden og tænkte lidt over tingende *store idiot, taber, tumpe, spade!!!! du er svag igen svage lille aaarg du er så forfærdelig* sagde stemmen inde i hans hoved. Taron slog kort til sit hoved og rystede lidt på hovedet. igen så han på hende igen med et lille smil.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Det havde jeg ikke forventet - Taron - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Det havde jeg ikke forventet - Taron   Det havde jeg ikke forventet - Taron - Page 2 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Det havde jeg ikke forventet - Taron
Tilbage til toppen 
Side 2 af 2Gå til side : Forrige  1, 2
 Lignende emner
-
» Det havde jeg ikke lige forventet - Tristan
» På Clubben havde ikke andet og lave
» har ikke en title -Taron
» Havde lidt fravær
» I festlokalet da uvejret havde brudt løs

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Sheria :: Sheria high school-
Gå til: