Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 tilbage hvor vi kom fra //Catherine Luna privat//

Go down 
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




tilbage  hvor vi kom fra //Catherine Luna privat// Empty
IndlægEmne: tilbage hvor vi kom fra //Catherine Luna privat//   tilbage  hvor vi kom fra //Catherine Luna privat// Icon_minitimeOns 19 Okt 2011, 23:41

Dato : 7/6
Årstid : sommer
Dag : lørdag
Vejr : solskinsvejr fugle der kvidre og støv der falder ned fra træerne
Sted: luft havnen
Tid : 12:50
Omgivelser : lufthavns omgivelser og en masse mennesker.

Arish havde vundet et langt ferie ophold i et andet land. hun var nu på vej ind i flyet hvor hun stødte på en pige der hed Catherine Luna og som hun havde snakket lidt med før og sdødt på nogen gange. Arish kiggede mistænkeligt på hende, og så sagde hun hej luna skal du også til et andet land, ja svarede luna. Arish sagde ike mere men skyndte sig ind i receptionen efter billeten til flyet med luna i hælene. Arish fik sin bilet og steg ombord på flyet. han satte sig på et sæde og nød at sidde der. men den varede kort for ham der ordnede maskinen inden den lættede kom råbene og folk måbede. der er sku noget GALT med motoren det vil tage flere måneder at reperere. med et dybt suk steg Arish og de andre ud. Arish havde glædet sig i flere måneder nu skulle hun vente fler måneder mere.
Arish gik ned mod benjamin centre for at se om hun kunne komme til at købe noget tøj. men hun hun nåede kun hen til hospitalet før hun ikke gad gå mere. hun gik hen mod luna og sagde vil du med hjem til mig i dag jeg trænger til noget selskab. luna svarede...
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




tilbage  hvor vi kom fra //Catherine Luna privat// Empty
IndlægEmne: Sv: tilbage hvor vi kom fra //Catherine Luna privat//   tilbage  hvor vi kom fra //Catherine Luna privat// Icon_minitimeTors 20 Okt 2011, 00:42

Catherine havde vundet en eller anden billet og var nu på vej hen til flyet der skulle flyve hen til den varme ø. Hun havde sat sig ind i flyet da en stemme sagde at flyets ene motor ikke duede. Hun gik af flyet og stødte ind i Arish. En ung kvinde hun havde mødt før hun tog afsted. Hun smilede da Arish gik hen mod hende. " Hey Arish " Sagde Hun roligt og lyttede til spørgesmålet. " Det vil jeg da " Sagde Hun lykkelig for ikke at skulle hjem. Hun smilede og blinkede en gang. Hendes sorte kjole sad som malet på og hendes halskæde lagde sig barmhjertigt om hendes lange smukke hals. Hun var glad da hun ikke havde noget andet at lave plus hun gad godt se Arishes hus. " Hvor bor du? " Spurgte Hun nysgerrigt..

// Krea :( //


Sidst rettet af Catherine Luna Tors 20 Okt 2011, 19:30, rettet 1 gang
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




tilbage  hvor vi kom fra //Catherine Luna privat// Empty
IndlægEmne: Sv: tilbage hvor vi kom fra //Catherine Luna privat//   tilbage  hvor vi kom fra //Catherine Luna privat// Icon_minitimeTors 20 Okt 2011, 05:56

// kan du ikke skrive lidt længere næste gang//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




tilbage  hvor vi kom fra //Catherine Luna privat// Empty
IndlægEmne: Sv: tilbage hvor vi kom fra //Catherine Luna privat//   tilbage  hvor vi kom fra //Catherine Luna privat// Icon_minitimeTors 20 Okt 2011, 06:33

jeg bor i her i sheria sagde hun med et smil kom så skal jeg vise vej , Arish stoppede foran byens lækreste hus kom med jeg bor herinde det er lidt ensomt men pyt. da de kom ind var det fantastisk smukt og der var en masse bilelder af en pige ved navn won darkerne ylione som Arish selv. arish stoppede foran en stor sort dør hvor der stod spisestuen. arish nikkede til luna som havde fulgt efter hele tiden. luna trådte med forsigtige skridt indenfor. der var uhyggeligt men det var jo ikke uhheygeligt for en vampyr men allifgevel. pludselig hørte luna et hyl det var kokkepigen, som er elver det spøger det spøger. arish sagde når du skal ikke tage dig af hende hun hun ja sådan er hun hver eneste dag. man kunne godt se på arish at kokkepigen var en der ikke lod sig skræmme af noget så arish sagde med en rystende stemme sæt dig ned søde ven. midt i maden der blav serverret å et guld fad. kom der et stort lysglimt der i få sekunderblændede dem, og der kom en vempyr frem der sagde træd igennem portalen så vil i se noget der vil blænde jer og vampiren gik op i røg. og arish kiggede på luna og sagde lad os træde igennem den. der var ild over alt og ødelæggelse nicie sagde arish skal vi se os om.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




tilbage  hvor vi kom fra //Catherine Luna privat// Empty
IndlægEmne: Sv: tilbage hvor vi kom fra //Catherine Luna privat//   tilbage  hvor vi kom fra //Catherine Luna privat// Icon_minitimeTors 20 Okt 2011, 19:27

Catherine smilede da Arish sagde at hun boede i sheria. " Det er da bare godt, Sheria er en god by " Sagde Hun stille og fulgte efter Arish. Hun fik lidt store øjne da de standsede foran et mega lækkert hus. " Det er da mega smukt " Sagde Hun da de gik ind og smilet blev bredere. Luna trådte ind i spisetuen og blev en smule forskrækket over at se en elver der mest lignede et spøgelse bortset fra de spidse ører. Catherine satte sig ikke ned da hun blev spurgt om det da en forkert duft ramte hende. *En portal * Tænkte Hun da hun havde duftet det før sammen med Walter. Catherine syntes at det hele var en smule underligt men helt ærgligt hun havde prøvet værre. Hun gik igennem portalen med et dystert blik. Hun kunne ikke lide ilden da den kunne brænde hende op. " Du husker vel at jeg er vampyr? " Spurgte Hun og forsøgte at holde sig væk fra de stikkende flammer. " Ja vi kan se os om så længe jeg ikke bliver brændt " Sagde Hun og gik med Arish

// Det var hvad min Krea kunne holde til men tro mig, jeg skal nok skrive længere når jeg får hele min Krea tilbage //
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




tilbage  hvor vi kom fra //Catherine Luna privat// Empty
IndlægEmne: Sv: tilbage hvor vi kom fra //Catherine Luna privat//   tilbage  hvor vi kom fra //Catherine Luna privat// Icon_minitimeOns 02 Nov 2011, 04:10

Arish blev forskrækket da de trådte igennem portalen. Alt der var der var fuldstændig ødelagt, intet træ var i en del, alle bladene var brændt op og belvet til sort aske, alt var ødelagt. Arish kiggede på luna og sagde " skal vi gå tilbage til portalen. eler vil du blive her.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





tilbage  hvor vi kom fra //Catherine Luna privat// Empty
IndlægEmne: Sv: tilbage hvor vi kom fra //Catherine Luna privat//   tilbage  hvor vi kom fra //Catherine Luna privat// Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
tilbage hvor vi kom fra //Catherine Luna privat//
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Den er da også så trist Catherine Luna
» Restaurant ´La´viva \\Catherine Luna\\
» Stille aften <> Catherine Luna
» Tilbage igen
» vampire are not angels - Catherine

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Sheria :: Lufthavnen-
Gå til: