Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 Et møde på high school - (Jack)

Go down 
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Et møde på high school - (Jack) Empty
IndlægEmne: Et møde på high school - (Jack)   Et møde på high school - (Jack) Icon_minitimeTors 29 Dec 2011, 01:38

Dato: 28 December 2011.
Tid: der ved otte tiden om morgnen
Sted: 3.g i kalsse nummer 3 på den årgang, klasselokalet
Omgivelser: bore-stole-tavler,elever og lærer
Vejr: Det støvregner lidt, men vi er inde


Klokken havde ringet og eleverne skyndte sig til time. De havde alle sammen travlt, men det var der jo ikke noget at sige til. Rygterne sagde at lærerne var meget strenge her omkring. En yndefuld skikkelse åbnede roligt en dør der førte med lange smukke sorte øjenvipper, grønne/blå lyse øjne, blonde hår med et fletning på det højer side af skulderen( Se Billed), silkeblød hud, klar dejlig brun farve, pinke læber, perle hvide tænde, iført en sort farvet trøje, som gik ned af den ene skulder, og jeans, og havde nogle hvide højhælede støvler på føderne. Pigen, hvis navn var Natascha, slæbte rundt på en sort og slidt skulder taske og med et krøllet stykke papir i hånden. Hun kiggede rundt på dør numrene hun kom forbi. Hun var ny på skolen og skulle gå i 3. g, og i følge papiret skulle hun hen til biologi i denne time. Bare hun nu kunne finde derhen. Natascha sukkede dybt da hun endelig fandt døren. Hun tøvede let og bankede på. En vred mumlende lyd kom derinde fra og hun åbnede døren og gik hen til katetaret. "Mit navn er Natascha, jeg skal være her i din time" sagde hun til den mindre venlige udseende lærer. Han nikkede let og skulede af hende.

Han pegede på pladsen hvor den var ledige, og ingen sad der. Natascha smilede, og nikkede kort til læren.
Hun skyndte sig ned på sit plads, og satte sin taske på stolen ved siden af hende og lænede sig tilbage på stolen. Hun havde lang fra tænkt sig at følge med i den time, helt ærligt? hvad forventede de af hende? Det var Onsdag morgen, hendes første dag og så beder de hende om at følge med i biologi? Niksen..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Et møde på high school - (Jack) Empty
IndlægEmne: Sv: Et møde på high school - (Jack)   Et møde på high school - (Jack) Icon_minitimeTirs 03 Jan 2012, 03:02


Jack kom kørende ind på parkingpladserne, han havde ’glemt’ at han skulle i skole. Men han havde bare sovet over sig, også var der lige det at han ikke orkede skolen lige i dag. Men han havde fået sin fede røv ud af sengen og ud i bilen, hvorefter at han var kørt mod skolen. Nu var det også hans sidst år, så… Han kunne godt møde år, han skulle bare lige ha sin uddannelse også var alt bare godt. Han gik ud af bilen og over mod skolens indgang. Han skulle ha biologi i først time, men en lærer der ikke lige frem kunne lide ham. Han gik ind og over mod biologi, han vidste ikke helt hvad han skulle bruge som undskyldning for at komme for sent… Men det fandt han nok ud af, når hans så Prof. Simon ansigt.
Jack bakkede let på døren, og hørte en sur mumlen. Han tænkte lidt på om den ny i klasse var kommet, han kiggede kort til begge sider, for at kigge efter den nye. Pigen måttet vist være kommet, tænkte han kort for han åbnede døren. Han havde en rød skjorte på, de øverste knapper var åbne, også han havde et par sort cowboy bukser på sammen med nogle sorte All Stars. ”Jack, nu igen?” spurgte læreren med et suk. ”Hvorfor denne gang?” Jack sendte læreren et undskyldning smil. ”Undskyld. Prof. Simon, men jeg sov over denne gang,” sagde han med et en rolig undertone, og sendte et smil til læreren. ”Også gad jeg bare ikke din time,” mumlede han lavt, før han gik helt ind i klassen. Han kiggede hurtigt rundt efter en plads, og fik øje på en ved siden af en pige.. Som han ikke kendte. Han mente dog at han kendte alle pigerne i sin klasse? Han kom med ét i tanken om at det kunne jo være den nye pige? Han satte sig ned ved siden af hende med et smil. Han stillede tasken ved siden af og tog sin bog frem.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Et møde på high school - (Jack) Empty
IndlægEmne: Sv: Et møde på high school - (Jack)   Et møde på high school - (Jack) Icon_minitimeTirs 03 Jan 2012, 05:56

Natascha så sig kort omkring, og kiggede op på tavlen, uden rigtig at se hvad der stod der. Timen begyndte nu at være kedelig denne her emne har hun nu haft på hendes gamle skole og nu gad hun ikke høre på det igen.Hun kiggede ned på bordet og begyndte at tegne og skrive på sit penalhus, så det bare blev mere kuglepens farvet end dens rigtige farve, lysebrunt. Hun vendte opmærksomt blikket mod døren hvor hun hørte nogle banke på døren.
Hun fik øje på en dreng som havde kommet sent til skole fordi han havde sovet over. Natascha smilede kort for sig selv hvor han var ærlig at fortælle læren at også fordi at han ikke gad have hans time, og det kunne man høre halvdelen af klassen var endelig om. Hun sendte ham et kort smil, og fjernede hurtig sin taske hvor han kom gående hen til det bord hun sad ved."Hej"sagde hun smilende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Et møde på high school - (Jack) Empty
IndlægEmne: Sv: Et møde på high school - (Jack)   Et møde på high school - (Jack) Icon_minitimeTirs 03 Jan 2012, 06:22

Jack lagde kort mærke til hvordan pigen så ud, da han satte sig ned og fandt sine ting frem på bordet. Han kiggede på læreren, men lignede en der kedet sig pænt meget. Han sad bare og stirre ud af vinduet, i stedet for på læreren. Han hørte pigens ’hej’, han smilte let og vendte hovedet mod hende med et smil. ”Hej. Er du ikke ny her omkring?” spurgte han stille med en venlig undertone. ”Eller der det bare mig som er dårlig til at huske?” spurgte han stille og sendte hende et halvt forførende smil. Han vendte kort sin hovedet mod tavlen for at vise at han lyttede efter Prof. Simon.. Men han lyttede nu ikke efter over hovedet, han lyttede kun til pigen ved siden af sig lige nu.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Et møde på high school - (Jack) Empty
IndlægEmne: Sv: Et møde på high school - (Jack)   Et møde på high school - (Jack) Icon_minitimeTirs 03 Jan 2012, 06:54

Hun sukkede kort og kiggede op på det runde hvide ur der stod oven over døren. Der var lidt tid endnu til klokken skulle ringe. Hun vendte blikket mod drengen ved siden af hende. Hun betragtede kort. Han var dog en flot fyr"Jo jeg er ny her på skolen, så jeg kunne jo starte med at præsenter mig selv. Jeg hedder Natascha"tilføjede hun smilende."Og du er?"Spurgte hun interesseret. Hun kastede hurtig et blik mod læren og sukkede endnu engang.
Hun vendte blikket mod drengen."Hvis jeg var dig og hvis jeg havde kendt nok til denne her time så ville jeg bare havde ligget i min seng ind kom til denne her kedelige time"hviskede hun til ham
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Et møde på high school - (Jack) Empty
IndlægEmne: Sv: Et møde på high school - (Jack)   Et møde på high school - (Jack) Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Et møde på high school - (Jack)
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Nu er døden også kommet til high school - Cornelius
» A big no no (Jack)
» Jack W.
» School at night
» er du ny her // Christoffer Jack//

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Sheria :: Sheria high school-
Gå til: