Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 et møde - John

Go down 
Gå til side : 1, 2, 3  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




et møde - John  Empty
IndlægEmne: et møde - John    et møde - John  Icon_minitimeFre 16 Sep 2011, 05:02

S: high school i 1.g lokale
V: det er let blæsende med solskind.
T: kl er omkring 12 så det er snart frokerst.
O: en masse elever som sidder og læser.

Cecilie var lige begyndte på gym det var allerede hårdt hun sad og læste som alle andre i hende klasse hun sad og ventede på de havde frikvater fordi hun havde virkelig brug for noget mad men hun vidste ikke hvor det var at cafeteriaede var henne
så da klokken endelig ringede fuldte hun efter alle de andre og kom til at gå ind i en dreng(dig) det var mega pinligt for hende da hun var ny og alt det. hun rødmede fordi hun var gået ind i en der var ældre end hende for han var ikke i hendes klasse eller i hendes paralel klasse så han måtte være ældre.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




et møde - John  Empty
IndlægEmne: Sv: et møde - John    et møde - John  Icon_minitimeFre 16 Sep 2011, 05:09

John havde været på skole i noget tid, omkring to uger eller noget. Han var ikke ligefrem vild med det, men han var nød til at gå i skole ellers kunne han ikke komme videre med sit liv. Han vidste nu ikke helt hvad han havde tænkte sig at blive når han engang var kommet så langt. Han brugte sine penge fra sine forældre på lejligheden, tøj, mad, skolen og ting der til. Han var ved at finde et job, så han selv kunne betale alle sine ting og sådan noget. Han rejste sig op, da de havde pause. Han sukkede lettet over det, han orkede bare ikke skolen lige i dag.. Han kiggede bag sig, da en kom til at gå ind i ham. ”Hey.. ER du okay?” spurgte han rolig, og kiggede på pigen. Hun måttet være i år mindre end ham eller noget like that. Han smilte venlig til hende, og kiggede på hende. Han havde et par sorte bukser på sammen med en rød trøje. Han havde en taske over skulderen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




et møde - John  Empty
IndlægEmne: Sv: et møde - John    et møde - John  Icon_minitimeFre 16 Sep 2011, 05:14

hun rødmede og så op på ham. ''ja og jeg er virkelig ked af det... det var ikke min mening men jeg kunne ikke se noget for alle de mange elever'' sagde huns tille og så på ham. han var i hver til fald højer end hende. hun smilede igen og satte sig på knæ og begyndte at samle sine bøger op igen hun havdetabt da hun var gået ind i ham, hendes mave rumlede hun var pinlig berørt over det hun tog sin kjole lidt længer ned den sad smukt på hende næsten som en model, den gik hende til midt på lårne ogaå havde hun høje hæle på det gik bare ikke så godt med at gå i dem men det gik okay syns hun selv.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




et møde - John  Empty
IndlægEmne: Sv: et møde - John    et møde - John  Icon_minitimeFre 16 Sep 2011, 05:19

Han smilte venlig til hende, og betragtede hendes røde kinder. Han synes på den måde at det så rigtig nuttet ud. ”Det er helt okay, her er også mange elever,” sagde han smilende med en venlig undertone. Han bukkede sig ned, for at hjælpe hende med at samlede sine bøger op, og det var efterfor han altid havde en taske til isne bøger. Han kiggede lidt på hendes tøj, og smilte blot over det. Han rejste sig op, da de havde fået hendes bøger op. Han stod med nogle af dem, han hørte hendes mave. ”Vil du med ned og ha noget at spise?” spurgte han smilende med en venlig undertone.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




et møde - John  Empty
IndlægEmne: Sv: et møde - John    et møde - John  Icon_minitimeFre 16 Sep 2011, 05:24

hun så op på ham og smilede. ''alså jeg skal lige ligge mine bøger i mit skab'' sagde huns tille og smilede for sig selv og så op på ham og gik af sted hen til sit skab der ikke var så langt der fra og puttede sine bøger der ind og tog imod dem han havde og smilede sødt. ''tak for hjælpen det var sødt af dig'' sagde hun stille med et smil. ''hej mit navn er Cecilie men bare kald Cille'' sagde hun stille og så på ham. hun havde lukket sit skab stille. og rakte hånden frem mod ham for at sige goddag ordenlig hun var da glad for at der var nogle der var søde ved hende de fleste i hendes klasse var bare onde ved hende fordi hun var den nye pige.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




et møde - John  Empty
IndlægEmne: Sv: et møde - John    et møde - John  Icon_minitimeFre 16 Sep 2011, 05:32

Han nikkede rolig til det hun sagde, han fulgte bare med hende hen til hendes skab. Han lagde mærke til at hans skab ikke lå så langt væk fra hende, men han brugte det nu ikke, da han havde det bedre med at gå rundt med sin taske. ”Det var da så lidt,” sagde han smilende med en venlig undertone, han havde ikke set hende før og han kendte ellers til dem under ham. Så hun måttet vel være ny, eller noget? ”Hyggelig at møde dig Cille, jeg er John,” sagde han smilende med en rolig og venlig undertone. Han gag hende hånden med et smil over læber, han klemte den kort før han blidt slap hendes hånd. Han trak sin taske bedre op på sin skulder, og rettede kort på sit hår som hang lidt ned i øjnene på ham.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




et møde - John  Empty
IndlægEmne: Sv: et møde - John    et møde - John  Icon_minitimeFre 16 Sep 2011, 05:38

hun smilede stille og så på ham og vidste ikke rigtig hvad hun skulle sige eller gøre hun kunne godt lide hans stil den var fed i forhold til de andre på skolen og hans hår var sej hun rødmede lidt uden det var med vilje,
''skal vi få noget af spise jeg er mega sulten'' sagde huns tille og gik med ham efter de havde sluppet hinandens hænder. ''rart at møde dig john'' sagde hun stille med et smil på sine læber og gik stille. nogle af de drenge fra hendes klasse skubbede til hende så hun væltede. hun sukkede bare og så på dem de stod bare og grinede af hende. ''av'' sagde hun og satte sig op og forsøgte at rejse sig op.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




et møde - John  Empty
IndlægEmne: Sv: et møde - John    et møde - John  Icon_minitimeFre 16 Sep 2011, 05:48

”Jaeh, selvfølgelig,” sagde han smilende og gik mod spisesalen med et venligt smil. ”I lige måde Cille,” sagde han smilende med en venlig undertone. Han lagde mærke til hvad drengen gjorde ved hende, han sukkede stille. Han trak hende let op, med et stille smil. ”Er du okay?” spurgte han stille med en rolig undertone. Han gik over til drengene, som stod ved deres skabe. ”Hey dudes, burdet i ikke være søde ved piger?” spurgte han rolig og lænede sig op af skabede. Drengene mumlede noget utydeligt, og smilte let af det helt.
John klappede dem let på skulderne, og gik så over til hende. Han tog let fat i hendes arm, og trak hende med ned til spisesalen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




et møde - John  Empty
IndlægEmne: Sv: et møde - John    et møde - John  Icon_minitimeFre 16 Sep 2011, 06:03

Hun mærkede han hjalp hende op og rødmede lidt og smilede. ''ja jeg har det fint og mange tak'' sagde hun stille og gik emd ham hun havde sit hår i en hestehale hun lod sig blive trukket med. ''wow rolig nu jeg vælter hvis du hiver mig for hurtigt med'' sagde hun stille og grinede en sød latter og smilede stille og ser på ham og går med ham og nogle drenge så efter dem og troede at de havde noget kørende og piftede efter dem.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




et møde - John  Empty
IndlægEmne: Sv: et møde - John    et møde - John  Icon_minitimeFre 16 Sep 2011, 06:11

Han nikkede blidt som svar til at hun var okay, det var nu kun godt. Han havde aldrig forstået hvorfor folk skulle skubbe til den nye, de havde jo lige så meget ret til at være skolen som alle andre. Han trak let på skulderne af sig selv, han smilte da hun sagde. ”Undskyld,” sagde han blidt og satte farten ned igen, han slap blidt hendes arm. Han himlede lidt med øjnene over at der var nogen som piftede. Men han tog sig dog ikke så meget af det, da de bare kunne tro hvad de ville. Han kendte jo sandheden, så det var fint for ham. Han kunne dog godt selv huske at han havde været med til at pifte efter to person som gik sammen, men det var nu også fordi at han kendte de begge.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




et møde - John  Empty
IndlægEmne: Sv: et møde - John    et møde - John  Icon_minitimeFre 16 Sep 2011, 06:16

HUn smilede stille og købte noget mad og fandt et bord og satte sig sammen med ham, hun havde været ligeglad med hvad alle andre sagde hun bare s længe hun vidste hvad sandheden var hun smilede bare og så på ham. ''arbejder du nogle steder john'' spurte hun stille med et smil på sine læbe. hun sad og spiste noget af sin mad og rødmede lidt af sit spørgsmål og så end på sin mad og smilede bare af sig selv.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




et møde - John  Empty
IndlægEmne: Sv: et møde - John    et møde - John  Icon_minitimeMan 19 Sep 2011, 01:03

Han smilte venlig til hende, og stillede sig bag hende. Han tog selv noget mad, en bruger og en cola. Han købt det, og fulgte efter hende hen til et bord. Han satte sig over for hende, han betragtede hende smilende. Han overvejrede kort om hun var en race? Han synes han kunne lugte det på hende, men hvad for en race var han ikke helt sikke på. Udover at hun ikke var vampyr, for så havde han bemærket det før. Måske var hun også varulv? Han tænkte lidt over det, men lod tankerne gå da hun sagde noget til ham. Han mødte blik hendes blik, han kunne nu godt lide hendes øjne. ”Nope, ikke endnu. Men søger job,” sagde han smilende med en venlig undertone. ”Hvad med dig?” spurgte han smilende og var helt med på at lære hende at kende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




et møde - John  Empty
IndlægEmne: Sv: et møde - John    et møde - John  Icon_minitimeMan 19 Sep 2011, 19:09

hun så op på ham med et smil på sine læber og tænkte på hvad han var om han var menneske hun snusede ind og kunne lugte varulv og smilede mod ham. *indtrassant* tænkte hun for sig selv.
Cecilie sad og stak lidt til sin salat og smilede da han spurte om hun havde et arbejde eller noget. ''ja jeg arbejder på en café'' sagde hun stille og skrev en seld til ham. og gav ham den fordi hun ikke ville fortælle ham det højt fordi så kunne folk høre det. på selden stod der. ''eg ved du er varulv din lugt er helt her over'' hun smilede bare mod ham og så ned i jorden.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




et møde - John  Empty
IndlægEmne: Sv: et møde - John    et møde - John  Icon_minitimeTors 22 Sep 2011, 03:01

Han overvejede stadigvæk om hun mon var varulv, han legede lidt med tanken om det. Hans tanker begyndte at blive en smule perverse, han rystede op hovedet og slå tankerne ud af hovedet igen. ”Det lyder da hyggelig,” sagde han smilende med en venlig undertone, dog lidt forførende. Han sukkede over sig selv, han burdet tage sig sammen nu. Han lagde mærke til sedlen, han læste det, og smilte blidt og venlig. ”Jeps, det er jeg. Lad mig gætte det samme med dig?” spurgte han smilende med en rolig undertone. Det kunne være fedt at møde andre varulve, de havde sikkert også det samme vildskab i sig som ham.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




et møde - John  Empty
IndlægEmne: Sv: et møde - John    et møde - John  Icon_minitimeTors 22 Sep 2011, 03:10

Cecilie smilede for sig selv og så op på han. han var jo en rigtig flot fyr det var jo slet ikke det men hun stolede bare ikke på sine følser lige nu da hun lige havde mistet sin ex for omkring 1 månede eller sådan noget det var hårdt for hende hun savnede ham virkelig højt men hun var helt klart klar på noget nyt. hun smilede stille. ''ja det er jeg'' sagde huns tille med et smil på sine læber og så op på ham og grinede stille og så på ham.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




et møde - John  Empty
IndlægEmne: Sv: et møde - John    et møde - John  Icon_minitimeTors 22 Sep 2011, 03:14

John kiggede smilende på hende, han kunne godt lide den måde hun var på lige nu. Men han ville lære hende at kende mere, før han kastede sig ud i noget sammen med hende. De gik jo på samme skole, og han var nød til at gør skolen færdig, selvom at han ikke gad at gør det. Han nikkede smilende som svar, og lagde hovedet let på skrå. ”Fortæl mig lidt om dig selv,” sagde han smilende, dog igen med en små forførende undertone.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




et møde - John  Empty
IndlægEmne: Sv: et møde - John    et møde - John  Icon_minitimeTors 22 Sep 2011, 03:22

hun rødmede lidt og så væk. også op på ham igen. ''hvad vil du vide om mig?'' spurte hun med sine smukke blå øjne som så ind i hans øjne, hun var urolig og smilede over hvad han ville vide og smilede bare lidt, hun sad endelig bare og så op i hans dejlige øjne og tog lidt at spise engang i mellem og var glad for den hun var og for hvad hun var og for hvem hendes familie var det var helt vildt meget det der var igang i hende liv lige nu det var bare perfekt der var måske lidt følser på spil men un ville ikke gøre det store ud af det hvis der ikke skete noget alligevel.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




et møde - John  Empty
IndlægEmne: Sv: et møde - John    et møde - John  Icon_minitimeTors 22 Sep 2011, 03:32

Han trak let på skulderne af hendes spørgsmål, og tænkte sig om. Han vidste ikke hvad han ville vide om hende. Han tog en bid af sin burger, og nød smagen i munden. ”Lidt af hvert?” sagde han spørgende med en venlig og dog forførende undertone. Han kiggede hende smilende ind i øjnene, han kunne godt lide hendes øjne. Men han ville ikke sige det til hende, det ville virke sært i hans øjnene.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




et møde - John  Empty
IndlægEmne: Sv: et møde - John    et møde - John  Icon_minitimeTors 22 Sep 2011, 03:41

hun så på ham stille og tænkte sig om. ''hmmm... jeg hedder cecilie jeg er 16 år. min far er politimand. min storbror er meget overbeskyttende min mor døde to uger efter jeg havde mistet min exkæreste og jeg.... dødsfødte hans børn'' sagde huns tille for sig selv, hun bed sig i læben for ikke at græde hun holdte om sig selv og så ned. ''jeg ved det er dumt i den her alder men jeg havde regnet med han ville være der for altid'' sagde hun stille med et smil. hun så på ham og sukkede. ''jeg er ikke værd at høre på vej?'' spurte hun stille.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




et møde - John  Empty
IndlægEmne: Sv: et møde - John    et møde - John  Icon_minitimeMan 03 Okt 2011, 03:39

Han lagde hovedet smilende på skrå, og lyttede til hvad hun sagde. Han smilte skrævet til hende, da hun snakkede om sig selv. ”Er jeg ked af at hører. Man begår fejl, det gør alle,” sagde han rolig og trak let på skulderne. Han lagde en hånd oven på hende, for at vise at han var der til at lytte til hende hvis hun havde lyst til at snakke med ham. ”Du er teenager, så er man bare dum og uklog, lærer tingene på den hårde måde,” sagde han stille og sukkede så. Det havde han selv fundet ud af, han havde også gjort nogle dumme ting i sit liv. Så han var mere forsigtig nu.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




et møde - John  Empty
IndlægEmne: Sv: et møde - John    et møde - John  Icon_minitimeMan 03 Okt 2011, 03:51

Cecilie så op på ham da hans hånd lå på hende. ''ja du har ret og tak fordi du er der til at lytte john det betyder rigtig meget'' sagd ehun stille og så på ham, hun rørte blidt hans hånd og havde lyst til at kramme ham som tak men gjorder det ikke. hun så op i hans øjne og rødmede lidt han var så sød ved hende hvorfor var han endelig det, hun var jo bare en af de nye som alle bare drillede.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




et møde - John  Empty
IndlægEmne: Sv: et møde - John    et møde - John  Icon_minitimeMan 03 Okt 2011, 04:35

John smilte rolig til hende, og blinkede kort med øjnene, da han havde fået noget i dem. Han lyttede til det hun sagde, med et stille smil. "Så lidt, du kan altid bare komme og snakke med mig. Også hvis nogen fra klassen er lede, kender de flest i din klasse," sagde han rolig med en blid undertone. Han synes egentlig at hun virkede som en rigtig sød pige, han lagde hovedet let på skrå og kiggede små drømmende ud af vinduet.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




et møde - John  Empty
IndlægEmne: Sv: et møde - John    et møde - John  Icon_minitimeMan 03 Okt 2011, 04:41

hun smilede og nikkede. ''tak john det jeg glad for'' sagde huns tille med et smil på sine læber, hun tog blidt og nervøst hans hånd som om de holdte i hånden men var det for tidligt at gøre. ja det var det nok men han måtte trække den til sig hvis der var lidt for meget at hun gik for hurtigt til den, det gjorder hun nok det ville ikke undre hende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




et møde - John  Empty
IndlægEmne: Sv: et møde - John    et møde - John  Icon_minitimeMan 03 Okt 2011, 04:49

Han smilte rolig til hende, og trak let på skulderne. ”Det var så lidt,” sagde han rolig og vendte blikket mod hende igen. Han smilte lettere sødt, og følte sig lidt flov. Men ville ikke vise hende det, da han bare ville synes at det var mere pinligt at vise det. Han lod let hende tag sin hånd, og smilte blidt til hende for at vise det var okay. Han spiste noget af sin mad med den anden hånd. Han kiggede på hende med et smil om læberne.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




et møde - John  Empty
IndlægEmne: Sv: et møde - John    et møde - John  Icon_minitimeMan 03 Okt 2011, 04:52

hun var glad for det ikke gjorder noget. ''john? jeg tænkte på om du havde en kæreste jeg er bare lidt nysgerrig'' sagde hun stille og håbede endelig lidt at han ikke havde for hun var ved at falde for ham det var nok ikke smart men hun var, hendes bror ville slå hende i hjel hvis hun kom sammen med ham inden han havde mødt ham.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





et møde - John  Empty
IndlægEmne: Sv: et møde - John    et møde - John  Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
et møde - John
Tilbage til toppen 
Side 1 af 3Gå til side : 1, 2, 3  Næste
 Lignende emner
-
» Hygge aften <> John
» et spørgsmål.. et svar.. men bror åh nej - refael-john
» Et møde ~ Ray.
» Et møde med Éowyn
» et møde -Maya

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Sheria :: Sheria high school-
Gå til: