Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 Vi mødes igen

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Vi mødes igen - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Vi mødes igen   Vi mødes igen - Page 2 Icon_minitimeSøn 12 Feb 2012, 09:56

Han kiggede på hende "nej der er skam ingenting"sagde han og så bare på hende "kender du det at holde af nogen man som man er nød til at lade gå uden man får sagt hvad man endeligt føler for den person"sagde han og så på hende med et stille og roligt normalt smil da det endeligt på en måde var alvorligt det han snakkede om lige nu.
Han så på hende og ventede på svar, han ville se hvad hun ville sige til det lige nu og her og alt sådan noget.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Vi mødes igen - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Vi mødes igen   Vi mødes igen - Page 2 Icon_minitimeMan 13 Feb 2012, 04:51

Hun nikkede roligt til hans første bemærkning, mens den næste, hans spørgsmål, fik hende tila t sluge et smil.
*Så der var altså noget alligevel, hmh?* tænkte hun og koncentrerede sig så om at finde en besvarelse til spørgsmålet.
"Jeg er bange for, jeg ikke kender det; jeg er alt for utålmodig og åbenmundet til ikke at sige det, hvis jeg føler noget for nogen ... Men jeg kan godt sætte mig ind i situationen - tror jeg ... Hvorfor måtte du lade vedkommende gå uden at sige noget?" Hun lagde hovedet let på skrå, hvad fik krøllerne til at danse let om hendes skuldrer.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Vi mødes igen - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Vi mødes igen   Vi mødes igen - Page 2 Icon_minitimeSøn 26 Feb 2012, 03:44

Han kiggede på hende "okay så det er du"sagde han stille og roligt og slappede bare af han viste jo ikke hvad han skulle sige til hende lige nu og her. Der gik noget tid hvor han bare sad og kiggede på hende "når men nok om det hvad skal vi lave snakke eller lave noget"sagde han stille og roligt og havde ikke nogen ide til noget de kunne lave og sådan.
Han slappede af og viste jo godt at det var lidt af en mærkelig dag de havde lige nu og her og viste jo ikke hvad hun ville lave lige nu og her.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Vi mødes igen - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Vi mødes igen   Vi mødes igen - Page 2 Icon_minitimeMan 27 Feb 2012, 03:52

Han mystificerer sig selv på en uforudsigelig måde lige nu, og Colt er meget forvirret over det, hvilket hun ikke er helt god til at skjule. Hvad havde han været ved at sige? Hendes nysgerrighed var brændende, og hun kunne ikke afholde sig fra at sige noget.
"Det er ikke noget, du vil dele alligevel?" spurgte hun med hovedet let på skrå, mens hun rakte en hånd op og rodede sig let i håret.
Hun spidsede munden let, mens hun tænkte. Noget at snakke om eller noget at lave?
"Erhm, det ved jeg ikke helt, hvad har du lyst til?"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Vi mødes igen - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Vi mødes igen   Vi mødes igen - Page 2 Icon_minitimeTors 08 Mar 2012, 06:11

Han kiggede på hende "nej det tror jeg ikke jeg vil søde colt"sagde han med et smil på sine læber og viste ikke hvorfor var så forhippet på at vide hvad det var han ville sige og sådan noget. Han så på hende "når skal vi lave noget eller bare snakke jeg vil jo godt se om vi kan lave noget og sådan noget"sagde han med et smil og var mere eller mindre sig selv lige nu og her.
Han så på hende og ventede på svare for kom der ikke sådan et ville der jo ikke sådan ske noget som helst på nuværende tidspunkt.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Vi mødes igen - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Vi mødes igen   Vi mødes igen - Page 2 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Vi mødes igen
Tilbage til toppen 
Side 2 af 2Gå til side : Forrige  1, 2
 Lignende emner
-
» familie mødes igen. - wayne
» Så mødes vi igen//Demetri.
» Så mødes vi igen//Adam.
» Vi mødes igen, træningen (Camille)
» så mødes vi igen..god i miss you (Embry)

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Werclare :: Byen-
Gå til: