Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 In my own mind - Peter

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




In my own mind - Peter - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: In my own mind - Peter   In my own mind - Peter - Page 2 Icon_minitimeOns 07 Mar 2012, 05:08

han trak lidt på smilet
"jeg arbejder på en nat klub"
han gik lidt tættere på hende så de næsten stod hånd i hånd
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




In my own mind - Peter - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: In my own mind - Peter   In my own mind - Peter - Page 2 Icon_minitimeOns 07 Mar 2012, 05:14

Hun smilede til han *en nat club* tænkte hun ikke dårligt. hun gik du skridt tættere på han så deres hænder rørte hinanden. Hun smilte sødt til han.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




In my own mind - Peter - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: In my own mind - Peter   In my own mind - Peter - Page 2 Icon_minitimeOns 07 Mar 2012, 07:45

han kiggede dybt ind i hendes brune øjne
"hvor lang tid har du været vampyr"
han blev ved med at kigge ind i hendes øjne
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




In my own mind - Peter - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: In my own mind - Peter   In my own mind - Peter - Page 2 Icon_minitimeOns 07 Mar 2012, 08:22

Hun tog ham i hånden, hun håbede det ikke gjorde noget, hun gik helt tæt på ham og ligge ham ind i øjene "i ca 36 år" sagde hun venligt og kiggede ham dybt i øjene.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




In my own mind - Peter - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: In my own mind - Peter   In my own mind - Peter - Page 2 Icon_minitimeOns 07 Mar 2012, 08:34

han kiggede hende tilbage i øjne
"hvor har du dog smukke øjne, jeg tror jeg er ved at smelte når jeg ser ind i den"
han smilte mens han blev ved med at kigge hende i hendes øjne
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




In my own mind - Peter - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: In my own mind - Peter   In my own mind - Peter - Page 2 Icon_minitimeOns 07 Mar 2012, 08:44

Hun smilte stort til ham, hun bøjede hovedet ned for hun blev genert. "tak" sagde hun venligt og smilede for sig selv.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




In my own mind - Peter - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: In my own mind - Peter   In my own mind - Peter - Page 2 Icon_minitimeOns 07 Mar 2012, 18:51

han kiggede bare på hende og kom så med et lille venligt smil
"skal vi ikke tage hjem til mig, jeg bor inde i byen i en lille lejlighed"
han smilte stædig til hende med et sødt smil.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




In my own mind - Peter - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: In my own mind - Peter   In my own mind - Peter - Page 2 Icon_minitimeOns 07 Mar 2012, 20:50

Hun smilede sødt til ham, hun overvejede hans spørgsmål, nøje. "Jeg det kan vi da godt" sagde hun og smilede forsigtigt til ham.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




In my own mind - Peter - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: In my own mind - Peter   In my own mind - Peter - Page 2 Icon_minitimeOns 07 Mar 2012, 21:49

Oliver tog hende stille i hånden og gik ind mod byen hen mod hans lejlighed
"jeg kom til at tænke på hvor du kommer fra"
han kiggede på hende og smilte med at skævt smil
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




In my own mind - Peter - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: In my own mind - Peter   In my own mind - Peter - Page 2 Icon_minitimeOns 07 Mar 2012, 22:04

Hun smilte da han tog hende i hånden, hun ville gerne svare på spørgsmålet, men hun kunne ikke rigtig huske hvor hun kom fra, hun kunne kun huske få ting af hendes menneske liv. "Det ved jeg ikke, jeg kan ikke rigtig huske det" sagde hun en smule forsigtigt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




In my own mind - Peter - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: In my own mind - Peter   In my own mind - Peter - Page 2 Icon_minitimeOns 07 Mar 2012, 22:10

han kiggede på hende med et lille sødt smil
"okay der er nogle som ikke huske hvor de kommer fra"
han kiggede stille på hende og der efter ud på gaden for at se hvor de var henne
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




In my own mind - Peter - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: In my own mind - Peter   In my own mind - Peter - Page 2 Icon_minitimeOns 07 Mar 2012, 22:22

Hun smilede tilbage og fulgte hans blik hen af gaden, hun havde ikke vært i den del af byen før, hun følte sig ikke helt tryk her, hun gik tættere ind til ham og nikkede forsigtigt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




In my own mind - Peter - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: In my own mind - Peter   In my own mind - Peter - Page 2 Icon_minitimeOns 07 Mar 2012, 22:36

Oliver gik hen til en dør for at åbne døren for hende
"ja det er så her jeg bor"
han kiggede først ind i gangen og der efter på hende med et smil
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




In my own mind - Peter - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: In my own mind - Peter   In my own mind - Peter - Page 2 Icon_minitimeOns 07 Mar 2012, 22:57

Hun kiggede smilende på ham og gik så ind, hun tog ham i hånden igen og gik så forsigtigt ind.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




In my own mind - Peter - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: In my own mind - Peter   In my own mind - Peter - Page 2 Icon_minitimeTors 08 Mar 2012, 00:25

de kom ind i en lille gang hvor der var en trappe op til en dør hvor der stod på et lille skilt Oliver Peter. Han gik op til døren og åbnede døre.
De kom ind i en lille stue hvor der var et lille bor hvor der var en sofa og et fladskærms tv der var tre døre som førte ud i resten af huset. den ene ud i køkkenet, den anden en i soveværelset og den sidste ud til toilettet.
Oliver gik hen mod sofaen med Katie stædig i hånden, han kiggede på hende og smilte
"det er så her jeg bor det er ikke stort men der er hvad der skal være"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




In my own mind - Peter - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: In my own mind - Peter   In my own mind - Peter - Page 2 Icon_minitimeTors 08 Mar 2012, 04:22

Da de gik ind af døre kiggede hun rundt, det var ikke særligt stort, det minde en smule om hendes borset fra at det var lidt støre, hendes øjne gled over på ham igen.
De stoppede foran sofaen, hun satte sig ned og trak ham med sig "Det ser rigtigt hyggeligt ud" Sagde hun sød og kiggede på ham, hun ville give ham ret i det han sagde.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




In my own mind - Peter - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: In my own mind - Peter   In my own mind - Peter - Page 2 Icon_minitimeTors 08 Mar 2012, 06:35

han kiggede på hende med et smil, han lagde sin hånd på hendes kind stille og roligt
"du er den dejligste pige jeg nogen sinde har set tror jeg"
han smilte med et sødt smil
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




In my own mind - Peter - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: In my own mind - Peter   In my own mind - Peter - Page 2 Icon_minitimeTors 08 Mar 2012, 07:36

Da han lagde sin hånd på hendes kind smilede hun sødt til han. Hun tog hendes anden hånd og lagde den oven på hans hånd. "ej hvor er du bare sød" sagde hun og smilede du charmerende smil til ham.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




In my own mind - Peter - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: In my own mind - Peter   In my own mind - Peter - Page 2 Icon_minitimeTors 08 Mar 2012, 20:05

han satte lidt tættre på hende, han smilte med det søde lille skæve smil, han tog den ene hånd og hold den hen mod køkkenet, køleskabet åbnede sig og der kom en flaske ud og nogle af skabene åbnede sig og der kom to glas ud, det lande stille på bordet forand dem
"kunne jeg byde på noget at drikke"
han kiggede på hende med et smil
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




In my own mind - Peter - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: In my own mind - Peter   In my own mind - Peter - Page 2 Icon_minitimeTors 08 Mar 2012, 21:05

Hun rykkede tætter på ham da han gjorde det, hun smilede til ham, hun fulgte hans hånd, køleskabet åbnede sig og der kom vand ud, hun kiggede med store øjene, hun havde aldrig set noget ligne, hun rømmede sig og kiggede på ham med et smil. "Jo tak" sagde hun og nussede hans hånd.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




In my own mind - Peter - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: In my own mind - Peter   In my own mind - Peter - Page 2 Icon_minitimeFre 09 Mar 2012, 01:08

han tog fandt i flasken og helte op til hende og der efter ham selv og ville så udbringe en skål
"jeg tror, nej jeg ved at dette er den bedste dig i mit liv, jeg er ved at besvime vær gang jeg ser på dig, jeg kan ikke forstå hvordan jeg har kunnet leve et liv i så lang tid uden dig, jeg vil sige at du er og bliver det smukkeste pige jeg nogen sinde har mødt"
han smilte til hende og tog så en slurk af vandet, og satte sig tættere på hende
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




In my own mind - Peter - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: In my own mind - Peter   In my own mind - Peter - Page 2 Icon_minitimeFre 09 Mar 2012, 01:24

Hun tog glasset og kiggede på ham, han udbringte et skål. De ord han sagde, fik hende til at græde, der røg et par blod dråber ned på hendes kind, det var så sødt sagt, hun tørte blodet væk og tog en tår af glasset, hun stilte det på bordet igen, hun rykkede sig helt ind til kan, hun lagde sin frie hånd på hans ene kind og gav ham et kys på den anden.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




In my own mind - Peter - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: In my own mind - Peter   In my own mind - Peter - Page 2 Icon_minitimeFre 09 Mar 2012, 01:29

Oliver sad helt stille da hun lige pludselig gav ham et kind kys, sad bare og smilte med hans søde smil og bare var glad han var så glad at han var lige ved eksplorere han sad bare og kiggede på hende med hans lidt skæve smil
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




In my own mind - Peter - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: In my own mind - Peter   In my own mind - Peter - Page 2 Icon_minitimeFre 09 Mar 2012, 02:40

Hun kiggede bekymrende på ham, efter hun havde kysset ham, hun trak sig en smule væk.

"Er du okay, gjorde jeg noget forkert"

Spurgte hun bekymret, hun kiggede ham dybt i øjene hun var bange for at hun gjorde noget forkert.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




In my own mind - Peter - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: In my own mind - Peter   In my own mind - Peter - Page 2 Icon_minitimeFre 09 Mar 2012, 02:46

han kiggede på hende smilte
"nej det har du ikke"
han rykkere sig tættere på hende, og gav hende et kys på hendes kind
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





In my own mind - Peter - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: In my own mind - Peter   In my own mind - Peter - Page 2 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
In my own mind - Peter
Tilbage til toppen 
Side 2 af 4Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4  Næste
 Lignende emner
-
» Let me blow you'r mind- Ray
» Let me control your mind.- Fie
» What's on your mind? - Nikita
» Never mind the stars // Dáwid
» Dance in the raining mind - Aliena

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Werclare :: Havnen-
Gå til: