Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

The Lost World - Who writes the story?

ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

The Quest for the relic part 1: The trip to France

Go down 
ForfatterBesked
Gæst
Gæst

The Quest for the relic part 1: The trip to France   Empty
IndlægEmne: The Quest for the relic part 1: The trip to France    The Quest for the relic part 1: The trip to France   Icon_minitimeMan 21 Nov 2011, 00:07

Sted: Sheria Lufthavn
Omgivelser: lidt af vert, både travle mennesker og væsner, men også rolige mennesker og væsner.
Tid: 15.47 - flyet letter om 16.20
vejr: lyst og ingen skyer

”this is fuc..” – Ronie
”shh..shut up Ron” – Casman
“why should I?” – Ronie
“´cause I tell you, to shut your pie hole, for one freaking minute” – Casman
“Well aren’t you a pocket full of sunshine” – Ronie
“Even Mickey Mouse, would have strangled himself 20 minutes ago, if he had to listening to your crap” - Casman
“You know.. that was just mean” – Ronie
“Yay..first one free..the next are gonna cost you” – Casman
“You want me to break your nose before or after, you body look like a overused pinjata?” – Ronie
“normally I do not say no, to a little mano o mano, but you really need to take a bath first” – Casman
“Why am I working with you again?” – Ronie
“Cause the job deadline is before Christmas, and if you did this alone, the only thing that would be done before Christmas would be you ” – Casman
“Shut up” – Ronie
“Finally” – Casman
“…..ough look..” – Ronie
“what?, you found out you missing something between your legs?” – Casman
“are you even taking the job seriously?, we are on the lookout for the demons” - Ronie
“Yay…but what you were pointing at, was a ordinary fat, drunk, and stupid old man” - Casman
“what do you know about that..you never seen a demon” – Ronie
“I am one... Now sit still and shut up…” – Casman
“….are you really a demon?” – Ronie
“What?, you expected me to have my pony tail, and my wings made of lollipops, with me one the job?” – Casman
“… does demons have pony tails, and my wings made of lollipops?...that totally destroyed my image of you guys “– Ronie
“Shit..you really are that stupid, I was just starting thinking you played a joke on me” – Casman
“How..you know..see that is a demon?” – Ronie
“Yay.. ask the Boogieman where the flashlight is” – Casman
“what?” – Ronie
“seriously shut up, or the first thing I am going to do when we get onto the plain, is to throw your sorry ass outside” – Casman
“…” – Ronie
“…” – Casman
“I have a question” – Ronie
“Save it for the flight” – Casman
“Do the gentle men want anything to drink?” – lufthavns Cafeteria dame
“No thanks.. we survive” – Casman
“As you please” – lufthavns Cafeteria dame
“look at that ass.. I like is when the hot ones walk” – Ronie
“you seriously need a taste of woman” – Casman
“Aaa come on.. she was hot” – Ronie
“If you say so” – Casman
“...” – Ronie
“…” – Casman
“How do we eliminate the targets before they get on the plain?” - Ronie
“We don´t, we take care of them when we are airborne” - Casman
“aint that gonna be hard..I mean..how do we kill them, without other people notice it?” – Ronie
“You are right..it is gonna be hard taking care of the targets without notice..good for us that we can kill everyone at ones” – Casman
“you wanna blow up the plain?.. I am sorry but I did not get paid to blow myself up”- Ronie
“Look at me, do I look like someone that are gonna kill himself?” Casman
“I am not sure” – Ronie
“take it easy Ron.. we are both gonna walk out of that plain alive..” – Casman

\\rækkefølge: karina, Sam, Akuma\\

Sidst rettet af Abaddon Tors 24 Nov 2011, 21:03, rettet 1 gang
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: The Quest for the relic part 1: The trip to France    The Quest for the relic part 1: The trip to France   Icon_minitimeMan 21 Nov 2011, 18:48

Karina kom ind i lufthavnen, den emmede af forskellige væsners dufte. Hun havde solbriller og en lang sort kjole på som hun plejede. men denne gang havde hun ikke sin kappe hen over, den har kjole havde nemlig lange ærmer der var meget lette. Hun var nemlig kommet til at tænke på kappen måske ville vække for megen opsigt, men hun havde den nu med. Hun havde en lille kuffert med, kun med det mest nødvendige. Det var også der hendes kappe var. Hun vidste enlig ikke hvor hun skulle mødes med de andre. Hun så på klokken og så sig roligt rundt efter nogle hun måske kendte.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: The Quest for the relic part 1: The trip to France    The Quest for the relic part 1: The trip to France   Icon_minitimeTirs 22 Nov 2011, 03:52

Sam havde taget bilen op til lufthavnen, han gad ikke tage en taxa, det var squ alt for dyrt efter hans mening. Derfor stillede han bilen på parkerings pladsen ved siden af lufthavnen og gik derefter derind. Han havde en taske over den ene skulder, så meget havde han squ heller ikke brug for, på denne her tur. Han tog sit ærme lidt op og kiggede på sit ur, der var stadig en halv time til at de skulle med flyet, men han kunne ikke rigtig se nogle af de andre dæmoner, som skulle med på turen. Så i et kort øjeblik stod han lige og tænkte på Angela derhjemme, han havde fået en ven til at passe hende, en ven som hun også godt kendte og som hun godt kunne lide. Han smilede lidt for sig selv, men begav sig så derefter rundt og begyndte at lede efter nogle af de andre, men intet held indtil videre. Vejret virkede ikke så koldt i dag, når man tænkte over at de snart gik ind i vintertiden. Sam besluttede derefter at stille ind hen ved det store hængene ur i lufthavnen også derefter håbe på at nogle af de andre kom derhen efterhånden.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: The Quest for the relic part 1: The trip to France    The Quest for the relic part 1: The trip to France   Icon_minitimeFre 25 Nov 2011, 05:10

Påklædning: https://2img.net/h/oi42.tinypic.com/23t4go2.jpg
Hans horn stikker ud af hjelmen.

Akuma havde modtaget informationer fra hans leder og var taget ud til lufthavnen for at mødes med de andre.
Han havde taget den uniform på som han havde fået af hans leder og han bar en kuffert der var sikret så en lufthavns detektor ikke kunne spore hvad der var i.
I kufferten lå hans sværd som fulgte med dragten.
Sværdet var lavet af sølv og var ingraveret med nogle romerske- og persiske gude tegn.
Hans vinger var inden under hans overfrakke.
Han gik igennem lufthavnen med lidt fart på så han kunne finde de andre hurtigere.
Efter lidt gang så han Karina og gik over imod hende.
Han stod bag hende så hun ikke opdagede ham.
Han lagde en hånd på hendes skulder for at hun kunne høre hans tanker.
*Hey min ven kan du huske mig?* tænkte han og så på hende.
Man ville nok ikke genkende ham med det samme.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: The Quest for the relic part 1: The trip to France    The Quest for the relic part 1: The trip to France   Icon_minitimeFre 25 Nov 2011, 06:46

"Dude.. look a.." - Ronie

Casman lagde en vel placeret hånd p hans makkers mund, og havde sine øjne som limet fast til de 2 folk ikke meget mere end 10 meter fra ham. han var iført en blålig cowboy jakke, et par sorte jens, og nogen store militær støvler, han var ret bred skuldret, og havde et varmt og imødegående smil.

"go into the plane, I will follow you shortly"

Ronie havde ikke de krævet nosser til at sige Casman imod, og begyndte at gå mod sektion 3, som var det fly de skulle med.

*Now..let´s see..a strong demon, and a cute one..this will be easy*

Casman rejste sig op, og begyndte at gå over mod karina, og Akuma.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: The Quest for the relic part 1: The trip to France    The Quest for the relic part 1: The trip to France   Icon_minitimeFre 25 Nov 2011, 18:55

Karina kunne tydeligt høre hvems tanker det var. Hun vendte sig om mod ham og smilte stort "Selvfølgelig kan jeg huske dig, især når du afslører dig selv på den måde" Hun klukkede lidt og så op på ham. Hun havde mest lyst til bare at kramme ham, men blev stående lidt. Hun så kort rundt og omfavnede ham så "Godt at se dig" Hun slap ham lidt "Og fedt outfit" Hun havde taget sine solbriller af og hængt dem i hendes kavalergang på den kjole hun havde på. Hun slap ham roligt igen og så lidt rundt "Jeg har endnu ikke fundet den sidste der skal med" Hun sukkede og trak på skuldrene "Ham finder vi nok, ellers finder han os måske"
Sponsoreret inhold

IndlægEmne: Sv: The Quest for the relic part 1: The trip to France    The Quest for the relic part 1: The trip to France   Icon_minitime

The Quest for the relic part 1: The trip to France
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» A little trip to Silent River - Evelyn xD
» Not a part - Ez <3
» Ny i bYen part II
» This was not a part of the plan \\Mulan
» A reunion in blood. Part 2 - Helias

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum