Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 Hospitalet..-Castle

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Hospitalet..-Castle - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Hospitalet..-Castle   Hospitalet..-Castle - Page 2 Icon_minitimeTirs 29 Nov 2011, 06:35

Castle kravlet i kørestolen, og sagde roligt "Når vi er færdige, vil jeg bede dig om at køre mig tilbage, også derefter forsvinde...forstået?.. helt væk?.. jeg lover dog på min ære at jeg skylder dig en tjenete du altid kan komme efter .. ære er vigtigt for mig"
"lag og tage en tur i parken først.. har indåndet dåse luft for længe.. så tager vi derned bagefter. deal?"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hospitalet..-Castle - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Hospitalet..-Castle   Hospitalet..-Castle - Page 2 Icon_minitimeTirs 29 Nov 2011, 06:40

''forstående...'' og rullede ham ud....
''foresten.. må jeg spørge hvorfor du sidder i denne position?'' spurgte wolf lidt nysgerrig
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hospitalet..-Castle - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Hospitalet..-Castle   Hospitalet..-Castle - Page 2 Icon_minitimeTirs 29 Nov 2011, 06:44

"hvad?.. hvorfor jeg sidder i en rullestol?, jeg kom på den gale side af en dæmons knytnæve, heldigr for mig at jeg awesome nok til at tæve en mand i søvne.. andre spørgsmål?"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hospitalet..-Castle - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Hospitalet..-Castle   Hospitalet..-Castle - Page 2 Icon_minitimeTirs 29 Nov 2011, 06:53

''ja... har du altid været så sur'' spurgte wolf lidt nysgerrig.. og grinede lidt..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hospitalet..-Castle - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Hospitalet..-Castle   Hospitalet..-Castle - Page 2 Icon_minitimeTirs 29 Nov 2011, 06:59

"Jeg er ikke sur nu, har du set mig køre en gaffel truck ind gennem hoveddøren? se det er mig sur"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hospitalet..-Castle - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Hospitalet..-Castle   Hospitalet..-Castle - Page 2 Icon_minitimeTirs 29 Nov 2011, 07:08

tanken om ham køre en trukker fik wolf til at grine...
''heh. også siger man at jeg er tossed'' grinede wolf
''du er sku ikke så tossed'' sagde wolf venlig..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hospitalet..-Castle - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Hospitalet..-Castle   Hospitalet..-Castle - Page 2 Icon_minitimeTirs 29 Nov 2011, 07:12

"sikkert.. skulle afsted?"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hospitalet..-Castle - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Hospitalet..-Castle   Hospitalet..-Castle - Page 2 Icon_minitimeTirs 29 Nov 2011, 07:26

''jaja..'' og wolf fortsatte mod parken.. og undrede sig hvorfor der.....
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Hospitalet..-Castle - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Hospitalet..-Castle   Hospitalet..-Castle - Page 2 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Hospitalet..-Castle
Tilbage til toppen 
Side 2 af 2Gå til side : Forrige  1, 2
 Lignende emner
-
» Hospitalet - Ciro
» parken bag Hospitalet
» så er man på Hospitalet igen, //Sisca//
» Hospitalet i brænd //Arthur//
» Part 2, The healing // 'Cella & Castle //

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Hospitalet/skadestuen-
Gå til: