Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 Alias.

Go down 
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Alias. Empty
IndlægEmne: Alias.   Alias. Icon_minitimeTirs 15 Nov 2011, 09:34

Tid:kl 10
Sted:Hospitalet
Vejr: Helt stille men alligevel koldt november vejr
Omgivelser: Som hospitaler nu ser ud...

Jessie bladrede frem og tilbage i den tunge arkivskuffe, mellem de mange parpire. Endelig trak hun en stor fil mappe ud og lagde den på armen. Hun gik ned mellem de mange hylder til en ny skuffe som hun gav sig til at bladre igennem. Der var næsten ikke noget lys, men det gjorde hende ikke så meget, hun kunne jo se alligevel. Der var ingen i arkiv rummet ud over hende og den matte lampe tættest ved hende gav sig til at flakke. Jessie kiggede irriteret op på den, inden hun kastede sit blonde hår over skuldren og bladrede videre. Endelig kom hun frem til den rigtige fil mappe og lagde den oven på den anden. Hun gik over til et lille skrivebord der stod bagerst i lokalet, længest væk fra døren og satte sig ved det. Hun begyndte langsomt at bladre den første mappe igennem men hun skrev små noter.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Alias. Empty
IndlægEmne: Sv: Alias.   Alias. Icon_minitimeOns 16 Nov 2011, 06:49

"Ingen sukker, ellers tak" lød hans mørke stemme.
Idet han skubbede sukker tilbage og smilte sødt til den ældre dame, hun havde nok været smuk engang.. hmm. Han brød sig normalt ikke om ældre folk.. minede han om et liv han aldrig fik, men det var vel okay, han brød sig alligvel ikke om det. Han så væk fra hende og tog sin kaffekop med sig idet han gik hen mod vinduerne i caffatieret og så lidt ud af dem.. en rolig aften så det ud til.
Han så lidt gennem lokalet.. alle klædt i hvis kedeligt hospitals tøj, og så stod han der, iført; et par sorte stramt sidene busker, et par brune skin sko, et sort læderbælt, en rødbrun skjorte, og en sort læderjakke. Han smilte lidt, passede overhovedet ikke ind.. men det havde han nok ikke gjordt alligvel, så det var nok ligemeget. Han gik gennem lokalet og ud af døren til venstre og hen af den kedelige hvide gang. Han smilte lidt trak et papir op af lommen kiggede kort på hendes ansigt.. et billed, og lagde billedet ned i lommen igen. Han gik lydløst og hurtigt igennem adskillige gange, til han til sidst fandt.. hmm.. et form for kontor, hvor hendes navn var skrevet uden foran. Han åbnede døren og fik hurtig øje på den lyshåret skønhed. "Godaften Jessica" sagde han stille og smilte imødekommende men med en fræk undertone.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Alias. Empty
IndlægEmne: Sv: Alias.   Alias. Icon_minitimeOns 16 Nov 2011, 10:09

Jessie Kiggede hurtigt op. "Har din mor ikke lært dig at banke på?" Sagde hun lidt spidst og rettede sig op i stolen. I det samme ramte en skarp lugt af vampyr hende lige i synet og hendes øjne fik t rødt skær. "Hvad kan jeg hjælpe med?" Spurgte hun så i et lidt mere imødekomment end før men stadig i forretnings agtig tone. *Hvad vil han?... Og Hvor fanden kender han mit navn fra???" Tænkte hun lidt irriteret, men lod sig ikke mærke med det. Han skulle ikke tro han havde fået hende ud af sin selvkontrol, bare ved så lidt. Han var vampyr og han vidste hendes navn, det her kunne enten blive sjovt eller meget farligt for Jessie hvis hun ikke spillede sine kort rigtigt. Træt rejste hun sig og strækte sin slanke krop og gik så hen og satte sig på bordkanten foran ham. Nu var der intet imellem dem, og han kunne bare komme an, hvis han ville. Med et udfordrene blik så hun på og kørte en hånd gennem det blonde hår. Hun var bare slet ikke i humør til det her.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Alias. Empty
IndlægEmne: Sv: Alias.   Alias. Icon_minitimeTors 17 Nov 2011, 08:26

Alias grinte lidt af hendes spidse kommentar, det morede ham blodt med lidt modspil. De kvinder der bare lagde sig på knæ og græd.. føj altså, han ville heller have nogen af dem.. ja.. som han ikke kunne få, et meget beder offer. Men Jessica var intet offer for ham, ikke engang det der lignede, han kunne aldrig drømme om at gå til angreb på en af sin egen slags, omkring det var han meget hellig.. han gjorde kun modstand, hvis hun startede kampen, og så var hun jo i sandhed ikke det værd. Man så være ydmyg overfor sin egen slags, og vise respekt. HAn så lidt på hende med hovedet let på skrå, "Min mor er død" grinte han bare stille og fulgte hende med blikket imens hun bevægede sig hen mod ham og satte sig på bordet så de kun var omtrendt en meter fra hinaden. Han beundrede hendes lange lyse hår, det klædte hende, og han spekulerede kort på om det var naturligt, eller farvet.. men opgav emnet da han blev endig med sig selv om det helt klart var naturligt.. hvilken skønhed. "Åh.. ikke særlig meget faktisk.. og så alligvel.. hm. Det er meget svært at forklare, men jeg kan da starte med at præcentere mig selv" Sagde han roligt og kiggede hende blidt i øjnene. "Jessica, mit navn er Alias, nu ved jeg ikke hvilken tid De er fra men hvis du vil må du også gerne klade mig, hr. eller mr. Yahweh, og jeg vil selvfølelige også tiltale dem ved efter navn, hvis du ønsker det" sagde han stille og smilte til hende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Alias. Empty
IndlægEmne: Sv: Alias.   Alias. Icon_minitimeTirs 22 Nov 2011, 19:47

"Navnet er Jessica Rylaon, men for dem, hr. Yahweh, er det doktor efter de valgte bare at komme anmasende på den måde. Men fortæl mig hvad der ligger dem på hjerte, ellers på jeg bede dem om at gå, eftersom jeg har arbejdte at lave." Sagde hun og rejste sig fra bordet og så på ham.. Hun havde endnu ikke nogen idé om havd hun skulle syntes om ham, men hun var læge og hun skulle tage imod patienter, selvom det egentlig ikke var hendes område. De høje stilletter klikkede da hun gik rundt om bordet og satte sig og så med professionel mine op på hr. Yahweh. "Sid endelig" Sagde hun så og lavede en bydene håndbevægelse over mod en af de stole, der stod der til det samme. Efter hendes mening havde de altid været for ubehalige til at nogen som helst burde sidde i dem, men det kunne hun jo ikke gøre noget ved lige nu. Forstigtig strøj hun en gylden hårtot om bag øret og så afvendtene på ham.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Alias. Empty
IndlægEmne: Sv: Alias.   Alias. Icon_minitimeFre 25 Nov 2011, 21:04

Han smilte lidt og nikkede blot til det hun sagde, en grund? Vidste hun ikke hvem han var? Kendte ikke hans navn? hm. Alias Brody Yahweh havde ikke brug for en grund til det han gjorde, han havde så meget magt.. han gjorde det bare. "De behøver ikke fortælle mig hvem de er, Jessica Luann Rylaon jeg ved udmærket hvem de er" Sagde han i en rolig tone og tog imod hendes opfordring og satte sig roligt ned i en af stolene og samlede benene. Han lænte sig lidt tilbage i stolen og betragtede hende med øjnene "Doktor siger du?" sagde han roligt og brummede stille, et tænktsom blik stårlede ud af hans klare mørke øjne. Han smilte skævt og nikkede så bare lidt for sig selv, som om han var kommet frem til en vigtig beslutning inde i sit hovede. "Jessica, Dr. Rylaon.." sagde han og rettede hurtigt sig selv imens han bevarede roen og overvejede hvordan han på bedst vis.. kunne få det sagt. Han så væk men vendte så blikket tilbage mod hende igen, kiggede lidt på hendes hår, hendes ansigt.. hun lignede ikke en der var mere end et par år gammel men måden hun snakkede på, hun var fra samme tid som ham. "Jessica jeg er kommet her fordi.. hm.. jeg biver nød til at.. hmm.." han sad lidt og tænkte over hvordan han skulle vende og dreje det for at få hende til at følge med, i go ro og orden. "Jessica jeg blive desværre nød til at tag dem med nu.. jeg forstår selvfølelige på dem at de, følger med i god ro og orden, men skulle det ske de kom på andre tanker, vil jeg bare minde dem om, det ikke bliver specielt behaligt.. for nogen af os." Lød hans dybe stemme og så rejste han, slog ud mod døren og gav hende et stramt blik.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Alias. Empty
IndlægEmne: Sv: Alias.   Alias. Icon_minitimeFre 25 Nov 2011, 21:21

"Hvad?!" Spurgte Jessie forskræket. "Hvor skal vi hen?" Spurgte hun så tøvende og så op på ham fra stolen. Hvad mente han? hvor skulle de hen. Trodsen voksede frem i hende og hun havde et beslutsomt glimt i øjenen som var blevet lettere ildrøde, hun havde meget kontrol over sin evne men det gjorde til gengæld også at hun havde en mere ildrød farve end andre vampyre. Med en brat bevægelse rejste hun fra stolen og gik om foran bordet. "Mr. Yahweh, jeg er bange for jeg ikke kan følge med dem. Jeg har arbejdte at lave og jeg kender dem ikke, så jeg vil bede dem om at gå og lade mig passe mit job i fred." Hun satte beslutsomt de spinkle hænder i siden og så trodsigt på ham. Hun skulle ingen steder og hun kunne mærke at hun var ved at blive vred.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Alias. Empty
IndlægEmne: Sv: Alias.   Alias. Icon_minitimeTirs 06 Dec 2011, 03:53

Alias sukkede irreteret imens han så på hende, han havde virkelig ikke tid til den slags barnlig adfærd, kunne hun ikke forstå alvoren i hans blik? Det har var altså ikke bare for sjovt, han havde brug for hun fulgte med nu, selv om han ikke var helt sikker på.. hvad ddet var de skulle med hende, selv om de nok bare skulle.. sætte nogen regler på plads for hende, ligesom de havde gjordt med ham, selv om det ikke just var behaligt at blive udstillet på de måde, og han havde selvfølelige også fået en lidt milder behandling da han jo havde den rang, og det ry han nu havde, men alligvel, de havde jo brug for at gøre hvad de var der for at gøre. "Jessica, drop det nu" bedtehan pænt og gik frem mod hende. "Jeg har ikke tænkt mig at gøre dig ondt, og jeg har utrolig meget repskt for dig, det må du forstå.." startede han ud, hun skulle ikke tro han var fejndelig på nogen måde, han var jo blot budbringer. "Men du bliver altså nød til at følge med, jeg skal snakke med dig.. et mere sikkert sted, det gælder.. vores race Jessica.. Mere kan jeg ikke fortælle dig på nuværrende tidspunkt, men det er utrolig vigtigt, og hvis du ikke følger med nu, kommer de og henter dig, og så bliver du straffet.. og det er ikke rart!" lokkede han, men snakkede roligt, og med en hvis alvor, han var slået over i nutids tale, var ligeglad hvordan han skulle tiltale hende, han gad ikke den tone mere, det her var fanme ikke for sjovt.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Alias. Empty
IndlægEmne: Sv: Alias.   Alias. Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Alias.
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Hospitalet/skadestuen-
Gå til: