Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 Back at the School - Cecilie

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Back at the School - Cecilie - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Back at the School - Cecilie   Back at the School - Cecilie - Page 2 Icon_minitimeOns 12 Okt 2011, 06:39

cecilie så på ham. '''jeg faldt ned på en steng hvor min arm sagde knæk med en ordenlig lyd'' sagde hun stille og så på ham og kysssede og ham nikkede. ''det ville være rart hvis du gad'' sagde huns tille...
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Back at the School - Cecilie - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Back at the School - Cecilie   Back at the School - Cecilie - Page 2 Icon_minitimeOns 12 Okt 2011, 06:43

Han rystede på hovedet over det hun sagde, og kiggede smilende på hende. "Burdet du så ikke ah taget til lægen, lidt før?" spurgte han stille. Han kiggede smilende på hende, han kyssede hende blidt tilbage. "Fint, melder mig lige syg så," sagde han smilende og rejste sig op. Han gik ned på kontonet, for at melde sig syg. Han kom tilbage til hende lidt efter, og satte sig ned overfor hende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Back at the School - Cecilie - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Back at the School - Cecilie   Back at the School - Cecilie - Page 2 Icon_minitimeOns 12 Okt 2011, 06:46

cecilie smilede stille og kyssede ham og rørte hans kind og holder om ham... ''okay skat lad os komme afsted'' sagde huns tille med et smil og tog sin taske og gik sammen med ham og kom der hen og satte sig ned og så på ham. ''jeg er glad for du gad tage med jeg gider ikke blande min bror ind i det'' sagde huns tille...
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Back at the School - Cecilie - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Back at the School - Cecilie   Back at the School - Cecilie - Page 2 Icon_minitimeOns 12 Okt 2011, 06:53

Han tog sit taske over skulderne og gik sammen med hende. Han havde hende i hånden, han flettede let fingre med hende. Han havde ikke noget i mod at skulle tage med hende, så slap han for noget dansk. Han satte sig ned ved siden af hende og nussede hendes hånd. "´Det kan jeg godt forstå, men hvorfor er du ikke gået her ind noget før?" spurgte han stille.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Back at the School - Cecilie - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Back at the School - Cecilie   Back at the School - Cecilie - Page 2 Icon_minitimeOns 12 Okt 2011, 07:07

hun så på ham, og lænede sig tæt på ham og rørte hans kind. ''hvordan kan du være så sød og skøn hele tiden??'' spurte huns tille og smilede og kyssede ham på kinden. ''fordi jeg er bange for læger'' sagde hun og så ned i jorden..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Back at the School - Cecilie - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Back at the School - Cecilie   Back at the School - Cecilie - Page 2 Icon_minitimeOns 12 Okt 2011, 07:13

Han løftede hende op og sidde på ham. Han kyssede blidt hende kind, mens han lyttede til hende. "Det er jeg heller ikke," sagde han smilende med en blid undertone. Han smilte lidt over at hun var bange for læger. Han kunne godtr forstå hende, han smilte rolig til hende. "Men det er ikke en grund til at blive væk," sagde han med et stille smil på læberne.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Back at the School - Cecilie - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Back at the School - Cecilie   Back at the School - Cecilie - Page 2 Icon_minitimeOns 12 Okt 2011, 07:16

hun så på ham og holdte om nakken på ham og smilede. hun kyssede ham på kinden... ''fordi du dig'' grinede hun stille og så på ham... ''nej men jeg kan ikke lide det'' sagde huns tille og smilede stille for sig selv og sukkede og lægen kom ud for at hente dem og de gik emd en.... ''den er letter forstuet'' sagde lægen og forbandt den...
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Back at the School - Cecilie - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Back at the School - Cecilie   Back at the School - Cecilie - Page 2 Icon_minitimeOns 12 Okt 2011, 19:42

Han grinede lidt af det hun sagde, han var ikke sæd og skøn hele tiden, eller det synes han ikke selv. Han var jo ikke klar over hvad andre tænkte, han lagde hovedet på skrå og begyndte langsomt at tænke på det. Han rejste sig op og smilte venlig til lægen, da de gik ind. Han havde hende i hånd, han nussede den blidt for at hun ikke skulle være bange. Lægen kunne ikke rigtig gør hende noget ondt uden John ville blive sur.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Back at the School - Cecilie - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Back at the School - Cecilie   Back at the School - Cecilie - Page 2 Icon_minitimeOns 12 Okt 2011, 20:33

hun så på ham og tog hans hånd i sin og klemte den nervøst, hun var bange og fik den forbundet og så på ham... ''tak for hjælpen'' sagde huns tille og så op på ham. hun kyssede john blidt på kinden, hun elskede ham men var bange for det var for tidligt at sige til ham..,
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Back at the School - Cecilie - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Back at the School - Cecilie   Back at the School - Cecilie - Page 2 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Back at the School - Cecilie
Tilbage til toppen 
Side 2 af 2Gå til side : Forrige  1, 2
 Lignende emner
-
» Back to school -Shannon
» et liv for et liv //Cecilie//
» Cecilie
» Barndomsesglæde -Cecilie
» Kom i feststemning - Cecilie

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Sheria :: Sheria high school-
Gå til: