Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 Savoy's fraværstråd

Go down 
+3
Cherlyn
The Shadow
Procella
7 deltagere
Gå til side : 1, 2  Næste
ForfatterBesked
Savoy
Nybegynder
Nybegynder
Savoy


Antal indlæg : 101
Bosted : Et mindre mansion i udkanten af Werclare
Beskæftigelse : Advokat

Savoy's fraværstråd Empty
IndlægEmne: Savoy's fraværstråd   Savoy's fraværstråd Icon_minitimeLør 28 Jan 2012, 10:15

Yes, herinde vil jeg så skrive hver gang jeg har et længere stykke fravær.

Fra i dag, ca, til søndag, vil jeg være noget nært utilgængelig.
Tilbage til toppen Go down
Procella
Admin
Admin
Procella


Antal indlæg : 3145
Bosted : Where i lay my head is home (Right now - Tranquility)
Beskæftigelse : Socialite, Våbensælger til myndigheder samt private. Moderne samt antikviteter. (sælger også til jægerne og dette er en helt anden type våben).

Savoy's fraværstråd Empty
IndlægEmne: Sv: Savoy's fraværstråd   Savoy's fraværstråd Icon_minitimeSøn 29 Jan 2012, 00:54

God weekend :)
Tilbage til toppen Go down
Savoy
Nybegynder
Nybegynder
Savoy


Antal indlæg : 101
Bosted : Et mindre mansion i udkanten af Werclare
Beskæftigelse : Advokat

Savoy's fraværstråd Empty
IndlægEmne: Sv: Savoy's fraværstråd   Savoy's fraværstråd Icon_minitimeTors 09 Feb 2012, 14:21

I denne weekend og næste weekend er der mulighed for en hel del fravær igen. Det beklager jeg, men der er træf og rollespilsweekend, osv xD
Tilbage til toppen Go down
Procella
Admin
Admin
Procella


Antal indlæg : 3145
Bosted : Where i lay my head is home (Right now - Tranquility)
Beskæftigelse : Socialite, Våbensælger til myndigheder samt private. Moderne samt antikviteter. (sælger også til jægerne og dette er en helt anden type våben).

Savoy's fraværstråd Empty
IndlægEmne: Sv: Savoy's fraværstråd   Savoy's fraværstråd Icon_minitimeTors 09 Feb 2012, 21:57

Lyder hyggeligt :)

God fornøjelse :)
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Savoy's fraværstråd Empty
IndlægEmne: Sv: Savoy's fraværstråd   Savoy's fraværstråd Icon_minitimeFre 10 Feb 2012, 02:43

God fornøjelse med det ^^
Tilbage til toppen Go down
Savoy
Nybegynder
Nybegynder
Savoy


Antal indlæg : 101
Bosted : Et mindre mansion i udkanten af Werclare
Beskæftigelse : Advokat

Savoy's fraværstråd Empty
IndlægEmne: Sv: Savoy's fraværstråd   Savoy's fraværstråd Icon_minitimeMan 27 Feb 2012, 05:58

Nu er jeg så bevet forkølet (det nedsætter aktivitet), så det skal jeg helst koncentrere mig om at få væk, så jeg er rask til når mit band skal afgive koncert på fredag og til den fest jeg skal til på lørdag. Så denne uge bliver kommer jeg desværre ikke til at være særlig meget på. Beklager D:
Tilbage til toppen Go down
Savoy
Nybegynder
Nybegynder
Savoy


Antal indlæg : 101
Bosted : Et mindre mansion i udkanten af Werclare
Beskæftigelse : Advokat

Savoy's fraværstråd Empty
IndlægEmne: Sv: Savoy's fraværstråd   Savoy's fraværstråd Icon_minitimeOns 25 Apr 2012, 10:13

For at undgå sletning af karakter, samt give en heads-up, skriver jeg lige her igen :)

Har på det sidste haft en del at se til, her vil jeg lige forklare meget kort.
Eksamen, praktik, samt nogle psykiske problemer jeg lige skal have i orden.
Derudover vil jeg meget minimalt være på de næste par dage grundet en voldsomt betændt blæne der har invalideret min mund, mere eller mindre. (Yeah, tilsyneladende xD)

Håber folk vil bære over med mig, for ønsker gerne at plotte/skrive videre herinde. Det er bare det med tiden.

Tilbage til toppen Go down
Savoy
Nybegynder
Nybegynder
Savoy


Antal indlæg : 101
Bosted : Et mindre mansion i udkanten af Werclare
Beskæftigelse : Advokat

Savoy's fraværstråd Empty
IndlægEmne: Sv: Savoy's fraværstråd   Savoy's fraværstråd Icon_minitimeOns 08 Aug 2012, 09:13

*bumping with Savoy* Jeg ved ikke lige helt hvad jeg skal gøre med ham pt, så lige for nu er han på et fraværsniveau :)
Tilbage til toppen Go down
Procella
Admin
Admin
Procella


Antal indlæg : 3145
Bosted : Where i lay my head is home (Right now - Tranquility)
Beskæftigelse : Socialite, Våbensælger til myndigheder samt private. Moderne samt antikviteter. (sælger også til jægerne og dette er en helt anden type våben).

Savoy's fraværstråd Empty
IndlægEmne: Sv: Savoy's fraværstråd   Savoy's fraværstråd Icon_minitimeOns 08 Aug 2012, 09:28

Aaaaaaaw :(
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Savoy's fraværstråd Empty
IndlægEmne: Sv: Savoy's fraværstråd   Savoy's fraværstråd Icon_minitimeOns 08 Aug 2012, 10:01

Hvis det måske kunne hjælpe, vil jeg gerne starte et emne med dig - når jeg vel og mærket er godkendt :)
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Savoy's fraværstråd Empty
IndlægEmne: Sv: Savoy's fraværstråd   Savoy's fraværstråd Icon_minitimeOns 08 Aug 2012, 11:49

Det er ikke plots der som sådan er problemet. Jeg har bare ikke så meget interessen for ham som karakter. Men jeg vil gerne lave plots med dig mellem Marcus og din karakter, når du bliver færdig og godkendt, Alex :)
Tilbage til toppen Go down
Savoy
Nybegynder
Nybegynder
Savoy


Antal indlæg : 101
Bosted : Et mindre mansion i udkanten af Werclare
Beskæftigelse : Advokat

Savoy's fraværstråd Empty
IndlægEmne: Sv: Savoy's fraværstråd   Savoy's fraværstråd Icon_minitimeMan 08 Okt 2012, 07:30

Jeg bumper mig lige her; skal nok begynde at arbejde på aktivitetsniveauet, men med skole osv er det svært at få kreativitet. Men det skal gerne ændre sig!
Tilbage til toppen Go down
The Shadow
Admin
Admin
The Shadow


Antal indlæg : 105
Bosted : In the minds and hearts of all...
Beskæftigelse : I'm very adaptable...

Savoy's fraværstråd Empty
IndlægEmne: Sv: Savoy's fraværstråd   Savoy's fraværstråd Icon_minitimeMan 08 Okt 2012, 07:34

Det glæder vi os til

*gnække*
Tilbage til toppen Go down
Savoy
Nybegynder
Nybegynder
Savoy


Antal indlæg : 101
Bosted : Et mindre mansion i udkanten af Werclare
Beskæftigelse : Advokat

Savoy's fraværstråd Empty
IndlægEmne: Sv: Savoy's fraværstråd   Savoy's fraværstråd Icon_minitimeFre 12 Okt 2012, 09:32

Fra i morgen, d.12 Oktober til søndag eller mandagen efter, vil jeg være ukontaktbar på nettet, da jeg skal til et flerdages-con og ikke kommer i nærheden af en computer. I'll miss you guys <3 Hav en god weekend! :D
Tilbage til toppen Go down
Cherlyn
B-rang
B-rang
Cherlyn


Antal indlæg : 579
Bosted : En tidligere junkie-hule i Sheria.
Beskæftigelse : Servitrice hos en ubetydelig café i Benjamin Centret.

Savoy's fraværstråd Empty
IndlægEmne: Sv: Savoy's fraværstråd   Savoy's fraværstråd Icon_minitimeFre 12 Okt 2012, 18:22

Have fun darling! <3
Tilbage til toppen Go down
Wilith
B-rang
B-rang
Wilith


Antal indlæg : 741
Bosted : en jagthytte, den fredfyldte skov.
Beskæftigelse : Sanger, kunstner og overvågnings-arbejde

Savoy's fraværstråd Empty
IndlægEmne: Sv: Savoy's fraværstråd   Savoy's fraværstråd Icon_minitimeLør 13 Okt 2012, 01:51

Hva nu, Sav? skal du til vikinge-con?
Tilbage til toppen Go down
Savoy
Nybegynder
Nybegynder
Savoy


Antal indlæg : 101
Bosted : Et mindre mansion i udkanten af Werclare
Beskæftigelse : Advokat

Savoy's fraværstråd Empty
IndlægEmne: Sv: Savoy's fraværstråd   Savoy's fraværstråd Icon_minitimeTirs 16 Okt 2012, 11:17

Nej, det var Fenris Con 2 xD
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Savoy's fraværstråd Empty
IndlægEmne: Sv: Savoy's fraværstråd   Savoy's fraværstråd Icon_minitimeSøn 28 Okt 2012, 11:34

Jeg bumper lige min vuffer her, så folk ved han stadig er her xD
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Savoy's fraværstråd Empty
IndlægEmne: Sv: Savoy's fraværstråd   Savoy's fraværstråd Icon_minitimeSøn 20 Jan 2013, 00:49

*bump* Jeg får nok ikke skrevet så meget de næste par uger/måneder. Jeg skal snart flytte, hvilket tærer enormt på mig psykisk, så der vil desværre være en god del inaktivitet herfra. Beklager D:
Tilbage til toppen Go down
Procella
Admin
Admin
Procella


Antal indlæg : 3145
Bosted : Where i lay my head is home (Right now - Tranquility)
Beskæftigelse : Socialite, Våbensælger til myndigheder samt private. Moderne samt antikviteter. (sælger også til jægerne og dette er en helt anden type våben).

Savoy's fraværstråd Empty
IndlægEmne: Sv: Savoy's fraværstråd   Savoy's fraværstråd Icon_minitimeSøn 20 Jan 2013, 06:52

THat sucks. Du skal lige huske at logge ind med Sav også og bumpe med den bruger - det er noget teknisk i systemet. sorry.

Håber du vender stærkt tilbage efter det. Hvor skal du flytte hen?
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Savoy's fraværstråd Empty
IndlægEmne: Sv: Savoy's fraværstråd   Savoy's fraværstråd Icon_minitimeSøn 20 Jan 2013, 09:19

Det er et godt stykke væk, men i samme by. Det er dog mest det at jeg lige nu har 200 kr at gøre godt med til resten af måneden. Det er først Marts vi skal flytte.
Tilbage til toppen Go down
Savoy
Nybegynder
Nybegynder
Savoy


Antal indlæg : 101
Bosted : Et mindre mansion i udkanten af Werclare
Beskæftigelse : Advokat

Savoy's fraværstråd Empty
IndlægEmne: Sv: Savoy's fraværstråd   Savoy's fraværstråd Icon_minitimeSøn 20 Jan 2013, 09:19

Og bump.
Tilbage til toppen Go down
Procella
Admin
Admin
Procella


Antal indlæg : 3145
Bosted : Where i lay my head is home (Right now - Tranquility)
Beskæftigelse : Socialite, Våbensælger til myndigheder samt private. Moderne samt antikviteter. (sælger også til jægerne og dette er en helt anden type våben).

Savoy's fraværstråd Empty
IndlægEmne: Sv: Savoy's fraværstråd   Savoy's fraværstråd Icon_minitimeSøn 20 Jan 2013, 10:27

AVS!

*hugs*

Jeg går ud fra at det så ikke er helt så sandsynligt at du kommer over til noget påske-halløj alligevel så?
Tilbage til toppen Go down
Savoy
Nybegynder
Nybegynder
Savoy


Antal indlæg : 101
Bosted : Et mindre mansion i udkanten af Werclare
Beskæftigelse : Advokat

Savoy's fraværstråd Empty
IndlægEmne: Sv: Savoy's fraværstråd   Savoy's fraværstråd Icon_minitimeSøn 20 Jan 2013, 10:53

I dunno yet. Jeg kommer ikke til at have at gøre med særlig mange penge efter alt det her flytteri. Skal give halvdelen af min indkomst i husleje.
Tilbage til toppen Go down
Procella
Admin
Admin
Procella


Antal indlæg : 3145
Bosted : Where i lay my head is home (Right now - Tranquility)
Beskæftigelse : Socialite, Våbensælger til myndigheder samt private. Moderne samt antikviteter. (sælger også til jægerne og dette er en helt anden type våben).

Savoy's fraværstråd Empty
IndlægEmne: Sv: Savoy's fraværstråd   Savoy's fraværstråd Icon_minitimeSøn 20 Jan 2013, 10:59

Det er sgu også en pæn slat XD

Hey hvis det hjælper noget kan vi være solidariske....

Jeg har 50 kr. til resten af måneden...fucking critters...sucking the life out of me. Man skulle tro de var vampyrer...jeg tror faktisk jeg ville finde det lettere hvis de åd mig, fremfor at jeg skal føde på dem...

satans bæster...
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Savoy's fraværstråd Empty
IndlægEmne: Sv: Savoy's fraværstråd   Savoy's fraværstråd Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Savoy's fraværstråd
Tilbage til toppen 
Side 1 af 2Gå til side : 1, 2  Næste

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Om siden :: P2p-
Gå til: