Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 Stranden - Kean

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Stranden - Kean  - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Stranden - Kean    Stranden - Kean  - Page 3 Icon_minitimeLør 18 Feb 2012, 01:47

Alias smilte og rystede så lidt på hovedet. "Njaa.. det kommer vel an på.. om man kan gå selv.." grinte han stille, han kunne godt lide at drille Kean, han var ligesom.. nej han var bare sød. Han så lidt på døren og læste navnet på skiltet.. Kean Breydy.. Det måtte han heller huske, alt infomation om ham han kunne få, var værd at holde på.. man vidste aldrig jo.. Han kendte jo ikke Kean, det var dumt af ham hvis han bare sådan uden vider stolte på ham.. altid, altid måtte han tænkte på sig selv først, han ville ikke være den der gik lige i fælden, han måtte være noget mere forsigtigt. "Hmm.. old gammel" grinte han bare og så lidt på døren imens Kean låste op, han hævede et øjnbryn, men nikkede så bare, han vidste ikke hvorfor men han stolede på Kean, et eller andet sted.. hvad kunne han også gøre, han skulle virkelig være hurtig hvis han skulle nå at gøre Alias fortræd, og dræbe ham, det var jo ikke lige frem nemt. Han tog et skridt ind i lejligheden, men så sig så over skulderen og rystede på hovedet.. nej! Han måtte ikke stole på nogen.. ikke engang dem han elskede stoelde han på! Det her var til grin, han bakkede ud igen og rystede lidt på hovedet igen. "Du går først.." sagde han så og nikkede lidt "Kaffe er fint" brumemde han så, han ville ikke virke uhøflig, men man blev nød til at tage forbehold først. Havde han inviteret Kean med op i lejlgheden ville Kean ikke være bleven særlig gald for at gå først ind.. med glasgård og som på gulvet.. alle de ting.. åh.. nej det ville han ikke tænke på nu, han måtte ryde op i den lorte lejlighed en gang, og ikke stå og tænke på al den.. ondskab lige nu. "ca.. 330 år.. 5 år til eller fra, jeg er ikke sikker" sagde han roligt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Stranden - Kean  - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Stranden - Kean    Stranden - Kean  - Page 3 Icon_minitimeLør 18 Feb 2012, 02:01

Kean så lidt på Alias der stod i døren og bad ham om at gå ind først. Han lagde hovedet på skrå, og nikkede så, han forstod ham egentlig godt, det ville være åndsvagt at gå først ind i løvens hule, hvis det havde været omvendt havde han nok også selv været temmelig påpasselig. Han gik ind, men skubbede døren helt op så den sad fast og ikke gled i. Han stilte sine sko på plads, lidt påpasselig måtte man vel godt være. "Jeg har slået den fra.." sagde han kort, og nikkede mod døren "desuden ville den ikke have gjort dig meget, det er stål." sagde han, og nikkede op mod loftet over døren hvor der var blevet udarbejdet noget der lignede et komplekst spejderarbejde, med en masse snore. Der var ikke umiddelbart noget at se, men Kean havde også skjult selve bladet der mindede lidt om en guillotine, bare i et mindre format i selve loftet.. det havde været noget af et arbejde, for en der ellers ikke lavede håndværk. Han smilede til ham, og gik videre ind i gangen. Han hævede et øjenbryn da han præsenterede sin egentlige alder "så var du måske ikke så malplaceret med alle de gamle mænd i baren?" grinede han, og klappede på en hvid dør "badeværelse.." sagde han, og pegede ned på en dør i enden af gangen "soveværelse" sagde han, og klappede så på en dør til venstre i gangen "og køkken" sagde han, og gik hen for enden af gangen " og derinde er stuen" mumlede han, og så ned på ham igen, og løftede hænderne i vejret "jeg lover der ikke er noget farligt" sagde han, det eneste han umiddelbart havde til vampyrbekæmpelse, lå skjult under gulvbrædderne i køkkenet... men det var hverken en opfindelse af hans egen, eller noget der selvstændigt kunne arbejde, det var våben.. Han gik lidt rundt for at vise ham at der ikke skete noget "det er kun ved døren, og jeg har slået sikringen til" sagde han roligt, og sænkede langsomt sine hænder, og betragtede vampyren i døren. Han virkede underligt maplaceret.. men det var nu meget sjovt alligevel.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Stranden - Kean  - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Stranden - Kean    Stranden - Kean  - Page 3 Icon_minitimeLør 18 Feb 2012, 02:28

Alias så lidt på ham, han var ikke helt sikker på hvor.. meget den tingest han havde hængt op i loftet var farlig eller ej.. han smilte lidt halv usikkert men nikkede så.. stål, hm.. nej det var vel okay.. altså godt nok healede han igen, fordi Kean havde lavet en lille bitte rift i ham.. men hvis han begyndte at smadre hans krop, og blodet blev ved med at løbe, så var han ikke lige så heldig længere.. men det behøvede han vel ikke fortælle Kean.. det måtte han nok heller bare holde for sig selv, han ville jo heller ikke give sine svagheder ud på den måde, det var åndsavgt. Nej han holdte det for sig selv. Alias smilte let og fulgte efter ham ind i lejligheden, han kiggede lidt efter døren, han havde en svag lyst til at smække den i.. men hvis fælden klappede ville døren bare gå i stykker, eller.. hvad? Og så havde han bare endt med at smadre Keans lejlighed.. han måtte heller bare.. holde sig lidt i støvet. "Hah.. jov udsensmæssigt var jeg.. men i sindet er jeg dem langt overlegen" grinte han stille, og kiggede lidt på Kean, "Du er sammen med en oldning" sagde han drillende og tog et skridt hen mod ham, han nikkede bare kort fatted da Kean begyndte at ramse værelserne op for ham. Han gik hen til badeværelset og slog døren op og kiggede mistænksomt ind, han lod døren stå åben idet han gik vider hen til soveværelset og åbnede også den, han kiggede ind, så sig omkring, og forsatte der efter til køkknet og til sidst til stuen. "Okay så.. jeg tror dig" sagde han roligt og lænte sig lidt op af væggen. "Så vil du vælge et værelse.. eller skal jeg?" spurgte han drille sygt.. selvfølelige hvor de skulle gå hen efter gangen.. Kean ville nok vælge køkken eller stue.. men Alias derimod.. badeværelset måske.. bare for sjovt soveværelset? Han kunne ikke rigtig dy sig.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Stranden - Kean  - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Stranden - Kean    Stranden - Kean  - Page 3 Icon_minitimeLør 18 Feb 2012, 02:42

Kean fulgte ham med øjnene, og smilede skævt af den mistænksomme måde han gik rundt på. Han kunne ikke lade være, det var vildt underholdene, og han havde ikke lyst til at stoppe ham.. ikke lige nu i hvertfald, og han havde heller ikke lyst til at afsløre hvor han havde sine ting, han havde allerede sagt for meget, og vist ham for meget. Han lagde armene over kors og fulgte ham med øjnene... han var ikke i tvivl om at Alias godt kunne finde noget hvis han virkelig ville... Han havde en del kameraer stående inde på stuebordet, med film og olie og andet grej liggende til at reperere og ordne, og støve af, han var igang med at prøve forskelligt af, hvad der bedst holdt når han løb, og hvad der kunne udsættes for hvad. Hans stuebord var faktisk temmelig rodet, der stod alt muligt skrammel foruden kameraerne. Han så efter ham og grinede lidt "Tja.. du opfører dig nu ikke som nogen bedstefar" drillede han, og lod sine arme falde ned langs siden "tja, hvis jeg skal lave kaffe til dig skal jeg bruge køkkenet" sagde han roligt "du må godt gå med, du kan også gå videre med din undersøgelse, sofaen bider ikke" drillede han roligt og gik forbi ham med et skævt smil, for at komme ud til køkkenet. Han lod døren til opgangen glide i. Stilhed. Der skete ikke noget. Han var ikke færdig med alle sine undersøgelser, og ornamenter, og dimsedutter, og kreationer i sit loft eller nogen steder for den sags skyld... det var altsammen halvfærdigt eller slet ikke færdigt. Eller også virkede det ikke.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Stranden - Kean  - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Stranden - Kean    Stranden - Kean  - Page 3 Icon_minitimeLør 18 Feb 2012, 03:07

"Kean.. " sagde han roligt og så sig om i lejligheden, han ville nok ikke føle sig tryk for ahn vidste hvor han havde smidt sine ting hen, hvor han gemte det hele. Han blev nød til at have ham inden for syns viklen hele tiden, han måtte ikke miste forkus. Det han havde følt før.. blodet.. kysset, den mærkelige blidhed, og at han havde stolet blind på Kean, det var lige så stille for dampet igen, han var rimlig skeptisk nu, han kunne ikke bare sætte sig ned og lade som ingen ting, slet ikke i fjendens land. "Mhmm" mumlede han stille og prøvede at få øje på.. noget.. usevandeligt, men hans øjne kunne ikke rigtige fange noget. "Okay" sagde han bare og fulgte Kean ud i køkknet, han spilede dog øjnene lidt op da han hørte lyden under Keans fod da gulvbredet knirkede, han fulgte efter ham, hen over gulvbrædet, det gav efter når man trædte på det.. måske havde han bare set for mange krimiere? Men det var altid sådan nogen steder folk gemte deres ting.. eller inde i en skjult væg, eller bag et billed, eller sådan nogen åndsvage steder. Alias smilte lidt, og nu havde han vidst fundet Keans skjule sted.. så kunne han vel godt slappe lidt af igen. "Kean.." sagde han igen og gik hen mod ham og tog fat om hans håndled og så ham ind i hans dybe øjne. "Hvor meget ved du egentlig om vampyere.. og ved du hvordan man slår os ihjel?" spurgte han tøvende, det var vigtigt for ham at vide, om han var i stand til at slå Alias ihjel, om han overhovedet kunne.. han havde jo ikke vidst noget om Alias ind til vider.. hmm.. så havd var chancen?
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Stranden - Kean  - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Stranden - Kean    Stranden - Kean  - Page 3 Icon_minitimeLør 18 Feb 2012, 03:24

Kean så lidt ud mod ham "ja?" sagde han let, og fortsatte ud i køkkenet, og trykkede på elkedlen, og rakte op i skabet over komfuret efter en kop og noget kaffe. Han satte det på bordet, og så lidt ud mod Alias igen. Han fulgte ham med øjnene. Han virkede som om han havde.. opfanget et eller andet. Der var noget ved ham... hans skuldre der før havde siddet oppe under hans ører var nu faldet lidt ned igen.. Han stod lidt og så på ham med et fjernt blik.. havde han opfanget gulvbrættet..? Han vendte blikket mod kaffen igen, og koncentrerede sig om det. Han magtede ikke at skulle gå og holde øje med ham.. tingene skulle nok forblive urørte, det var han sikker på. Han så lidt overrasket på ham da han tog fat om hans håndled og så overrasket på ham. "Jeg tror ikke jeg ved tilnærmelsesvis så meget som du tror jeg ved.." sagde han langsomt og så lidt på de mørke øjne. "Jeg ved godt hvordan man tager livet af en vampyr, ja, men har jeg gjort det, nej" sagde han så. Han hørte klikket fra elkedlen et sted i baghovedet, og vendte hovedet lidt mod den, men drejede så hovedet tilbage og betragtede ham lidt "Alias... selv om jeg kunne slå dig ihjel... så ville jeg ikke gøre det.. okay? Ikke medmindre du åbenlyst en dag slår et menneske ihjel overfor mig, så giver du mig ikke noget valg, men ligenu.. er du min gæst, og min ven." sagde han en smule stædigt, og så kort på den blodplettede skjorte han havde på "tror du så ikke jeg ville have skåret lidt dybere i dig da jeg havde chancen?" spurgte han og smilede så lidt til ham. Han så lidt på skjorten igen "vil du ikke låne en..t-shirt eller trøje eller noget der ikke er blodplettet?" spurgte han så, og så på hans ansigt. Selv hvis han ville slå Alias ihjel, havde han en fornemmelse af at han ikke ville være istand til det, i hvertfald ikke på givent tidspunkt, Alias ville nå at gøre en ende på ham før han overhovedet fortrak en mine.. det var som om han var flere skridt foran ham... han måtte øve sig lidt på den slags..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Stranden - Kean  - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Stranden - Kean    Stranden - Kean  - Page 3 Icon_minitimeLør 18 Feb 2012, 03:35

Alias stod stift og lyttede til hans ord, han nikkede en enkel gang efter Kean havde sagt han ikke ville slå ham ihjel, han stolede på ham, men en svag lyst rørte sig i ham, hvorfor fik han det altid formulerede som en udfordring? han skulle ikke slå et menneske ihjel foran Kean bare fordi han kunne! Han måtte tage sig sammen, strye sig lidt.. han kunne bare ikke så nemt sige nej til en udofordring, det var ligesom hans.. personlighed, han skulle bare vinde! Og han skulle håne bag efter.. måske var han lige så dårlig et konkurence menneske som Kean.. bort set fra han jo ikke var et menneske, mend et var jo også bare et ordsprog, bortset fra at.. Nej! Så ssh. Han rystede lidt på hovede og vendte tilbage til Kenas blå øjne, så fangende, "Hmm.. det ville du ikke gøre, ellers havde jeg aldrig givet dig kniven" sagde han alvorligt, "Selv hvis du have skåret dybere havde det ingen forskel gjordt.. ikke engang hvis du ramte mit hjerte.." sagde han og lagde hovedet lidt på skrå.. måske hvis han ikke lige have spist, så havde der vel været forskel.. men ja som sagt, alt behøvede han ikke fortælle Kean. Han rystede lidt på hovedet, det var lige meget, han var så van til at være smurt ind i blod.. det lille barn i ham sad med blod tværet ud i hele ansigt, et død lig foran ham, og grinte så lykkeligt.. hmm nej vent.. og hvad så hvis han godt kunne lide at lege lidt med maden? Man måtte sætte pris på de små glædere!
"Kean.." hviskede han sælsomt og skubbede ham tilbage for enden af køkken op mod et vindu/mur.. Han lagde sine hænder mod hans bryst og så ind i hans øjne, han ville kunne opfatte det hvis han løg det var han sikker på. "Har du nogen sinde.. slået nogen ihjel.. helt.. død.." sagde han og betragtede han ansigt tæt på imens han holdte ham fast.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Stranden - Kean  - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Stranden - Kean    Stranden - Kean  - Page 3 Icon_minitimeLør 18 Feb 2012, 05:03

Kean rystede på hovedet og så lidt på ham "nej det var ikke det jeg mente, jeg mente bare at jeg kunne have gjort det værre end jeg egentlig gjorde du ved det var mere pointen i det..." han afbrød sig selv lidt efter, han kom bare til at lyde makaber.. og han ville helst undgå at være makaber, tortur lå langt fra ham, han kunne bedst lide at få det overstået så hurtigt som muligt. Han så lidt undrende på ham da han skubbede han skubbede ham baglæns og op af køkkenets væg... Han skævede kort om på den hvide væg, før han så på ham igen. De sorte øjne fangede hans, og han havde ikke lov til at løsrive sig igen.. han havde heller ikke rigtig lyst, man kunne forsvinde i de øjne, svømme i dem, så dybe var de. Han sank langsomt, og mærkede at han blev holdt fast ved væggen, og så kort ned på hans hænder inden han så op på hans ansigt igen, og lyttede til den sælsomme stemme, der var noget katteblidt over den, blød, men vagtsom.. Han blev tør i munden da han spurgte, og så på ham med en vis undren. Hvorfor ville han vide det? Han så lidt ned, og tænkte over sit svar... hvad kunne han svare? Han havde ikke ligefrem lyst til at uddybe hvordan, og hvorfor.. men det var jo heller ikke det han spurgte om, selve spørgsmålet var jo simpelt nok. Han nikkede bare, orkede ikke at uddybe det, med antal. Han så på hans ansigt igen "hvorfor?" mumlede han så, var han bange for at han havde dræbt før og så kunne han gøre det igen? Var det sådan det hang sammen? Eller troede han bare ikke på at han kunne slå ihjel..? Han kunne mærke hvordan det strammede i sårskorpen på de smalle snit øverst på brystkassen, og hvordan en varm klistrende fornemmelse bredte sig omkring området hvor han havde skåret. Han sagde ikke noget til det, fastholdt bare hans blik...Han behøvede ikke sige noget, Alias ville sikkert kunne lugte det, eller mærke det om få sekunder.. han var mere interesseret i et svar.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Stranden - Kean  - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Stranden - Kean    Stranden - Kean  - Page 3 Icon_minitimeLør 18 Feb 2012, 05:44

"Aha.." mumlede han og så ind i Keans øjne.. han var fanget igen, hans hænder sitrede let.. han havde lyst til at knappe hans skjorte op igen, han havde lyst til at flå tøjet af ham.. han havde lyst til bare at tage et kig.. måske meget mere end det.. men han måtte heller beherske sig selv, bare lidt endnu, han måtte ikke lade Kean se hans svaghed lige, et skeundts tøvende kunne ende grumt.. helt galt.. for dem begge to, han måtte koncentrere sig, mere end før. Hans øjne var klisteret fas til ham da han lige så stille nikkede.. så han var altså en dræber.. det intreserede ham virkelig, han ville gerne høre hvem, hvilken væsner, hvad han gjorde mest i.. hvorfor han gjorde det? Var han bange, eller var han bare.. ubamhjertig.. måske kæmpede ham bare for sin art, lige så meget som Alias gjorde? Det var sjovt at møde en der var som ham selv, på en anden måde, og så alligvel langt fra. "Hmm.. hvorfor?" gentog han og grublede lidt over spørgsmålet, i det hans finger af egen vilje ligesom, lynte hans jakke ned igen, han tog ikke øjnene fra hans ansigt.. hans finger karvlede ind på hans bryst, og han kunne tydeligt mærke varmen under hans skjorte.. ikke fordi han ikke kunne lugte det.. var han nu også skyld i det... hm. "Fordi du gør mig nysgerrig, jeg har fortalt dig.. ting.. jeg vil bare gerne have lidt viden til gengæld" sagde han roligt og begyndte at knappe hans skjorte op, knap for knap, til han kunne tage den forsigti til siden og Keans bryst igen var blottet. Såret var gået op og blodet løb ned over hans mave, ikke så kraftigt som før, bare en lille smule. Alias bed tænderne sammen. "Gør det undt?" spurgte han stille, han tænkte på Stefans mærke.. det havde han bundet ind, så det kunne få ro, og lov til at heale.. alle arene.. åh. Han sukkede stille, måske skulle han var lidt mere blid, det var bare ikke altid nemt.. mod disse mennesker. Han bøjede sig ned og lagde sine læber mod såret og slikkede blodet op, han kyssede det blidt.. han lod sine kys vandre op over hans hals og stoppede lige under hans øre.. han kunne simpelhen bare ikke dy sig.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Stranden - Kean  - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Stranden - Kean    Stranden - Kean  - Page 3 Icon_minitimeLør 18 Feb 2012, 06:16

Kean så på de mørke øjne, og lyttede til hans mumlen. Han sagde ikke noget til ham... det var så underligt, for selv om de var vidt forskellige var de så ens.. de forsøgte begge at gemme alle svagheder bort, det lykkedes dog langt bedre for Alias end for Kean. Han lyttede da han forklarede ham hvorfor. Han smilede svagt efter forklaringen, han synes nu han havde fået gengæld... men hvis han skulle spørge skulle han selvfølgelig også have svar, på de ting der kunne svares på, nogen ting måtte var han nød til at holde for sig selv. Han lagde mærke til hans fingre var gledet ind på hans brystkasse, og han var gået igang med at knappe hans skjorte op igen.. så han havde altså opdaget det. Han sank langsomt og så lidt på ham igen "nej" sagde han så, og rystede på hovedet "jeg burde nok sætte noget plaster på, det går ikke jeg bløder ud over det hele" sagde han, og smilede kort til ham. Han fulgte ham med øjnene da han bøjede sig ned over såret og slikkede det overflødige blod bort. Han trak vejret dybt, og sank igen... åh der var det igen, det med at han ikke kunne holde fast i sine tanker. Han stod stille da han fortsatte små kys op langs hans haveben, til hans hals og stoppede under øret.. Han åndede langsomt ud, og tog forsigtigt fat i hans trøje "Alias.." hviskede han stille, men kunne ligesom ikke finde ordene. Han kunne dufte hans hår.. kunne man det? Selv om... han var... mere eller mindre død. Han lagde sin anden hånd om hans nakke, og snusede langsomt ind "dit hår dufter.." mumlede han en smule fraværende, han havde svært ved at abstrahere, det hele var så rart... eller det var ikke rart, det var en fornemmelse.. af ham.. tæt på, det var underligt. Han flettede sine fingre ind i hans hår og sukkede kort mod toppen af hans øre.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Stranden - Kean  - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Stranden - Kean    Stranden - Kean  - Page 3 Icon_minitimeLør 18 Feb 2012, 07:00

Alias lukkede øjnene halvt i, hans stod helt stille og trak vejret blidt mod Keans øre, han turde ikke bevæge sig, han var klar på at få et skub, måske et slag.. det her kunne Kean da umuligt sige god for, hvorfor var han egentlig også så ivirg? Det var blodet.. det gjorde ham skør.. og nu havde han fanme drukket af det igen, kunne han ikke beherske sig selv? Bare en lille smule? Han sukkede blidt mod Keans øre da han sagde han ville have plaster på, han nikkede så lidt, han havde ikke tænkt sig at heale det for ham, egentlig var han meget påpadselig med ikke at slikk på såret, bare suge, og kun lade læberne få fat i blodet. Han smilte lidt for sig selv, ja plaster.. det var en menneskelig ting at heale langsomt, det ville han ikke lave om på.. det var guds gave.. lad dem forhelved lide lidt, det har de godt af. "Mmhm?" mumlede han blidt til Kenas stille Alias.. nu fik han nok sparket.. men nej.. Kean? Hvad gjorde han.. han tog fat om Alias. Han sukkede stille, måske var Keans selv bleven en lille smule påvirkert.. ligesom Alias? Men var det virkelig muligt? at Han også var.. ja sådan som Alias var lige nu.. følte sig en smule.. han kunne i hvert fald ikke benægte sine lyster hvad det var de ville have.. og hvis Kean ikke skubbede ham væk, var han ikke sikker på hans kunne styre sig. Han smilte og kunne ikke lade være med at grine da Kean sagde hans hår duftede, som var det det mærkeligste i hele verden.. okay så.. "Tak" grinte han bare.. han var ikke helt sikker på om det var det rigtige ord, det kunne være det ikke var et kompliment.. nå men hvad så.. han tog det sgu bare som et. Han nappede drilsom Kean i øret og lænte sig så tilbage for at se på ham. Han lagde sine hænder mod hans skulder og kørte langsomt jakken ned over hans arme, så den til sidst lanede på gulvet, så lænte han sig frem og tryggede sine læber mod hans i et blidt kys.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Stranden - Kean  - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Stranden - Kean    Stranden - Kean  - Page 3 Icon_minitimeLør 18 Feb 2012, 12:12

Kean stod stille og lyttede til hans åndedræt mod sit øre, og legede lidt med stoffet på hans trøje med sine fingre. Det var lidt underligt at Alias blev sådan, de havde været temmelig... næsten været oppe og skændes før, men nu var det ligesom stilnet af.. var det blodet? Var det bare Alias? Årh han vidste ikke nok om den slags, det måtte han finde ud af senere, lige nu havde han travlt med at lytte til det langsomme åndedræt ved sit øre. Han smilede skævt da han hørte Alias grine lidt af det han sagde, ja det var dumt, men det var sgu sandt.. han havde aldrig troet det, sikke meget man kunne lære på sådan en dag.. almindelig fridag. Han pustede langsomt ud i det mørke hår, inden han mærkede at Alias trak sg lidt væk. Han strejfede hans maveskind inden han slap ham og hans trøje, og betragtede ham lidt. Han så lidt på jakken da Alias trak den af, eller nærmere lod den glide af, han så kort ned på den på gulvet, og nåede ikke rigtig andet før han fik endnu et kys.. denne gang smagte han dog knap så meget af blod, selvom han lige havde fået noget mere. Han smilede let mod hans læber, og lod sine hænder glide op omkring hans nakke igen, og lod sine fingre glide ind imellem det mørke hår, og tog langsomt fat i det. Ikke hårdt fat, men så det kunne mærkes. Han kunne mærke at der ikke længere silede blod fra hans brystkasse, og trak ham langsomt tættere på... nu kunne han tillade sig det uden at bløde for meget på ham.. lidt perfektionist var man vel altid. Han lukkede langsomt sine øjne, selvom han intensivt havde betragtet de mørke øjne. Han var heller ikke helt sikker på om det var en god ide ikke at kunne se... men alt det sikre måtte vente lidt, hele den oplevelse havde vel slet ikke været sikker til at starte med. Det havde været et sats.. det havde så udviklet sig til noget temmelig overraskende... men det var slet ikke sikkert at de så hinanden igen efter dette, det vidste Alias sikkert også, så Kean lod tankerne gå af pokkeren til. I hvertfald for en stund.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Stranden - Kean  - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Stranden - Kean    Stranden - Kean  - Page 3 Icon_minitimeLør 18 Feb 2012, 12:22

Alias lod forsigtigt sine finger glide ind under hans skjorte, og trak også den ned over hans skuldere og lod den glide til jorden sammen med jakken. Han trak vejret tungt i kysset.. han følte sig en smule.. skidt til pas? Nej det var ikke det rigte ord at bruge, der var noget andet der plagede ham, og han havde på fornemmelsen hvad det var, det irreterede ham lidt. Han brummede stille, lidt af sig selv, for at få det til at gå væk.. Det snurrede lidt i hovedet på ham.. det var helt sikkert blodet, han overvjede kort.. om han skulle give Kean en smags prøve på sit blod.. men han var ikke sikker på Kean ville drikke det.. selv hvis han tavng ham. Han smilte halvt da Kean rev fat i hans hår og trak ham tætter på.. så han kunne alligvel godt en ting eller to.. mennesket. Han sukkede stille og trak sig lidt tilbage og prøvede at finde forkus igen, han smilte lidt og fik så en ide.. selvfølelige skulle Kean havde lidt af Alias blod, det gjorde hurtigt alting.. meget sjovere, det kunne godt være Alias ikke var den eneste der følte sig lidt ør i hovedet lige nu.. men han var ikke sikker på om han.. hmm. "Eh.. Kean.." sagde han stille og skævede lidt til kande, "Kaffe?" bedte han prøvende og trådte et skridt tilbage, for ligesom at komme lidt til sig selv, han smilte lidt af hans nøgne overkrop, og samlede hans tøj op på et sekundt. "Skænker du lige?" spurgte han roligt og forlod køkknet for en stund, han gik ind i soveværelset og lagde tøjet fra sig, lynede sin jak ned og smed den også på sengen.. hmm.. kort slog følelsen ham.. han kunne stadig nå at flygte.. løbe sin vej.. tage hjem? Han så tilbage mod døren.. nu eller aldrig.
Han kom langsomt gående ind i køkknet igen, kniven sad stadig fast i bæltet.. hmm. Han stilte sig oven på det knirkende bræt.. ikke en chance Kean.. ikke en chance.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Stranden - Kean  - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Stranden - Kean    Stranden - Kean  - Page 3 Icon_minitimeLør 18 Feb 2012, 12:39

Kean mærkede skjorten forsvandt, og åbnede sine øjne på klem igen. Han kunne ikke. Kunne ikke bare lukke øjnene på den måde, det forbød hans sanser ham, også selvom han havde en vis tillid til vampyren lå der alligevel en underbevidsthed der skreg af ham selvom han undertrykkede den. Han skulle nok få den til at holde kæft, han skulle bare lige... Han mærkede de kolde læber forsvinde, og han slap ham langsomt, en smule ør i hovedet... Han kunne snart ikke finde normale grunde til hvorfor det var sådan længere.. det var nok bedre imorgen, det var en god ting at tænke. Han nikkede "ja.. kaffe" mumlede han, og kørte kort sine hænder gennem sit hår, han så lidt undrende på ham da han tog hans tøj og hævede sine øjenbryn i en spørgende grimasse? Han behøvede vel ikke sige noget?Han så efter ham da han forlod køkkenet med sidste ord som var 'skænker du lige?' "yeah... right.." mumlede han, og gik hen til elkedlen og tændte den igen, og tændte for det kolde vand og tog noget i hovedet, det ville sikkert klare hans splittede hoved. han snøftede og tørrede ansigtet i et viskestykke. Han hældte det kogende vand op i kruset, og så kort ned af sig selv.. han lignede en der havde været ude for en ulykke. Han skyllede viskestykket og vred det kort over vasken og forsøgte at få det værste blod væk. Han hævede hovedet da han trådte ind i køkkenet, da Alias trådte på brættet på gulvet. Han lagde hovedet på skrå, og smilede så skævt "hva.. er du stadig bange for mig?" spurgte han flabet, med fuldt overlæg, han skulle ikke tro at han var sød bare fordi... ja fordi alt var så mærkeligt. Han lagde viskestykket ved vasken og rakte ham kruset. Han kommenterede ikke brættet under Alias.. men han havde tænkt sig at flytte alle tingene... han brød sig ikke om at han vidste hvor det var, det kunne dog ikke blive lige nu.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Stranden - Kean  - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Stranden - Kean    Stranden - Kean  - Page 3 Icon_minitimeLør 18 Feb 2012, 12:48

Alias slog en blid latter op da Kean kommenterede hvor han stod.. på en måde, han havde lige afsløret sig selv, men han havde vel regnet ud af Alias vidste det.. Tænkt hvis Alias ikke havde vidst det, eller at der slet ikke var noget i det ud over en løs planke? Så havde det fandme lige været en stor fejl for Kean.. men jaja. Han så lidt på koppen og tog imod den, "Død bange.. " mumlede han stille, og satte koppen fra sig på bordet, og så lidt på Kean, "Tør du lukke øjnene i 30 sekunder?" spurgte han med et drillende smil på læben, "stoler du på mig?" hviskede han drillende og løftede koppen og tog en slurk, han så lidt på ham. "skal vi ikke skåle?" mumlede han og så lidt på den anden kop, den der var tom, han tog kedlen fra Kean og hældte op til Kean og grinte stille. Han overvjede kort hvordan han skulle.. aflede Kean, han måtte have en nød plan hvis Kean ikke havde tænkt sig at lukke øjnene.. hvilket han helt sikkert ikke havde.. nårh.. for fanden ja. Han tog Keans kop op til læberne og smagte roligt på den, han bed sig selv hårdt i tunden og lod blodet flyde ned i koppen inden det healede og han satte koppen fra sig igen.. "Aj.. undskyld.. det var.. vidst din.." mumlede han forvirret og vendte sig om og greb efter sin egen kop.. "Skål.." mumlede han og vendte bunden i vejret på sin egen kop og drak resten af den varme væske.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Stranden - Kean  - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Stranden - Kean    Stranden - Kean  - Page 3 Icon_minitimeLør 18 Feb 2012, 13:11

Kean så roligt på ham.. han var ikke bange for Alias, og det vidste han sikkert godt efterhånden.. det var sikkert også godt nok. Det ville ikke være særlig smart, hvis der havde været frygt indblandet... Han grinede lidt, og nikkede "Det ved jeg." sagde han roligt, han vidste godt at han havde regnet den ud, men han vidste også godt at han ikke havde tænkt sig at nærme det løse bræt.. hvordan kunne han vide at han ikke havde lagt en fælde der også? Det havde han dog ikke, han havde ikke overvejet at vampyrer var så udspekulerede.. men de havde vel også været børn engang.. han skulle nok finde et nyt gemmested. Snart.. Han hævede sine øjenbryn og lagde armene over kors "det ved jeg ikke rigtigt..." mumlede han skeptisk "jeg må ikke engang være i mit eget køkken alene?" drillede han, det kunne være sjovt at få ham til at afsløre at han rent faktisk vidste hvor tingene lå, men det var jo ikke sikkert.. "Kan vi ikke bare..." mumlede han og prøvede at finde på noget andet der ikke involverede at han ikke skulle lukke sine øjne.. Han så lidt underligt på ham "du tager mit tøj og tager min kop... har du brug for en pille eller noget?" grinede han, og gik hen og tog sin kop, og så lidt undrende på ham. Han virkede lidt underlig, med koppen... det var jo ikke verdens undergang. Han holdt roligt om koppen og lod ham bunde kaffen... det generede ham åbenbart ikke den var varm.. "Skål" sagde han en smule forvirret, og så kort på kaffen... mørk, og dampende det var ikke en særlig stor tår han havde taget, den var næsten fuld. Han lænede porcelænet mod sin underlæbe og drak en tår, og stoppede og kiggede på kaffen med et underligt blik.. det var da sært, den smagte godt nok lidt.. Han tog koppen op og snusede til den.. duften af kaffe var god nok, han tog et sip mere... nu smagte den ikke sært? What? "Smager din kaffe underligt?" sagde han så, og så lidt på ham.. var den for gammel? Han drak lidt af det før han satte det fra sig igen, ikke mere nu.. han måtte købe noget nyt imorgen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Stranden - Kean  - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Stranden - Kean    Stranden - Kean  - Page 3 Icon_minitimeLør 18 Feb 2012, 13:29

Alias smilte lidt og nikkede så da han begyndte at tøve lidt, han ville nok heller ikke have gjordt det.. lukket øjnene, sluppet Kean af syne? Måske, iemns han stod på brattet.. men ellers ikke, han ville ikke stole på en dusørjægere, om så han kunne lide ham eller ikke! Det var simpelhen bare for farligt.. han ville ikke miste livet bre fordi han ville have lidt tillid, så ja.. han forstod godt Kean, men det betød jo ikke at Kean ikke skulle lukke øjnene alligvel. "Du er jo bange for mig.." grinte han så og gik tætter på Kean og så lidt på ham, "Vil du gerne have jeg går?" hviskede han blidt og så kort på ham, han smilte lidt og lod fingerne glide over bæltet som han løsnede og tog af, han lagde det fra sig på køkkenbordet, der hvor hylstert til kniven sad, og dermed lagde han sin kniv fra sig, midt i mellem dem. "Hmmh?" sagd ehan opfordrende, Kean var velkommen til at tage den, hvis han ikke gjorde ville Alias ligge den ind ved siden af.. han tog ellers aldrig sin kniv af, han havde den altid på sig, ALTID! Men ja.. han måtte jo bruge sine tænder hvis der skulle ske.. ting. "Det kan vi da godt" mumlede han og gik tætter på Kean og kyssede ham hurtigt på læberne og lænte sig tilbage og grinte af ham, han vidste godt han ikke havde hentydt til det.. men han ville bare gerne drille ham lidt igen, det havde han sgu godt af. "Det smager dejligt.." sagde ham og smilte lidt. "Det ved jeg ikke.. måske har jeg bare brug for.. mmhm.. hmm" mumlede han og kiggede indgående på Kean, ventede.. der ville kun gå få sekunder og Kean ville få det.. ja han var ikke helt sikker, det var lidt forskelligt fra person til person, men han ville i hvert fald få det ret godt.. sådan.. super godt, ret hurtigt.. han smilte lidt frækt til ham.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Stranden - Kean  - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Stranden - Kean    Stranden - Kean  - Page 3 Icon_minitimeLør 18 Feb 2012, 13:47

Kean sank langsomt.. det var som om smagen ikke ville gå væk.. Han rystede kort på hovedet "vel er jeg ej.." mumlede han uden egentlig at lytte til sig selv, hans hjerne og krop var to helt forskellige steder.. alting... lød meget højere i hans hoved..alt virkede... tættere på, levende... det var helt forkert, hvad skete der? Han stirrede lidt på sin hånd. Han så hurtigt på ham da han bemærkede at han løsnede sit bælte, og rystede på hovedet. "Nej!" brast det ud af ham. Hvad var nu... han kunne... hvorfor sagde han ikke noget andet? Han skulle have sagt noget helt andet? Han havde haft endnu en kommentar i ærmet, men den synes at være druknet i nye indtryk. "Synes du også her er meget lydt?" mumlede han en smule desorienteret, alt virkede så klart, som om hans sanser havde fået et boost. Han brød sig ikke helt om ikke at kunne styre sig selv. Han skævede kort til kniven, hvorfor lod han den..- "Hvad har du givet mig?" hviskede han åndeløst da han indså at det ikke var kaffen..eller noget andet. Det var som en feber, så meget varme... Han greb fat i hans trøje da han kort kyssede ham så han nåede ikke så langt... men det havde været meningen at han skulle skubbe ham... men der skete ligesom ingenting, han stod bare der, og holdt fast i hans trøje.. kunne hverken det ene eller det andet. Han forsøgte virkelig at gennemgå alt hvad han kendte til stoffer, men han havde jo ikke selv taget skidtet før, så han kunne vel ikke stole på de skrækhistorier han havde fået. Han stønnede lavmældt, det var ikke fordi han ikke havde det godt, han havde bare ingen... kontrol. Han slap endelig hans trøje, hvorfor? Det gjorde næsten ondt at se på ham, det var usandsynligt... helt hvis ikke han havde haft lyst til ham før havde han det nu. Det var skræmmende for en kontrol freak ikke at kunne kontrollere sig selv, eller sin krop, der længtedes efter Aliases så intenst som i det øjeblik. Han kunne ikke få sig selv til at bede ham om at gå inden det gik galt, eller inden der skete noget, inden der kom noget skidt ud af at have taget det der halløj som var i koppen. Han tog et enkelt skridt frem mod ham, og lagde hånden på køkkenbordet ved siden af kniven, og skubbede den væk fra sig.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Stranden - Kean  - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Stranden - Kean    Stranden - Kean  - Page 3 Icon_minitimeLør 18 Feb 2012, 14:29

Alias spiste ham lidt med øjnene, imens han sendte ham de frække blikke, han ventede blot på Keans raktion på det han havde givet ham, der kunne ske så meget, det virkede meget forskelligt fra person til person.. nogen kunne styre sig selv.. andre.. gik helt amok.. men ingen kunne stå imod lysten, ikke for evigt. "Nej?" spurgte han forvirret og så på Kean, hvad mente han med nej.. Altså nej til hvad helt præcis? "Okay så.." mumlede han og smitle lidt, det var nok nej til at han gik.. det var sjovt som han havde råbt det op, det var jo ikke fordi nogen døde bare fordi Alias gik ind i stuen eller noget. Han smilte lidt og lænte sig lidt op af bord kanten. Alias hævede øjnbrynen da Kean sprugte hvad han havde givet ham.. ja selvføelige, han blev dog lidt overrakset da han blev hevet i af ham, han så ikke ud til at have det helt godt.. men det vidste han jo han havde.. beder en han nok nogen sidne havde haft det gør. "Kean.." hviskede han forsigtigt og lagde blidt en hånd mog hans kind og kærtegnte den ømt. "Mmhmm.. ikke noget der skader dig.. " sagde han og smilte færkt, og gik lidt tætter på Kean der stadig holdte fast i hans trøje.. hmm. Alias betragtede ham staidg da han slap hans trøje og skubbede kniven væk. "så.. så" mumlede han blidt og lænte sig ind over Kean og tog blidt fat om hans hånd, "Kom.." hviskede han stille og trak ham med sig ud af køkkenet, og ind i soveværelset.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Stranden - Kean  - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Stranden - Kean    Stranden - Kean  - Page 3 Icon_minitimeLør 18 Feb 2012, 14:53

Kean så lidt på de mørke øjne, det var dog ikke fordi de gjorde det meget bedre. Han kunne mærke hver eneste muskel sitre i kroppen, kunne følge enhver... vent.. var det sådan at være vampyr? De psychedeliske farver.. duftende.. sanserne.. Han kunne nærmest dufte Alias som han havde gjort henne ved væggen.. kunne næsten stadig mærke det bløde hår under sine fingre, åndedrættet.. Det drev ham til vanvid, hvordan skulle han kunne holde på det... begær? Det rev og sled i ham som et dyr, der ikke havde tænkt sig at lade ham slippe. Så godt, og så frygteligt på samme tid. Han så lidt på ham da han rakte ud og rørte ved ham... nej.. ikke.. det var som om det dulmede varmen en smule, fik det til at krible ned langs ryggen og gav ham gåsehud. Han ville så gerne, alt muligt..! Han kunne hverken mærke smerten i såret på brystkassen, eller blodtab.. det hele var ligesom forsvundet, det var kun en overjordisk forståelse af alting omkring ham. Han gik med selvom han gerne ville bede ham om ikke at røre ved ham, det gjorde længslen.. så meget værre for hver gang, og alligevel ville han meget gerne have at han rørte ved ham, kom helt tæt på.. Han så lidt på sengen da han stod inde i soveværelset.. farverne på tapetet stod i dyb kontrast til det mørke tæppe, og tapetet var jo hvidt?! Eller det plejede det at være, nu havde det pletter, gule plamager.. fra rygere, dufte fra parfumer, alting... var så uvirkeligt. Hverdagen var så langt væk, nærmest forsvundet. Hans pupiller blev små, de havde opført sig underligt det meste af aftenen, specielt nu hvor han sansede lys, og mørke alle steder. Han stoppede og så lidt på Alias, selv han virkede... overjordisk.. de mørke øjne kunne han faktisk forsvinde helt ind i, selvom det ikke gjorde tiltrækningen mindre..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Stranden - Kean  - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Stranden - Kean    Stranden - Kean  - Page 3 Icon_minitimeLør 18 Feb 2012, 15:07

Alias smilte blidt til ham og lagde hovedet lidt på skrå, "Er du bleven stum?" spurgte han forsigtigt, Kean var så stille.. det brød han sig ærlig talt ikke om, men det var selvøflelige hvad det førte med.. stilhed.. for Kean.. han var et helt andet sted lige nu, han vidste godt hvad han følte, men han kunne ikke lige frem sætte ord på det, han havde jo ligesom aldrig prøvet at drikke fra en vampyr før.. jov okay.. ved forvandlingen, men det var alt for længe siden til han kunne huske det.. og deusden var Alias blod en smule anderledes fra andre vampyere. "Kean.." hviskede han blidt og trak ham tætter ind til sig og så ham ind i øjnene, han prøvede at få ham til at koncentrere sig om Alias og ikke om alt andet i værelset, han lagde sine fingre mod hans ryg og trykkede ham helt tæt ind til sig, så deres overkroppen igen mødtes. Han lod så sine finger glide ned af hans ryg til der nederste på hans ryg og skubbede ham lidt frem mod ham, så også deres underliv blev tæt presset op af hinaden, de stod så tæt som man nu kunne være. Han så Kean kort ind i øjnene inden han tildede hovedet lidt på skrå og bøjede sig over ham for at få endnu et kys. Hans læber var silkebløde, varme og indbydene, han kunne slet ikke abstrahere fra det, lysten i ham brændte, virkelig strækt, han vidste godt hvorfor, og han vidste godt hvor meget han ville fortryde det her en anden dag.. men lige nu og her, ville han dø hvis han stak af, sådan føltes det, han blev.. det blev han nød til. Han nød kysset med Kean, men trak sig så en smule tilbage fra det blide kys, "Er du bange nu.." hviskede han sælsomt og smilte djævlsk til ham.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Stranden - Kean  - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Stranden - Kean    Stranden - Kean  - Page 3 Icon_minitimeLør 18 Feb 2012, 15:50

Kean så lidt på ham, og rystede på hovedet "nej, det er bare.. det hele er meget klart" sagde han langsomt, var der virkelig en grund til at han skulle have stoffer, eller hvad det nu var han havde fået? Han så lidt op på hans anigt, og blev opslugt af detaljerne.. ansigtet, måden håret naturligt faldt omkring hans ansigt, indrammede det, som en kontrast, det sorte mod det hvide. Han rakte langsomt sine fingre op og rørte ved hans kæbe, kold.. det var snart ikke særlig nyt mere. Han blev trykket automatisk tættere på ham, og så lidt op og ned af dem før han så på hans ansigt igen. Han fik gåsehud igen, og så lidt på hans mund, og ville gerne føle de kølige kys over det hele. Han vidste ikke helt om han skulle blive pinlig over sig selv, eller om det var helt normalt på grund af stoffet? Som han antog at det var. Han tog fat i hans trøje, og så lidt på den.. inden Aliases læber igen fangede hans opmærksomhed. Han kunne ikke påstå at han ikke brød sig om at ofre sin opmærksomhed på det, det var lidt som... ikke som andre kys, det var et underligt sansefyrværkeri, det prikkede i hans fingerspidser, og han lod sine hænder snige sig op omkring halsudskæringen på hans trøje, og lod sine fingre glide indenfor trøjens halsudskæring. Han kom med en let brummen da Alias trak sine læber til sig igen, og sukkede. Han så lidt på de mørke øjne og betragtede det djævelske smil, og smilede så svagt "nej..." hviskede han "men det kunne jo tænkes at du... stadig var bange for mig.." hviskede han og smilede drilsk til ham, inden han kyssede ham kort på halsen. Godt nok var han dopet på et eller andet der fik ham op i skyerne, og alligevel forbundet til jorden, med den længsel efter Alias.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Stranden - Kean  - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Stranden - Kean    Stranden - Kean  - Page 3 Icon_minitimeLør 18 Feb 2012, 16:02

Alias smilte lidt og nikekde bare "det er meningen.." hviskede han blidt og holdte forsat skarpt øje med Kean, han ville se hver en lille forandring i ham, han ville se ham.. løse sig selv lidt op, miste hæmningerne bare for en stund. Han vidste godt det ikke var fair at han havde givet ham blodet, men ja.. i krig.. gjaldt alt! Og det var en form for krig de havde haft før.. hvem var mest overlegen, hvem var mest.. arrogant og flabet, hvem kunne ydmyge den anden mest? Ind til vider kunne man vel godt sige at Alias førte.. det var tydeligt, først bidet og nu blodet.. det var bare underligt at Kean ikke havde givet igen.. men ærlig talt hvad kunne han gøre? Ud over at prøve at dæbe Alias, og så ville de nok ikke være venner i særlig lang tid mere.. desuden var en slås kamp ikke så langt oppe på Alias liste over hvad han havde lyst til med Kean. Han kyssede blidt Kean igen, og mærkede hans fingere under sin trøje.. detvar sjovt, som han følte sig frem.. han kunne godt se på ham han var lidt væk. Han lod sine finger løbe op og ned af hans ryg, kærtegnede den blidt, men varsomt. "Stadig.. død bange.." hviskede han drilsomt og trak sig lidt tilbage, han gav slip på Kean og gik en meter bag ud og slog lidt ud med armene. "Bare for at være sikker på at det virker.. hvad har du så allermest lyst til lige nu.." sagde han blidt og smilte drilsom, han kunne godt lide at Kean på trods af den lyst han vidste boblede rundt inden i ham.. at han stadig med fuld overleg svarede Alias igen, han var sku en modig ung mand.. det kunne han nu meget godt lide.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Stranden - Kean  - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Stranden - Kean    Stranden - Kean  - Page 3 Icon_minitimeLør 18 Feb 2012, 16:29

Kean kom med et lavt tsk, han var sig selv, men i en anden sindsstemning. Han havde fundet sig selv med lidt besvær, men han havde svært ved at holde fast på følelser og sanseindtryk og tanker. De kom i små glimt, hele tiden. Der var ikke tid til at analysere dem, der var ikke tid til at tænke over det, det var en slags nydelse af bare at betragte alting udefra, uden at skulle sætte sig ind i alting. Det var nu muntert nok, den lille magtkamp, selvom det var svært at hamle op med en med så mange plusser, specielt i fysikken. Han havde ikke lyst til at give op, stadig ikke.. men han ville gerne give sig hen.. og han havde lidt på fornemmelsen at det vidste han godt. Han stod lidt og fornemmede de kolde fingre på vej ned over sin ryg, og sukkede langsomt, ulideligt.. hvorfor var det lige at det var så uudholdeligt? Duften af ham gjorde ham ør, og følelsen af ham fik det til at sitre langs rygradden. Han måtte kvæle et smil lidt da han svarede ham igen, og slap ham da han trak sig væk igen. Hvorfor gik han hele tiden? Det var ikke ligefrem særlig nemt, når man stod der og troede man skulle brænde op. Han så på ham, og kørte en hånd gennem sit hår, han vidste godt hvad han fiskede efter.. Han sukkede, og lagde nakken lidt tilbage "er det ikke åbenlyst..?" mumlede han, og vippede nakken tilbage igen "det jeg har mest lyst til er dig" sagde han så og så ham i øjnene. Det var lidt af en mundfuld at skulle sige det.. det krævede at han slugte lidt af sin stolthed, men han kunne ikke stritte imod. Det var lidt som om rummet blev mørkere, mere intimt, fulgte det også hans sanser nu også hans følelser? "Og jeg antager at det er dig der har skruet op for varmen" mumlede han og smilede djævelsk tilbage til ham. Åh det var alt for nemt.. alt for nemt at give slip på hæmningerne? Hvad skulle man bruge dem til? En lille halvkvalt stemme i hans hoved forsøgte at fortælle ham at hæmninger var gode, og holdt ham fra dumme ting, men stemmen forsvandt ind i Aliases sorte øjne...
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Stranden - Kean  - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Stranden - Kean    Stranden - Kean  - Page 3 Icon_minitimeSøn 19 Feb 2012, 11:01

Alias smilte lidt da Keans spurgte om det ikke var åbenlyst.. hmm.. jov selvfølelige var det da det, men han ville gerne lige være på den sikre side først, kunne jo være det var holdt op med at virke, men ja.. det var det vidst ikke. Han smilte frækt til Kean da han sagde han havde lyst til Alias, det gjorde ham.. hmm.. glad? Lidt måske.. var det nu han skulle gå? Bare for at irreteret Kean lidt.. bare sige, at han havde vundet, tage sin jakke, smile.. og så smutte? Så kunne han side her og brænde op for sig selv? Aj.. så ond var han da alligvel ikke.. han ville gerne slukke flamerne.. lidt. Alias grinte bare da han fik øje på Keans djævelske smil.. han var simpelhen for meget.. men hva fanden.. han havde jo selv bedt om det. "Ja.. Jeg tænkte det kunne være.. " sagde han og ledte lidt efter det rigtige ord, "Spændene?" mumlede han lidt og rakte en finger frem og lavede en bevægelse med den der fortalte Kean han skulle komme tætter på. "Hvis det du siger er rigtigt.. så kom da?" sagde han med en lokkende stemme, og tog fat i sin t-shirt og hev den langsomt op over hovedet, langsomt og pirrende, inden han smed den ved siden af sengen, og gik lidt tilbage så han selv stod lige ved siden af sengen. Han smilte frækt til Kean, "Kom.." sagde han lokkende og blev ved med at holde ham i øjnkontakt "Hvis du tør.." hviskede han så og sendte ham nogen vilde dyriske øjne.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Stranden - Kean  - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Stranden - Kean    Stranden - Kean  - Page 3 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Stranden - Kean
Tilbage til toppen 
Side 3 af 4Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4  Næste
 Lignende emner
-
» Stranden....
» På stranden
» Stranden
» en tur på stranden (neo)
» På stranden..

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: La Sunisha :: Stranden-
Gå til: