Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 Skal afsted

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Skal afsted - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Skal afsted   Skal afsted - Page 3 Icon_minitimeLør 23 Jan 2010, 08:35

"Jah, jeg kunne egentlig godt lide at vide hvad det er du har gang i" sagde hun og fulgte efter ham og var ligeglad med at de var på vej hen til omklædningsrummene.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Skal afsted - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Skal afsted   Skal afsted - Page 3 Icon_minitimeLør 23 Jan 2010, 08:40

Han gik ind hvor der stod mænd, han var ligeglad om hun fuldte med sådan som hun var havde hun nok set nogen nøgne mænd før...
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Skal afsted - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Skal afsted   Skal afsted - Page 3 Icon_minitimeLør 23 Jan 2010, 08:45

Hun stod lidt udenfor døren ind til omklædningsrummet. Hun mumlede et eller andet vredt og ville simpelthent ikke lade ham slippe for at fortælle hende hvad fuck han havde gang i. Hun lagde sin ene hånd foran sine øjne, men dog sår'n hun stadig kunne se hvor hun satte sine fødder. Hun havde ikke særlig meget lyst til at se på tilfældige og fremmede, nøgne mænd. Hun åbnede langsomt døren og gik over mod Demetri da hun nogenlunde kunne se ham bag sin hånd. Hun kunne mærke at hun rødmede, men prøvede blot på at ignorere det og gik over til Demetri og holdt øje med at hun ikke så andre steder end hendes håndflade "Hør her, Demetri! Jeg er ligeglad med om hvorvidt du er sur over det med mig og Dean... Men hold det inde i dig selv! Husk på.. Hvis du ikke har noget pænt at sige, så hold din mund!" sagde hun hårdt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Skal afsted - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Skal afsted   Skal afsted - Page 3 Icon_minitimeLør 23 Jan 2010, 08:53

Der var ingen andre inde i Omklædnigs rummet, dog stod han kun ikke boxershorts.
Han kiggede ikke på Rose, men kunne se hende ud af øjen krugen.
"Jeg ikke en skid sur på dig og Dean" han kiggede nu på hende og så hende rødme.
*Typsik* han kiggede ned af sig ja han var høj, og lignte en mand farligt!!!
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Skal afsted - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Skal afsted   Skal afsted - Page 3 Icon_minitimeLør 23 Jan 2010, 08:56

Da hun så at der faktisk ikk rigtig var nogen derinde lod hun sin hånd gå væk og så op på ham "Fint! Så lad vær med at opføre dig som at der er noget galt med Dean og mig" sagde hun irriteret.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Skal afsted - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Skal afsted   Skal afsted - Page 3 Icon_minitimeLør 23 Jan 2010, 09:02

"Fint.." gentog han med et tøset stemme..."Så lad mig være"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Skal afsted - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Skal afsted   Skal afsted - Page 3 Icon_minitimeLør 23 Jan 2010, 09:04

Hun så lidt på ham og smilte så svagt hånligt "Er jeg da irriterende?" spurgte hun og så op på ham og blev stående hvor hun var.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Skal afsted - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Skal afsted   Skal afsted - Page 3 Icon_minitimeLør 23 Jan 2010, 09:13

"Nej faktisk ikke" sagde han og tog boxershortsne af.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Skal afsted - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Skal afsted   Skal afsted - Page 3 Icon_minitimeLør 23 Jan 2010, 09:17

Hun bed tænderne hårdt sammen og vendte sig hurtigt om "Næste gang advar mig!" sagde hun og lagde armene over kors og ville helst ikke se Demetri fuldstændig nøgen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Skal afsted - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Skal afsted   Skal afsted - Page 3 Icon_minitimeLør 23 Jan 2010, 09:34

Han kiggede lidt på hende og sagde så med hendes stemme, "Er jeg da Irreterende" han vendte sig derefter og gik ud i bad.
Han var ligeglad med om hun så ham nøgen det havde så mange kvinder/Piger alligevel, om de ville det eller ej.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Skal afsted - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Skal afsted   Skal afsted - Page 3 Icon_minitimeLør 23 Jan 2010, 09:36

Hun himlede med øjnene over ham og vendte sig om da hun vidste at han ikke stod foran hende længere "Selføli er du irriterende, Demetri! Døøøh!" sagde hun højt så hun vidste at han kunne høre det.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Skal afsted - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Skal afsted   Skal afsted - Page 3 Icon_minitimeLør 23 Jan 2010, 09:45

Han grinte lidt og drejede om hjørnet for at komme i bad"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Skal afsted - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Skal afsted   Skal afsted - Page 3 Icon_minitimeLør 23 Jan 2010, 09:49

Hun så på hans baghoved hele den tid hvor han havde gået ned mod brusekabinen. Hun lagde armene over kors og gik over til væggen hvor det hjørne han lige var drejet hen af så hun stadig kunne snakke med ham, men ikke se noget.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Skal afsted - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Skal afsted   Skal afsted - Page 3 Icon_minitimeLør 23 Jan 2010, 10:00

Han havde lavet sine hånd flader til en skål og var listed op mod Rose overefter han kastede det ud på Hende.
Han gik hurtigt tilbage til badet og gjorder så sin krop våd.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Skal afsted - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Skal afsted   Skal afsted - Page 3 Icon_minitimeLør 23 Jan 2010, 10:02

Hun stod som forstenet i nogle få sekunder med store øjne, men fik så rystet hovedet lidt "Det gjorde du bare ikke!" sagde hun højt og gik hen til bruserne. Hendes hår og lidt af hendes kjole var blevet våd af Demetris lille leg med vandet. Hun så på Demetris ansigt og lagde armene over kors.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Skal afsted - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Skal afsted   Skal afsted - Page 3 Icon_minitimeLør 23 Jan 2010, 10:05

Han lægnede hofternde frem mod hende, "Du vil måske gerne se min pik" sagde han og grinte så have hun glemt han var nøgen eller hvad.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Skal afsted - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Skal afsted   Skal afsted - Page 3 Icon_minitimeLør 23 Jan 2010, 10:08

"Neeejh tak!" sagde hun og så op på hans ansigt og var sikker på at hun ikke kunne se noget andet end hans ansigt og lidt af hans brystkasse. Hun kunne ikke rigtig give pay-back eftersom at han allerede var gennemblødt og stod og tænkte lidt på nogle andre måder at få hævn over ham.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Skal afsted - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Skal afsted   Skal afsted - Page 3 Icon_minitimeLør 23 Jan 2010, 10:18

Han grinte højt, Hvorefter han oversprøjtede hende med vand.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Skal afsted - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Skal afsted   Skal afsted - Page 3 Icon_minitimeLør 23 Jan 2010, 10:20

"Stop det!" peb hun da hun var helt gennemblødt. Hun så irriteret på ham og skød underlæben frem og så ned på sine fødder og spillede såret og fornærmet.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Skal afsted - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Skal afsted   Skal afsted - Page 3 Icon_minitimeLør 23 Jan 2010, 10:23

Han blev ved.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Skal afsted - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Skal afsted   Skal afsted - Page 3 Icon_minitimeLør 23 Jan 2010, 10:27

"Helt ærligt, Demetri! Voks op!" sagde hun og så op på hans ansigt igen og rystede så på hovedet af ham. Hendes hår klistrede sig til hendes hud og hendes kjole klistrede sig til hendes krop. Hun lagde armene over kors og så på ham "Hvad skulle det her gøre godt for?" spurgte hun og vidste ikke rigtig hvad det sjove var i at gøre hende fuldkommen gennemblødt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Skal afsted - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Skal afsted   Skal afsted - Page 3 Icon_minitimeLør 23 Jan 2010, 10:33

"Tja for det første når du ikke dit fly for det andet, nu kan folk grine lidt af dig."
Han gik ud af badet og lige fordi hende hvorefter han kom ud til sit skab.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Skal afsted - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Skal afsted   Skal afsted - Page 3 Icon_minitimeLør 23 Jan 2010, 10:35

Hun bed tænderne hårdt sammen og gik ud til ham og skubbede hårdt til ham "Hvad fanden bilder du dig ind, Demetri!?" snerrede hun gennem sine tænder.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Skal afsted - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Skal afsted   Skal afsted - Page 3 Icon_minitimeLør 23 Jan 2010, 10:37

"Jeg sulten" sagde han pluselig og gik i stå, han var stadig nøgen men han lignte faktisk en zombie nu som stod og kiggede ud i luften.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Skal afsted - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Skal afsted   Skal afsted - Page 3 Icon_minitimeLør 23 Jan 2010, 10:39

Hun så på ham og følte sig stadig sur over det som han havde gjort mod hende "Så gå dog ud og spis.. Jeg er squ ligeglad" sagde hun og gik forbi ham og over mod udgangen til omklædningsrummet.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Skal afsted - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Skal afsted   Skal afsted - Page 3 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Skal afsted
Tilbage til toppen 
Side 3 af 4Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4  Næste
 Lignende emner
-
» Skal man eller skal man ikke... (Dawn)
» skal/skal ikke? - Milo
» når man skal så skal man //Marilynn//
» Wee!! Nu skal der leges
» Alt skal udforskes

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Sheria :: Lufthavnen-
Gå til: