Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 Det ligner mig! [faceclaimtråden]

Go down 
ForfatterBesked
Procella
Admin
Admin
Procella


Antal indlæg : 3145
Bosted : Where i lay my head is home (Right now - Tranquility)
Beskæftigelse : Socialite, Våbensælger til myndigheder samt private. Moderne samt antikviteter. (sælger også til jægerne og dette er en helt anden type våben).

Det ligner mig! [faceclaimtråden] Empty
IndlægEmne: Det ligner mig! [faceclaimtråden]   Det ligner mig! [faceclaimtråden] Icon_minitimeLør 17 Dec 2011, 05:02

Kære Losties

Dette er tråden hvori I skal skrive jeres FC (Faceclaims). Dem I gerne vil være. Det må ikke være en tegning, men skal være et billede af en person. Eftersom vi skal skrive navnet på personen ind så ser vi helst at I benytter jer af billeder/personer/avatars hvor I ved hvem vedkommende er. Det behøver ikke være en "kendt" men vedkommende skal have et navn der kan skrives op.

Husk!
Bevægelige billeder er ikke tilladt andre steder end profiltekst. Det vil sige ingen signatur/underskrift med bevægelige billeder, og ingen avatars der er bevægelige. Det bedes om at folks Signatur max har dimensionen 600px × 250px Avatar max 160px x 200 px


Hjælp jeres stakkels admins og lur listen af og se om I eventuelt skulle kende til brugere der er afgået ved rolleskift eller brugerændringer, og så selvfølgelig om jeres potentielle face/Avatar er taget.

http://deploratus.heavenforum.org/t5388-faceclaims-laes-fr-du-vaelger-billede

Vi kan ikke godkende et FC uden at brugeren også har husket at indsætte det ønskede avatar-billede på sin profil.

Vi har nogle få låste Faceclaims ud over dem i FC-listen. De findes her De Døde / Savnede


Og her er så tråden man skriver sig på i.

Avatars navn, og derefter sin rolle
Som eksempel
Eliza Dushku: Procella

På forhånd tak! :)

Man kan lave reservation på sit faceclaim hvis man ikke er helt færdig med sin rolle endnu. En reservation vil bortfalde efter en uge. Faceclaims bliver ikke godkendt før der er lavet en komplet rolle, da det er det sidste man gør, for at gøre opmærksom på at man er klar til godkendelse.

Hvis du er interesseret i at lave en reservation da skriv således:

Faceclaim reservation:
Eliza Dushku: Procella (dette er naturligvis et eksempel)


Vi gør brugerne opmærksomme på at det ikke er tilladt at skifte FC på en bruger når den først er godkendt, med mindre admins er blevet kontaktet og det er godkendt.

OBS: Det ikke er tilladt for en bruger at oprette deres anden eller tredje bruger (som kræver særlig dispensation til at få tilladelse til at oprette) som egne relationer. Det værende sig familie, Sire, Skaber, Kærester, Børn eller andet. Hvis man har behov for disse ting kortvarigt i spil, da kontakt Team Admin, og så kan vi sætte en NPC ind der opfylder dine behov. Ligeledes er det ikke tilladt at lave FC (Faceclaims) til bipersoner i ens profil. I tilfælde af at man har barn/børn vil vi lave en særlig undtagelse, men hvis der gøres brug af det vil vi meget gerne kontaktes via PM/PB. Skriv barnets/børnenes navn(e), alder, udseende, personlighed(er) og lign. indsæt ønsket billede og skriv følgende: (Der er ikke givet særlig Admin-Tilladelse til et ekstra FC. Der er ikke lavet Faceclaim på dette ansigt. I tilfælde af at nogen laver en karakter i denne alder og ønsker dette FC står det dem frit for. Kontakt mig endelig via PM/PB så jeg kan rette mine informationer til.)


Mvh.
Team Admin


Sidst rettet af Procella Ons 26 Feb 2014, 04:19, rettet i alt 11 gange
Tilbage til toppen Go down
 
Det ligner mig! [faceclaimtråden]
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Om siden :: The Lost News-
Gå til: