Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 På en lille tur kan der ske meget for en ((Segovax))

Go down 
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




På en lille tur kan der ske meget for en ((Segovax))  Empty
IndlægEmne: På en lille tur kan der ske meget for en ((Segovax))    På en lille tur kan der ske meget for en ((Segovax))  Icon_minitimeOns 09 Nov 2011, 04:30

T: 15.30
S: Dreins Mountain
O: Solen er på vej ned og der masser af sne mens der meget menneske tomt på den her tid af året
P: Se billede
V: Gylden himle og sneen falder stille mens der vindstille..


Solen var på vej ned i de smukke bjerge og der var dejligt stille mens sneen faldt så smuk i det gyldne aften sol, på en lille stig gik en ung fyr på de tyv gik i gennem sneen mens han ikke helt så ud til og tag sig hvor han var på vej hen i verden.
Han havde en sort overjakke på mens man ikke kun se så meget andet end hans vinterstøver da han havde gemt sig godt af vejen i den store jakke som passede ret godt til ham, hvad hans navn var jo man kun kende ham som Victor eller normalt Walter mens nu var det Victor der havde magten over kroppen og derfor ville han ikke kendes ved det andet navn. Han var ikke sikker på hvad han lavede her oppe men måske var det bare roen der havde fået ham her op eller måske nået anden, han kun ikke helt gør sig klager på det, men det betød vel heller ikke så meget igen..
Tilbage til toppen Go down
Segovax
D-rang
D-rang
Segovax


Antal indlæg : 1504
Bosted : Colts lejlighed
Beskæftigelse : Dørmand på Muse

På en lille tur kan der ske meget for en ((Segovax))  Empty
IndlægEmne: Sv: På en lille tur kan der ske meget for en ((Segovax))    På en lille tur kan der ske meget for en ((Segovax))  Icon_minitimeOns 09 Nov 2011, 04:48

Segovax var ude og besøge bjergene fordi han trængte til noget god motion og et af de få steder han vidste han kunne få det var ved at tage her op og besøge bjergene fordi ilt niveauet var lavt så det var også meget vilje krævene at tage på løbe tur her. Han løb i et rimeligt højt tempo, det var ret så hårdt specielt fordi at sneen var dyb, så han blev tvunget til at tage høje knæløftinger ikke fordi det gjorde ham så meget, jo hårdere jo bedre var hans motto. Han løb gerne med lukkede øjne så han var nød til at føle sig frem og bruge alle sine sanser for at finde vej og undgå at støde ind i folk.
*det er dog et dejligt vejr*
Han løb bare der i sine egne tanker. han lagde mærke til at han kom til en sti og løb så ellers bare langs den for at komme frem så hurtigt og det andet var også ved at være for hårdt. Pludseligt opdagede han nogen men det var for sent og han løb direkte ind i ham.
Tilbage til toppen Go down
http://sajrossoul.blogspot.com/
Gæst
Gæst




På en lille tur kan der ske meget for en ((Segovax))  Empty
IndlægEmne: Sv: På en lille tur kan der ske meget for en ((Segovax))    På en lille tur kan der ske meget for en ((Segovax))  Icon_minitimeOns 09 Nov 2011, 06:42

Victor nået ikke og opdag det stor før han havde taget en tur ned på jorden og han kiggede sig kort om for se hvad det enlig var der var ske og hvem der havde gået ind i ham, han fik øjne på fyren "pas dov på" sagde han kort mens han kiggede på ham mens han var ikke sur over hvad der lige var ske for det var en ting alle kun kom til i hverdagen.
Han kiggede lidt mere på ham og fanget hans duft en varulve, han var okay med dem da de ikke havde gjort ham nået og en af hans veninder var jo selv en af dem så fint med ham, "og godaften" sagde han kort efter mens han stadig kiggede på ham og han var nu meget stor i forhold til Victor men det gjord ham ikke det stor for ham var jo selv en dæmon og han kun let pas på ham selv hvis det kom der til..
Tilbage til toppen Go down
Segovax
D-rang
D-rang
Segovax


Antal indlæg : 1504
Bosted : Colts lejlighed
Beskæftigelse : Dørmand på Muse

På en lille tur kan der ske meget for en ((Segovax))  Empty
IndlægEmne: Sv: På en lille tur kan der ske meget for en ((Segovax))    På en lille tur kan der ske meget for en ((Segovax))  Icon_minitimeOns 09 Nov 2011, 06:49

"undskyld"
han stillede sig foran ham og undersøgte ham nøje med øjnene han skulle lige finde ud af hvem denne fremmede person var så han kunne se om det ville blive nødvendigt at gøre klar til at slås men det var dog ikke lige det han havde i tankerne for denne aften.
"dejligt vejr ikke sandt?"
Han spurgte meget koldt og tørt, han ville bare forsøge at starte en samtale, han var nemlig ikke så bange for det med kommunikation med fremmede når det blot ikke var for mange, eller at de virkede truende.
Tilbage til toppen Go down
http://sajrossoul.blogspot.com/
Gæst
Gæst




På en lille tur kan der ske meget for en ((Segovax))  Empty
IndlægEmne: Sv: På en lille tur kan der ske meget for en ((Segovax))    På en lille tur kan der ske meget for en ((Segovax))  Icon_minitimeOns 09 Nov 2011, 07:06

"meget, selv om jeg nu ikke lige frem er fan af vinter så det nu skønt ind i mellem" sagde han roligt mens han kiggede på ha med et roligt blik og han lod begge hænder gemme sig ned i lommerne på den store jakke som han havde på, han pustede kort ud og det var let og se hans ånde med det vejer som de havde.
"hvem er de så?" sagde han roligt mens han kiggede på ham og han lavet hans normale rolige pokerface mens han gav sig kort tid til og kig mere på ham, han minde lidt om en af dem man ikke ønsket og møde i natten og med god grund af natten ikke lige frem var et roligt sted mere "og mit navn er Victor" sagde han kort mens han lavet et lille buk som goddag da det var sådan han tit gjord for folk..
Tilbage til toppen Go down
Segovax
D-rang
D-rang
Segovax


Antal indlæg : 1504
Bosted : Colts lejlighed
Beskæftigelse : Dørmand på Muse

På en lille tur kan der ske meget for en ((Segovax))  Empty
IndlægEmne: Sv: På en lille tur kan der ske meget for en ((Segovax))    På en lille tur kan der ske meget for en ((Segovax))  Icon_minitimeOns 09 Nov 2011, 07:13

"Det kan jeg ikke forstå vinteren er da fantastisk, dejlig kølig"
Han stod bare og så undrende på ham over det han lige havde sagt, men nu var der jo også stor forskel på hvordan man var og hvor man var vokset op. Han stod også kun i sit normale tøj men havde dog en lang ærmet skovmands skjorte på, men stadig de samme gamle slidt bukser og støvler.
"Jeg hedder Segovax"
Han smilede til ham, ikke noget særligt venligt smil men det var ægte hvilket var noget meget få folk oplevede gennem deres tid og mange af dem lever ikke den dag i dag.
"En fornøjelse at møde dem, Victor"
Tilbage til toppen Go down
http://sajrossoul.blogspot.com/
Gæst
Gæst




På en lille tur kan der ske meget for en ((Segovax))  Empty
IndlægEmne: Sv: På en lille tur kan der ske meget for en ((Segovax))    På en lille tur kan der ske meget for en ((Segovax))  Icon_minitimeOns 09 Nov 2011, 07:22

"vinter for mig er en anden sag jeg født der og det en kold tid for et barn der lige er kommet til verden men sådan må det vel være" sagde han kort "mig en glæde" sagde han kort efter
"så hvad bringer dem ud i skoven?" sagde han kort "eller er det os bare for nyde landskabet?" sagde han kort efter mens han stadig havde blikket på ham og han trak vejret igen mens han blinkede en gang med hans sort blå øjne..
Tilbage til toppen Go down
Segovax
D-rang
D-rang
Segovax


Antal indlæg : 1504
Bosted : Colts lejlighed
Beskæftigelse : Dørmand på Muse

På en lille tur kan der ske meget for en ((Segovax))  Empty
IndlægEmne: Sv: På en lille tur kan der ske meget for en ((Segovax))    På en lille tur kan der ske meget for en ((Segovax))  Icon_minitimeOns 09 Nov 2011, 07:29

"Jeg er også selv født i den kolde tid, men jeg er nu bare blevet hærdet af det."
Han kiggede stadig meget undersøgene på ham da han ikke vidste hvad han havde med at gøre.
"Jeg bor i skoven så jeg tog her op for at løbe"
Han vidste ikke om det var et andet svar han søgte men dette var dog grunden til at han var der ligenu i det øjeblik.
Tilbage til toppen Go down
http://sajrossoul.blogspot.com/
Gæst
Gæst




På en lille tur kan der ske meget for en ((Segovax))  Empty
IndlægEmne: Sv: På en lille tur kan der ske meget for en ((Segovax))    På en lille tur kan der ske meget for en ((Segovax))  Icon_minitimeOns 09 Nov 2011, 07:37

"ahh det ikke den sammen vinter som fra 21.000 år siden" sagde han kort mens han kiggede på ham med et kort blik og han lod hans arme gå i kors mens han kiggede på ham "skoven hyggeligt jeg selv lige flytte tilbage ind i en lejelighed jeg var træt af mit gammel hjem" sagde han kort, han bed sig i læben mens han var stille og han kiggede sig kort om mens han lyttet til vinden.
Det var nu ikke fordi det var koldt eller han kun ikke mærke om det var det mens stadig han brød sig ikke så meget igen om sneen og julen og de ting for dem havde han ingen og oplive den sammen med, et lille stille suk gik fra hans læbe mens han lukket øjne kort og han var i hans tanker mens han overvejet et eller anden da det var let og se på ham..
Tilbage til toppen Go down
Segovax
D-rang
D-rang
Segovax


Antal indlæg : 1504
Bosted : Colts lejlighed
Beskæftigelse : Dørmand på Muse

På en lille tur kan der ske meget for en ((Segovax))  Empty
IndlægEmne: Sv: På en lille tur kan der ske meget for en ((Segovax))    På en lille tur kan der ske meget for en ((Segovax))  Icon_minitimeOns 09 Nov 2011, 07:45

"nej det er nok rigtigt nok, selvom vi dengang hverken havde hus eller hytte, og det var snestorm. Det er ihvertfald hvad jeg har fået at vide af min far"
Hans øjne blev pludseligt meget hårde, da han begyndte at tale om sin far da det jo ikke var noget han som sådan brød sig særligt meget om.
"ja jeg har valgt at leve i skoven, civilisation er ikke lige mig"
Han kunne jo nærmest ikke tage det og bevægede sig kun i nærheden af det for at finde arbejde eller for at købe nogle ting han manglede.
Tilbage til toppen Go down
http://sajrossoul.blogspot.com/
Sponsoreret inhold





På en lille tur kan der ske meget for en ((Segovax))  Empty
IndlægEmne: Sv: På en lille tur kan der ske meget for en ((Segovax))    På en lille tur kan der ske meget for en ((Segovax))  Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
På en lille tur kan der ske meget for en ((Segovax))
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Werclare :: Dreins Mountain-
Gå til: