Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 Evigheden kan blive din men det op til dig ((Jacqueline))

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Evigheden kan blive din men det op til dig ((Jacqueline)) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Evigheden kan blive din men det op til dig ((Jacqueline))   Evigheden kan blive din men det op til dig ((Jacqueline)) - Page 2 Icon_minitimeFre 16 Dec 2011, 08:11

Hun begyndte tavst at gå og overvejede på et tidspunkt at løbe. Men hun havde jo set hans... overraskende hurtighed, og besluttede at det nok var bedst at lade være.
"Hvornår blev du egentlig forvandlet?" Spurgte hun pludselig ud i det blå. Hun nærmede sig nu lejlighederne i Sheria by, hvor hun boede. Så låste hun op og gik op på tredje sal, hvor hun boede i en lille lejlighed. Selvom man ikke skulle tro det, var Jacqueline faktisk et ordensmenneske, så lejligheden var pæn og ren. Selvom der stod en halvfyldt øl på bordet. Hun smilede lidt af synet og spurgte så: "Har du noget imod jeg tager en tår?" Det var jo trods alt ham, som skulle drikke hendes blod og hun troede ikke ligefrem, at alkohol gjorde smagen mere dilikat.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Evigheden kan blive din men det op til dig ((Jacqueline)) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Evigheden kan blive din men det op til dig ((Jacqueline))   Evigheden kan blive din men det op til dig ((Jacqueline)) - Page 2 Icon_minitimeFre 16 Dec 2011, 08:17

"jeg har været vampyr i 500 år" sagde han kort mens han kiggede på hende "men jeg husk kun få ting fra den gang og det dem fra den klan jeg var med i og stadig er en del af men jeg ser ikke meget på det live mere ikke efter jeg kom her til" sagde han mens han kiggede på hende og han gik bare i samme tempo som hende selv, de kom til hendes lejelighed og hun boede da meget pænt. Han kun ikke se det store i af hun drak for det gave ikke meget eftersmag i hans øjne "gør som du vil det forstyr mig ikke på nogle måde" sagde han kort mens han kiggede på hende og han var stille i lidt tid mens han lod blikket gå lidt rundt i stuen mens han kort bed sig i læben..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Evigheden kan blive din men det op til dig ((Jacqueline)) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Evigheden kan blive din men det op til dig ((Jacqueline))   Evigheden kan blive din men det op til dig ((Jacqueline)) - Page 2 Icon_minitimeFre 16 Dec 2011, 08:24

Hun kiggede måbende på ham. 500 år?! Wow... Hendes blik gled op og ned af ham, mens hun prøvede at forestille sig ham om en eller anden gammel, rynket mand. Tanken fik et lille, skævt smil frem på hendes læber. "Er du i en klan?" Spurgte hun. Det lød fascinerende. "Hvad går det helt præcist ud på?" Forsatte hun. Hvis han syntes hun spurgte for meget, måtte han jo bare sige til. Hun ville i hvert fald blive ved at at spørge så meget hun kunne komme til det.
Smilet voksede, da han gav grøn lys for øllen. Hun satte sig derfor i sofaen og bundende den med det samme. Hun havde aldrig brydt sig af smagen af øl, men hun var til gengæld vild med effekten. Hun overvejede kort om hun måske havde nogle små poser liggende, men undlod at lede. Bare sådan han ikke troede at hun var helt sindsyg... men så alligevel - hun var jo ikke den der havde røde øjne og hugtænder? Endnu...
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Evigheden kan blive din men det op til dig ((Jacqueline)) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Evigheden kan blive din men det op til dig ((Jacqueline))   Evigheden kan blive din men det op til dig ((Jacqueline)) - Page 2 Icon_minitimeFre 16 Dec 2011, 08:33

"en halv gammel klan den kom til kort efter at jeg var blive vampyr, at hvad jeg husker fra den gang så blive jeg taget fra min master efter af en anden vampyr havde sat ild til vores hus" sagde han kort "men det var kun kort efter at jeg selv kom ret langt op i klanen men jeg vil ikke sige for meget for det lidt hemmeligt at jeg er kommet her til for jeg har min egen problemer som jeg prøver og komme væk fra" sagde han kort efter mens han kiggede på hende med et roligt blik, han kiggede stadig på hende mens han lod en hånd går gennem hams hår og han overvejet et eller anden da det var til og se på hans ansigt..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Evigheden kan blive din men det op til dig ((Jacqueline)) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Evigheden kan blive din men det op til dig ((Jacqueline))   Evigheden kan blive din men det op til dig ((Jacqueline)) - Page 2 Icon_minitimeFre 16 Dec 2011, 08:39

Hun kiggede nyserrigt på ham, men syntes at han gøre det temmelig klart, at han ikke kunne sige mere om det. Eller ikke havde lyst til det - der var jo forskel på de to ting.
Så drak hun resten af øllen og rykkede sig lidt i sofaen, for at gøre det mere behageligt. Så gled hendes blik hen på hans tankefulde ansigt.
"Hvad tænker du på?" Spurgte hun og kunne ikke undgå at lyde en smule vagtsom.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Evigheden kan blive din men det op til dig ((Jacqueline)) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Evigheden kan blive din men det op til dig ((Jacqueline))   Evigheden kan blive din men det op til dig ((Jacqueline)) - Page 2 Icon_minitimeFre 16 Dec 2011, 08:46

Han kom ud af hans tanker da han hørt hendes stemme "ahh det ikke nået" sagde han kort mens han kiggede på hende og han gik bare hen ved siden af hende mens han vampyr tænder var begyndt og komme mere frem end før, han bed sig igen i læben og den her gang kom en lille smule blod frem men det var ikke meget da han hurtig slikket det væk igen.
Han tog bare plads ved siden af hende mens hans øjne var begyndt og kun se alle hendes blodåre og han kun let høre hendes hjerte og det slag, det gjord det svært for ham bare holde han tanker ren og han fik på en måde os mere ond i hoved af tanken om varmet blod, monster i ham ville gerne frem det skulle være snart for ellers ville det gå meget galt meget hurtige..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Evigheden kan blive din men det op til dig ((Jacqueline)) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Evigheden kan blive din men det op til dig ((Jacqueline))   Evigheden kan blive din men det op til dig ((Jacqueline)) - Page 2 Icon_minitimeFre 16 Dec 2011, 08:50

Hun hævede det ene øjenbryn og sagde en anelse provokerende: "Det så ellers ikke ud som ingenting..." Hun tav dog og kiggede væk. Det var jo rimelig venligt af ham at han gad at forvandle hende, for han kunne jo i grunden være ligeglad.
Da han så satte sig ved siden af hende, betragtede hun hans ansigt og så noget meget anderledes. En form for vildskab hun ikke havde set før. Hvad mon det kunne være? Tanken om at det var på grund af hendes blod, havde slet ikke strejfet hende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Evigheden kan blive din men det op til dig ((Jacqueline)) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Evigheden kan blive din men det op til dig ((Jacqueline))   Evigheden kan blive din men det op til dig ((Jacqueline)) - Page 2 Icon_minitimeFre 16 Dec 2011, 09:01

"bare rolig det var ikke nået" sagde han kort mens han kiggede på hende og han lod kort hans tænder kom til syne før de var væk igen, hans blik var flytte ned på hendes hals og han flytte det ikke da det havde optaget ham for meget. Han var ikke helt for glad for han natur men han var nød til og rettet sig ind efter den da han jo var en dræber og der var ikke meget andet bag det "jeg ved ikke hvor meget længer jeg kan hold mig tilbage" sagde han meget kort og det var meget svært og hørt da han talte hurtig, han rakket en hånd ud og lod den gå hen over hendes halse mens han var stille og han kiggede bare på pulsen mens han ikke sagde en lyd mere der efter, hans hånd flytte sin hånd ned på hendes skulder og hans grab blive en smule hårdt i forhold til hvad et menneske kun tag men han tog sig ikke af det da det ikke gik særligt meget op for ham i øjeblikket..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Evigheden kan blive din men det op til dig ((Jacqueline)) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Evigheden kan blive din men det op til dig ((Jacqueline))   Evigheden kan blive din men det op til dig ((Jacqueline)) - Page 2 Icon_minitimeFre 16 Dec 2011, 09:07

Hans ord gjorde hende bange. Meget, meget bange. Hun kiggede på ham med store øjne og opdagede at det var hendes hals han kiggede på. Åh nej, skulle det være nu? Det var måske alligevel ikke en særlig god idé at lade ham forvandle hende.
Da han så greb fast om hendes skulder, prøvede hun at ryste den af sig, mens hun hvæsende: "Fjern dig!" Det lød fjendtligt, og sådan var det også ment. Han skulle ikke bide hende, før hun gav grønt lys! Basta.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Evigheden kan blive din men det op til dig ((Jacqueline)) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Evigheden kan blive din men det op til dig ((Jacqueline))   Evigheden kan blive din men det op til dig ((Jacqueline)) - Page 2 Icon_minitimeFre 16 Dec 2011, 09:14

Han flytte bare hånden da hun sagde det og han gemt bare ansigt væk i begge hænder mens han ikke sagde en lyd, man kun svagt se hans øjne og de havde taget en dybrød farve som man tit ikke ville kom til da det han normalt ville have været igang med og drikke på den her tid, han trak vejret langsomt men det lod halvt som et vildt dyr der var meget træt efter og have jagt og havde det bare bruge for spise. Han gemt stadig hans ansigt mens han kiggede ind i hans hænder og han sagde slet ikke nået mens han godt kun mærke af han ikke havde mange kræfter tilbage i hans krop og det ville være let og gør stor skade på ham i øjeblikket..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Evigheden kan blive din men det op til dig ((Jacqueline)) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Evigheden kan blive din men det op til dig ((Jacqueline))   Evigheden kan blive din men det op til dig ((Jacqueline)) - Page 2 Icon_minitimeLør 17 Dec 2011, 01:08

Hun kiggede på ham, som var han sindsyg. Var dette en eller anden form for allergisk reaktion? Eller var hendes parfume bare god? Hun fik næsten lyst til at fnise lidt over den sidste tanke, men vidste udmærket godt, at dette ikke var tiden til at joke.
"Hvad er der med dig?" Spurgte hun så i et hårdt tonefald - hun kunne ikke lide ikke at vide, hvad der skete. Der skulle være styr på det hele. Rimelig ironisk, når man tænkte på, hvor beruset hun tit var.
Så sukkede hun stillede og vifte sit hår om på ryggen, så hendes hals nu var blottet. Helt ubevidst, selvfølgelig.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Evigheden kan blive din men det op til dig ((Jacqueline)) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Evigheden kan blive din men det op til dig ((Jacqueline))   Evigheden kan blive din men det op til dig ((Jacqueline)) - Page 2 Icon_minitimeLør 17 Dec 2011, 05:03

Han svaret hende ikke i lidt tid og han kiggede kort frem med de røde øjne "det dit blod det gør mig sindssyg" sagde han kort mens han kiggede på hende med et kort blik "lad bare sige der kommer en ande side frem i mig når jeg har bruge for blod og hvis jeg ikke får det inden for en særlig tid så vil jeg gå i en koma" sagde han kort efter mens han kiggede på hende igen og han overvejet kort hvor mere at han kun holde sig tilbage, han lukkede øjne igen og duften tog på da hendes halse var blottet og det samme med hans hovedpine..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Evigheden kan blive din men det op til dig ((Jacqueline)) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Evigheden kan blive din men det op til dig ((Jacqueline))   Evigheden kan blive din men det op til dig ((Jacqueline)) - Page 2 Icon_minitimeLør 17 Dec 2011, 07:35

Hun kiggede måbende på ham. Gå i koma? Det lød ikke særlig rart. Derfor sukkede hun og sagde noget, som hun sikkert hurtigt ville fortryde: "Så drik af mig... Men lad vær med at dræbe mig, tak."
Hun tog en dyb indåndig og stirrede vagtsomt på ham, mens hun overvejede, om det mon var klogt at sige det. Nej, selvfølgelig var det ikke det - hun var jo ikke dum. Men hun valgte at stå ved sit tilbud, mens hendes hjerte satte farten op i ren og skær frygt for, hvad der ville ske. Især fordi han havde sagt, at det ville blive en smertefuld proces.
"Bliver jeg så en vampyr, når du har drukket?" Spurgte hun stille og håbede inderligt, at svaret ville være 'ja'.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Evigheden kan blive din men det op til dig ((Jacqueline)) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Evigheden kan blive din men det op til dig ((Jacqueline))   Evigheden kan blive din men det op til dig ((Jacqueline)) - Page 2 Icon_minitimeMan 19 Dec 2011, 02:17

"ja men det bliver meget smertefuldt når din krop dør og renser sig selv" sagde han kort mens han kiggede på hende med et kort blik "og koma er bare nået der sker efter to tre uger unde blod det meget naturligt og det os en måde og sove på hvis man gerne vil være lidt væk fra verden men du skal kende nogle som kan vække dig igen når du gerne vil tilbage til livet" sagde han kort efter før han bare hive hende hen til, han kiggede kort på hende "og du helt sikker på at du vil det her" sagde han kort mens han lukkede øjne "for når du først er en del af natten kan du ikke lave det om igen" sagde han kort mens han stadig lige kun holde sig tilbage..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Evigheden kan blive din men det op til dig ((Jacqueline)) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Evigheden kan blive din men det op til dig ((Jacqueline))   Evigheden kan blive din men det op til dig ((Jacqueline)) - Page 2 Icon_minitimeMan 19 Dec 2011, 02:29

Hun kiggede panisk på ham, som hans fortælling skred frem. Var hun sikker på, at hun ville det her? Hell no! Hun trak sig derfor væk fra ham og stirrede forfærdet på ham. "Nej, jeg bakker ud..." Sagde hun. Hendes stemme lød ikke så bestemt, som hun havde håbet på, da hun havde det lidt dårligt med det. Hun havde jo sagt, at han gerne måtte drikke - hvilket han også gerne måtte, hvis hun ikke blev forvandlet. Det var hun ikke klar til og så var hun sikker på, at der fandtes andre måder at komme ud af sit misbrug på.
"Jeg er ked af det, men det bliver for meget," sagde hun og kiggede ned i gulvet.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Evigheden kan blive din men det op til dig ((Jacqueline)) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Evigheden kan blive din men det op til dig ((Jacqueline))   Evigheden kan blive din men det op til dig ((Jacqueline)) - Page 2 Icon_minitimeMan 19 Dec 2011, 02:34

"hmm som du vil" sagde han roligt mens han kiggede på hende "men hvis du skifter vil jeg altid gerne gør til vampyr" sagde han kort mens han kiggede på hende med et roligt smile "men må stadig få lidt af dit eller skal ud i natten og finde mig et nyt offer" sagde han kort mens han kiggede på hende og han var stille mens han på en måde var ret træt i kroppen, et suk gik kort fra ham og han ville gør nået som hun ikke ville have..

//sorry for kort svar men skal logge da jeg skal nå et tog//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Evigheden kan blive din men det op til dig ((Jacqueline)) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Evigheden kan blive din men det op til dig ((Jacqueline))   Evigheden kan blive din men det op til dig ((Jacqueline)) - Page 2 Icon_minitimeMan 19 Dec 2011, 02:40

Hun smilede lettet, da han lod til at acceptere hendes valg. Hun nikkede ivrigt og sagde: "Du vil være den første jeg går til..."
Da han så spurgte om han alligevel måtte drikke af hende, kneb hun øjnene sammen og sagde: "Hvis du ikke forvandler mig ved at drille, så ja.."
Hun havde det dårligt med at blive nødt til at stole på ham, for han kunne jo sagtens lyve og så alligevek forvandle hende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Evigheden kan blive din men det op til dig ((Jacqueline)) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Evigheden kan blive din men det op til dig ((Jacqueline))   Evigheden kan blive din men det op til dig ((Jacqueline)) - Page 2 Icon_minitimeMan 19 Dec 2011, 09:24

"jeg skal nok prøve og styr mig lidt hvis det er" sagde han kort mens han kiggede på hende med et roligt blik og et lille smil kom kort frem på hans læbe, han gabt kort som havde han været træt og det var han på en måde os men ikke så det kun gør skade på ham for meget eller os var det komaet der tog ret meget på ham.
"den dag du beslutter dig kan du bare finde mig i byen jeg jo altid ude om natten" sagde han kort mens han flytte blikket fra hende og det var hurtige tilbage "men husk lige hvis der en anden vampyr der spøger så tilhøre du mig" sagde han kort mens han kiggede på hende og han lag lidt store stemme på hans ord, han blinket en gang med de røde øjne og han var stadig ret træt på en måde..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Evigheden kan blive din men det op til dig ((Jacqueline)) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Evigheden kan blive din men det op til dig ((Jacqueline))   Evigheden kan blive din men det op til dig ((Jacqueline)) - Page 2 Icon_minitimeMan 19 Dec 2011, 09:37

Hun nikkede kort og sagde: "Det skal jeg gøre..." Men håbede ikke at det ville komme så vidt, at hun behøvede det. Men det ville nok ske, hvis hun tog endnu en overdosis. Det måtte ikke ske!
Da han så fortalte hende, da hun skulle sige at hun tilhørte ham, lænede hun sig bagud og sagde: "Nænæ, jeg tilhører ingen!" Hun lagde tryk på de sidste ord og lagde sine arme over kors.
Det kunne selvfølgelig også bare være, at det var noget hun skulle sige for at beskytte sig selv, men hun tvivlede ærlig talt på det. Hun havde været dum nok til at stole på en vampyr én gang. Og det skete ikke igen.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Evigheden kan blive din men det op til dig ((Jacqueline)) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Evigheden kan blive din men det op til dig ((Jacqueline))   Evigheden kan blive din men det op til dig ((Jacqueline)) - Page 2 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Evigheden kan blive din men det op til dig ((Jacqueline))
Tilbage til toppen 
Side 2 af 2Gå til side : Forrige  1, 2
 Lignende emner
-
» Når evigheden slår en - Procella
» Det kan kun blive bedre (Rose)
» Tja... Det skal nok blive sjovt.
» Stilhed der er til at blive skør af -.-' (Mac)
» Regler er til for at blive brudt.. Ikk?//Orlando.

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Werclare :: Havnen-
Gå til: