The Lost World - Who writes the story?

IndeksForsideCalendarFAQSøgTilmeldte brugereGrupperTilmeldLogin

Share | 

..All cards on the table .... * Tristan*

Go down 
Gå til side : 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Next
ForfatterBesked
Gæst
Gæst

IndlægEmne: ..All cards on the table .... * Tristan*   Man 05 dec 2011, 10:07

Sted.Zeeman.
Tid. Ved 19 tiden.
Vejr. Køligt og spor efter regn på gader og stræder.
Omgivelser. Værtshuset er pyntet op til jul og dette betyder mange levende lys på på borde og i vinduer.

Hun sad ved et bord, alene og mere end bare en anelse spændt.
Omkring hende var folk og fæ der med lettere beruset røst stemte i fælles sang til de velkendte julesange jukeboksen kunne leverer.
Nogle raflede, andre diskuterrede og enkelte sad over deres øl og kælede.
Camille havde valgt at mødes med Tristan her, hun ville gerne have dét var et offentligt sted, så var dét begrænset hvad der kunne ske. Dét var to dage efter hendes træning med Ancilla og den var endt...i en regulær katastrofe og dårlig samvittighed havde holdt hende vågen siden.

Men dét vidste Tristan thank god intet om, og hun havde ingen kamikaze ønsker om at ændre på dét.
Tilgængæld havde hun ikke kunne camouflerer alle hendes sår og skræmmer , hvilke var grunden til hun ikke ville møde ham hjemme i lejligheden, men hellere her...måske han ikke ville fokuserer så meget på hende så.
Hun så ned på hendes hænder...de var nærmest flænset inden i.
Hun sukkede.Hun havde skjult alle de blå mærker og sår på hendes arme og krop, med en langærmet sort bluse og nogle rosa gamacher til de sorte lange støvler.Om halsen havde hun et gråt tørklæde med små dødningehoveder der glimtede.Dét skulle skjule arret efter Demetri.
Hun så op og hendes øjne fejede igennem rummet, mon snart han kom.
Dét var Tristan der havde insisteret på at ville møde hende, uden at fortælle hvorfor...helst ville hun have ventet små 14 dage til mærkerne ikke længere ville være synligt.
Hun havde en plan klar dog....hun ville sige at en cyklist havde kørt hende over.

Sidst rettet af Camille Ons 07 dec 2011, 00:34, rettet i alt 5 gange (Reason for editing : edit... 101 gang, da jeg af uvisse årsager ønskede at * Tristan* ikke skulle stå på to linier... Og det kan jeg jo ikke bebrejdes, vel ? * griner *)
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Re: ..All cards on the table .... * Tristan*   Tirs 06 dec 2011, 17:43

Tristan fløjtede en glad melodi imens han åbnede døren til Zeeman.
En varm luft og lugten af cigaretrøg gik ham i møde. Han hostede en gang, man skulle nok lige vende sig til lugten. Det var rar afveksling fra den kolde aftenvind udenfor og han fandt faktisk stedet meget hyggeligt.. Det kunne godt være at her lugtede dårligt og halvdelen af gæsterne var berusede, men stemningen, den var i top.
Han havde i dag valgt at iføre sig et par simple sorte jeans, en hvis t-shirt med print i forskellige farver all over. Udover det havde han en sort overtøje sammen med et par røde conversesko.
Han havde aftalt at mødes med Camille her. Det var egentlig ikke som sådan fordi der var noget mega vigtigt de skulle igennem... Der var måske noget han godt kunne bruge at få på plads, men ellers var det egentlig bare glæden ved hendes selvskab han havde søgt.
Imens han fortsatte ind i rummet og forbi en gruppe mænd der sad og spillede Bridge, så kiggede han rundt efter Camille. Han var 1 minut for tidligt på den, eller hvad andre ville kalde meget tæt på lige på slaget, så han havde regnet med at hun var her nu.
Det tog ikke mange sekunder at finde hendes bord og han vinkede kort og gik over imod hende for at sætte sig ned.
"Hey..." Hilste han med at smil og nikkede til hende. Den underligt snurrende fornemmelse der altid var der når han hang ud med hende var kommet igen.. Hele vejen fri fingerspidserne og op i hovedet.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Re: ..All cards on the table .... * Tristan*   Ons 07 dec 2011, 00:30

Camilles ansigt lyste op da hun fik øje på ham.
Hun kune virkelig godt lide hans stil. På alle leder og kanter.
Hun vinkede og hilste ham velkommen " Hey Tristan, right on time " komplimenterede hun.
" Se de har jule pyntet, er det ikke bare hyggeligt " kvidrede hun og slog ud med hånden.
Selv om det var et værtshus, gjore de meget ud af de forskellige højtider og det lyftede ligesom både niveauet og stemningen , selv om det stadig var et sted man kunne tale og være en anelse private, da de fleste af borde og bænke var indrettet som små selvstændige båse.
" Kan du lide gløgg ? eller hvad vil du have ? " spurgte hun allerede oprejst , hun var lidt rastløs nu hvor han var kommet, og skulle lige bruge bare et minut på at få nerver og historie til at passe sammen, hun vidste næsten det ville være selvmord at forsøge lyve overfor ham , da hun rent ud sagt var elendig til det og ikke brød sig om det , så hun måtte bare håbe de kunne undlade at berøre emnet.
Og det gjore hun et fint forsøg på ved at ville rende et smut i baren.

Gæst
Gæst

IndlægEmne: Re: ..All cards on the table .... * Tristan*   Ons 07 dec 2011, 06:14

"Jo, det giver den rigtige stemning" Svarede han med et smil. Sne var så smut begyndt at dale ned i ny og næ og det gav byen en stemning af rigtig jul.
Tristan lænede sig lidt fremad over bordet for at se bedre på hende. Noget var off... Han nåede ikke at se det før hun rejste sig. "Øhm, gløgg ville være fint" Svarede han lidt fraværende og prøvede imens hun var henne og hente, hvad der var anerledes.
"Har du klippet dit hår?" Sagde han så lidt skeptisk da hun kom tilbage. Noget synes anerledes omkring det, men han vidste ikke helt hvad.
Hun virkede underligt rastløs, men så igen, det var han også.. Bare på en anden måde.
Han betragtede hende roligt. Var der noget?
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Re: ..All cards on the table .... * Tristan*   Ons 07 dec 2011, 06:39

Med to velduftende gløgg i gennemsigtige glas, vendte hun tilbage til bordet og satte dem fra sig.
Hun førte sin hånd op til håret "Har jeg klippet dét ?" gentog hun og kørte hånden igennem dét imens hun svarede "nej..det har jeg da ikke h-hvorf.." hun stoppede op da hun fik lagt to og to sammen.Han reagerede på der var noget ændret, men uden at kunne sætte en finger på hvad det var."Bare pandehåret....en lille smule " dét sidste kom med for at undskylde usandheden, da hun virkelig ikke ville fylde ham med usandheder, men på den anden side hvis hun kunne nøjes med at lave en fiktiv pandehårs klipning, så var dét vist meget billigt sluppet.
Hun fik sat sig ned.
"Du ved godt dét er denne lørdag at Kenny holder fest, ikke ?" skiftede hun emne og kiggede lidt på ham for at finde tegn på om dét var hans alvor at tage med hende til festen.
Ingen tvivl om dét ville blive årets mest specielle fest, men dét var nu ikke tanken om de pink kaniner, hun fandt tillokkende.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Re: ..All cards on the table .... * Tristan*   Ons 07 dec 2011, 07:07

Han nikkede bare og tog imod sin gløgg med et smil. Han havde ikke den store forstand på hår så det virkede fornuftigt nok at hun bare havde klippe pandehåret.
"Ah okay..." Svarede han og pustede på den varme gløgg. Et par berusede folk var begyndt at synge jinglebells og de skålede højlydt et par gange.
Han kiggede op igen da hun nævnede den kommende fest. Ak ja... Kennys fest... Noget han lykkelig havde glemt et øjeblik.. "Nåårh ja, jeg lovede at være der gjorde jeg ikke?" Sukkede han dæmpet og lod sin kind vile i håndfladen. Det skulle nok blive specielt, men han frygtede lidt for det..
Gløggen var stadig lidt for varmt til at drikke da han så ned på den. Den dampede let fra det gennemsigtige krus. Så så han op på hende igen.
"Hvad er der sket med dig..?" Sagde han så lidt forundret og lænede sig frem for at stryge en finger hen af en rift inder hendes venstre øje.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Re: ..All cards on the table .... * Tristan*   Ons 07 dec 2011, 07:34

" jaa...dét lovede du vist du ville....men fortryder du lover jeg at holde din adresse hemmelig så han ikke kan opsøge dig med sin....saks " lo hun lidt , og trommede glad med på bordet til den så kendte melodi.
Kenny havde ry for at arrangerer de vildeste fester der ofte endte i et brag, men selv havde hun kun hørt om dem, aldrig deltaget.Egenligt lidt sjovt at hun nu var inviteret med, udelukkende på grund af Tristan.
Hun fangede nogle rosiner med en ske og tog dem i munden, næsten samme tid som han strøg en finger over hendes rift.
* damn...*
Arh...du kender mig...altid så uheldig , gik ind i noget pigtråd " hun viftede afvæbende med hånden foran sit ansigt, som for at sige 'der er intet interessant der '.
Kunne hun.holde sig sit sandheden og nøjes med at undlade visse elementer var dét jo super.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Re: ..All cards on the table .... * Tristan*   Ons 07 dec 2011, 07:55

"Nej nej, jeg skal nok tage med... Men hvis nogen drenge prøver på noget er jeg ude derfra hurtigere end du kan sige 'guzzuntite'.." Svarede han og tog noget af den efterhånen køligere gløgg.
En fest var vel en fest.. Han var bare bekymret over det eftersigende større antal af homoseksuelle med til festen.
Han kiggede op fra sin gløgg og kiggede dumt og mistroisk på hende.
"Du gik ind i noget pigtråd? Hvordan i alverden har du ikke kunne opdage noget pigtråd?" Han kunne ikke holde en lille latter tilbage. Så rystede han på hovedet og kiggede ud på vejen.
Et meget tyndt lag af sne kunne ses på vejen, men folk havde efterhånden trampet det ned så det bare var vand..
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Re: ..All cards on the table .... * Tristan*   Ons 07 dec 2011, 08:44

Hun lagde hovedet lidt på skrå og hendes øjne spillede over hans ansigt, uanset hvad han selv mente, så var dét altsår lidt sjovt når han fik opmærksomhed, selv fra drenge.
Men dét var jo meget omkostningsfrit for hende at mene dét.
"Åh, ja...dét lå ligesom lidt i vejen...dét pigtråd...you know the drille " forsøgte hun igen at runde af.
"ej, har du set ? Dét er rigtige snefnug , vinterens første " hun nikkede mod ruden.
Dét var umuligt ikke at blive ramt af julestemning...sne...levende lys og nu ' winter wonderland ' fra jukeboksens lidt rustne lydanlæg.
Hun kiggede ned i bordet, og rynkede lidt hendes øjenbryn, hun burde have forudset dét ville blive vanskeligt, dét her.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Re: ..All cards on the table .... * Tristan*   Ons 07 dec 2011, 09:02

Han folede armene over kors og grinede lidt uforstået. Han kunne ikke finde ud af om hun ar pinlig over at der var sket noget, eller om hun bare løj for ham med det pigtråd.
"Det ser ud som om du angreb det" Svarede han, men lod det ligge der hvis hun ikke ville snakke om det.
"Ah, ja det er meget tidligt det kommer i år" Svarede han og lod hende bare snakke udenom. Hvis hun ikke ville snakke om det var det nok ikke noget behageligt.. Han havde hørt nogen ting som han ikke var sikker på og hvis det var det, så kunne hun holde det for sig selv hvis hun ville. Det var ikke noget hun var tvungen til at sige.
"Sne giver mig altid lyst til at tage ud at kælke.." Grinede han og huskede tilbage på tiderne i hovedkvarteret da han var mindre, hvor de sprang træning over og tog ud at kælke alle sammen... Gad vide om børnene stadig gjorde det i hovedkvarteret når de havde pause..
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Re: ..All cards on the table .... * Tristan*   Ons 07 dec 2011, 17:15

Hans lille grin var ikke lige til at tolke så let.
Dét kunne være et 'gud, hvor er du sjov' eller et 'lidt typisk dig ' men desværre også nok et ' Arh..mon dét nu er hele historien ' .
Han havde sikkert ingen idé om hvor tæt på sandheden han ramte med sin bemærkning om at hun havde angrebet pigtråden, hvilke havde set sig nød til da hun sad viklet ind i den og skulle fri.Hun sukkede og mumlede et "close enough " til feedback på dét.
Han prikkede til dét indre legebarn i hende.Tanken om at kælke, slås med sne og bygge sne mænd .
Dét var hyggeligt, i særdeleshed hvis man kunne fange den helt nyfaldende sne, så var dét ekstra fedt.
" kælken må nok vente, jeg tror ikke vi får så meget sne dag ?"
Hun kiggede ud af vinduet og blev lidt forbløffet over at finde sneen allerede dalede mere tæt, ellers var dét bare selve fnuggeng der var større, men dét gav samme effekt.
Hun sad og kørte sit glas lidt rundt mellem hendes hænder.
Man siger at alle veje fører til rom og o hendes hoved førte alle samtaler til træningen og...episoden ...med Ancilla.Men hun vidste at Ancilla ikke formelt var optaget i hovedkvarteret, så derfor turde hun godt spørge "Nå...how's work ?"
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Re: ..All cards on the table .... * Tristan*   Tors 08 dec 2011, 03:31

Han nikkede og gav hende ret. "Ja, vi skal nok lige have lidt flere centimeter".
Han kiggede ud på sneen der væltede ned og tog noget af gløgg, alt det sne fik ha, helt til at fryse, selvom han var indenfor..
Han tænkte lidt over hendes spørgsmål.. Man kunne ikke sige at det gik så stille og roligt for sig for tiden, men var det normalt?
"Tja..." Begyndte han og trommede med på musikken med fingrende på det gamle bord.
"Væsner er begyndt at snakke mere om mig og det giver også fjender... Som du også så den anden dag.." Han kiggede kort på hende og ud af vinduet igen.
"Den anden dag døde en af mine bedre jægere... En skam, virkelig" Han sukkede en gang og smilte lidt fortrødent til Camille.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Re: ..All cards on the table .... * Tristan*   Tors 08 dec 2011, 03:46

* en af HANS bedste jægere ? * hun begyndte spekulerer , Var dét Ancilla han talte om ? Dét måtte være hende, SÅ høj var dødsstatestikken vel heller ikke blandt jægere, vel ?
Hun begyndte at få dét mærkeligt , at tvivle på om hun overhovedet var i stand til ikke at fortælle om dét ?
Dét. Var jo ikke fordi ...hun ønskede...at lyve, dét var mere dét at hun var ret usikker på om han ville forstå hende.t
Hun mødte hans blik og uroen for gennem hendes blodåre , som en storm der hærgede og ødelagde alt på sin vej.
"hvad skete der ?"
Hun var nød til at vide om de talte om dét samme, og i så fald hvad han havde hørt.
Hun pillede lidt ved tørklæder der hang om hendes hals.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Re: ..All cards on the table .... * Tristan*   Tors 08 dec 2011, 04:15

Tristan slog blikket imod Camille og bemærkede med det samme hendes usikkerhed.. Kunne det passe hvad han havde hørt?
"Hun blev skudt i hovedet ... En flok dæmoner har påtaget sig skylden for det og dem har jeg taget mig af.. Men, jeg hørte noget andet fra en .. nogenlunde pålidelig kilde.." Fortsatte han og rømmede sig. Han vidste ikke om Ancillas zoombie var en pålidelig kilde, eller om det bare havde været dæmonens forsøg på at forvirre ham, men emnet synes at trykke på hende, kunne det være?
"Honestly så aner jeg ikke hvordan de gjorde det... Dræbte hende altså.. Hun var virkelig dygtig, men alle har vel gode og dårlige dage.. Hendes dårlige dag måtte så koste hende livet" Han kiggede ned i bordet. Sådan var branchen.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Re: ..All cards on the table .... * Tristan*   Tors 08 dec 2011, 07:39

Camille kunne forsvinde ned i en revne i bordet , så flov var hun.
Og plaget af sin samvittighed der hele tiden skreg at hun burde kunne have forhindret dét.
Men inderst inden vidste hun at der ikke havde været et valg, ligesom hun ikke haved et nu.
Der var kun en ting at gøre...dét rigtige....også selv om han bagefter ikke ville tale med hende længere, hvis dét skulle ende så galt.
"Jeg ved ikke hvad du har hørt...men jeg lover dét var selvforsvar " næsten hviskede hun og turde ikke møde hans blik, men holdte dét på dén røde gløgg.
Hvotfor havde hun dog også fået dén ide at hun skulle trænes som en jæger til at begynde med ?
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Re: ..All cards on the table .... * Tristan*   Tors 08 dec 2011, 07:45

Tristan kiggede lidt uforstået på hende. Hvad havde hun sagt? Han havde ikke rigtig troet på at hun havde kunne gøre det, men hvis hun sagde det. I selvforsvar?
"Hvorfor i alverden var du sammen med Ancilla og hvordan i alverden plantede du en kugle i hovedet på en så trænet person?" Svarede han lidt mundlam. Han havde virkelig ikke forventet det, havde håbet at det bare var et trick til at forvirre ham.
Han kunne ikke benægte at han var vred.. For Christ sake, en kvinde var død.. Men han vidste ikke om han var vred på Camille eller Ancilla. Selvforsvar?
Han folede armene over kors og kiggede direkte på hende. Ventede på at hun ville forklare det hele.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Re: ..All cards on the table .... * Tristan*   Tors 08 dec 2011, 08:07

Dét føltes ikke spor rart.
Intet af dét.
Hun måtte bare forsøge at forklare , at få ham til at forstå.
"Dét var fordi jeg fik dén idé at jeg ville være....at jeg ville blive bedre til at passe på mig selv, fordi der havde været...nogen episoder.
James gav mig Ancillas nummer og hun ville træne mig." Hun sank en klump og kiggede væk med blanke øjne.
"du forstår ikke....dét var på min første træningsdag med hende dét skete.Alt gik galt.Tristan hun dræbte en pige på 15 år, en varulv...., klyngede hende op på et træ efter hun havde været skyld i et trafikiheld....og så senere blev hun selv til en ulv og angreb mig...ville bide og dræbe mig..."
Hun så op på ham "Du er nød til at forstå...dét var mig eller hende...og jeg valgte ..mig " hendes stemme knækkede over.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Re: ..All cards on the table .... * Tristan*   Tors 08 dec 2011, 08:27

Han forstod ikke hendes held... Af alle hun kunne have valgt som lærer så valgte hun det eneste væsen i hele basen. Han ville gerne indrømme at Ancilla ikke havde været helt uden en skrue løs... Men så igen så var det nettop Camilles held at få plantet en kugle før hun blev bidt.
Han lagde roligt hænderne på bordet og kunne ikke helt komme sig over det. Han følte sig ført bag lyset på en måde.
"Hvis du havde den ide at du ville have træning hvorfor kom du så ikke til mig? Jeg ville aldrig have sat dig sammen med den eneste person i hele hovedkvarteret der kunne have en mulighed for at gå berserk.." Sagde han og prøvede at holde stemmen nede, men han var stadig ikke helt glad.
Han sukkede svagt da hendes stemme knækkede over og blødede lidt op. Det havde været dumt at søge om træning hos en fremmed, men folk begik fejltagelser..
"Vi har hele tiden vidst at Ancilla var ustabil på nogle punkter.. Jeg begriber ikke hvordan James kunne sende dig til hende... " Sagde han så og tog sig til hovedet. Manden var gammel, men alligevel..
Han fjernede sin hånd og kiggede hen på hende igen. Hun havde blikket rettet imod bordet.
Så.. Dæmonerne tog skylden for det.. Vi lader bare som om det aldrig skete og lader vær' at sige det til nogen.." Sagde han til sidst.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Re: ..All cards on the table .... * Tristan*   Tors 08 dec 2011, 08:41

Han fik dét til at lyde så...indlysende.
Hvorfor hun ikke var kommet til ham.
Men han havde jo før sagt hun IKKE skulle lege dusørjæger, så dén mulighed var usikker.Og hun ville ikke havr særbehandling, hun ville trænes...rigtigt.
"Jeg ved det godt...dét kørte helt af sporet.Undskyld...jeg ville da aldrig...havde der været en anden udvej...Tristan jeg lover .." men så pauserede hun
lidt .
"Jeg ville bare gøre dét på egen hånd, ikke være en byrde og måske senere hjælpe mere til...du ved " forsøgte hun at gøre rede.
"
Hvorfor har dæmonerne taget ansvaret for dét ?skulle man ikke tro de ville være helt vilde med at pinne dén her på hende og derfra videre til Tristan.
"Tak....er der noget jeg kan gøre ?".
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Re: ..All cards on the table .... * Tristan*   Tors 08 dec 2011, 08:53

Han rystede på hovedet og kiggede væk. Helt ør i hovedet af tanker og overvejelser.
"Jeg ved godt at du ville gøre det på egen hånd.. Men hvis du var kommet til mig og sagt det. Sagt at du gerne ville kunne forsvare dig selv, så kunne jeg have givet dig en træner der ikke bare var erfaren, men ikke var ustabil..." Han skød tankerne tilbage på James. Hvad havde den mand lige tænkt på?
"Nej det er klaret.. En dæmonbande tog hele skylden.. Det for dem til at virke større overfor andre bander.." Han kiggede op igen og måtte se sig lettet over at nogen havde taget ansvaret, ellers havde dette skulle køres meget længere ud.. Han tvivlede dog stærkt på at han havde sagt at det var hende hvis han havde vidst det.. Eller han tvivlede ikke, han vidste at han ikke ville kunne gøre det.
"Hvis James spørg ind til det, så siger du at i rundede dagen af før det hele okay? " Sagde han til sidst og lagde en hånd på bordet igen.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Re: ..All cards on the table .... * Tristan*   Tors 08 dec 2011, 09:06

" I know...men James sagde hun var dén bedste...men der er mere Tristan.
Hun har en hel fil om mig hjemme hos hende selv, fordi hun har fulgt efter Crasie dengang hun stadig var her.Måske vi burde...fjerne...dén fil...der kan jo stå så meget i den ?"
Hun var ikke vanvittig vild med at skulle bede om en tjeneste lige nu og rystede lidt opgivende på hovedet.
"Skrammerne var fra træningen med hende "sagde hun som en irelevant sidebemærkning, men så var den også ude i dét åbne.
Hun så på hans hånd der hvilede på.bordet.
Hun bekæmpede en trang til at røre dén væk og drak Istedet af sin gløg.
Hvor ironisk egenligt, at hun havde gjort noget som de barske dæmoner fandt så cool at de tog æren, dén enes død dén andens brød...var dét ik sådan dén gik ?
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Re: ..All cards on the table .... * Tristan*   Tors 08 dec 2011, 09:19

"Jeg har ingen oplysninger om hvor hun bor? Er du sikker på at hun havde sådan en fil?" Svarede han og rynkede brynene... det virkede underligt..
Selvfølgelig havde skrammerne været fra den træning. Man gik ikke bare ind i pigtråd .. Og håret også, han var sikker på at håret også havde lidt under træningen.
"Selvfølgelig, tror du virkelig at jeg købte sin 'jeg gik ind i pigtråd's historie? No way.." Han smilede per instinkt, men kvalte det hurtigt igen. Det var meningen at han skulle være alvorlig nu... Nej , det kunne han ikke.
Han kiggede undskyldene hen på hende. Måske havde det ikke været nødvendigt at virke vred.. "Du ved jeg ikke bebrejder dig ikke? Det er bare .. fustrerende..." forklarede han og tog det sidste af sin gløgg. Den var en smule bitter i bunden.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Re: ..All cards on the table .... * Tristan*   Tors 08 dec 2011, 09:25

" lorte pigtråd...jeg måtte trække mig ud af dét, sad fast med hår og dét hele " sagde hun ikke klagende blot en oplysning.
" jeg ved godt...dét er lidt kompliseret....jeg ville aldrig røre en af dine folk...men hun gik amok, kunne ikke nåes " hun tænkte på Samuel, dét ville ALDRIG ske for ham, måske fordi han havde levet så lang tid som ulv, så han havde 110% kontrol over sig selv, og han ville aldrig gøre hende noget.
"Igen..jeg beklager...men jeg kunne ikke forud se dét, jeg ønskede hun kørte mig hjem efter drabet på pigen, men hun sagde at d-du ville være skuffet hvis jeg ikke gennemførte...eller noget i den dur ...dét hele var lidt tilspidset "
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Re: ..All cards on the table .... * Tristan*   Tors 08 dec 2011, 10:03

"Sagde hun det? Jamen hvordan skulle jeg overhovedet være stolt hvis jeg ikke vidste noget som helst om det?" Svarede han undrende og rynkede brynene igen. Han følte sig stadig lidt snydt.. Som et barn der ikke havde fået sin julegave.
"Fortæl mig ikke at du gjorde det på blandt andet den baggrund at imponere mig og gøre mig stolt af dig? Det ved du godt at du ikke behøver... "
Han kiggede ud af vinduet og ud på den sne der langsomt begyndte at tage mere af, men det ville nok tage det meste af natten inden det stoppede helt..
Han sukkede igen og løftede sin hånd overfor at lægge den på hendes hånd.
"Jeg forstår .. og jeg klare mig... Herre gud.. Jægere dør hele tiden, og det er tragisk, men det er noget man lære at leve med i branchen.. I det mindste er du da okay endnu" Prøvede han at opmuntre hende og strøg kærtegnene en finger over hendes håndryk.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Re: ..All cards on the table .... * Tristan*   Tors 08 dec 2011, 17:24

"Ancilla var meget klog , hun vidste hvilke knapper hun skulle trykke på." Sagde Camille stille.
" Og for at vende tilbage til dét med filen...jeg er ret sikker, hun havde også et foto af mig , et der blev taget da Isabella gav mig lædderarmbåndet.Hun viftede let med hånden, hvor armbåndet var lænket fast.
"men selvfølgelig var dét Crasie der var hovedmenuen ...jeg var ...en bi ret".
Sangen var skiftet til 'Runs house ' en noget mere atypisk sang og Camille svarede ham meget promte på hans spørgsmål " hvis du underliner ' blandt andet ' kan dét måske godt være en del af dét, men dét er lidt mere...kompliceret end som så " sagde hun med et hint af morskab selv om situationen ikke ligefrem var dét.
" pas nu på dit ego dér" opfordrede hun blidt imens hendes øjne blev fanget af hans hurtige kærtegn.
Hun blev helt varm inden i , og forklarede meget hurtigt sig selv at dét udelukkende skyldtes hans reaktion.
Dét var ikke første gang han havde taget ...ting...pænt...som hun kylede i hans retning.
Som da hun skulle fortælle hun var unormalt og ikke havde rent blod.
Der havde hun frygtet dét ville være slut, dét hele.
* jeg giver ham ikke credit nok*, tænkte hun og overvejede selv at afdække mødet med Demetri inden andre fik gjort dét, men var dét liige dét rette tidspunkt nu ?
Sponsored content

IndlægEmne: Re: ..All cards on the table .... * Tristan*   

..All cards on the table .... * Tristan*
Tilbage til toppen 
Side 1 af 7Gå til side : 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Next
 Similar topics
-
» Se, jeg lever endnu! Tak for omtanken! (Tristan)