Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 Come and play with me!! ((Meriko))

Go down 
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Come and play with me!! ((Meriko)) Empty
IndlægEmne: Come and play with me!! ((Meriko))   Come and play with me!! ((Meriko)) Icon_minitimeOns 12 Okt 2011, 07:45

T: 20.30
S: Legepladsen
O: Få mennesker er på vej hjem af men ellers er der ret tomt og meget stille da larmen forsvinder langsomt..
P: En fin grøn dukke kjole håret er sat op og eller en lille sort kappe ud over kjolen så man ikke kan se den..
V: Solen er gået ned for en del tid siden og der er lidt koldt og vådt over det hele mens eller er vejret ret roligt..



Legepladsen var ved og være tom for live og de mennesker der var der var ved og tag hjem af da de ikke helt var med på det af skulle være ude hele natten lang og i sær ikke med de børn som de havde med for natten var ikke et sted for børn og i sær ikke med alle de ting som der kun ske om natten med dem, der var nu en tilbage som ikke gik med de mange mennesker og hun sad for hende selv ved en gyng hvor hun bare bevægede sig lidt frem og lidt tilbage mens hun nynnende for hende selv.
Pigens trak, var som en dukkes og hun kun let have været en men det var hun ikke, nej hun var en vampyr og det havde hun været i en del tid men hun var ikke så gammel igen. Hun havde bundt hår mens hendes hud var meget hvid og hendes øjne havde en sølv sort farve, hendes tøj bestod af en grøn kjole mens der var en sort kappe ud over så man ikke kun se hendes kjole men den skulle heller ikke ses af for mange mennesker.
Hendes navn var Marry og hun var et barn men hun havde et sind som en på de 30 og derfor skulle man ikke lave sjov med hendes lille krop for hun var lige så farlig som en voksen vampyr selv om hun ikke så sådan ud men hun havde lært hvordan hun skulle synde folk til og tror hun bare var et barn, ja der var ikke mange som kun se af hun var en lille dræbe da hun ikke havde mange af de trak på hende..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Come and play with me!! ((Meriko)) Empty
IndlægEmne: Sv: Come and play with me!! ((Meriko))   Come and play with me!! ((Meriko)) Icon_minitimeTors 13 Okt 2011, 02:37

Meriko havde valgt at gå sig en aftentur inden hun ville i seng for hun skulle nok bruge en masse enegi når hun skulle lære noget nyt af sin mester Rafael som hun endelig var meget glad for at havde mødt for han var endelig en meget god ven selvom de ikke snakkede så meget privat men om alt det han skulle lære hende for det var meget vigtig for hende at lære de ting som han og hendes bror kunne.
Hun var på vej hen til legepladsen i sin lange pink kjole som der gik ned til knæene og nogle lange stølve som der gik over knæene for man ikke kunne se hendes ben overhoved og så en lille sort læder jakke ud over kjolen. Hun gik bare i sine egen tænker og tog stille en smøg frem for hendes lille taske som hun havde med sig og tændte den stille og tog et dybt sug af den og snussede stille ind og kunne lugte en vampyr ikke så langt fra hende så hun smilede bare stille og pustede røgen ud igen.
Hun stoppede ved legepladsen og kiggede stille rundt og kunne se en lille pige over ved gyngerne og gik stille over mod hende og nejede stille for hende "Hejsa lille vampyr" sagde hun stille og smilede lidt lumsk og tog et sug til af sin smøg.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Come and play with me!! ((Meriko)) Empty
IndlægEmne: Sv: Come and play with me!! ((Meriko))   Come and play with me!! ((Meriko)) Icon_minitimeTors 13 Okt 2011, 02:50

Lille det ord havde Marry nu aldrig været glad for eller det var mere fordi man drillede hende med det for hun havde jo kun et barns krop mens hende sind var vokset med tiden som hun havde levet i ”godaften” sagde hun mens hun kiggede på hende med et kort blik og hun lavede et nået smile eller andre trak men så bare ud som en dukke der altid havde været der på gyngen, ”hvem er de så??” sagde hun kort efter mens hendes grab om gyngen blive en smule hårdt men ikke så den ville knække. Lidt rød varme begyndt og kom frem ved hendes hånd men hun så ikke ud til og tag sig af det som sådan for det sket altid når hun var tæt på jern og derfor var det ret så normalt for hende, hun holdt blikket på hende og kiggede på hvordan hendes krop var det var den krop hun aldrig selv ville kun få og det gik hende tit på når hun kom ind på den tanke..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Come and play with me!! ((Meriko)) Empty
IndlægEmne: Sv: Come and play with me!! ((Meriko))   Come and play with me!! ((Meriko)) Icon_minitimeTors 13 Okt 2011, 04:04

Meriko kiggede stille på pigen og pustede røgen igen "Jeg er Meriko og du er?" sagde hun stille og kiggede op og ned af hende og forstod ikke helt hvorfor hun kun var en lille pige når hun nu var vampyr men okay hun vidste jo intet om vampyr så ja det var jo svært at sige hvorfor hun kun var en lille pige for der kunne jo være mange grunde til det men hun vidste ikke lige hvad for nogle grunde.
Hun tog stille et sug til at smøgen og slappede bare af i kroppen mens hun stadig havde sine øjne på hende og smilede lidt lumsk men det var bare færdig at hun var sådn men det kunne jo være at hun blev en helt andet når hendes mester havde lært hende de vigtigste ting som hun nu skulle lære men hun vidste det ikke rigtig endnu men hun glædet sig til at lære mere af det hele. Hun smilede lidt venligt da hun tænkte på det for hun syntes var så fedt hun skulle lære alle de ting af ham. Hun pustede stille røgen ud igen og kiggede lidt rundt for at se om der var andre her.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Come and play with me!! ((Meriko)) Empty
IndlægEmne: Sv: Come and play with me!! ((Meriko))   Come and play with me!! ((Meriko)) Icon_minitimeTors 13 Okt 2011, 04:39

”navnet er Marry” sagde hun mens hun kiggede på hende og hun var stadig ikke glad for blive kaldt lille så unde af hun tænkte over det blive kæden på gyngen til en stor jernstang og det gjord hende gyngen mere stiv i det da stangen ikke var lavet til af man skulle bevæge den, *ups* tænkte hun kort mens hun lag lige kraft i og få jernstangen tilbage til en kæde men den blive hvor den var for hun var mester til hendes evne men det betød os at hun skulle have blod for styr hendes evne.
Et suk gik fra hende læbe mens hun opgave og lave stangen normal eller hun kun jo os bare tag lidt af kvindens blod og der efter gør den normal igen, hun overvejet det lidt mens hun ventede på af kvinde ville sige mere ellers var hun ikke klager på hvad hun skulle gør..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Come and play with me!! ((Meriko)) Empty
IndlægEmne: Sv: Come and play with me!! ((Meriko))   Come and play with me!! ((Meriko)) Icon_minitimeTors 13 Okt 2011, 04:48

Meriko nikkede stille og tog et sug til af smøgen og kiggede stille på den og pustede røgen ud igen væk fra hende "Jamen hyggeligt at møde dig Marry" sagde hun stille og lade mærke til at hun lave kæde om til en stang og sukkede højt *Selv en lille pige har en evne men jeg har stadig ingen* Tænkte hun stille og kiggede lidt i jorden og sparkede stille til en sten som der var foran hendes fod.
Hun kiggede op på Marry igen "Øhm undskyld jeg spørger men hvorfor er du kun pige?" spurgte hun stille om og kiggede med store øjne på hende for hun ville gerne vide noget mere om vampyr men hun havde ikke mødt nogle som der havde fortalt hende noget om dem endnu så hun håbede da at hun ville svare hende og ikke blive sur for det var jo ikke for at drille hende overhoved! Hun ville bare så gerne vide noget mere og de forskellige vænser som der var her på denne jord som mennesker nu kaldte det hvor hun selv ville kalde det et rent helvede.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Come and play with me!! ((Meriko)) Empty
IndlægEmne: Sv: Come and play with me!! ((Meriko))   Come and play with me!! ((Meriko)) Icon_minitimeTors 13 Okt 2011, 04:53

Hun kiggede på hende i lidt tid og hun havde ikke lyst til og give hende hele hendes livshistorie da den var lidt lang men hun ville nok ikke kun slippe fra det ”min skaber gjord mig til en vampyr da jeg var syv år gammel fordi jeg selv ønskede det og det redde mig os fra døden” sagde hun før gør en lang historie kort ”men nu til dags ville jeg gerne være voksen” sagde hun kort efter mens hun kiggede ned og hun hoppede ned fra gyngen og ned på jorden mens hun igen prøvede og lave stangen om til en kæde, ”hvorfor vil det ikke lykkes i dag” sagde hun mens hun kiggede lidt sur på stangen og hun slog den bare hårdt så den blive en smule skæv i sted for det den havde været før..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Come and play with me!! ((Meriko)) Empty
IndlægEmne: Sv: Come and play with me!! ((Meriko))   Come and play with me!! ((Meriko)) Icon_minitimeTors 13 Okt 2011, 05:08

Meriko stod med store øjne og lyttede til det hele men havde svært ved at forstod for hvad var en skaber? Jo hun vidste godt at man kaldte ham der gud skaben af jorden men var det det samme med hende? Hun var ikke men hun nikkede bare stille "Nårh ja okay det kan jeg godt forstå" sagde hun stille og kiggede ned på sine sko og tog et sidste sug af sin smøg og smed resten væk fra sig og pustede stille røgen ud mens hun kiggede ned men kiggede hurtigt op da hun begyndte at snakke igen og trak stille på sine skulder "Det ved jeg ikke for jeg ved jo ikke hvad du kan" sagde hun stille og grinede lidt kært men det var begrund af hendes stemme at det lød kært.
Hun hadet sig selv tit fordi hun så så sød ud og årh så kært når hun snakkede... baaah!!! Hun hadet det virkelig og ville da gerne prøve at bytte krop med Marry men det kan man ikke bare lige jo.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Come and play with me!! ((Meriko)) Empty
IndlægEmne: Sv: Come and play with me!! ((Meriko))   Come and play with me!! ((Meriko)) Icon_minitimeTors 13 Okt 2011, 05:16

”jeg betvinger af jern og sølv” sagde marry kort mens hun kiggede på hende ”og selv om jeg styr min evne ret så godt så er der dage hvor den styr sig selv mere end at jeg styr den” sagde hun kort efter mens hun hive lidt i stangen og det gik galt hele møget tog en tur ned over Marry uden af hun havde opdaget det eller hun opdaget det først da hun lå på jorden med det hele hen over hendes krop, ”alt skal da os bare gå galt for tiden” sagde hun kort mens hun lå stille og hun kort efter armen op til stativet som normalt ville holde gyngerne på plads.
Hun skubbede bare til og før hun fik set sig op var hun igen oppe og stå og der kun ses en del blå mærker på hende små bene men de forsvandt hurtige igen unde af man ville kun når og se dem, hun gik hen til der hvor gyngerne skulle så fast og fik jern til og side sammen igen og på ingen tid så det ud som om hun ikke havde sået det til og flad sammen..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Come and play with me!! ((Meriko)) Empty
IndlægEmne: Sv: Come and play with me!! ((Meriko))   Come and play with me!! ((Meriko)) Icon_minitimeTors 13 Okt 2011, 05:26

Meriko nikkede stille og syntes endelig at det lød meget spændene måtte hun indrømme men det var nok bare fordi hun ikke kunne gøre noget som helst "Nårh ja okay se det kender jeg intet til for ja har ingen evne endnu" sagde hun og sukkede stille og kiggede bare over på hende og gik over mod hende da det hele faldt ned over hende men så at hun selv klarede det "Er du okay?" spurgte hun lige stille om og kiggede lidt op og ned af hende for at se at der var ikke sket noget af hvorligt med hende men det så nu ikke sådn ud så hun gik et skrid tilbage igen.
Hun kiggede lidt rundt og så en kat lidt fra dem og smilede stille da hun altid havde ønsket sig en kat men hun vidste bare at den ville død langt for hende for hun kunne jo leve for evigt ligesom en vampyr for så meget vidste hun dog alligevel.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Come and play with me!! ((Meriko)) Empty
IndlægEmne: Sv: Come and play with me!! ((Meriko))   Come and play with me!! ((Meriko)) Icon_minitimeTors 13 Okt 2011, 05:35

”jeg klager mig” sagde Marry kort mens hun kiggede på hende og hun havde fået det hele på plads og der var ikke så meget andet og lave end og kigge sig lidt om for hun stirrede ikke det ville hun ikke fordi det var uhøfligt, hun gabt kort ikke fordi hun var træt for det var ikke muligt for en vampyr men mere fordi hun havde siddet stille i alt for lang tid og nu skulle hun bevæge sig.
”har du lyst til og lave et eller anden?” sagde Marry kort mens hun kiggede på hende og hun rykkede lidt på hendes kappe mens hun ventede hendes svar for hun havde ikke selv lyst til og kun og være på legepladsen, nej hun ville gerne opleve et eller anden og måske have lidt blod på vejen..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Come and play with me!! ((Meriko)) Empty
IndlægEmne: Sv: Come and play with me!! ((Meriko))   Come and play with me!! ((Meriko)) Icon_minitimeTors 13 Okt 2011, 05:48

Meriko smilede stille til hende "Nårh okay godt" sagde hun stille og kiggede lidt rundt og fat sig en smøg til og tændte den og tog et sug og holdte røgen inde i lidt tid og pustede den ud i små røgringe op i luften "Det ved jeg ikke rigtig for jeg kom kun fordi fordi jeg ville gå en tur her til aften" sagde hun stille og kiggede venligt til Marry og sukkede lidt så stille og tog sig lidt til nakken da hun var lidt øm i kroppen og hun vidste endelig ikke hvorfor men ja det var hun bare nogle gange når hun havde fået sin en sjæl men det var jo i går at hun fik noget at spise så hvorfor først havde ondt nu? Hun forstod ikke sin egen krop mere og hun havde opgivet at prøve at forstå den for det ville bare tage for lang tid synes hun selv.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Come and play with me!! ((Meriko)) Empty
IndlægEmne: Sv: Come and play with me!! ((Meriko))   Come and play with me!! ((Meriko)) Icon_minitimeTors 13 Okt 2011, 07:07

”hmm en aften tur kan jo os være hyggelig” sagde hun roligt mens hun kiggede på hende med et roligt blik og hun lod blikket gå lidt rundt på det der var rundt om dem, hun gik med en hurtig fart over på legeslottet da hun havde lyst til og krave der op og det sagde tit af hun stadig var et barn ind i mellem selv om man mest så hende voksen side i forhold til hendes barn sind som der os var der ind i mellem, hun sad sig lidt højt oppe mens hun kiggede ned på hende ”og ellers må jeg vel bare være alene i aften” sagde hun efter lidt tid og hun havde nu ikke det store i mod og være alene men stadig hun havde været det i meget lang tid og nu hvor der var en og snakke med så ville det bare være ensomt alene i natten. Hun lavede et suk der ikke ville kun høres og hun kiggede op i luften mens hun gik hen over den lille bro der var lave på slottet og hun kiggede ikke en gang ned igen før efter lidt tid, hun stoppede midt på broen mens hun var i hendes tanker og hun var ikke sikker på hvad hun ville sige til hende..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Come and play with me!! ((Meriko)) Empty
IndlægEmne: Sv: Come and play with me!! ((Meriko))   Come and play with me!! ((Meriko)) Icon_minitimeTors 13 Okt 2011, 07:14

Meriko gik stille over til slottet og tog et sug til af sin smøg og kiggede lidt op og ned af slottet og nikkede *Pænt lavet må jeg sige* Tænkte hun stille og pustede røgen ud og kiggede op på hende og smilede stille til hende og ville nogle gange ønske at hun var et barn igen men ja hun havde det okay som voksen men det var ikke altid lige sjovt for alle drenge går bare og tror de kan tage for sig.
Hun sukkede højt ved tanken om alle de klamme drenge som der var over alt men rystet hurtigt på hovedet og kiggede smilende på hende "Nej vil da gerne snakke noget mere med dig og jeg må indrømme at jeg er lidt sulten men har svært ved at komme med alle de der kroppe for jeg tager kun sjælen så har du lyst til at dele mad?" sagde hun stille og tog et sug til af sin smøg og slappede bare af i kroppen og grinede lidt over at de måske skulle dele mad for det lød næsten som en date det her men hun var sulten og det tror Meriko også at Marry er men var nu ikke sikker på det.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Come and play with me!! ((Meriko)) Empty
IndlægEmne: Sv: Come and play with me!! ((Meriko))   Come and play with me!! ((Meriko)) Icon_minitimeTors 13 Okt 2011, 07:24

Hun gik ind under hende kappe og hun fandt en flaske som hun altid havde rundt om halsen og tog den frem ”jeg kun godt bruge lidt blod for min flask er tom og jeg har den altid med bare for en god sikkerhed” sagde hun mens hun kiggede ned på hende og hun fandt et sted hvor hun kun hoppe ned på jorden før hun gik hen til hende, ”skal vi finde en?” sagde hun roligt mens hun lydløs gik hen til den lille låge hvor man kom ind på legepladsen. Hun stoppede der og ventede på hende mens hun roligt kiggede på hende og hun lod hånden gå på lågen mens hun kiggede tilbage på hende, hun blinkede en gang med sølv øjne mens hun trak vejret kort som et menneske ville og der efter kiggede hun kort tilbage lågen før hun åbent den stille..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Come and play with me!! ((Meriko)) Empty
IndlægEmne: Sv: Come and play with me!! ((Meriko))   Come and play with me!! ((Meriko)) Icon_minitimeLør 15 Okt 2011, 00:47

Meriko nikkede stille og gik over til hende "Ja lad os det for er godt sulten lige nu" sagde hun stille og smilede til hende og slappede af i kroppen og kiggede lidt rungt for at se om der var nogle mennesker inærheden.
Hun gik stille ud sammen med hende og smilede lidt for sig selv og kiggede rundt igen og fik øje på en ung fyr som der sad på en bænk lidt fra dem og fik sig nogle øller og nogle smøger og man kunne godt se at han havde fået lidt meget at drikke for han var godt stiv og det gjorde det hele meget sjovere syntes hun var så var han meget nemmer at lokke til sig og få sig noget at spise.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Come and play with me!! ((Meriko)) Empty
IndlægEmne: Sv: Come and play with me!! ((Meriko))   Come and play with me!! ((Meriko)) Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Come and play with me!! ((Meriko))
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Meriko?
» Let's Play.
» the hunter becomes the hunted (Meriko)
» fest for en nat //meriko privat//
» Hell fire and lollipops \\Meriko\\

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Sheria :: Amfiteateret-
Gå til: