Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 The Angel Meets the Faithless (Paisley)

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




The Angel Meets the Faithless (Paisley) - Page 10 Empty
IndlægEmne: Sv: The Angel Meets the Faithless (Paisley)   The Angel Meets the Faithless (Paisley) - Page 10 Icon_minitimeMan 19 Dec 2011, 15:04

Paisley satte sig tæt op af Azuriel dog ikke så hun ville kunne mærke hans lem. Hun så temmelig chokeret ud og sagde" What!? " hun vendte sig halvt om mod Azuriel og prøvede at få ham til at stoppe men forsent.. før hun vidste af det berørte han hende mellem bene og hun tabte helt glasset over chokket og den dejlige nydelse der strøg igennem hendes krop. Hun tog sig for munden af flovhed og sagde" S-s-stop! "hun prøvede at lade vær med at stønne men før hun vidste af det.. endte hun med at mærke hans hånd på hendes bryst. Hun gav et højlydt støn fra sig og svarede så hurtigt på det første spørgsmål.

" Healing og formskiftning! " hun så flovt på Azuriel og vendte sig så om igen, så hun så mod væggen og havde ryggen mod ham og kunne nu mærke det lille nip i sin øreflip. " At du tog mig med magt og kneppede mig hvor end du ville... " hun tog sig for munden flovt og prøvede at holde de mange stønne lyde tilbage, skønt de blot kom efter hinanden " Årh! ... Mmhhh... Årh Azuriel!" hun mærkede hvordan hans lem pressede mod hendes ryg og han satte farten op med hans finger mellem hendes ben.. " Mit.. mit ynglings band " hun kunne slet ikke koncentrer sig mere og alt blev helt sløret i hendes hoved" Az fuck mig! "Hun bed sig selv i underlæben over at sige sådan noget og rødmede i hele ansigtet * nej.. hvad var det lige jeg sagde!?*
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




The Angel Meets the Faithless (Paisley) - Page 10 Empty
IndlægEmne: Sv: The Angel Meets the Faithless (Paisley)   The Angel Meets the Faithless (Paisley) - Page 10 Icon_minitimeMan 19 Dec 2011, 15:13

Han smilede da han hørte hendes reaktion på hans berøring. ’’healing siger du.. Smart evne ’’. Da hun sagde det sidste fjernede han sine hænder og pressede hende frem af. Han drejede hende sådan at hun ville side med sine knæ i vandet og det eneste hun ville kunne holde fat i var kanten på badekaret. Derefter stillede han sig selv på knæ bag ved hende ’’ Jeg vidste at jeg havde ret omkring dig.. Du er dirty ’’. Han klappede hende lidt hårdt i bagdelen og stak sit lem ind i hendes underliv bagfra. Han gjorde det hårdt dog med måde. Han gik ikke let til den. Det var hårde stød så vandet skvulpede over kanten og lysene faldt ned rundt omkring. Han tog fat i hendes hår med sin ene hånd og trak lidt i det så hendes hoved blev skudt bagover. Han ville fortsætte med lidt hurtigere stød og så lidt hårde. Da han havde gjort det lidt trak han i hendes hår igen og sagde ’’ sæt dig på mig ’’. Han slap hende og satte sig ned i badekaret igen med et ondt smil på hans læber.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




The Angel Meets the Faithless (Paisley) - Page 10 Empty
IndlægEmne: Sv: The Angel Meets the Faithless (Paisley)   The Angel Meets the Faithless (Paisley) - Page 10 Icon_minitimeMan 19 Dec 2011, 15:28

Paisley gav et let støn fra sig og tog fat i kanterne på badekaret og sagde" Az? hvad prøver du på " hun mærkede ham klappe hende hårdt bagi og før hun vidste af det mærkede hun hans hårde lem presse hårdt op i hende, hårde end normalt " Arhh! Azuriel!" hun bed sig let i underlæben og prøvede at holde de hårde stød ud og den hurtige bevægelse, men det var næsten umuligt, hun stønnede hurtigere og hurtigere, mens hendes krop ligeså blev mere og mere varm. Hun kunne ikke mere styre sine støn mere og stønnede oftere nu og mere ukontrollerende. Hun prøvede at holde sig for munden men det var egenlig umuligt?. Hun mærkede dog da han tog den ud af hende og hun så kort om mod ham og sagde" Det.. det kan du vel ikke mene?" hun så kort på ham og svømmede hen til ham og blidt vendte hun ryggen til ham og langsomt... gled hun ned for at sidde på ham og kort efter mærkede hun hans lem oppe i sig. Hun bed tænderne sammen og gav et let " ÅRHHH!" fra sig og sagde" Azuriel.. jeg.. jeg kan ikke, det.. mmhh... det for dejligt Årh ! "
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




The Angel Meets the Faithless (Paisley) - Page 10 Empty
IndlægEmne: Sv: The Angel Meets the Faithless (Paisley)   The Angel Meets the Faithless (Paisley) - Page 10 Icon_minitimeFre 23 Dec 2011, 06:58

Imens hun sad der og de begge nød det kunne han ikke lade være med at smile til hende. Hans øjne holdt øje med hver bevægelse hun lavede. Det var første gang hans onde side havde et sødt smil på hans læber og første gang det ikke virkede til at gå ham på. Da hun sagde hvor meget hun nød det nikkede han og tog rundt om hendes hals og førte hendes hoved ned mod ham. Han kyssede blidt hendes hals imens han hørte hendes glædens lyde. Han hviskede hende blidt i øret ’’ Det er os to forevig… Du giver mig lyst til at være en bedre person’’. Han tog derefter fat i hendes hofte og hjalp hende hurtigere op og ned p ham. Han mærkede hvordan dæmon blodet brusede og hvordan han blev vildere. Hvordan han nu næsten knurrede og hans greb om hendes hofter blev strammere og han bevægede hende hurtigere. Han nægtede dog at opnå klimax for hende så han blev ved mens knurren blev dybere og mere dæmon agtig.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




The Angel Meets the Faithless (Paisley) - Page 10 Empty
IndlægEmne: Sv: The Angel Meets the Faithless (Paisley)   The Angel Meets the Faithless (Paisley) - Page 10 Icon_minitimeFre 23 Dec 2011, 07:59

Paisley klemte øjnene sammen og sagde" Arhhh! ... Azuriel.. s..stop ! " hun kunne ikke holde til alt den nydelse der strøg igennem hendes lille krop og da han tog over blev det hele blot værre for hende, hun følte en dyb følelse af varme i sin krop nær underlivet og prøvede at ignorer den men hun følte sig så varm og så tæt på at opnå et eller andet hun viiiirkelig ikke ville opnå i nu. Hun hørte Azuriels knurren og smilede over at høre han faktisk nød det. Han måtte være yderst stædig siden han nægtede at komme? eller måske var det blot hende der tog helt fejl. Hun bed sig i underlæben af ren og skær forvirring og sagde" MMhh... Azuriel " hun stønnede højlydt nu og prøvede at få sig af hans store lem men hun kunne ikke. Hun mærkede alt nu mere end nogensinde før, som om hele hendes krop var lammet af denne nydelse han gav hende og billederne fra ham og hendes prøvelser kom frem for øjnene af hende. Hun huskede tydeligt hvor mange gange han havde prøvet at få hende, hvor meget han havde gjort for at hun ville vælge denne side af ham. Hun holdte sig for brysterne denne gang eftersom det gik så hurtigt og lysene gik ud og alt blev sort da vandet gled ud over kanterne og tog disse smukke lys med sig i sit våde fald.

" Azuriel s-s-stop!" hun ville have han skulle stoppe men hun nåede slet ikke at sige mere indtil hun nærmest skrig ud som havde hun fået den største nydelse nogensinde. Hun tog sig flovt til munden og mærkede hvordan hele hendes krop rystede og følelsen føltes for meget for hendes lille krop, hun måtte få ham til at stoppe ellers ville hun besvime så lykkelig og over rumplet var hun med denne nydelse.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




The Angel Meets the Faithless (Paisley) - Page 10 Empty
IndlægEmne: Sv: The Angel Meets the Faithless (Paisley)   The Angel Meets the Faithless (Paisley) - Page 10 Icon_minitimeFre 23 Dec 2011, 08:22

Han kiggede på hende i det hun sagde stop. Han kunne føle på hende at hun ikke ville have ham til at stoppe. Han holdt godt fast i hende. Dog ikke så meget at det gjorde ondt. Hans stemme blev dybere og hans sorte øjne næsten afgav en glød. Det var som om at hans lyst havde overtaget ham. Han mærkede hvordan hendes underliv klemte hans lem og han afgav et knurrende støn af glæde. Han vidste hvad hun var ved at få. Han kunne se det på hende. Selv da han så hvordan hun nød det så meget at hun ikke kunne holde til det mere blev han ved. Han ville presse hende lidt ud over. Han gjorde det meget hårdere og hurtigere. Vandet plaskede nu rundt omkring dem og hans knurren blev næsten til et lavmælt brøl. Han kiggede på hende, han ville se hvordan han drev hende ud over dette stadie. Han ville se hende miste hendes forstand. Han blev ved i dette tempo i et par minutter før dette brøl voksede og han langsomt stoppede da han kom i hende. Han prustede med denne dæmoniske stemme og sveden løb af ham. Han tog fat i hendes hår og hev hende ind til ham og kyssede hende vildt og lidenskabeligt. ’’Nååh.. Var det så hvad du havde forventet? ’’. sagde han med denne dybe mørke klang.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




The Angel Meets the Faithless (Paisley) - Page 10 Empty
IndlægEmne: Sv: The Angel Meets the Faithless (Paisley)   The Angel Meets the Faithless (Paisley) - Page 10 Icon_minitimeFre 23 Dec 2011, 12:40

Paisley svang armene om ham og klemte øjnene sammen og prøvede at følge hans rytme og svajede i sin ryg mens han afgav de hårde stød, men uanset hvad hun gjorde syntes det ikke at virke, stødene blev hårde og hårde samtidig med at han satte tempoet mere og mere op, mens hun allerede var nået sin grænse så hun skrig af smerte men ligeså også nydelse. Hun svedte over hele sin krop, så den glinsede som om den var indsmurt i lak fra top til tå, eller ihvertfald det man kunne se over det lille vand der nu var i boblebadet. Hun følte hans dominerende hænder over alt på hendes krop og hendes krop reagerede tilbage med vådhed der nærmest gled ud af hende mellem bene og hendes underliv klemte mere og mere, mens hendes krop sitrede af ren nydelse og nærmest overbelast fra alt dette der blev påført hendes krop " Azuriel... you pervert!" hun bed tænderne sammen og lod sine negle glide ned i huden på Azuriel. Hun kunne høre på ham at han var ved at komme tættere og tættere på hans climax, det var ligesom da de havde sex i sengen... han ville snart komme og hun frygtede at han ikke ville nå at trække sig ud og til hendes store frygt" AHHHHhhhhh!!!!.... " hun klemte øjnene hårdt sammen og mærkede ham komme direkte oppe i hende, det var nærmest umuligt ikke at mærke det skyde op i sig. Hun tog sig til munden for ikke at skrige... hun var bange allerede nu..

" Azuriel.. h..hvordan kunne du.. din!" hun ville til at slå mod hans ryg men endte i stedet med at blive trukket i håret og direkte hen til Azuriels læber der forseglede hendes mund og ligeså holdte hvert et ord inde som hun ellers ville til at nærmest råbe ud mod ham. Hun mærkede hvordan hendes krop rystede mere end normalt og følelsen af ham glidende op og ned inde i sig.. var stadig ikke forsvundet. Hun så flovt væk fra ham og rejste sig hurtigt op og gik ud af boblebadet og så kort på ham og tog sig til munden og så kom tårene ellers, i det hun vendte sig og løb ud fra badeværelset og ind i soveværelset. Hun gemte sig under den store hvide dyne, skønt hun var driv våd af sved og vand. * Nej.. nej jeg alt for ung.. det kan ikke passe... årh kære gud.. jeg ber dig... * Hun tog sig til halsen hvor hendes sølv kæde med det lille kors hang om og langsomt.. begyndte hun at bede. Hun var ikke klar i nu, hun var alt alt for ung.. i sit sind og Azuriel.. han kunne slet ikke egne sig som far i nu med alle de onde planer han havde og hans store sex lyst?.. som hun egenlig nød men.. alligevel.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




The Angel Meets the Faithless (Paisley) - Page 10 Empty
IndlægEmne: Sv: The Angel Meets the Faithless (Paisley)   The Angel Meets the Faithless (Paisley) - Page 10 Icon_minitimeLør 24 Dec 2011, 08:36

Han rejste sig op og tørrede sig og tog et håndklæde rundt om sin talje og gik ind i soveværelset. Han kiggede på hende. ’’Jeg.. Glemte det helt ’’. Han kløede sig i nakken ’’ Men det er vel også lige meget.. Jeg mener.. Hvad kan der ske det er jo kun en gang.. Du er sikkert ikke gravid ’’. Han tog håndklædet af og lagde sig ned under dynen til hende. Han kyssede hende blidt på kinden. Selv om det var hans onde side prøvede han faktisk er trøst hende ’’Hør.. Det er svært for engle og dæmoner at overhovedet blive gravide.. Eftersom jeg er halvt dæmon går jeg ud fra at det også er meget svært.. Skal nu af og kom her og læg den lækre krop op af mig.. Jeg skal af sted på mission i morgen og wussen bliver allerede stærkere inde i mig som vi taler ’’. Han kunne mærke hvordan hans gode side nu kæmpede for at komme ud. Den kæmpede alt hvad den kunne. Han ville dog høre hvad hun havde at sige og hvordan hun reagerede før han slap den side løs igen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




The Angel Meets the Faithless (Paisley) - Page 10 Empty
IndlægEmne: Sv: The Angel Meets the Faithless (Paisley)   The Angel Meets the Faithless (Paisley) - Page 10 Icon_minitimeLør 24 Dec 2011, 10:27

Paisley vendte kinden til ham og ville ikke se på ham en eneste gang " Du aner ikke hvor hårdt! og meget du kom oppe i mig, jeg et meget følsomt... væsen og du har muligvis ødelagt ALT for mig " hun vendte ryggen til ham og nægtede at lægge sig op af ham. Hun kunne nærmest forstille sig vis hun blev gravid i denne alder og så hvordan den onde side af Azuriel... sikkert stadig prøvede at overtage verden og hun ville tage på og så ville han ende med at hook up.. med en eller anden model slank tøs, mens hun blot var fed og grim at se på tilsidst fordi at hun ville blive gravid og miste sin smukke form og muligvis få stræk mærker " ARGGGHHHH!!!!! " hun tog sig til hovedet og sagde så " Jeg ville ikke tænke på det mere" hun så kort om mod Azuriel og sagde" jeg går ud og drukner mig selv! " hun rejste sig vredt op og gik hen til badeværelset igen og så hvor lidt vand der var, men der var da nok til at holde hovedet neden under vandet.

Så det gjorde hun eftersom hun var så vred at hun slet ikke kunne tænke klart. * jeg vil ikke være sur på ham... jeg.. det blot så pludseligt.. og vis det så endelig sker, jeg vil så nødig slå den del af ham ihjel.. der bliver skabt inde i mig, samt alle hans planer.. han vil ende med at få sine fjender efter mig og bruge det mod ham.. og så vil han sikkert bukke under og komme i problemer.. og måske... dø.. det vil jeg aldrig tilgive mig selv for * hun holdte fortsat hovedet under vand med lukket øjne og følte sin krop miste mere og mere luft.. samt greb om virkeligheden.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




The Angel Meets the Faithless (Paisley) - Page 10 Empty
IndlægEmne: Sv: The Angel Meets the Faithless (Paisley)   The Angel Meets the Faithless (Paisley) - Page 10 Icon_minitimeLør 24 Dec 2011, 10:44

Da hun gik overtog hans gode side og han rejste sig lidt efter og gik der ud. Han stillede sig i døren og sagde med en blid stemme ’’ Hey skat.. Undskyld jeg ikke var stærk nok før.. Hvis du er.. Gravid.. Så.. Så stopper jeg mit arbejde.. Jeg sørger for han ikke kan udfører sine planer.. Jeg.. Elsker dig så meget.. Jeg vil ikke bringe dig og barnet i fare hvis du er gravid ’’. Han grinede svagt og kløede sig i nakken ’’ Ikke fordi jeg håber på det eller noget.. Det er alt for tidligt.. Bare hvis det er.. Så er det kun dig og mig ’’. Han vidste at han ville få svært ved helt at lægge jæger jobbet på hylden. Men hvis hun var gravid. Han kunne ikke lade være med at tænke på hans egen barndom uden en far. Hvordan hans mor og ham var alene. Han ville ikke udsætte Paisley og barnet for det. Han sukkede lidt og kiggede ned mod gulvet ’’Jeg.. Undskyld ’’. Han vidste ikke hvad han skulle gøre af sig selv. Han stod bare der og rystede, dog var det mest på grund af at hun jo stadigvæk var nøgen og våd fra vandet. Han kunne mærke lysten og dæmon blodet suse i ham igen. Han træk vejret lidt dybere og prøvede ikke at kigge på hende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




The Angel Meets the Faithless (Paisley) - Page 10 Empty
IndlægEmne: Sv: The Angel Meets the Faithless (Paisley)   The Angel Meets the Faithless (Paisley) - Page 10 Icon_minitimeLør 24 Dec 2011, 10:57

Paisley forbandet sig selv i sine tanker mens hun stadig havde hovedet under vand * Forbandet! ... forbandet.. forbandet.. FORBANDET!.. hvorfor kan jeg ikke styre mine følelser, hvorfor har jeg så mange humør svingninger?.. jeg ikke gravid men.. jeg ved ikke om jeg bliver det. * hun huskede tilbage til da hun drak af Azuriel og tog så hovedet op og kastede håret bagud og sagde" Grrraaaaah! " hun trak let efter vejret i små stønnende hiv og gik ned på knæ foran boblebadet og prøvede at trække vejret normalt og så, så mod Azuriel, driv våd... og næsten læggende på det ligeså våde gulv med rosen blade.. " Jeg stoler på dig Azuriel.. det mig der burde undskylde, jeg lovede forevigt at være din og det har jeg tænkt mig at love, uanset hvad og derfor vis jeg er gravid og du vil have barnet.. så beholder vi det, uanset hvilken smerte jeg må gå igennem "

hun smilede lidt flovt og dækkede så sine bryster med armene krydset over hinanden og så flovt væk fra ham og sagde" jeg tror dit blod påvirker mine følelser mere end normalt.. måske skulle din ikke så gode side høre på mig og lade vær med at fodre mig for meget med det, eftersom... min krop ikke kan holde til presset fra den indre dæmon jeg har i mig " hun sukkede kort og tog sig svedigt til panden og sagde" jeg har det ikke for godt " hun rejste sig langsomt op og gik hen til Azuriel og kyssede ham blidt på halsen og gik så hen mod soveværelset.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




The Angel Meets the Faithless (Paisley) - Page 10 Empty
IndlægEmne: Sv: The Angel Meets the Faithless (Paisley)   The Angel Meets the Faithless (Paisley) - Page 10 Icon_minitimeLør 24 Dec 2011, 11:08

Han fulgte hende med sit blik og lyttede til hendes ord. Han vidste ikke hvad han skulle sige. Hun havde ret, men han kunne ikke stoppe hans mørke side. Han smilede dog lidt da hun sagde at hun var hans forevig. Han gik med hende og lagde sig under dynen sammen med hende. Han kyssede blidt hendes pande ’’Hvis du bliver det.. Så beholder vi det da.. Men jeg vil være der med dig igennem det hele.. støtte dig og holde dig i hånden.. Jeg vil kysse dig godnat hver aften og føle smerten med dig ’’. Han smilede varmt til hende og sagde så blidt ’’Læg dig nu til at sove.. Du er sikkert ikke gravid og hvis du bliver det så tager vi det som det kommer.. Luk dine øjne og læg dig til at sove min skat.. Jeg elsker dig ’’. Han krammede hende ind til ham selv om det var hårdt for ham. Han ville ikke lade noget ondt ske hende hvis han kunne forhindre det. Hvis hun ikke sagde mere ville han lægge sig til at sove. Dog ville han være taget af sted før hun vågnede for han ville ikke kunne holde til at sige farvel også selv om han bare var væk et par dage. Han elskede hende for højt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




The Angel Meets the Faithless (Paisley) - Page 10 Empty
IndlægEmne: Sv: The Angel Meets the Faithless (Paisley)   The Angel Meets the Faithless (Paisley) - Page 10 Icon_minitimeLør 24 Dec 2011, 11:19

Paisley nikkede forsigtigt og smilede så til ham i det hun følte at alt var bedre, alt var mere hamonisk nu. Hun lukkede øjnene i tryghed for at hun ville vågne op ved ham, ved sin side og mærke hans blide finger stryge hende over kinden og nuldre hende i håret, men da hun vågnede.. Hendes grønne dådyr øjne gled langsomt hen af mod Azuriels side og forsigtigt trådte hun ud af sengen og sagde nervøst " Azuriel? " hun kiggede rundt og tog sig lidt til hovedet og sagde " Azuriel! " hun løb hurtigt ud i stuen og så panisk rundt og sagde" NEJ!? " hun havde sovet i næsten 12 timer!?.. hun så kort rundt og prøvede at finde ham men der var ingen spor af ham i lejligheden eller hans elskede motor cykle?. Hun tog sig til munden og gik nærmest knust ned i knæ og skrig så af smerte og længsel " AZURIEL! " hun strøg sine tåre væk kort efter og krøb sig sammen på gulvet med bene trukket op til sig og prøvede at forstå hvorfor... han havde forladt hende, mon han ville være væk for altid?. Hun anede ikke om han var taget afsted på arbejde og nu huskede hun tydeligt den onde sides ord.. den onde side havde været meget mere ærlig overfor hende og ville sikkert også ha sagt og givet hende et morgen knald.. inden han skred. Hans ord, om at arbejdet var farligt, det fik hende blot til at græde endnu mere, men der var intet at gøre.... intet.

//Out ^^ //
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





The Angel Meets the Faithless (Paisley) - Page 10 Empty
IndlægEmne: Sv: The Angel Meets the Faithless (Paisley)   The Angel Meets the Faithless (Paisley) - Page 10 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
The Angel Meets the Faithless (Paisley)
Tilbage til toppen 
Side 10 af 10Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10
 Lignende emner
-
» Uventet besøg - Paisley
» bliver det en normaldag?(Paisley-privat)
» when strangers meets (Tara)
» I wish I had an angel (Æsa)
» Angel in the forest!

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Werclare :: Havnen-
Gå til: