Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 turen til søen - Bree

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




turen til søen - Bree - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: turen til søen - Bree   turen til søen - Bree - Page 2 Icon_minitimeOns 18 Apr 2012, 06:53

Hun kunne ikke lide at han ikke ville fortælle hende det, men ville han ikke så ville han ikke, hun nikkede så og svarede "Okay så" med en rolig og venlig tone, hun drejede hans hoved, så hun kunne se ham ind i øjnene, hun trak hendes hoved tætter på hans, hun ville have kysset ham, men stoppede før deres læber rørte hinanden.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




turen til søen - Bree - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: turen til søen - Bree   turen til søen - Bree - Page 2 Icon_minitimeFre 20 Apr 2012, 20:37

han kiggede ud over søen, og der efter på hende han kunne se på hende og næsten læse hendes tanker, han gik tættere på søen og still te sig i kanten og kiggede ned i søen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




turen til søen - Bree - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: turen til søen - Bree   turen til søen - Bree - Page 2 Icon_minitimeLør 21 Apr 2012, 02:25

Hun kiggede på ham da, han stillede sig ved søens kant, hun gik hen og stillede sig ved siden af ham "Bare sig hvis jeg skal gå" Sagde hun stille, hun følte at han ikke ville havde hende her, på den måde ham var, han var fjern og kiggede altid væk, hun kunne ikke lide det, det følte som om, han ikke gad hende og bare ville være for sig selv.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




turen til søen - Bree - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: turen til søen - Bree   turen til søen - Bree - Page 2 Icon_minitimeSøn 22 Apr 2012, 23:34

han kiggede på hende og sagde med en meget rolig stemme "jeg vil gerne have at du bliver men kun vis du selv vil" han kiggede på hende med et skævt smil til hende og han gik væk fra kanten af søen, og tog hende i hånden og gik videre.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




turen til søen - Bree - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: turen til søen - Bree   turen til søen - Bree - Page 2 Icon_minitimeSøn 22 Apr 2012, 23:36

Hun kiggede på ham med et smil og hørte hvad han sagde "Selvfølge vil jeg gerne blive" Sagde hun og kiggede på ham med et blidt blik, hun mærkede hans hånd i hende, hun smilede til sig selv over de, hun gik med ham videre uden at sige noget, hun smilede og kiggede bare på ham.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





turen til søen - Bree - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: turen til søen - Bree   turen til søen - Bree - Page 2 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
turen til søen - Bree
Tilbage til toppen 
Side 2 af 2Gå til side : Forrige  1, 2
 Lignende emner
-
» turen i Sheria//Violet//
» Turen gennem skoven
» turen fra hytten engen (Kate)
» På café -Bree
» Overrask mig [ Bree ]

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Sheria :: Silent River-
Gå til: