Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 Jeg har nyheder til dig -Xander-

Go down 
ForfatterBesked
Valencia
Admin
Admin
Valencia


Antal indlæg : 950
Bosted : I en lejlighed i Werclare by.
Beskæftigelse : Læge på Sheria Hostpital - Operationslæge.

Jeg har nyheder til dig -Xander- Empty
IndlægEmne: Jeg har nyheder til dig -Xander-   Jeg har nyheder til dig -Xander- Icon_minitimeTirs 25 Okt 2011, 07:25

Dato: 24 okt.
Tid: 19:30
Sted: Ved Xander.
Vejr: Kølligt, men tørt, en smule vind.


Valencia var på vej ned af trapperne i Xanders opgang, hun var kommet for at fortælle ham en stor nyhed, Men han var ikke hjemme, så hun valgte at komme igen i morgen eller senere i aften. Hun havde længe gået og tænkt over det de havde sammen, men havde været ret skeptisk, men da hun havde fundet ud af at hun var gravid med hans barn. Var hun begyndt at synes ret godt om tanken med ham, han var jo ret dejlig og så jo også godt ud? Hun havde jo altid drømt om børn og ville højest sandsynligt ikke bryde sig om tanken om Abort. Hun fandt sin mobil frem og kiggede på klokken, undrede sig over hvad han lavede nu? han plejede da ikke være på arbejde på den her tid. Hun lynede sin sorte frakke op da hun kom udenfor igen. Hun fortsatte ned ad gaden ned mod byen. Hun ville vente lidt nede i byen også tjekke om han var hjemme lidt senere. Hun var ret opsat på at nu skulle hun være mor og han skulle være faren. Det blev forhåbligt ikke et problem.
Tilbage til toppen Go down
http://lost-world.heavenforum.com
Gæst
Gæst




Jeg har nyheder til dig -Xander- Empty
IndlægEmne: Sv: Jeg har nyheder til dig -Xander-   Jeg har nyheder til dig -Xander- Icon_minitimeTirs 25 Okt 2011, 07:33

Xander vidste ikke at Valencia havde været hjemme hos ham, for han havde ingen opkald eller beskeder fået fra hende siden sidste besøg med hende. Han var normalt aldrig alene hjemme, og hn havde altid noget at lave. Denne gang var han sammen med en pige, han havde mødt til en hyggefest hos en ven. Hun var menneske og kendte intet til hans slags eller andre væsner.
Han havde taget hende med på en lille date på en restaurant hvor de spiste fin desert og fik kaffe til. Han havde ikke samme følelser for pigen, som han havde for Valencia, men der var jo intet fast forhold mellem dem, så han tænkte ikke over, at han måske gjorde sig en stor fejltagelse lige netop nu.
Tilbage til toppen Go down
Valencia
Admin
Admin
Valencia


Antal indlæg : 950
Bosted : I en lejlighed i Werclare by.
Beskæftigelse : Læge på Sheria Hostpital - Operationslæge.

Jeg har nyheder til dig -Xander- Empty
IndlægEmne: Sv: Jeg har nyheder til dig -Xander-   Jeg har nyheder til dig -Xander- Icon_minitimeTirs 25 Okt 2011, 07:44

Valencia gik ned forbi en lille hyggelig restaurant, hun stoppede lidt og overvejede at tage sig en kop kaffe, lige indtil hun fik øje på Xander og først blev glad, men da tjeneren forsvandt og en lille yndig tøs kom til syne. Hun stod kort, stivnet i vrede. Hun knugede sine hænder og betragtede dem kort. Før hun farede ind på restauranten. Hun gik målrettet hen til deres bord, væltede i en håndbevægelse noget kaffe der stod på bordet så det væltede ned på gulvet og smadret og sprøjtede kaffe ud over dem begge "Hvad bilder du dig ind!?" vrissede hun så og det lynede fra hendes krystal blå øjne, der var ingen tvivl, hun var virkeligt virkeligt vred "Hvordan kan du tillade dig at flirte rundt med andre tøser?!" sagde hun endnu højere end før, folk rundt omkring virkede tydeligvis skræmt af hende, da hun udstrålede vrede og magt, som mennesker tydeligt ville blive påvirket af, det var nok også en af grundende til at folk ikke sagde noget eller standesede hende, de var for bange.
Tilbage til toppen Go down
http://lost-world.heavenforum.com
Gæst
Gæst




Jeg har nyheder til dig -Xander- Empty
IndlægEmne: Sv: Jeg har nyheder til dig -Xander-   Jeg har nyheder til dig -Xander- Icon_minitimeTirs 25 Okt 2011, 07:53

Xander fik et chok da kaffen foran ham væltede, og han så hurtigt op på Valencia der stod foran dem i al sin vrede. Xanders date rejste sig i chokket og kiggede forskrækket på Valencia som var helt fremmet for hende. Hun var helt mundlam ligesom Xander var, men han var nødt til at svare, da Valencia stod og råbte af ham. Først forstod han ikke hvad hun sagde i sin overraskelse, men hurtigt kunne han godt tænke sig frem til, at hun havde taget ham på fersk gerning. Han rejste sig op og løftede hænderne vagt, for at berolige hende lidt. "V-Valencia" Sagde han, stadig forbavset "Der er jo ikke noget fast imellem os"
Tilbage til toppen Go down
Valencia
Admin
Admin
Valencia


Antal indlæg : 950
Bosted : I en lejlighed i Werclare by.
Beskæftigelse : Læge på Sheria Hostpital - Operationslæge.

Jeg har nyheder til dig -Xander- Empty
IndlægEmne: Sv: Jeg har nyheder til dig -Xander-   Jeg har nyheder til dig -Xander- Icon_minitimeTirs 25 Okt 2011, 08:02

Valencia skubbede til ham i alt sin frustration, der skulle langt mere til at få hende til at falde til ro lige nu "Jeg er gravid din idiot! Med dit barn!" råbte hun så og væltede stolen han havde siddet på "Hvordan kunne du bare tro at jeg ikke ville have noget med dig!?" råbte hun så med en smule gråd i stemmen den her gang "Argh!" råbte hun så frustreret og tog sig kort til hovedet "Jeg er færdig med dig!" råbte hun så med grådig stemme og gik ud af restauranten. Hun gik ned af gaden, uden egentlig at vide hvorhen, hun havde fået tåre ned af kinderne, men tørrede dem desperat væk med sit ærme, hun ville ikke græde, det lignede hende ikke at græde og hun skulle i hvert fald ikke gøre det på grund af ham! Hun havde aller mest haft lyst til at slå løs på ham, men havde heldighvis valgt at skynde sig ud af restaurenten inden det blev for voldigt, hun havde jo langt større kræfter end et almendenligt væsen, så Xander ville nok godt kunne komme grufuldt afsted.
Tilbage til toppen Go down
http://lost-world.heavenforum.com
Gæst
Gæst




Jeg har nyheder til dig -Xander- Empty
IndlægEmne: Sv: Jeg har nyheder til dig -Xander-   Jeg har nyheder til dig -Xander- Icon_minitimeTirs 25 Okt 2011, 08:13

Xander greb fat i stolen for ikke at vælte. Han så efter Valencia, og skyndte sig at komme på benene. Folk så helt blanke ud, og mange af pigerne så efter ham, som om han var den værste nar, der nogensinde havde sat sine ben på jorden. Efter hvad Xander havde nået at opfange indtil videre, følte han sig også som et svin. "Valencia! Vent!" Kaldte han højt og satte i spurt efter hende, helt uden at forklare over hans faktiske date, og løb tilmed også fra regningen. Han måtte stoppe hende! Tænk, han ikke havde indset hvad han faktisk havde gjort imod hende. Dette var ikke hans første date siden de sidst havde mødtes, og dette var endda en af de mere stille og venskabelige. "Valencia!" kaldte han igen, og brugte hurtigt sin evne til at standse hende, helt uden at tænke på, at andre måske ville opdage noget.
Tilbage til toppen Go down
Valencia
Admin
Admin
Valencia


Antal indlæg : 950
Bosted : I en lejlighed i Werclare by.
Beskæftigelse : Læge på Sheria Hostpital - Operationslæge.

Jeg har nyheder til dig -Xander- Empty
IndlægEmne: Sv: Jeg har nyheder til dig -Xander-   Jeg har nyheder til dig -Xander- Icon_minitimeTirs 25 Okt 2011, 08:20

Valencia ignorerede hans kalden på hende, hun skulle under ingen omstændigheder snakke med ham overhovedet, det ville helt bestemt ikke ende godt! Selvom det måske havde været forkert af hende ikke at skrive eller ringe siden sidst de havde mødtes, men lige nu kunne hun ikke se sin egen fejl der og var alt for tosset til at tænke på det. Xander var en idiot at gå ud med andre piger, uden at vide noget også var hun gravid! Hun tog hænderne for ørene imens hun gik for ikke at standes af at han kaldte på hende, hun ville ikke bukke under for det. Hun frossede dog med et, som blev hun til is. Hun stod stille, heldigt for Xander var der ikke mange på gaden lige nu, men der var trodsalt nogen, de virkede bare ikke særligt opmærksomme dog.
Tilbage til toppen Go down
http://lost-world.heavenforum.com
Gæst
Gæst




Jeg har nyheder til dig -Xander- Empty
IndlægEmne: Sv: Jeg har nyheder til dig -Xander-   Jeg har nyheder til dig -Xander- Icon_minitimeTirs 25 Okt 2011, 08:33

Xander løb hen til hende, idet hun var standset fast længere henne. Han stoppede bag hende og lagde armene om hende og trak hende ind til sig. "Undskyld, undskyld... undskyld!" Sagde han bedende og knugede om hende stramt. Hans evne virkede ikke længere på hende, da det ikke var meningen, at han ville tvinge hende til noget, men nu havde han da indhentet hende. "Jeg vidste jo ikke...! Hvordan kan du være gravid? Vi var beskyttede" Han svært ved at få ordene ordentligt frem. Bare det at han kunne mærke at hun var vred og såret, gjorde det nærmest ligeså ondt på ham, som på hende. "Lad os nu tale sammen"
Tilbage til toppen Go down
Valencia
Admin
Admin
Valencia


Antal indlæg : 950
Bosted : I en lejlighed i Werclare by.
Beskæftigelse : Læge på Sheria Hostpital - Operationslæge.

Jeg har nyheder til dig -Xander- Empty
IndlægEmne: Sv: Jeg har nyheder til dig -Xander-   Jeg har nyheder til dig -Xander- Icon_minitimeTirs 25 Okt 2011, 08:42

Valencia stoppede op i det hun ikke længere var frosset fast, fordi han tog fat i hende. Hun kneb øjnene i og så ned også væltede tårende frem og gled ned af hendes lysekinder. Hun stod dog stille og lyttede ".. Kondomet sprang .. husker du ikke" sagde hun så lavt med grådig stemme, men tog en dyb indånding for at holde sig selv i ro, alle hormonerne væltede rundt i kroppen på hende og det var svært at holde hendes frustrationer inde "hvad er der at snakke om? .. " mumlede hun så og så ned på hans arme om hende. Hun bed tænderne hård sammen og så ned på sin mave, her var der ved at blive skabt et liv, et væsen. Hun havde lige fået tårende til at stoppe igen, da de bare væltede frem igen ved tanken om at hun var gravid, hun var endeligt gravid også fuckede han det hele op, det var jo ikke det hun havde drømt om!
Tilbage til toppen Go down
http://lost-world.heavenforum.com
Gæst
Gæst




Jeg har nyheder til dig -Xander- Empty
IndlægEmne: Sv: Jeg har nyheder til dig -Xander-   Jeg har nyheder til dig -Xander- Icon_minitimeTirs 25 Okt 2011, 08:52

Xander havde helt glemt det hele, fordi det efterhånden var længe siden at de var sammen. Som han kunne forstå på hende, var hun gravid for alvor, og at der ikke var mulighed for en abort. Faktisk ønskede Xander ikke, at hun skulle have en abort, for han havde længe haft samme ønske om at få en familie. Han havde bare aldrig tænkt over, hvem det skulle blive med. Han havde vel altid forestillet sig, at Sun ville have ham tilbage, hvis der gik længe nok, men nu var der efterhånden gået lang tid.
"Der er meget at tale om" Han slap hende ikke, men løsnede i grebet "jeg vidste jo ikke at det her var et seriøst forhold... Hvis jeg havde vidst det, så var det aldrig sket!"
Tilbage til toppen Go down
Valencia
Admin
Admin
Valencia


Antal indlæg : 950
Bosted : I en lejlighed i Werclare by.
Beskæftigelse : Læge på Sheria Hostpital - Operationslæge.

Jeg har nyheder til dig -Xander- Empty
IndlægEmne: Sv: Jeg har nyheder til dig -Xander-   Jeg har nyheder til dig -Xander- Icon_minitimeTirs 25 Okt 2011, 08:58

Valencia sukkede stille og begyndte forsigtigt at slappe lidt af igen, hun lagde hænderne på hans "Jeg .. det er også min fejl .. jeg har ikke skrevet meget på det sidste og sådan .. men .. " hun stoppede sig selv " .. jeg fandt ud af at jeg var gravid for tre uger siden" sagde hun så og burde nok havde fortalt det før, men hun havde tænkt alt for meget over det og havde jo taget beslutningen at finde sammen med ham og stifte familie "Jeg var kommet for at fortælle dig det .. " mumlede hun så ".. kan .. vi ikke godt gå hjem til dig og snakke om det" sagde hun så stille og følte sig lidt dum at stå midt på gaden, hvor folk gik forbi.
Tilbage til toppen Go down
http://lost-world.heavenforum.com
Gæst
Gæst




Jeg har nyheder til dig -Xander- Empty
IndlægEmne: Sv: Jeg har nyheder til dig -Xander-   Jeg har nyheder til dig -Xander- Icon_minitimeTirs 25 Okt 2011, 09:05

Xander lyttede til hende, og nikkede så, da hun spurgte om de kunne tage hjem til ham. Han blev straks lettet. "Jo, naturligvis!" Sagde han og tog hendes hånd, hvorefter han så, næsten helt desperat efter sin bil. Han var meget underlig oppe i hovedet lige nu. Bare tanken om, at han havde gjort hende gravid, var alt for overvældende for ham. Og han var faktisk usikker på, om det var noget hun var for eller imod. Hun var tydeligvist i tvivl før, og nu var det sikkert et nej, på grund af hans date med pigen.
"Nå jo" Sagde han, og kom i tanke om, at han havde parkeret bilen på en anden vej. Han begyndte at trække hende med sig, og de nåede hurtigt frem til bilen, hvor han åbnede døren for hende.
Tilbage til toppen Go down
Valencia
Admin
Admin
Valencia


Antal indlæg : 950
Bosted : I en lejlighed i Werclare by.
Beskæftigelse : Læge på Sheria Hostpital - Operationslæge.

Jeg har nyheder til dig -Xander- Empty
IndlægEmne: Sv: Jeg har nyheder til dig -Xander-   Jeg har nyheder til dig -Xander- Icon_minitimeTirs 25 Okt 2011, 09:30

Valencia fulgte med ham, i tavshed, der væltede en masse tanker rundt inde i hovedet på hende. Hun satte sig ind i bilen da han omsider fandt den og åbnede døren for hende. Hun satte sig tilrette og tog uden grund sele på. Hun tørte sine kinder i det han lukkede døren og gik hen ved den anden bildør for at sætte sig i føresædet. Hendes før pæne make up, sad mere eller mindre ikke så kønt på hende længere. Hun havde en løs trøje på, men hun kunne godt selv se en forandring, hendes mave var en smule mere rund end normal, men hun lignede mere en der havde taget en smule på end en der var gravid. Hun havde ikke følt sig så frustreret længe og det virkede helt unormalt, hun følte sig næsten menneskelig igen, hun havde haft kvalme og svimlen den sidste måned, men havde slet ikke følt noget i de to første måneder, hvilket havde været det mærkelige.
Tilbage til toppen Go down
http://lost-world.heavenforum.com
Gæst
Gæst




Jeg har nyheder til dig -Xander- Empty
IndlægEmne: Sv: Jeg har nyheder til dig -Xander-   Jeg har nyheder til dig -Xander- Icon_minitimeTirs 25 Okt 2011, 09:51

Xander lod hende komme sikkert ind i bilen og satte sig selv ind bag rettet og tog selen på. Han startede bilen og begyndte at køre hjem mod sin lejlighed. Han kørte, til at begynde meget stærkt, men da han måtte stoppe ved lysreguleringen, fik han tid til at samle sig lidt.
Han sagde ingenting til Valencia, ganske enkelt fordi han ikke vidste, hvad han skulle sige, eller om han overhoved burde sige noget.
Efter kort tid ankom de til hans blok, og han parkerede inde i carporten og slukkede bilen, tog nøglerne ud og farede hen til hendes dør og åbnede op for hende. Hele situationen blev kun mere akavet, ved at han opførte sig sådan, men han kunne ikke gøre det anderledes.
Tilbage til toppen Go down
Valencia
Admin
Admin
Valencia


Antal indlæg : 950
Bosted : I en lejlighed i Werclare by.
Beskæftigelse : Læge på Sheria Hostpital - Operationslæge.

Jeg har nyheder til dig -Xander- Empty
IndlægEmne: Sv: Jeg har nyheder til dig -Xander-   Jeg har nyheder til dig -Xander- Icon_minitimeTirs 25 Okt 2011, 09:59

Valencia klikkede selen op og trådte ud af bilen da han åbnede. Hun sukkede svagt og lukkede selv døren. Hun lagde hænderne på hans bryst "Du behøver ikke alt det der .. " sagde hun så stille " .. bare.. hver som du plejer" sagde hun så og smilede halv hjertet og træt. Hun gik så hen til lejligheds blokken og gik ind. Hun gik ind og trykkede på elevatoren. Hun stod og ventede, dels på ham og på elevatoren. Hun vidste ikke helt om hun skulle tilgive ham, et eller andet sted ville hun gerne, for sket var sket, problemet var bare om han ville gøre det igen. Hun havde bare ikke fornemmelsen af at han ville gøre det, han virkede jo ikke som en person der var utro og de havde jo ikke været i et fast forhold. Hun grublede så meget at hun slet ikke lagde mærke til at elevatoren var kommet før den var ved at lukke i igen. Hun trykkede hurtigt på knappen sådan at døren gik op igen, hun gik ind.
Tilbage til toppen Go down
http://lost-world.heavenforum.com
Gæst
Gæst




Jeg har nyheder til dig -Xander- Empty
IndlægEmne: Sv: Jeg har nyheder til dig -Xander-   Jeg har nyheder til dig -Xander- Icon_minitimeTirs 25 Okt 2011, 10:16

Xander fulgte med hende, og så da på hende, han så på hende, til hun så ham i øjnene, og han åbnede munden kort for at forklare sig, men lukkede den beslutsomt i og nikkede kort til hende. Han havde nu øjenkontakt med hende, og så ind i hendes øjne. Aldrig havde han set hende sådan her. Hendes øjne var røde og blanke, og make uppen var løbet ned i en bane ved hvert øje. "Undskyld..." Sagde han, helt lavt, og tørrede det værste væk med hånden.
Xander ville aldrig være nogen utro, hvis der faktisk var tale om et forhold, men han havde slet ikke gjort sig den tanke, at de faktisk var mere end elskere.
Tilbage til toppen Go down
Valencia
Admin
Admin
Valencia


Antal indlæg : 950
Bosted : I en lejlighed i Werclare by.
Beskæftigelse : Læge på Sheria Hostpital - Operationslæge.

Jeg har nyheder til dig -Xander- Empty
IndlægEmne: Sv: Jeg har nyheder til dig -Xander-   Jeg har nyheder til dig -Xander- Icon_minitimeSøn 27 Nov 2011, 13:54

Valencia sukkede dybt og hadet at Xander havde fået skovlen under hende, det var dog også irriterende! Hvorfor skulle hun også blive gravid! Hun kendte jo knap nok manden! Hun lænte sig ind imod ham og trykkede på knappen op bag sig. Hun blev stående helt tæt på ham "Jeg beholder barnet .. du bestemmer selv om du vil være far for det eller om du forsvinder og ikke kommer tilbage" sagde hun så og ville endten have et forhold med ham eller bare glemme ham helt, hun kunne sagtens passe et barn alene, hun behøvede ikke en mand til det. Desuden blev det let for hende at få ham ud af sit liv, hun skulle bare slette den del af hans hukommelse, sådan at han aldrig havde mødt hende og aldrig fandt ud af de med barnet. Valencia regnede ikke med at finde kærligheden og hvem vidste om ikke de to kunne .. tjae .. for et forhold, måske endda blive forelskede i hinanden? Det lød tosset, men det var jo trodsalt lettere at have et barn når der var en ekstra til at psse det.
Tilbage til toppen Go down
http://lost-world.heavenforum.com
Sponsoreret inhold





Jeg har nyheder til dig -Xander- Empty
IndlægEmne: Sv: Jeg har nyheder til dig -Xander-   Jeg har nyheder til dig -Xander- Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Jeg har nyheder til dig -Xander-
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» et liv for et liv //Xander//
» Tyyv!! Mit håndklæde! //Xander
» Alt for meget fritid :3 -Xander-
» Xander-Vinteren er kommet til verden.
» Hrmm dette skulle jo ellers blive hyggeligt - Xander

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: La Sunisha :: Byen i la Sunisha-
Gå til: