Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 Shall we meet again?, or are you not good enough for me

Go down 
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Shall we meet again?, or are you not good enough for me Empty
IndlægEmne: Shall we meet again?, or are you not good enough for me   Shall we meet again?, or are you not good enough for me Icon_minitimeSøn 27 Nov 2011, 04:33

Det var en mindre overskyet eftermiddag, lugten af jule kager kom ud fra gågadens små butikker, og man kunne næsten ikke drejet hoved, uden en lille alf eller julemand enten vinket eller smilet til dig, men det som virkelig satte november julestemningen igang, var de mange travle mennesker som nærmest så ud til at have en konkurence om at gå hurtigts rundt mellem alle butikkerne og købe gaver. men selvom dagen udenfor den lille café Solona var stresset, så var dagen indenfor stille, og afslappende. i denne behagelige café sad der en mand, han var iført en sort ærmeløs Tshirt, et par militær bukser i faverne sort, grå og hvid, på benene havde han nogen ganske normale kondisko. manden hed Castle, og selvom han var en mand der stolet på få, og som nærmest aldirg gik ud af døren, uden at have en plan for at overleve hans daglige tur til købmanden, og hvis man spørger sig selv om han så ikke er lidt paranoid, så er svaret at han er det. Men selvom han ikke normalt gjore ting som denne, havde denne pige Meriko altså bare virket for spænende til at han kunne holde sig væk, og for en gangs skyld havde han ingen planer om at teste hun var menneske, ingen fansy gøjl klar i baghånden. og grunden til denne uventet tillid, var sådan set fordi han havde valgt at hvis han virkelig skulle give et forhold en chance, skulle han gå hele vejen, og ikke have et sikkerheds net, for i hans hoved, ville det bare gøre han ikke havde fortjent hende.. han var langt fra sikker på han kunne lide hende, og kærlighed troet han ikke på, men man kunne da sagtens være sammen, og kunne lide hinnaden, uden at lege romeo og julie part 2. Castle havde sat sig ned ved et bord, og ventede bare på at aften skulle begynde.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Shall we meet again?, or are you not good enough for me Empty
IndlægEmne: Sv: Shall we meet again?, or are you not good enough for me   Shall we meet again?, or are you not good enough for me Icon_minitimeSøn 27 Nov 2011, 05:43

Der gik en forvirret pige rundt i sin lejelighed for at finde alle ting hun skulle havde med på sin første date og hun var virkelig nervøs for hvad han for en da hun kun havde skrevet med ham over nettet og de var blevet enig om her i går at de skulle på en date og vidste ikke helt hvordan man var på sådan en for hun havde ikke prøvet det før selv om hun havde levet i rigtig mange år snart. Pigen som der hed Meriko havde ikke rigtig sovet den nat da hun var meget nervøs og bange for det hele for hun var ikke sikker på om han var et menneske eller hvad han var for en for hun kunne ikke lide at spørge folk om sådan noget for det virkede så dumt syntes hun.
Hun havde været i gang længe for at finde den helt rigtig kjole at tage på og var blevet enig med sig selv at det skulle være en gul en som der var lidt nedringet men ikke for meget for han skulle ikke tro hun var en billig tøs og den var også lidt stram foroven men blev mere løs nede ved hendes hofter. Hun havde håret løst og havde lagt en pænt men meget naturlig make-up og hun havde nogle små gule højhælet på som der ikke var så høje igen. Hun nogle hvide leggins på for at holde lidt på varme selvom hun ingen varme havde. Hun tog sin taske hvor hendes nøgle, smøger, lighter og pung var i og tog hurtigt en jakke på og skyndte sig ud af døren for at nå det.
Hun var næsten ved café da hun stoppede op og trak vejret lidt hurtigt men tung. Hun tog sig sammen til at gå der ind og tog stille sin jakke af og lagde den hen over hendes ene arm og gik stille ind mellem borderne og fik stille øjne på ham og kunne mærke varmen i sine kinder. Hun rystede hurtigt på hovedet og gik stille over mod ham og stoppede lige så stille op og kiggede stille på ham med et smil på læben.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Shall we meet again?, or are you not good enough for me Empty
IndlægEmne: Sv: Shall we meet again?, or are you not good enough for me   Shall we meet again?, or are you not good enough for me Icon_minitimeSøn 27 Nov 2011, 06:12

Castle sad lidt og kigget omkring efter hende, han havde en million åbnings sætninger i hoved, og havde sådan set valgt de rette ord, for han havde efter hånden haft sin del engangs knald, for det der med kærlighed var meget godt på film, men i den virkelige verden havde han ikke mødt nogen han ville lege micky og miny mouse med, eller jo en gang med en pige med navn Camille, men som altid tog livet sin gang, og castle bliv mindet om at kærlighed er for dem der ikke kan være sammen med andre. Castle fik øje på Meriko, hun lignet det billede hun havde sendt ham, det var han overresket over, for han fandt hende meget yndig, hvilket for ham bare betød han ikke behøvet lyve som det første. han kigget op på hende med hans varme player smil, og skulle til at give hende en bemærkning, men for et kort sekund, ture han ikke, han lukket kort øjnene i et blink, og sagde kærligt "Hør her smukke, det er ikke fordi jeg ikke vil have en dagdrøm om den perfekte pige, men nu skal jeg altså snart vågne". Castle forsatte det varme smil, og nikkede mod stolen på den anden side af bordet, og sagde "Gentlemen er folk, der ikke tror kvinder kan trække deres egen stol ud, og jeg er ingen gentleman"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Shall we meet again?, or are you not good enough for me Empty
IndlægEmne: Sv: Shall we meet again?, or are you not good enough for me   Shall we meet again?, or are you not good enough for me Icon_minitimeSøn 27 Nov 2011, 06:23

Meriko rystede stille på hovedet over det han sagde og lagde stille jakken over stolen og trak den ud og sat sig stille ned og lagde sin taske på bordet og tog sine smøger frem og fandt sin lighter og tog en smøg op til munden og tændte den hurtigt og tog et dybt sug af smøgen og kiggede stille over på ham og pustede røgen op af for han ikke skulle få det i hovdet "Hvis du ingen gentleman er så er du vel ligeglad med at jeg ryge?" sagde hun stille og kiggede lidt op og ned af og forsætte stille "og hvis ikke er det dit problem og ikke mit" hun smilede lidt lumsk til ham og slappede bare af.
Hun snussede stille ind og kunne lugte han var et menneske og det gjorde hende mere bange da hun var bange for at han var som Hazz som der bare kastede sig over hende mod hendes vilje og så var det hendes første gang og det var en voldtægt. Hun sukkede stille om tanken med det med Hazz og rystede hurtigt på hovedet og tog et sug til af sin smøg og kiggede lige så stille på ham og fandt sin pung frem mens hun stille pustede røgen ud igen "Skal du havde noget eller skal vi bare sidde her og glo på hinanden?" spurgte hun lidt surt om og rejste sig stille op med sin pung i den ene hånd og sin smøg i den anden.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Shall we meet again?, or are you not good enough for me Empty
IndlægEmne: Sv: Shall we meet again?, or are you not good enough for me   Shall we meet again?, or are you not good enough for me Icon_minitimeTors 01 Dec 2011, 00:09

Da Meriko rejste sig op, havde Castle allerede lyst til stikke snuden den anden vej, og tage til en tilfældig kjosk, og bruge resten af dagen på ingenting, og spise mars bar, for det var måske ikke ligefrem en god måde at bruge sin dag, men bedre end hende i løbet af fem minuter. Castle trak på skuldrene, og besluttede at give hende lidt mere tid, han ville nok ikke kunne gå derfra med en god smag i munden, hvis han forlod hende allerede nu. han rejste sig selv op, og sagde varmt, "Hey frøken verdens kvinde... take it easy, Jeg skal nok betale, bare du vil nyde selskabet imens" han smilede ved det sidste, og i håbet om at der rent faktisk lå penge i hans lomme for en gangs skyld, lagde han hånden derned *Please karma, just this ones*, han sukket i hans sind af tilfredshed, da han kunne mærke kanten af en penge sedel, hantrak den hurtigt op af lommen, og kunne ikke huske hvornår han sidst havde betalt for noget overhoved, han snyd sig jo til alt fra bus biltter til mad, og husleje. han smilte trviumferene og sagde "jeg kan vel ikke være så dårligt selskab, at allrede vil går, sæt dig ned, så køber jeg noget til os...hvad skal du have, eller stoler du på min dømme kraft" han smile lidt udforende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Shall we meet again?, or are you not good enough for me Empty
IndlægEmne: Sv: Shall we meet again?, or are you not good enough for me   Shall we meet again?, or are you not good enough for me Icon_minitimeLør 03 Dec 2011, 07:09

Meriko rystede stille på hovedet *Årh nej ikke sådan en mand som der betaler sig til det hele* tænkte hun lige så stille mens hun stille sat sig stille ned på stolen igen og lagde stille det ene ben over det andet og tog et sug af sin smøg og kiggede stille op på ham og pustede stille røgen ud igen "Bare en sort kaffe tak" sagde hun lidt mobset og vendte hurtigt hovedet væk igen og lagde sin pung stille ned i sin taske igen og kiggede lidt rundt på de folk der nu var der selvom det ikke var mange.
Hun var lidt træt af de mænd der troede at de bare kunne knalde hvis de betalte det hele mens man var sammen for hun havde hørt så meget om dem og det var aldrig pænt det folk sagde men ja hun vidste jo ikke om han også var sådan men det var der kun en måde at finde ud af på og det var jo at prøve ham lidt af men det skulle ikke var lige nu for hun skulle lige se ham an før hun gjorde noget for det var jo gået galt der sidst hun var sammen med et menneske men det kunne jo være at ham her var en helt anden end ham den sidste men man kan ikke være sikker nok.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Shall we meet again?, or are you not good enough for me Empty
IndlægEmne: Sv: Shall we meet again?, or are you not good enough for me   Shall we meet again?, or are you not good enough for me Icon_minitimeLør 03 Dec 2011, 08:27

Castle trak på skuldrene, *sort kaffe?, måske er min ide om et halv seriøse forhold ikke så dårligt igen, selvom hun virker som en gammel heks på nogen punkter*. han begav sig mod skrænken hvor man købte mad og drikke, han vidste ikke hvad han selv ville have, så han tog sig god tid hen over gulvet, mens han overvejet det *måske noget tærte, noget kaffe, eller bare kaffe, eller måske...det her ville være så meget nemmere hvis det var en junkfood forretning, men neeej, det er en café med pap mad* han stoppet da han kom lige foran disken, og sagde "en sort kaffe, og en.. sort kaffe". efter en 5 minuters vente tid, Castle gik tilbage, og satte sig ned, og kørte den ene kaffe kop over bordet til hende, og sagde venligt "Hvorfor så mobset?, smil lidt.. det har vi begge fortjent"

\\sorry det ikke bliv langt, men har besøg.. eller rettere, jeg er på besøg xD\\
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Shall we meet again?, or are you not good enough for me Empty
IndlægEmne: Sv: Shall we meet again?, or are you not good enough for me   Shall we meet again?, or are you not good enough for me Icon_minitimeLør 03 Dec 2011, 09:25

Meriko sad bare og ventede på at han kom tilbage igen for det var rart kedeligt at sidde der helt alene syntes hun. Hun tog et dybt sug af sin smøg og slappede bare af i hele kroppen og pustede lige så stille røgen ud igen og tænkte lidt på sin bror som der bare ikke ville havde at hun røg men hun var rart ligeglad måtte hun indrømme men sådan havde hun altid været for bror skulle ikke bestemme alt.
Hun fik et chok da han skubbede kaffen over til hende men tog sig hurtig sammen og tog imod den lige så stille og tog fat med den ene hånd om den og løftet den op til munden og pustede stille til den med sine små fine lyserøde læber. Hun kiggede lige så stille over på ham og tog en tår og sat den lige så stille ned igen og trak lidt på skulderne "Ved ikke er tit sådan her og smiler ikke så meget som du kan se" sagde hun stille og var ved at grine af det for det lød lidt dumt syntes hun men ja hun ville ikke forklare ham det hele med Hazz og alt det der for han ville nok ikke tro på hende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Shall we meet again?, or are you not good enough for me Empty
IndlægEmne: Sv: Shall we meet again?, or are you not good enough for me   Shall we meet again?, or are you not good enough for me Icon_minitimeLør 03 Dec 2011, 09:50

Castle rystede flittigt på hoved, da hun havde talt færdigt, og sagde roligt "Hon.. du bliver nok til at vende dig til at smile en del, det er svært andet med mig som selskab... Du er en yndig pige, og du skuffer ikke efter det jeg har læst fra dig på nettet, og kan faktisk godt lide dit selskab, men kan ærligt talt ikke bruge en bog jeg ikke må åbne til noget.." han satte sig til rette og prøvet at fange hendes blik "her foran dig, sidder der en som vil lære DIG at kende, en som vil høre om dine drømme, dine tanker, og ønsker.,... ærligt talt, vil jeg gerne have dig til at åbne dig, og smiler med de smukke læber du har der,ellers ser jeg ikke en grund til vi sidder her nu"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Shall we meet again?, or are you not good enough for me Empty
IndlægEmne: Sv: Shall we meet again?, or are you not good enough for me   Shall we meet again?, or are you not good enough for me Icon_minitimeSøn 04 Dec 2011, 01:54

Meriko kiggede stille ned da hun kunne mærke varmen i sine kinder og ville ikke havde at han skulle se at hun rødmede over det for det var bare noget pjat at rødme havde hun altid fået at vide "Jamen mange tak fordi du synes jeg er en yndig pige men jeg ved ikke om det bare er noget du siger for at få mig med i seng" sagde hun lidt glad til at starte men sluttet surt mens hun kiggede lidt surt på ham men gemte et lille smil væk som han lige kunne se hvis han kiggede rigtig efter.
Hun drak lidt af sin kaffe og slikkede sig stille om læberne mens hun kiggede på ham med et lille glimt i øjet "Jamen jeg er da glad for at du gerne vil lære mig at kende men har svært ved at åbne mig op for en jeg ikke rigtig kender men skal nok svare ærlig når du spørger om noget" sagde hun stille og smilede lige så stille til ham og lænede sig tilbage og slappede bare af i kroppen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Shall we meet again?, or are you not good enough for me Empty
IndlægEmne: Sv: Shall we meet again?, or are you not good enough for me   Shall we meet again?, or are you not good enough for me Icon_minitimeSøn 04 Dec 2011, 02:19

Castle rystede på hoved, og vidste virkelig ikke hvad man sagde til det, han havde jo ikke en magisk måde at få hende til tror han faktisk kunne lide mere end hendes bryst, han måtte vel bare trække på skuldrene, og lag hende tage hendes tid, men han kunne ikke rigitgt gøre mere end at sige sandheden, og da han jo alderede havde gjort det, var han lidt undrende havd for en slags bevis hun ventede på, altså tiden forandret jo ikke ligefrem noget for nogen af dem, hun ville stadig være hende, og han ville stadig være ham, for han ville ikke forandre sig selv for en kvinde han ikke var i et forhold med, tilgengæld kunne han godt ændre sig der for at gøre din kæreste glad og tilfreds, men han ville ikke forandre sig for andre kvinder.. eller jo, Camile, og Reap, men de var også anderledes det var venskab af en slags.
"Jeg vil kun sige det her en gang,.. Jeg siger sandheden overfor dig, og selvom din numse ser dejlig ud, er det ikke den jeg sidder og dater med"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Shall we meet again?, or are you not good enough for me Empty
IndlægEmne: Sv: Shall we meet again?, or are you not good enough for me   Shall we meet again?, or are you not good enough for me Icon_minitimeSøn 04 Dec 2011, 03:11

Meriko tog stille en tår til af sin kaffe men var ved at få den galt i halsen da han sagde det med hendes numse men hun slugte det hurtigt og hostede lidt bagefter mens hun kiggede lidt genert på ham "Øhm.. ja den havde jeg ikke lige forvente kom" sagde hun lige så sødt mens hun kiggede venligt på ham og fandt stille sine smøger frem igen og tog sin lighter og tændte hurtigt en smøg og tog et dybt sug for at slappe lidt af igen og for at få noget ned gennem luftrøret så hun trække vejre igen.
Hun kiggede stille på ham og række stille hånden ud mod sin kaffe "Tør jeg godt tage en tår til uden at jeg kvales i den igen?" sagde hun stille og grinede lidt og tog lige så stille en tår til af kaffen mens hun kiggede lige stille på ham med et kært glimt i øjet men blikket det hurtigt væk igen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Shall we meet again?, or are you not good enough for me Empty
IndlægEmne: Sv: Shall we meet again?, or are you not good enough for me   Shall we meet again?, or are you not good enough for me Icon_minitimeSøn 04 Dec 2011, 03:22

Castle var glad da det så ud til hun var ved at blødes op, han fik det indtryk af at hun var en lystig pige, der bare var blevet narret, og fået nedrenhed en gang for meget, og selvom han måtte anderkende han også ville i seng med de fleste, og at sex ikke var uvant for ham, men han havde ikke i tankerne at gøre det med hende, han ville måske enlig kunne få noget på benene, for han kunne faktisk godt lide hende, hvilket han var lidt skræmt af, og havde en lyst til at gå, men han ville også gerne lære hende at kende, for en eller anden dag skulle man vel være seriøs, og en smuk, og sød pige som hende, ville ikke være et dårligt sted at prøve.. men måske undskyldte han bare overfor sig selv med hun var smuk, måske ville han gerne hende for real. han nikke til det hun sagde, og savret roligt "du burde nok ikke drikke den nej.. det er jo mig.." han smilede og sagde lidt kærligt "vil du dele noget information om dig?"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Shall we meet again?, or are you not good enough for me Empty
IndlægEmne: Sv: Shall we meet again?, or are you not good enough for me   Shall we meet again?, or are you not good enough for me Icon_minitimeSøn 04 Dec 2011, 03:30

Meriko smilede stille til ham og holdte stille om sin kaffe og grinede stille af det han sagde "Ja du er meget farlig ikke?" sagde hun lige så kært til ham og var ved at være irriteret på sig selv over at hun var så venlig og sød mod ham for det var jo ikke meningen at hun skulle være det men okay hvis de kunne få noget uden han fandt ud af at hun var en dæmon ville det være dejligt nok. Hun nikkede stille til ham og drak lidt mere af sin kaffe og sat den stille ned igen og tog et sug af sin smøg mens hun kiggede sødt på ham "Du spøger bare" sagde hun stille mens hun pustede stille røgen ud igen i små ringe som der stille blæste væk igen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Shall we meet again?, or are you not good enough for me Empty
IndlægEmne: Sv: Shall we meet again?, or are you not good enough for me   Shall we meet again?, or are you not good enough for me Icon_minitimeSøn 04 Dec 2011, 03:47

Castle kunne godt lide hende små elegante smil, og hendes nydelige grin. han hørte at han bare skulle stille spørgemål, han havde enlig en positiv indstillning til hende nu, hun var mere åben, og med gørelig end før. han satte sig mere afslappet tilbage, og begyndte at stile spørgsmål, "hvad kan du lide at lave?, og hvad er det du leder efter i en fyr?, og nok det jeg mest vil spørge om, har du nogen sprøgsmål til mig?"
Castle tog selv en cigaret pakke og lighter frem, og tændt en smøg, men ungik at røgen ramte hende i hoved, det var ikke flinkt at gøre selvom hun selv røger tænkte han.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Shall we meet again?, or are you not good enough for me Empty
IndlægEmne: Sv: Shall we meet again?, or are you not good enough for me   Shall we meet again?, or are you not good enough for me Icon_minitimeSøn 04 Dec 2011, 04:09

Meriko sad og tænkte lidt over hans spørgsmåk og lænede sig stille tilbage mens hun tog et sug af sin smøg og pustede stille røgen ud igen efter lidt tid "Jeg kan godt lide at være der hjemme om dagen men om aften synes jeg det er hyggeligt at gå lidt rundt ude i byen. Tja hvad sørger jeg i en fyr?" sagde hun stille og tænkte lidt over det igen "Han skal være stille og rolig og sød mod mig og forstå et nej når man siger det ellers bare at han er sjov og hyggelig at være sammen med" tilføjede hun efter et stykke tid og rystede stille på hovedet til ham "Næ jeg spørger ikke så meget da jeg ikke er god til spørgmål men ville da gerne vide hvordan en pige skal være for dig?" sagde hun meget stille og kiggede meget kært på hende mens hun tog et sug til af sin smøg og pustede stille røgen op i luften for han skulle få det lige i hovedet jo.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Shall we meet again?, or are you not good enough for me Empty
IndlægEmne: Sv: Shall we meet again?, or are you not good enough for me   Shall we meet again?, or are you not good enough for me Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Shall we meet again?, or are you not good enough for me
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Deepshell :: Gågaden-
Gå til: