Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 et møde - John

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2, 3
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




et møde - John  - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: et møde - John    et møde - John  - Page 3 Icon_minitimeTors 06 Okt 2011, 02:38

Rafael var ikke sikker på hvor det var, men han tænkte at han sikkert fandt det, han ville helt ikke virke tvivlene, da han havde lovet at give ham en chance, selvom han stadig ikke syntes han var god nok, han var en flink fyr, men ikke den Rafael ville have hun skulle leve livet med, men så igen, han skulle lige lære ham at kende. Rafael nikkede og sagde så, "Jeg har en ide om hvor det er henne, kan du have maden klar til kl18?"

\\samme her min ven ;)\\
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




et møde - John  - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: et møde - John    et møde - John  - Page 3 Icon_minitimeTors 06 Okt 2011, 02:43

cecilie så på ham. ''refeal jeg tager med john hjem hvis det okay'' sagde hun stille. og tog sin taske på ryggen og så op på ham. ''og du skal alså give mig en chance for at bevise han er god nok og ikke det svin du tror han er'' sagde hun stille og smilede stille.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




et møde - John  - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: et møde - John    et møde - John  - Page 3 Icon_minitimeMan 10 Okt 2011, 22:24

John smilte til dem begge to, han tænkte lidt på hvad han skulle lave som mad til dem. Han overvejede lidt at spørger Cecilie hvad hun bedste kunne lide, han stod og tænkte lidt over det med et smil. "Klokken 18:00 lyder helt fint," sagde han med et venlig smil. Den normalt tid at spise på, han stak sin ene hånd ned i sin bukselomme og nussede hendes hånd med den anden. De holdte hinanden stadig i hånd, han kunne godt lide hende. Det var han sikker på.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




et møde - John  - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: et møde - John    et møde - John  - Page 3 Icon_minitimeTirs 11 Okt 2011, 04:31

Rafael nikkede høfligt til john, den dreng vidste slet ikke hvor perfekt han skulle fremstå at være, hvis Rafael skulle lagde ham være kæreste med hans søster, men det trak lidt op, at Rafael kunne se hun kunne lide ham, det gjore det lidt nemmere for Rafael at kunne lide John. Rafael kom i tanke om, at han havde en aftale med Catherine, han kiggede mod hans søster, og sagde "Du må gerne læse lekjer hos ham, vi ses kl 18" han nikkede igen respektfuldt til John, og begyndte at gå væk fra dem.

\\Det giver mening, hvis min karakter går nu, men hvis i laver et emne over maden kl 18, vil jeg med glæde lege med.. Stay Nice..\\
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




et møde - John  - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: et møde - John    et møde - John  - Page 3 Icon_minitimeTirs 11 Okt 2011, 04:43

//okay jeg kan godt lave det//

Cecilie så på john og gik sammen med ham, hun var glad hun havde sin skole taske på ryggen, hun havde den fyr hun var vild med ved sin side kunne det blive beder. ja hvis de kunne kysse men det var nok ikke den bedste ide når hendes bror havde forbudt dem det...
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





et møde - John  - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: et møde - John    et møde - John  - Page 3 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
et møde - John
Tilbage til toppen 
Side 3 af 3Gå til side : Forrige  1, 2, 3

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Sheria :: Sheria high school-
Gå til: