Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 Mailen til folk - sendt ud, nu som nyhed

Go down 
ForfatterBesked
Procella
Admin
Admin
Procella


Antal indlæg : 3145
Bosted : Where i lay my head is home (Right now - Tranquility)
Beskæftigelse : Socialite, Våbensælger til myndigheder samt private. Moderne samt antikviteter. (sælger også til jægerne og dette er en helt anden type våben).

Mailen til folk - sendt ud, nu som nyhed Empty
IndlægEmne: Mailen til folk - sendt ud, nu som nyhed   Mailen til folk - sendt ud, nu som nyhed Icon_minitimeTirs 28 Feb 2012, 01:44

Så...

nu gider jeg ikke sende flere personlige pbs, om den mail der er sendt ud til brugere. Guys, det bliver vildt svært og dobbelt arbejde til mig, hvis jeg både skal sende mails til jer, OG pbs fordi i enten ikke kigger mails, har en fake-mail eller har slettet den mail jeres bruger blev lavet på i tidernes morgen.

Jeg vil RIGTIG gerne gå den ekstra mil for jer alle sammen, men det bliver altså også enormt surt i længden hvis jeg skal lave dobbelt eller trodeobbelt arbejde, og mit liv herinde udelukkende er admin-arbejde.

Nogle af jer tænker måske "Jamen du har jo selv valgt ved at sige ja til at være admin" og det er også lidt rigtigt, men det er jo altså frivilligt arbejde herinde, og jeg er her for at have det sjovt og hyggeligt. Det her er ikke for at give nogen en røffel eller være efter nogen, jeg bliver bare lidt tung i hovedet af konstant arbejde som føles lidt som at skulle rive blade i modvind - hvis i forstår sådan et billede (aka evighedsarbejde)

Så nu kommer mailen en sidste gang - som nyhed. Jeg prøver at sende beskeder ud fordi folk bliver slettet, og give jer en chance for at komme med indvendelser før i ryger i svinget.

Hey gutter og gutinder

Flere og flere folk falder for 60 dages inaktivitetsreglen. Dette er en masse-besked. Det vil sige det er muligt du ikke har været inaktiv i 60 dage, men du får den alligevel, for at være sikker på at du er informeret.

Inaktivitet går simpelthen ud på at du, med din bruger, ikke har postet på forum i 60 dage. Det nytter derfor ikke noget at du er online - du skal også benytte brugeren.

Dette kan gøres på forskellige måder:

http://deploratus.heavenforum.org/t6532-det-ligner-mig-faceclaim

Eksempelvis ved at huske at lave faceclaim i tråden. Nej der står ikke nogle derinde, men det er fordi at alle udførte opgaver bliver slettet fra den, og overført til den "rigtige" FC-liste. Husk at kigge den rigtige FC-liste før du laver et claim, så du ved om andre har taget det.

Du kan også skrive en tråd om fravær i P2P

http://deploratus.heavenforum.org/t7029-opdateringsoversigt-d-18-feb

Den 18. feb blev der lavet en make over på forummet, og listen over makes overs kan ses der.

Ud over det er samtlige racer opdateret med døds-effekt. Det bedes alle lige kigge på.

http://deploratus.heavenforum.org/t7055-spillerfrihed-og-karakterstyring

Sidst men ikke mindst er der blevet lavet et dokument angående spillerfrihed vs. karakterstyring, som i også bedes kigge på, da det er vigtigt der bliver givet plads til alle herinde.

Håber at se jer alle i en snarlig fremtid!

Med venlig hilsen
Team-Admin
Tilbage til toppen Go down
Procella
Admin
Admin
Procella


Antal indlæg : 3145
Bosted : Where i lay my head is home (Right now - Tranquility)
Beskæftigelse : Socialite, Våbensælger til myndigheder samt private. Moderne samt antikviteter. (sælger også til jægerne og dette er en helt anden type våben).

Mailen til folk - sendt ud, nu som nyhed Empty
IndlægEmne: Sv: Mailen til folk - sendt ud, nu som nyhed   Mailen til folk - sendt ud, nu som nyhed Icon_minitimeTors 01 Mar 2012, 21:00

Som information kan det siges at de brugere der er oprettet senest i februar, men IKKE har været aktive på forum siden engang i februar, vil blive slettet pr. mandag d. 5 marts, for at undgå "døde" profiler der optager brugernavne uden at være egentlige roller

Mvh.
Team-Admin
Tilbage til toppen Go down
 
Mailen til folk - sendt ud, nu som nyhed
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Nyhed!
» Sjæleregler - Nyhed
» møder man nye folk her? (mulan-privat)
» En falden engel blandt folk - Zean
» Endnu en kedelig nat med fulde folk //Laroy//

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Om siden :: The Lost News-
Gå til: