The Lost World - Who writes the story?

IndeksForsideCalendarFAQSøgTilmeldte brugereGrupperTilmeldLogin

Share | 

Trick or treat // Demetri//

Go down 
Gå til side : 1, 2  Next
ForfatterBesked
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Trick or treat // Demetri//   Tors 13 okt 2011, 21:07

Tid: Kl. 23.35
Vejr : Tæt på nattefrost og en stjerne klar himmel.
Sted : Værtshuset Zeeman.
Omgivelserne : Der er pyntet op, eller nærmest omforvandlet til et halloween party,Små keramik græskarhoveder står med levende lys på alle borde og i baren, diverse spøgelser, flagremus og spindelvæv hænger ned fra alle steder.

"Guud...det må du altsår undskylde" udbrød Camille ulykkeligt og begyndte febrilsk at duppe på den våde plet som øllen havde efterladt på kundens bluse.
Det var anden gang den aften, hun havde været tæt på at snuple i den lange djævle hale der hørte til resten af det lille røde djævle outfit hun var klædt i.Selv hendes støvler var røde.
Camille og hendes makkere på skadestuen havde fået den ide at de besøgte diverse klubber og værtshuse, satte gang i en halloween fest og indsamlede i den forbindelse penge ind til de kræftsyge børn på hospitalet, så de kunne indkøbe en masse nyt legetøj til jul.Og nu var turen kommet hertil.
Kunden, en fyr sidst i tyverne lod hende gnuppe løs på pletten og sagde bare at det var helt okay.
Efter nogle sekunder tilføjede han dog med et udfordrende smil " Jeg tror sørme ogso du spildte på mine bukser "
Camille så først overrasket på ham men fangede den så " Årh..for helvede" sukkede hun og knaldede viskestykket i fjæset på ham og drejede sig væk for modtage den næste bestilling fra en kunde der sad nede for enden af bare, faktisk barens bedste plads , da man der havde udsigt ikke alen til hele bare men også til det lille frimærke dansegulv , der var etableret i dagens anledning, omend al musik skulle vælges fra den gammeldags jukebox.

Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Re: Trick or treat // Demetri//   Fre 14 okt 2011, 00:20

Demetri havde bevæget sig ind i denne nye klub der var kommet til byen.
Endelig noget andet end alt det gamle. Mange dufte var der inde og han
kunne ikke holde styr på hvilket og hvem. Så han kiggede kort rundt og så
at nogen stykker var klædt ud her til Halloween tiden. Det morede ham lidt
at se hvordan mennesker syntes at væsner så ud. Men altså hvad kunne de
gøre de havde jo aldrig set en vampyr uden at blive spist eller selv blive en.
Natten var ung og frisk og fik ham for en gangs skyld til at klare lidt op.
Han gik videre og satte sig over i højrene hvor et tomt bord stod trods alle
de folk der var der i dag.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Re: Trick or treat // Demetri//   Fre 14 okt 2011, 00:38

Camille fik den næste kunde betjent og den næste ligeledes, uden nogen former for uheld.
Tvært om var der denne aften en ualmindelig god og hyggelig stemning , ingen virkede agressive ellerlatent vrede, men det plejede også først at være efter midnat at de typer begyndte at fører sig frem, så havde de fået tilpas med alkohol og da talte promillerne for dem.
Det var ved at være tid til at gå en lille runde og se om de små borde havde hvad de skulle bruge eller om nogen havde brug for noget at drikke.
Camille slog sten, papir og saks med hendes kollega Inge om hvem af dem der skulle gå runden, og Camille landede på opgaven.
Hun svingede pænt med den lange røde djænlehale, og håbede ved gud den ikke skabte problemer så hun ville snuple i den ...igen.
Hun lignede næsten Britney som hun så ud i oops I did it again videoen, i det røde læder kostume og de røde støvler.
Hun tog en bakke i hånden, og begav sig ud mellem de små borde...og hun noterede ned på en lille blok, hvis nogen afgav bestillinger.
Nu manglede hun så bare eet bord, "Godaften hr....kan jeg byde dig på noget " med et smil om læberne slog hun blikket op, fra blokken og til den mørkhåret fyr der sad ved bordet.
"D-dig ?!" fremstammede hun og smilet forsvandt fra læberne, mens hun stod som spiddet fast til gulvet.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Re: Trick or treat // Demetri//   Fre 14 okt 2011, 01:23

Demetri havde allerde set Camille da hun stod at spillede
sten-saks-papir med kollegaen. Da hun endelig så at var
der og så talte til ham kiggede han op med et grumt smil.
Det forsvandt dog hurtigt og blev til bevægelser med munden
istedet. "Tja....vis det er det du siger" han trak på skulderne
men gav hende samtidig hende et stort elevator blik.* Lak og
læder..*..han kunne ikke lade være med at smile over tanken,
*og så endda rødt som blod* hans smil begyndte lige så stille
at komme frem på hans læber igen. Han havde ikke tænkt sig
at gøre hende niget her...der var for mange mennesker...men
en psykisk kamp kunne nu da også være sjovt...selvom han
ikke havde haft det i lang tid med nogen fordi at de væsner og
mennesker han var sammen med var for det meste psykisk
ustabile, nogen af frygt, andre af noget andet psykisk.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Re: Trick or treat // Demetri//   Fre 14 okt 2011, 01:29

Camille rystede det første chock af sig, det havde været til hans fordel at have overraskelses momentet på hans side, men så stoppede det også her.
Hun vidste at han ikke bare kunne flå hendes hoved af , her midt inde i klubben, så hun var vel ...nogenlunde...sikker her, så sikker som hun nu eggang kunne blive.
Hun dvælede lidt ved hans ord og svarede " Nu skal du ikke tage det for en invitation, havde jeg vidst du kom ville jeg have klædt mig i sort....sorgens farve " skød hun igen og hendes klare blå øjne mødte hans.
En tanke strejfede hende, sidst hun havde set Demetri og hans søster, havde hun stadig troet hun var hundrede procent menneske, eller havde håbet det, men nu vidste hun hvad det var for en uddød art, der blandede sig med blodet i hendes åre...og også hvorfor alle væsener have så svært ved at bestemme duften, få vished over hvad hun var.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Re: Trick or treat // Demetri//   Fre 14 okt 2011, 01:35

"Det gør jeg bestemt heller ikke" sagde han hvorefter
han lændte sig op af muren til bygningen. da hun sagde det
med dødens farve smilte han bare af hende som havde hun
sagt noget sjovt. "Tja det jo den der tiltrækker mig" sagde
han provokerende til hende. Lige meget hvad så ville nogen
farver som normalt var triste tiltrække ham istedet. Han rystede
på hoved af hende...."Men nu hvor du sprøger, så giv mig noget blod"
sagde han normalt. Men da han var færdig med det munlede han
noget med "og et glas af dit blod."

//husk at kigge på hvad han tænker og hvad han siger...//
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Re: Trick or treat // Demetri//   Fre 14 okt 2011, 02:06

// wups, sorry...I will do better next time//

Camille smilede ironisk til ham.
* som om jeg ville klæde mig for at tilfredsstille hans øjne, jeg vil vædde med han er til den mere rå type anyway * tænkte hun og skrev med et overdrevent høfligt nik, hans bestilling på hendes lille blok.
da hun drejede omkring for at gå til baren igen, hørte hun hans lille bemærkning eller en del af den ..men torden vejr i hendes blik, vendte hun sig om og prikkede han på skulderen "undskyld jeg fik ikke heeelt fat på det sidste , mit blod ?" sagde hun udfordrende.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Re: Trick or treat // Demetri//   Tors 20 okt 2011, 01:25

"Ja....det er vel halloween....så man brudte for det underlige sjove drik
i mennesker drikker fra også ligner blod...."hans smilte drenget og over-
legent som en lille 15 årig dreng. Den drik han snakkede om var vodka med
rød farve i og så fyldt mecd isterninger. Dog havde han mes sagt det med
hendes blod for at drille hende. Han kunne så at det irreterende hende og
det fik ham til at få det godt. Nærmest som en rus. Tanken og blodet i hendes
åre og vreden i hendes sind var som at tage narko for ham.

//kan ikke huske hvad den der farve hedder man bruger i drinks for de skal
have seje farver blah blæah//
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Re: Trick or treat // Demetri//   Tors 20 okt 2011, 05:34

Camille lod sine øjne hvile på ham , hun undersøgte hans ansigt efter tegn på Demetris humør , var han ondsindet eller til at have med at gøre denne aften? Hun kunne ikke tyde ham, ikke fordi hun var dårlig til sådan noget,men fordi Demetri ikke "gav noget væk".
Camille bukkede sig ned over ham og lod meget atypisk hendes hænder hvile på hans lår, det var nu kun for at nå over til hans øre, uden at få et hekseskud i ryggen , og så hviskede hun " Du har drukket af mig een gang Demetri...og det var første og eneste gang du smagte mir blod...direkte fra mine pulserende åre, fra et glas , en svamp eller hvordan du nu kunne forstille at det skulle serveres for dig ...forstået?! " sagde hun fast og ville rette sig op igen.
Camille var mere rolig denne gang hvor mødet ikke fandt sted på en kirkegård, stadig havde hun ikke forstået hvorfor han havde ladet dem slippe så let? Ikke at hun var ked af det, hell no...næsten taknemmelig, for en del af hende følte at han havde kunne rive hovedet af hende på et split sekund, hvis det var hvad han havde ønsket den aften.
Men her stod hun altsår...
" Du kan få en danskvand " sagde hun trodsigt og smilede flabet til ham.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Re: Trick or treat // Demetri//   Man 24 okt 2011, 08:19

Danskvand var noget af et som Demetri ikke kunne forstå,
hvis han havde været menneske og drikket det ville hans tunge
havde slået knude på sig selv. Han trak på skulderne og kiggede
bare på hende imens hun bøjede sig over ham, men i det at hun
rørte ham på låret blev han stiv i kroppen og hans øjne grumsede
og det lignte han var langt væk. Han kom i det samme til sig selv
og skubbede Camille væk fra sig, han rejste sig vredt op stirrede
dræbene på hende....han skulle til at sige noget men stoppede
stirrede bare på hende. og gik så mod udgangen. Hun havde rørt
ved ham, uden tiladelse hun skulle komme til at bøde for det hun
gjorder i nat. Ingen mand eller kvinde skulle nogensinde røre
ham uden hans tiladelse.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Re: Trick or treat // Demetri//   Tirs 25 okt 2011, 05:39

Hun stod og så lidt efter ham.
Hvad fanden var der lige galt med ham.Ok...danskvand var han givetvis ikke fan af , men alligevel.
En lille gysen løb ned af hendes ryg, en lille trillen der advarede om at hun muligvis var gået for langt med ham, havde været for næsvis.Dét var ikke så godt, hun behøvede ikke en stk sindsyg vred vampyr med hende som mål for sin vrede.
Hun overvejede lidt om hun burde sms enten Tristan eller Sam og spørge om de ville have en drink på hendes regning , så havde hun da lidt back up.* dont be such a cry baby * formanede hun sig selv, og besluttede at hun måtte se at lære at klare sig selv.Og en del af Demetri kunne man tale med, resonnere med...kunne man ikke ? Dét var måske ikke så kvikt tænkt af hende, dét ville tiden vise, men intentionen om selv at klare sine problemer var jo god.
Og sålænge Demetri var udenfor og hun var her, var alt jo i skønneste orden.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Re: Trick or treat // Demetri//   Tirs 01 nov 2011, 21:29

Alle de folk omkring ham så forskrækket efter ham, da han næsten
have væltes Camille. Han gik ud af døren, det var blevet koldere i
luften end han huskede da han kom ind. Han kunne ikke rigtig mærke
det som sådan, men varme og kulde havde også en duft eller for ham
havde det en duft. Han stoppede op lige ude foran det andet hus lige
ved siden af baren, han åbnede hånden og så ind i sin håndflade.
Der var et lille mærke fra den kniv han havde boret ind i sin egen hånd,
den´nat hvor Camille. Tristan, Ribanalon og ham selv havde været sammen.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Re: Trick or treat // Demetri//   Ons 02 nov 2011, 01:41

Camille forsatte sin servering rundt i lokalet, i en 10 -15 minutter.
En af de store affsldsposer skulle smides ud i containeren og Camille bandt en sirlig knude på den , og trak den med uden for.
Luften var kølig og mørket udenfor kun afbrudt af enkelte lysstråler som lygtepæle sørgede for.
Hun fik bukseret affaldsposen op , og så sig lidt omkring...her var tilsyneladende lige så øde som i en junkies tegnebog.
På vej tilbage fik hun øje på den mest nuttede lille sorte killing.
Hun knælede og rakte armen frem i forsøg på at lokke den til hende "Kom heer lille misser...kom heeer " forsøgte hun ihærdigt...
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Re: Trick or treat // Demetri//   Ons 02 nov 2011, 04:35

Demetri sad oppe på taget da Camille kom ud af klubben,
han studerede hende da hun knælede og prøvede at lægge,
den lille underlige kat der lige pluselig var kommet. HAn sagde
intet, han have bestemt ikke lyst til Camilles nærvær. Hans
ansigt var stumt og tavst. Ikke en eneste tanke fik lov til at vise
sig ud fra hans ansigt. Hun var underlig... meget underlig. Men det
var nok det halve menneske i hende hun endnu engang var.
Ja....Demetri havde endelig fundet den ene del af Camille.
Godt nok var han som en junkie når han var ude i byen men
i hans værelse et sted i Werclare gemte der sig skumle ting, selv´,
ikke Fie havde lov til at kende til disse ting Demetri lavede.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Re: Trick or treat // Demetri//   Ons 02 nov 2011, 04:47

"Årh...kom nu her lille skat " lokkede hun og hendes begejstring steg som den lille kluntede killing kom nærmere og nærmere, for til sidst at blive skrabet op i armene på Camille, der til forveksling lignede en der netop havde fået en tidlig julegave.
Hun trykkede den lille mis indtil sig, helt uvidende om Demetris tilstedeværelse.
Hun holdte killingen op ud foran sit ansigt og da hun trak den ind mod sig for at kysse den, lige på hovedskallen mellem ørene, løftede den sin pote og langede ud, hvilke gav Camille tre lange rifter ned af hendes venstre kind, helt oppe fra øjets start.Imes spor af blod langsomt piplede frem , smed hun katten ned og med tåre i øjnene brokkede hun sig "Fandens til kat...er dét takken lille ven ?"
Killingen pilede afsted så snart den ramte jorden
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Re: Trick or treat // Demetri//   Ons 02 nov 2011, 04:51

I det samme stod han ved hende med hænderne på hendes skulder,
"Selv katte kan ikke lide dig´ Egyptens himmel vogtere" han smilte af hende bag hendes ryg, hans hænder var kolde imod hendes skulder, han så de meget små
rifter Camille havde fået, de var smukke og lokkede til at slikke på, men
han gjorder det ikke, kun når han gav sig selv lov kunne han give slip og
skade sine offer. Duften af blod kom i luften og ville muligvis lokke andre vampyrer
til og alligevel Camilles blod duftede til underligt sjovt...på en måde lokkende
og alligevel en ulækker duft.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Re: Trick or treat // Demetri//   Ons 02 nov 2011, 05:01

Camilles krop gav et gip, da et par kølige hænder pludselig lagde sig på hendes skuldre og en stemme talte kontrolleret.
Demetri !Hun ville hellere flænses...helt...af katten, end at have ham på nakken.
" korrekt....jeg har langt bedre effekt på...hunde..."snappede hun igen og ville ønske Samuel havde været her til at bidde ham i hånden
Hun stod stille, overvejede sit næste træk.
Hvad var Demetris agenda denne aften anyway ?Han var aldrig til at gennemskue, helt.
Hun kunne ikke lugte sit eget blod og havde ingen idé om hvad dét eventuelt ville tiltrække, men hun vidste der var bud efter dét på dét illegale marked, men lige nu var hendes bekymringer centreret omkring den mørkhåret vampyr, med hænderne på hendes skuldre.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Re: Trick or treat // Demetri//   Ons 02 nov 2011, 05:10

"Jeg kender følelsen" sagde han og slap hende imens han trak sig lidt
tilbage fra hendes krop. "Men katte har altid best kunne lide mig" han
smilte lumsk...det var sjovest at lege med varulve...det var det han mente
med hunde lige nu. Men vampyr hunner havde altid haft et godt øje til den
til tider romantiske Demetri. Eller rettere det havde alle piger, så længe
han var den rolige Demetri som han var når han skulle lokke et offer til
sig for derefter at behandle offerts liv og krop som en gulvklud. Selv Camille
ville kunne falde for ham hvis det var..men det var det irreterende for andre
væsner og menneske ved vampyren
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Re: Trick or treat // Demetri//   Ons 02 nov 2011, 08:28

En lille sitren løb gennem hende , da hun mærkede hans greb blev løsnet og han trak sig tilbage.
Hun vidste at hvis hun skulle have en chance, kunne hun ikke virke for bange for ham.
Så hun drejede sig omkring og mødte hans blik da hun en anelse sarkastisk forslog ham "Måske du skulle anskaffe dig et kæledyr, så kunne omsorgen måske blomstre lidt i dig ?"
Camille var lidt anderledes end de fleste piger, der skulle mere end vampyr øjne og duft til at duperer hende, måske var dét hendes blandede blod ? Måske var dét hendes personlighed, men dét var ikke let at vinde hendes gunst....og eftersom dét ikke var dét blev dét højest til lidt flirten i ny og næ.
For de fleste, anyway.
Hun strøg enkelte små dråber af blod væk fra sin kind.
"Hvad vil du....Demetri ? " forsøgte hun at tale lige ud a posen med ham.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Re: Trick or treat // Demetri//   Fre 04 nov 2011, 02:32

"Nyde min aften" hanb ham pluselig med en grum stemme, "Men du kan ikke alde mig være og lade mig få mad.."han var irretretpå hende som en kat på ikke at kunne røre
guldfiskende i akvariet. Han brummede af hende. "Hvad vil du ´selv med det outfit.." han
smilede skævt til hende. "Du ligner et eller andet der skulle have noget op i sig..."
han grinte lidt, "Men det var Tristan måske gjort" hun stank af den menneske unge.
Men det var nok hendes svage gener fra mennesket der gjorder at hun faldt for en
der ville dræbe halvdelen af hende. "Har du overvejet hvad der kunne ske med dig??"
Det var hans sidste ord.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Re: Trick or treat // Demetri//   Fre 04 nov 2011, 03:02

Hun kiggede ind i hans særprægede pæne øjne og sagde stille "Jeg betaler for min mad , jeg stjæler den ikke...du kan vel finde dig en frivillig og ikke tage andres blod , mod deres vilje " dét var mere et stædigt forslag end et spørgsmål, men hun vidste godt at Demetri var aldeles lige glad.
Så slog han hende lidt ud af kurs med sin bemærkning om tøjet....og om Tristan " Helt ærligt....dét er et halloween kostume...gider du tænke med dét øverste af dine hoveder " snappede hun tilbage og så kom hanskommentar om Tristan.
Han kunne garanteret lugte ham på hende, men hans næse kunne ikke lugte hvor meget fysisk kontakt der havde været....eller ikke været.Camille blev vred og med kinder der var tydeligt mere kulørte end for 5 minutter siden, slog hun ud efter ham ville give ham en lussing.
Så spurgte han om hun havde overvejet hvad der kunne ske ?

En isnende fornemmelse løb ned af hendes rygrad, hvad mente han ?mente han nu ?talte han om Tristan og dét at hun var 'ikke helt menneske ' eller talte han om at skade Tristan ?
Dét kunne være så meget.....men lige nu var hun nok allievel mest bekymret forDemetri, havde dét været en fejl at give ham en flad ? Men hun ville ikke tales til ....sådan.
Heller ikke af ham.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Re: Trick or treat // Demetri//   Fre 04 nov 2011, 03:56

Demetri tog imod lussing og sted var som en statue og stirrede på
hende, mange kvinder havde gjort det. men mest fordi de ikek forstod
ham eller fordi at han fortalte sandheden. Hans ene hænd var knyttet ned
langs han side og den anden vrikkede provokeret med fingerene ned
langs siden sådan kunne man se når han var irreteret eller svagt provokeret.
"Camillie" sagde han helt blidt, "Tror du ikke Tristan vil hade dig hvis han finder
ud af det som jeg prøver at finde ud af" hans blik gik fra hendes øjne og ned i
jorden, i det samme skreg han hende lige op i hoved. "Jeg slår dig kræft edermane
ihjel" I det samme tog han fat i hende overarme og kastede hende ned i jorden.
Hun havde startet volden hvilket var en fejl fra hende af.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Re: Trick or treat // Demetri//   Fre 04 nov 2011, 04:26

Hun så han blev anspændt, pis.
Alle muskler synes spændt selv om hans stemme var fløjels blød da han talte om Tristan igen.
Hendes hjerte snørrede sig sammen, han ramte jo et ømt punkt.Måske var hun ikke en værdig partner til ham , nu hvor han var jægernes leder.
Men mere nåede hun ikke at tænke , før han brølede hende ind i hovedet og hun ramte jorden med et knald.
"Fandme...nej...du rør mig ikke " råbte hun nede fra jorden, imens små stene lykkeligt borede sig ind i hendes hud på arme og den ene kind.
Dét tog kun et sekund at tage bestik af hendes plasering iforhold til ham,Med hurtige reflekser sparkede hun ham lige i de ædle dele, med de røde højhælede støvler af lak " og imens hun fik gennet sig op og stå hissede hun "Nåå...kan du stadig lide mit out fit ? "
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Re: Trick or treat // Demetri//   Fre 04 nov 2011, 04:32

Da hun sparkede ham direkte i hans boller, skete der intet.
Han kiggede bare på hende som var hun idiot, sammen med
et stort smil. "Du glemmer hvis jeg er død ikke sandt" hans
smil forsvandt derefter og han gik lige mod hende. Godt nok
kunne han stadig havde sex men det var et helt andet plan
end som menneske, den orgianle følelse når han have set
var der ikke. Det galt om aura når han havde sex med folk
og selvfølgelig følelser hvis han kunne have det for nogen.
Han rystede på hoved af hende. "Skal vi også prøve at røre
ved dine ædlere dele" sagde han med et dyrrisk smil der igen
var kommet på de kolde døde læber.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Re: Trick or treat // Demetri//   Fre 04 nov 2011, 04:44

Hun fik et bekymret udtryk, da sparket ville have sendt en mere normal fyr halvejs til Bulgarien hvis sparket havde ramt sådan en.
Hun trak langsomt vejret ind af næsen og den kølige luft fyldte hendes lunger, inden hun stille pustede ud gennem munden.
Hun trådte automatisk baglens da Demetri bevægede sig mod hende.Smilet var væk, hun havde klokket i det...kunne man vist sige.
" Hvis du forventer at forblive på jorden her , og være i stand til at tale og gå...så forslår jeg du lader mine private dele forblive...private " sagde hun så koldt dét lod sig gøre, for naturligvis var hun ved at panikke inden i , hvordan skulle hun forsvare sig mod hans tordenende vrede, uden hjælp fra Tristan, Samuel eller Zean.
Hun var virkelig på røven lige nu.
Sponsored content

IndlægEmne: Re: Trick or treat // Demetri//   

Trick or treat // Demetri//
Tilbage til toppen 
Side 1 af 2Gå til side : 1, 2  Next
 Similar topics
-
» just another day //Demetri//
» The Darkness in this place - Demetri