Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 Dårlig timing - Haden

Go down 
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Dårlig timing - Haden Empty
IndlægEmne: Dårlig timing - Haden   Dårlig timing - Haden Icon_minitimeTirs 18 Okt 2011, 08:37

Dag: fredag
Tid: 22:20
Vejr: Koldt og mørkt
Sted: lige udenfor stationen
Omgivelser: Nærmest tomt?

Det virkede som et meget underligt sted at befinde sig når man var engel? Elioth måtte også indrømme at hun stadig ikke helt kunne komme sig over at hun var blevet taget i bare at nakke en pakke smøgere i et kiosk. Men hvordan skulle hun dog også have vidst at hun ville gå direkte ind i nogle pansere? Hun rystede på hovedet over hvad hun lige havde oplevet. Hun satte sig ned midt på parkerings pladsen udenfor stationen. Hun så ned og blev et kort øjeblik ret tøse-fornærmet. Det gik dog hurtigt over da tanken om at hun snart ikke havde flere penge tilbage ramte hende. Hun sukkede, og bed sig i læben. Hvad skulle hun så nu? Hun kunne kun blive på sit hotel værelse to dage mere og så skulle hun ud der fra? "Lort"mumlede hun kort, og sukkede opgivende. Elioth så meget sølle ud imens hun sad der og sukkede over sit liv der så ud til at gå op i limningen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Dårlig timing - Haden Empty
IndlægEmne: Sv: Dårlig timing - Haden   Dårlig timing - Haden Icon_minitimeTirs 18 Okt 2011, 09:31

Haden sad og drak med nogen venner midt ende i byen, så han var lidt små fuld. Han kunne høre der var en pige som råbte efter ham. Han raste sig op og vendte hoved mod hende. " hvad fuck vil du!?" råbte han til hende. "HADEN! jeg er træt af dig, du pisser på mig, jeg troede vi hade noget sammen!" Haden begyndte og grine da hun råbte det til ham, også rystede han også på hoved af hende. " det var en aften søde skat, hvordan kan du tro vi har nogen når det var et en gangs knald! "..... han kunne ikke rigtig holde op med og grine men det var også bare 100 år siden han var sammen med hende, så det over reskede ham også at hun først nu hade sagt noget.. han kunne se hende der pigen begyndte og græde " du har en søn! Haden... du skal snart være far!" Haden blev hel stille og kiggede ned af hende, hun var godt nok blevet stor ved maven. " så du tror det mig der er far´en til den dreng du har ende i dig!? du har sku kandaldet med mange din luder! " Haden venner var helt stille, men de viste også godt Haden hade ret, for ja hun var jo luder. Han kunne ikke forstå hvorfor hun vil ha at Haden skulle være far. Han egner sig ikke til far, og han kan ikke engang passe på sig selv. Han tag sin øl og gik hen mod hende, og viskede hende i øret " det var dumt af dig og sige jeg er far til det barn uden du ved det" hun så kort på ham også gik hun. Haden gik tilbage til sine venner og satte sig. der sad de og tog stoffer og drak, en af han´s venner ville da lige se hvem der var stærkest, så de begyndte og slås. lige pulselig kom der politi fra et hjørne, vennerne for svandt hurtigt, bare ikke Haden og ham han var op og slås med. så de blev taget med til politistationen af to politimænd. da de stig ud af politibilen og var på vej end. slo Haden og han´s ven politiet ned, så de lå bevistløs nede på jorden. Haden´s ven begyndte og løbe væk, men det gjorde han ikke for han blev opfanget af en pige der var der. " Hey du, du har ikke set noget " Haden smilede og begyndte og gå den vej de kom fra....
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Dårlig timing - Haden Empty
IndlægEmne: Sv: Dårlig timing - Haden   Dårlig timing - Haden Icon_minitimeTirs 18 Okt 2011, 10:20

Elioth havde siddet i sin egen verden med tankerne om et punkt, der om handlede hvordan hun skulle få fat i nogle penge og hvor hun skulle bo nu? Hun blev dog hevet ud af tankerne da en politibil kom ind på pladsen og standsede. Hun betragtede den roligt. "panser svin" lød det kort fra hende imens hun så på bilen. Hun fik sig dog en overraskelse da to drenge kom ud af bilen og slog politimændene ned. Hun smilede lidt over synet og frydede sig over synet. Hendes opmærksomhed blev flyttet fra de bevistløse pansere, til den ene af de to der havde slået dem ned. Han fik hende til at le over det med panserne. Hun kom hurtigt og let på benene, og fik indhentet ham. "Jeg så det hele og jeg elskede det"sagde hun kort og grinede lidt for sig selv. Hendes øjne betragtede ham igennem det brune pandehår, der hver lagt sig hen over hends øjne. Hun kunne ikke lade hver med at finde ham interessant efter hvad hun lige havde været vidne til.
Elioth fulgte uden nogle problemer med den fremmede. Hun var ikke bange for ham selv om han lige havde slået politiet ned. Han virkede ikke truende overfor hende. Hun stark kort en hånd i lommen prøvede kort at få varmen i sine fingre igen. Hun så sig lidt omkring imens hun smilede lidt. "håber ikke det gør noget at jeg joiner dig"lød det kort fra hende. Hun havde ikke andre steder at gå hen ud over tilbage til hotellet som sikkert var blevet berettet i hva der var sket. Det skulle ikke undre hende hvis hun var blevet smidt ud der fra.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Dårlig timing - Haden Empty
IndlægEmne: Sv: Dårlig timing - Haden   Dårlig timing - Haden Icon_minitimeOns 19 Okt 2011, 08:29

Haden blev lidt overresket da hun kom med det svag. han regnede ikke lige med at hun faktisk gik efter ham. " Nej det gøre da ikke noget.. øhh, hvad laver en køn pige som dig ude for politiet, så sent? du ville sku da ikke kunne lave noget forkert. " Haden grinede lidt for sig selv, for hun fik da lige en underlig oplevelse af ham. han gik lidt og kiggede ned og overvejede hvordan han skulle komme hjem, og om politiet stædig prøver og finde ud af hvor han bor. *måske skulle jeg tag hen på den nærmeste underjordiskstation og så finde ud af der hvordan jeg kommer hjem* Haden tog en øl frem og åbnede den og tog en tår. ølen løb ned af hans hånd, han rystede sin hånd, så det værste kom af. " vil du ha en øl? " han tog en til frem og ragede den mod hende. han ventede sig lige om for og se om politiet stædig lå der, og ja det gjorde de sku. de hade sku ikke rygged sig overhoved, som om de var døde. Men der skulle nok også mere til før det ville ske. Haden var enlig lige glad for han hade jo allerede politiet på nakken, så det gjorde ham ikke rigtig noget....



//sorry det blev lidt kort,,, kreativ svigt //
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Dårlig timing - Haden Empty
IndlægEmne: Sv: Dårlig timing - Haden   Dårlig timing - Haden Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Dårlig timing - Haden
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Ups! Bad timing - Nick
» Byen <> Haden
» Mm jeg ved ikke men godaften vel ((Haden))
» En dårlig idé //André//
» Er du blevet taget i noget ( Lidt dårlig overskrift ) - Eiri

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Sheria :: Politi stationen-
Gå til: