The Lost World - Who writes the story?

IndeksForsideCalendarFAQSøgTilmeldte brugereGrupperTilmeldLogin

Share | 

All by myself~ Sjuzz

Go down 
ForfatterBesked
Gæst
Gæst

IndlægEmne: All by myself~ Sjuzz   Lør 22 okt 2011, 04:21

Sted. Dreins Mountain
Omkring. Ingen
Tid. 21.30
Vejr. Iskoldt
Dag+dato. IRL
Påklædning. http://milanooweddingdressdk.blog.com/files/2010/03/short-sleeves-ruffle-bow-lolita-dress-7761-1.jpg

En iskold brise slog hårdt imod Azriels ansigt, men det gjorde selvfølgelig intet for hende. Der var ingen på bjerget; ingen turister, ingen væsner. Ingen. Derfor gjorde det stedet perfekt for Azriel til at sidde på en bænk og tænke over livet og hvad hun skulle gøre med sig selv i fremtiden. Hun havde et varmt og roligt smil på læberne, og regnede ikke at blive afbrudt i sine tanker. Udsigten var smuk, og naturen omkring hende, næsten endnu smukkere, selvom at udsigten gjorde det hele perfekt. Hun havde haft så travlt på det sidste, at det var rart at have lidt tid for sig selv. Der var intet som kunne ødelægge dette lige nu...
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Re: All by myself~ Sjuzz   Lør 22 okt 2011, 04:33

Efter en lang dag begynde Sjuzz at slå sit telt op og han lage brænde op til et bål, Sjuzz ville lige have et godt tjek på området vis der nu skulle dukke nogle problemer op, på sin runde får han øje på Azriel, mange år som dusørjeger hade lært Sjuzz ikke at tage nogle chancer så han lade sin 44. magnum og var klar han går stille og roligt hen mod Azriel og spørg " Godaften lille ven hvad laver du her på denne tid?"
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Re: All by myself~ Sjuzz   Lør 22 okt 2011, 05:38

Azriel havde hørt nogle komme nærmere, og kunne lugte at det var et menneske. Hun havde håbet på at det blot var en forbipassereden, men fandt hurtigt ud af at det var ikke situatioinen. Hun lod sit blik gå langsomt over på vedkommende som havde spurgt hende noget, og havde hørt at det var en mand. Hun så op på en høj mand som stod foran hende. "Jeg slapper af og nyder stilheden, og jeg må indrømme at de, min herre, ødelææger det lidt for mig" sagde hun og prøvede at lyde sød og venlig, selvom at hun var blevet lidt irriteret, fordi han både ødelagde stilheden, og havde kaldt hende for lille, og da Azriel havde et problem med at hun var så ung en vampyr, havde ingen lov til at sige sådan noget til hende.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Re: All by myself~ Sjuzz   Lør 22 okt 2011, 06:07

Sjuzz stier på Azriel i et par sekunder og siger "Så vil jeg ikke forstyr dig mere, forsat godaften" Sjuzz forsatte langs bjergstien men stopper op og vender sig om og ser mod Azriel
"Men en lille pige som dig bør ikke være alene på en aften som denne og specielt ven denne tid " Sjuzz vender om og sætter sig ned ved Azriel " Og hvordan kan det være de ikke fryser i denne kulde" Sjuzz har sin hånd på sin revolver, ladt og klar
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Re: All by myself~ Sjuzz   Lør 22 okt 2011, 08:38

Azriel smilte for sig selv da han sagde at han ville lade hende være i fred, og skulle til at vende tilbage til at slappe lidt af, men mærkede så manden ved siden af sig, og så langsomt op på ham "Jeg råder dem til at lade vær med at bruge ordet 'lille' omkring mig.." sagde hun og man kunne godt høre at det var i en truende tone. "Jeg er bare et vinter menneske. Er vant til kulden, og det gør mig intet" sagde hun og lod sit blik gå ud over udsigten igen og håbede at han bare ville gå.
Sponsored content

IndlægEmne: Re: All by myself~ Sjuzz   

All by myself~ Sjuzz
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1