Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 Savoy's fraværstråd

Go down 
+3
Cherlyn
The Shadow
Procella
7 deltagere
Gå til side : Forrige  1, 2
ForfatterBesked
Savoy
Nybegynder
Nybegynder
Savoy


Antal indlæg : 101
Bosted : Et mindre mansion i udkanten af Werclare
Beskæftigelse : Advokat

Savoy's fraværstråd - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Savoy's fraværstråd   Savoy's fraværstråd - Page 2 Icon_minitimeFre 26 Apr 2013, 09:20

*bump*
Er stadig inaktiv, håber folk kan bære over med mig, men praktik, pengemangel og generel stress kører lidt kreativiteten ud af hovedet på mig.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Savoy's fraværstråd - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Savoy's fraværstråd   Savoy's fraværstråd - Page 2 Icon_minitimeFre 26 Apr 2013, 09:21

*bump*
Læs ovenstående for forklaring :)
Tilbage til toppen Go down
Savoy
Nybegynder
Nybegynder
Savoy


Antal indlæg : 101
Bosted : Et mindre mansion i udkanten af Werclare
Beskæftigelse : Advokat

Savoy's fraværstråd - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Savoy's fraværstråd   Savoy's fraværstråd - Page 2 Icon_minitimeTirs 16 Jul 2013, 04:37

Another update..

Det er noget være lort, det ved jeg. Jeg er gået ind i en usikker periode af mit liv. Nogle ting kommer muligvis til at ændre sig og andre ting vil ændre sig. Jeg er ikke den store fan af ændringer, især ikke når de er så store som disse og efter at have haft to mentale sammenbrud på én dag, er det muligt, at jeg vil være lidt udmattet de næste par dage.

Jeg håber derudover at folk vil hygge sig rigtig meget på den kommende lost tur, som jeg desværre ikke kan være en del af grundet pengemangel og så håber jeg at mit hoved vil blive bedre senerehen.

Sorry guys :/
Tilbage til toppen Go down
Procella
Admin
Admin
Procella


Antal indlæg : 3145
Bosted : Where i lay my head is home (Right now - Tranquility)
Beskæftigelse : Socialite, Våbensælger til myndigheder samt private. Moderne samt antikviteter. (sælger også til jægerne og dette er en helt anden type våben).

Savoy's fraværstråd - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Savoy's fraværstråd   Savoy's fraværstråd - Page 2 Icon_minitimeTirs 16 Jul 2013, 04:49

You will be missed!

Eller...du *er* missed, men det bliver du også til vores weekend XD Vi mangler en jyde ;) Så tager vi revence næste år!

og ja - se lige at få det hoved i orden. Vi må lige lege med noget pb i henhold til det der emne vi har så. Det er der jo ikke så meget at gøre ved. Ind i mellem gør tingene dumt. Så må man arbejde med en alternativ dagsorden.
Tilbage til toppen Go down
Savoy
Nybegynder
Nybegynder
Savoy


Antal indlæg : 101
Bosted : Et mindre mansion i udkanten af Werclare
Beskæftigelse : Advokat

Savoy's fraværstråd - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Savoy's fraværstråd   Savoy's fraværstråd - Page 2 Icon_minitimeTirs 16 Jul 2013, 04:54

Jeg ved ikke hvor længe der går før mit hoved er i orden igen. Men jeg skal nok lave alle de pb-aftaler der skal til, for at du ikke er stuck med din karakter. <3
Tilbage til toppen Go down
Procella
Admin
Admin
Procella


Antal indlæg : 3145
Bosted : Where i lay my head is home (Right now - Tranquility)
Beskæftigelse : Socialite, Våbensælger til myndigheder samt private. Moderne samt antikviteter. (sælger også til jægerne og dette er en helt anden type våben).

Savoy's fraværstråd - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Savoy's fraværstråd   Savoy's fraværstråd - Page 2 Icon_minitimeTirs 16 Jul 2013, 04:59

Det kan være du så lige skulle skrive med Victor et sted så folk lige er opmærksomme på det?
Jeg overlever nok. Jeg er så skide flabet at jeg arbejder videre fra underlige punkter. Jeg har en engel der kan lege hunter-transport. Og ellers har jeg et par kort mere på ærmet ;)

På et tidspunkt løber Sav tør for tøj der kan gylpes på og daffer XD
Tilbage til toppen Go down
Tom Howard
Nybegynder
Nybegynder
Tom Howard


Antal indlæg : 16
Bosted : En toværelseslejlighed i Sheria
Beskæftigelse : Internetdesigner

Savoy's fraværstråd - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Savoy's fraværstråd   Savoy's fraværstråd - Page 2 Icon_minitimeTirs 16 Jul 2013, 05:09

Al fravær gælder også denne bruger.

Håber folk kan bære over med mig <3
Tilbage til toppen Go down
Savoy
Nybegynder
Nybegynder
Savoy


Antal indlæg : 101
Bosted : Et mindre mansion i udkanten af Werclare
Beskæftigelse : Advokat

Savoy's fraværstråd - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Savoy's fraværstråd   Savoy's fraværstråd - Page 2 Icon_minitimeLør 18 Jan 2014, 07:51

Jeg skriver her, fordi det jeg husker det bedst hvis jeg skriver det, lige efter jeg har fundet beskeden. Jeg er aktiv, men skal lige have lidt tid til at komme i gang igen.
Så det her er bare for at bumpe mig aktiv xD
Tilbage til toppen Go down
Tom Howard
Nybegynder
Nybegynder
Tom Howard


Antal indlæg : 16
Bosted : En toværelseslejlighed i Sheria
Beskæftigelse : Internetdesigner

Savoy's fraværstråd - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Savoy's fraværstråd   Savoy's fraværstråd - Page 2 Icon_minitimeTirs 04 Feb 2014, 02:39

For helvede da også, så kan jeg også bumpe med ham her! xD
Tilbage til toppen Go down
Tom Howard
Nybegynder
Nybegynder
Tom Howard


Antal indlæg : 16
Bosted : En toværelseslejlighed i Sheria
Beskæftigelse : Internetdesigner

Savoy's fraværstråd - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Savoy's fraværstråd   Savoy's fraværstråd - Page 2 Icon_minitimeTors 20 Feb 2014, 09:58

BUMPELUMPEDUMP!

Jaaah, det tager lige lidt tid, at få sig sparket tilbage i stødet, men jeg lover, det skal nok komme! Lige om lidt kommer der et bump fra jeres alles favoritdæmon! xD
Tilbage til toppen Go down
Savoy
Nybegynder
Nybegynder
Savoy


Antal indlæg : 101
Bosted : Et mindre mansion i udkanten af Werclare
Beskæftigelse : Advokat

Savoy's fraværstråd - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Savoy's fraværstråd   Savoy's fraværstråd - Page 2 Icon_minitimeTors 20 Feb 2014, 09:59

ÅHYDRRR! Jeg mener.. BUMP!

SAVOY IS IN THE HAAAAAUUUSE!!!
Tilbage til toppen Go down
Savoy
Nybegynder
Nybegynder
Savoy


Antal indlæg : 101
Bosted : Et mindre mansion i udkanten af Werclare
Beskæftigelse : Advokat

Savoy's fraværstråd - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Savoy's fraværstråd   Savoy's fraværstråd - Page 2 Icon_minitimeFre 21 Mar 2014, 12:08

First of all: Jeg er væk i weekenden, da jeg er ude til liverollespil.

Secondly: Jeg har en periode lige nu, hvor jeg har svært ved, at være online hele tiden. Jeg har mistænker et udbrud i min depression for jeg har gået hele ugen med voldsomme humørsvingninger, til i aften hvor jeg næsten blev voldelig. Derudover gør det ikke noget bedre, at mit ben virkelig er fucked. So now you guys know why.

Sorry til dem jeg har tråde med, jeg prøver VIRKELIG på at svare, men det er sindsygt svært, når ens hoved og humør bare skriger nej til alt der har med fokus at gøre.
Tilbage til toppen Go down
Cora
A-rang
A-rang
Cora


Antal indlæg : 227
Bosted : Here and there. Right now though, mostly in an appartment in Werclare.
Beskæftigelse : Dækarbejde: Underviser kvindehold i selvforsvar. Underviser derudover også i Yoga.

Savoy's fraværstråd - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Savoy's fraværstråd   Savoy's fraværstråd - Page 2 Icon_minitimeLør 22 Mar 2014, 04:36

Jeg vil i såfald lade være med at oprette emne, til du er tilbage og proklamerer at nu er du fit for fight endnu engang;)

Good luck! You're all forgiven! Så længe du får det godt igen, of course.

//Cora
Tilbage til toppen Go down
Cherlyn
B-rang
B-rang
Cherlyn


Antal indlæg : 579
Bosted : En tidligere junkie-hule i Sheria.
Beskæftigelse : Servitrice hos en ubetydelig café i Benjamin Centret.

Savoy's fraværstråd - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Savoy's fraværstråd   Savoy's fraværstråd - Page 2 Icon_minitimeLør 22 Mar 2014, 09:50

Aww, darling… Get better soon!
And have fun at the live RP! <3
Tilbage til toppen Go down
Procella
Admin
Admin
Procella


Antal indlæg : 3145
Bosted : Where i lay my head is home (Right now - Tranquility)
Beskæftigelse : Socialite, Våbensælger til myndigheder samt private. Moderne samt antikviteter. (sælger også til jægerne og dette er en helt anden type våben).

Savoy's fraværstråd - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Savoy's fraværstråd   Savoy's fraværstråd - Page 2 Icon_minitimeLør 22 Mar 2014, 10:52

Gonna miss my partner in crime ;)
Have a fan-fucking-tastic weekend :p
Tilbage til toppen Go down
Tom Howard
Nybegynder
Nybegynder
Tom Howard


Antal indlæg : 16
Bosted : En toværelseslejlighed i Sheria
Beskæftigelse : Internetdesigner

Savoy's fraværstråd - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Savoy's fraværstråd   Savoy's fraværstråd - Page 2 Icon_minitimeMan 02 Jun 2014, 08:44

Halløjsa!

Ja, desværre er min fod/ben stadig i en ret ringe tilstand; Skal til lægen i morgen, så jeg kan få en henvisning til en fodkirurg, og så har jeg haft en kæmpe stime af liverollespilsweekender. Jeg beklager den store mængde fravær, men i det mindste er det depressive ikke helt så slemt længere! :)

Håber I godt lige kan undvære mig lidt endnu xD
Tilbage til toppen Go down
Savoy
Nybegynder
Nybegynder
Savoy


Antal indlæg : 101
Bosted : Et mindre mansion i udkanten af Werclare
Beskæftigelse : Advokat

Savoy's fraværstråd - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Savoy's fraværstråd   Savoy's fraværstråd - Page 2 Icon_minitimeMan 02 Jun 2014, 08:45

Og for en gods ordens skyld bumper vi lige Count Savoy!

*BUUUUUUUUUUUUUUUUMP ALL OVER THE PLACE* wub wub! xD
Tilbage til toppen Go down
Savoy
Nybegynder
Nybegynder
Savoy


Antal indlæg : 101
Bosted : Et mindre mansion i udkanten af Werclare
Beskæftigelse : Advokat

Savoy's fraværstråd - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Savoy's fraværstråd   Savoy's fraværstråd - Page 2 Icon_minitimeOns 02 Jul 2014, 08:11

*bump* Just in case. Igen, bær over med mig please. Lige nu er der meget stress inden i mit lille hoved. :)
Tilbage til toppen Go down
Tom Howard
Nybegynder
Nybegynder
Tom Howard


Antal indlæg : 16
Bosted : En toværelseslejlighed i Sheria
Beskæftigelse : Internetdesigner

Savoy's fraværstråd - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Savoy's fraværstråd   Savoy's fraværstråd - Page 2 Icon_minitimeOns 02 Jul 2014, 08:12

Og bump!
Tilbage til toppen Go down
Procella
Admin
Admin
Procella


Antal indlæg : 3145
Bosted : Where i lay my head is home (Right now - Tranquility)
Beskæftigelse : Socialite, Våbensælger til myndigheder samt private. Moderne samt antikviteter. (sælger også til jægerne og dette er en helt anden type våben).

Savoy's fraværstråd - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Savoy's fraværstråd   Savoy's fraværstråd - Page 2 Icon_minitimeOns 09 Jul 2014, 23:14

come back dude!

Jeg mangler den adoption dumme dæmon :p
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Savoy's fraværstråd - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Savoy's fraværstråd   Savoy's fraværstråd - Page 2 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Savoy's fraværstråd
Tilbage til toppen 
Side 2 af 2Gå til side : Forrige  1, 2
 Lignende emner
-
» Wilith's fraværstråd

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Om siden :: P2p-
Gå til: