Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 farret vild - privat james jackson

Go down 
Gå til side : 1, 2, 3  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




farret vild  - privat  james jackson  Empty
IndlægEmne: farret vild - privat james jackson    farret vild  - privat  james jackson  Icon_minitimeMan 04 Jun 2012, 07:56

Tid - 20.56
dato - 3/6-2012
sted - Deepshell gågade
omgivelser - meget få mennesker næsten ingen
Vejr - meget overskyet - regn på vej
tøj - sorte stramme jeans . blå cupcake cult t-shirt og en sort læder jakke. sorte allstars sko og skole taske


Tiffany var på vej hjem fra en tur ude i byen, hun havde bare gået rundt hele dagen, hun var lige flyttet til byen sammen med hendes forældre, og hun ville tjekke byen ud, hun havde haft en god dag men var ved at være træt men var faret vild, hun vidste ikke hvor hun skulle gå hen, eller hun havde glemt det, hun satte sig ned på en bænk og sukkede, tog sin mobil frem og opdagede den var gået død for signal og ville snart gå død for strøm " satans" sagde hun og surt og sukkede, hun tog en cola frem og tog en tår af den " gid der ville komme en som kender byen kunne godt bruge det lige nu" sagde hun og så op på himlen hvor det små dryppede fra, det " åhh nej nu bliver det os regn vejr" sagde hun og rejste sig og begyndte at gå videre da regnen tog til, og hun gik i regn vejr, da hun fik øje på mand. hun løb over til ham og sagde " undskyld undskyld, " sagde hun og såpå ham


Sidst rettet af Tiffany Man 04 Jun 2012, 08:03, rettet 1 gang
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




farret vild  - privat  james jackson  Empty
IndlægEmne: Sv: farret vild - privat james jackson    farret vild  - privat  james jackson  Icon_minitimeMan 04 Jun 2012, 07:58

for første gang i tohunrede år havde Jack narret James til at lukke ham ud. *Jack gør nu ikke noget dumt* Jack så i et spejl men i stedet for hans ansigt med fuldskæget var der en ung mand der var helt glat barberet. *slap af James jeg vil bare have lidt sjov i gaden* han gik langs gaden med sin spasere stok da en pige løb efter ham.
"hvad vil du pige barn" han vendte sig rundt, han så hende stirre på det lange ar der skar gennem hans ansigt. "det er uhøfligt at stirre har din mor aldrig fortalt dig det" han tog en cigar frem fra lommen og en zippo ligther fra den anden. Han tændte cigaren tog et stort sug og pustede det lige i hovedet på pigen og grinte.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




farret vild  - privat  james jackson  Empty
IndlægEmne: Sv: farret vild - privat james jackson    farret vild  - privat  james jackson  Icon_minitimeMan 04 Jun 2012, 08:02

Tiffany så på ham og hans ansigt og faldt i staver over hans ansigt og hans ar og svarede slet ikke på hans spørgsmål før han sagde det med at stirre " undsykld virkelig mange gange undskyld Herre det var ikke med vilje det var bare jeg kom til at se på dit ar" sagde hun og kiggede ned i jorden, og hun kiggede forsigtigt op lidt efter og sagde " jeg ville bare høre om du kunne hjælpe mig, jeg er faret vild, og kan ikke komme hjem, min mobil er der ingen signal på og den dør snart, jeg er lige flyttet til byen" sagde hun og lagde armene omkring sig selv da hun begyndte at fryse da det stod ned med regn. hun var tæt på at være gennemblødt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




farret vild  - privat  james jackson  Empty
IndlægEmne: Sv: farret vild - privat james jackson    farret vild  - privat  james jackson  Icon_minitimeMan 04 Jun 2012, 08:41

Jack smilede bare ”ah så din telefon er død” han tog mobilen og løftede den op. Han så på den ”nøj hvor er den fin” han knuste mobilen med en bevægelse fra hvor han smed den på jorden til han slog sin stok ned i den ”ups det var et uheld”
han grinte bare med cigaren hængende i mundvigen. *Jack det er din sidste advarsel opfør dig ordentligt ellers ryger du ind igen* han gik helt tæt på pigen så tæt at han kunne lugte hendes parfume, han tog et ordentligt snus ”sikke en dejlig parfume du har på” han pustede endnu en røg sky i hovedet på pigen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




farret vild  - privat  james jackson  Empty
IndlægEmne: Sv: farret vild - privat james jackson    farret vild  - privat  james jackson  Icon_minitimeMan 04 Jun 2012, 08:45

Tiffany så på ham og sagde ” ja....” mere nåede hun ikke at sige før han tog hendes mobil ” HEEY” sagde hun og så til mens hendes mobil blev knust ” Hvorfor gjorde du det” sagde hun bange og så på ham, ” du skal give mig en ny” sagde hun bange og da han tråste helt tæt på hende sank hun en klump og så sig omkring hun blev meget nervøs og sagde ” jo tak” Sagde hun og trådte baglæns ” øhm,,, jeg . øhhh jeg øhh altså øhh” sagde hun og blev tavs hun kunne ikke sige noget, for hvad skulle hun sige, hun var bange for manden men var som frosset til jorden, hun besluttede sig for at skrige så hun åbnede munden og skulle lige til at skrige.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




farret vild  - privat  james jackson  Empty
IndlægEmne: Sv: farret vild - privat james jackson    farret vild  - privat  james jackson  Icon_minitimeMan 04 Jun 2012, 08:59

”ah ah det tror jeg ikke du skal gøre” han holdte en hånd for hendes mund ”jeg tror bare du tikker om at blive slået” han slog hende med en flad hånd med fuld kraft *SÅ ER DET NOK JACK* nu slog James igennem og man kunne se det på Jack. Han holdte sig for ansigtet mens hans skæg forsvandt ”NEJ JEG VIL IKKE HJEM ENDNU”
han brølede højt og med et skiftede han personlighed. ”det må du undskylde er du ok” han smed cigaren væk og trak sin pung frem ”her er nok til en ny telefon” han så hen over hendes skulder ind i et spejl hvor Jack stod med en knyttet næve.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




farret vild  - privat  james jackson  Empty
IndlægEmne: Sv: farret vild - privat james jackson    farret vild  - privat  james jackson  Icon_minitimeMan 04 Jun 2012, 09:06

Tiffany så på ham da han holdte hende for munden hun blev bange og nervøs hun vidste ikke hvad hun skulle gøre og da han slog hende med fuld kraft væltede hun ned på jorden da hun mistede balancen slaget havde sidet på siden af hendes hoved og det gjorde virkelig ondt, hun kunne langsomt mærke at hende øje hævede, hun ville så meget få et blå øje, hun kiggede bange op på ham og så ham brøle hun blev bange og sagde ” hvad sker der?” hunvar bange og så på ham hun rejste sig fra jorden og tænkte * hvad skete der lige her, hvordanfanden kunne det der lade sig gøre, okay det var ikke menneskeligt* hun så på ham og sagde ” tak,” hun vendte sig for at gå men stoppede og så på ham og sagde ” øhm m kan jeg ikke sove hos dig til imorgen tidlig, det sent og jeg gennemblødte og min mobil er nu smadret ” Sagde hun stille og så på ham.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




farret vild  - privat  james jackson  Empty
IndlægEmne: Sv: farret vild - privat james jackson    farret vild  - privat  james jackson  Icon_minitimeMan 04 Jun 2012, 09:23

James så på hende helt befippet ”jo selvfølgelig” han så på hende med et bekymret ansigts udtryk ”har du meget ondt efter at Jack slog dig” han trak hende op at stå ”jeg burde nok forklare dig det men ikke her” han tog hende under armen og gik meget hurtigt hen mod hans butik og op af trapperne inde bag ved. ”skynd dig op jeg kommer der op lige om lidt og hold dig væk fra Oktavius’ terrarium han er lidt morgensur” han lod pigen komme op af trapperne og gik så ned for at låse dørene af og barrikadere vinduerne. Det var nok ikke noget han gjorde normalt men på det seneste var hans butik blevet angrebet af en ukendt bande.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




farret vild  - privat  james jackson  Empty
IndlægEmne: Sv: farret vild - privat james jackson    farret vild  - privat  james jackson  Icon_minitimeMan 04 Jun 2012, 09:27

Tiffany så på ham og nikkede ” ja det gør lidt ondt ” sagde hun og smielde til ham, hun fulgte med ham og da han sagde hun skulle skynde op nikkede hun og skyndte sig oven på, hun gik rundt i den lille lejlighed og kiggede på tingene, og så en terrarium og hun gik der hen men holdte lidt afstand og vidste ikke helt om hun turde går tæt på , hun droppede så ideen da en hovedpine ramte hende samt en kvalme, hun løb rundt i lejligheden og fandt så toilettet hvor efter hun knækkede sig ned i toillettet, hun rejste sig og skyllede sin mund i vasken og trak ud. Da hun kom ud var James kommet op igen hun så på ham og sagde ” hvad er du ? det ikke menneskeligt det der du gjorde ?” sagde hun og så på ham.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




farret vild  - privat  james jackson  Empty
IndlægEmne: Sv: farret vild - privat james jackson    farret vild  - privat  james jackson  Icon_minitimeMan 04 Jun 2012, 09:38

”ok ok hør her du bliver nød til at holde det her hemmeligt ok” han trådte et par skridt tilbage og lod sine vinger folde ud. De kulsorte fjer blev afspejlet i glasset på terrariet hvor Oktavius’ hoved lige havde stukket ud af sin hules indgang ”nå der er min lille ven” Oktavius var en stor sort tarantel med tænder der ville få en hver mand til at krybe sammen i frygt ”har du sovet godt” James gik ud i køkkenet og smed en fugl ned i hans terrarium. James satte sig i en stol og lænede sig frem ”mit navn er James Jackson jeg er fra Skotland og jeg flyttede her til for noget tid siden. Ham den skræmmende du snakkede med før var Jack Jamesson han er min anden personlighed” han sukkede dybt og tog en håndfuld slik fra skålen og spiste det mens han foldede vingerne ind igen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




farret vild  - privat  james jackson  Empty
IndlægEmne: Sv: farret vild - privat james jackson    farret vild  - privat  james jackson  Icon_minitimeMan 04 Jun 2012, 20:55

Tiffany så på ham og nikkede, ” det skal jeg nok” sagde hun og smilede til ham, men da hun så hans vinger stivnede hun og blev totalt overraskede ” du , du du du kan flyve?” sagde hun og så nervøst på ham, WOOW det var sejt , det her tænkte hun og smilede til ham, en lille sødt smil, hun så på han kælde dyr og væmmede sigved tænken om det, det var ulækkert meget ulækkert ” ADDDRHH hvad det for en dyr” sagde hun og så på ham. ” mit navn er Tiffany Day Young og jeg er kun lige flyttet til byen” sagde hun og så på ham, og smilede ” må jeg ikke møde din anden personlighed igen, jeg, har en svaghed for hårde typer ” sagde hun , men det sidste sagde hun meget lavt og rødmede.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




farret vild  - privat  james jackson  Empty
IndlægEmne: Sv: farret vild - privat james jackson    farret vild  - privat  james jackson  Icon_minitimeMan 04 Jun 2012, 22:05

”ja det kan jeg men jeg bruger dem ikke hvis jeg rejser bruger jeg min motorcykel” han gik lidt rundt i lejligheden og vendte sig om da hun spurgte om noget ”nej jeg lader på ingen måde komme ud igen” han trådte ud på badeværelset og så i spejlet hvor Jack så på ham *kom nu det vil være sjovt jeg låger at opføre mig ordenligt* han vendte sig om mod tiffany ”ok men ikke i for lang tid” han stilede sig midt i stuen og lod Jack komme ud. Smerten var ulidelig men han holdt altid hvad han låger. ”goddag igen min fine ven” han stod bare med stokken i hånden og ventede på at hun svarede ”hvad er der galt, har edderkoppen taget din tunge?” han grinte bare *jeg har advaret dig. Gør nu ikke noget dumt* han børstede noget støv af sin tweed jakkesæt og smilede *jeg ville ikke gøre noget som Genkis Khan ikke ville have gjort*
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




farret vild  - privat  james jackson  Empty
IndlægEmne: Sv: farret vild - privat james jackson    farret vild  - privat  james jackson  Icon_minitimeMan 04 Jun 2012, 22:13

Tiffany så på ham og sagde ” WOOW motorcykel du altså vildt sej” Sagde hun og smiledeo g nikkede imens hun sagde det. ” ååårgh kom nuu” sagde hun og lavede hundeøjne til ham og smilede da han gav sig og hun så på ham mens han lod ham komme ud, hun fik helt ondt i hjerte da hun kunne høre hvor ondt det gjorde på ham, hun så bare stirrende på ham og smilede da han kom frem og talte til hende ” øhm nej jeg, syntes bare det så vildt ud det der ” sagde hun og gik helt hen til ham og smilede flabet og provokerende til ham ” ved du hvad jeg godt kan lide, jeg kan godt lide hårde fyre som dig ” Sagde hun og smilede til ham og og lagde en hånd på hans kind og smilede sukker sødt til ham og gav ham et lille kys på den anden kind.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




farret vild  - privat  james jackson  Empty
IndlægEmne: Sv: farret vild - privat james jackson    farret vild  - privat  james jackson  Icon_minitimeMan 04 Jun 2012, 22:33

”nå kan du det” han gik hen til døren ”hvad siger du til vi tager ud og får en øl eller to” han åbnede døren og lod pigen gå ud først
*eller ti måske det kommer an på hvor mange det tager før du er fuld* han gik ned i gyden og hev et tæppe væk fra motorcyklen. Dens sorte overflade var præget med dødningehoveder og slanger.
Han satte sig op på den ”hop op min smukke veninde” han lod hende sidde bag på den han tog fat om håndtagene der sad lidt højere end normalt da det her var en chopper style motorcykel ”hold godt fast” han gassede op. Det gik så hurtigt at de var ved baren på mindre end fem minutter.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




farret vild  - privat  james jackson  Empty
IndlægEmne: Sv: farret vild - privat james jackson    farret vild  - privat  james jackson  Icon_minitimeMan 04 Jun 2012, 22:44

Hun så på ham og smilede ” hmm det kan jeg ” sagde hun og smilede ” Drikke, woow det lyder fedt jeg elsker at drikke, men så skal jeg os kunne sove her ” sagde hun og smilede til ham og gav ham et lille kram inden hun gik ud af døren og ned til motorcyklen hun satte sig om og lagde armene omkring ham og lagde sit hoved mod hans ryg og smilede * woow han er vildt lækker ogvildt sej* sagde hun og smilede da dek om til baren hoppede hun af og så på ham og sagde ” kom” sagde hun og gik ind på baren og bestilte to store øl, hun lod ham betale og tog øllenene og fandt et hjørne hvor de kunne side alene .
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




farret vild  - privat  james jackson  Empty
IndlægEmne: Sv: farret vild - privat james jackson    farret vild  - privat  james jackson  Icon_minitimeMan 04 Jun 2012, 23:01

Jack stod i baren og betalte da en af James og Jacks konkurrenter kom ind af døren og gik hen mod Tiffany *åh nej ikke i dag* han gik hen og prikkede ham på skulderen. ”undskyld mig hr. det der er min veninde så gider du skride af helvede til” manden ignorerede ham bare ”meget vel” han vendte ham om og slog ham lige på kæben og manden styrtede i grus med kæben til den ene side ”nå hvor kom vi fra” han satte sig ved siden af pigen som om intet havde sket. To af mandens venner rejste sig op i den anden ende af baren
”jeg kommer tilbage igen lige om lidt” han gik ud af bag døren hvor der stod tre mænd lige udenfor. Jack stod bare helt køligt, tog sin spadserestok og trak en lang klinge ud af stokken. Han holdt klingen med hovedet fra stokken som en mester fægter, hvilket han også var hjemme i Skotland. De tre mænd løb i mod ham men han undveg og stak klingen gennem den første mand. De to andre løb bare væk fra stedet, Jack tog liget og smed den ned i containeren der stod tæt på.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




farret vild  - privat  james jackson  Empty
IndlægEmne: Sv: farret vild - privat james jackson    farret vild  - privat  james jackson  Icon_minitimeMan 04 Jun 2012, 23:06

Tiffany så på ham og smilede men da de mere eller mindre kom op og slås så hun på dem og holdte sig for munden for at skjule at hun ville skrige, men hun skreg ikke, ” okay” sagde hun bare forskrækket, da han så forsvandt ud bag ved blev hun bare siddende og drak sin øl som intet var sket . hun smilede da han kom tilbage og hun havde bestilt en hel kasse øl til dem på James regning, og da han kom tilbage så tiffany på ham og sagde ” smukke jeg bestilte altså en kasse øl på din regning håber ikek det gør noget” sagde hun og åbnede en ny øl.

Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




farret vild  - privat  james jackson  Empty
IndlægEmne: Sv: farret vild - privat james jackson    farret vild  - privat  james jackson  Icon_minitimeMan 04 Jun 2012, 23:16

”det går nok jeg har James’ pung med i dag” hans tweed jakke havde en stor blod plet *se nu hvad du har gjort det kommer aldrig af igen* Jack satte sig bare og tog to øl og åbnede den ene med et slag ned i bordet. ”nå fortæl mig om dig selv” han sad bare og kiggede på pigen med sine klare øjne. Det specielle ved hans øjne var at det ene var helt gråt og det andet var grønt. Han så bare hendes øjne blive store da hun opdagede ”hvad sagde jeg om at stirre” han sad og så på hende der spillede et eller andet stykke musik men han hørte ikke hvad det var for et.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




farret vild  - privat  james jackson  Empty
IndlægEmne: Sv: farret vild - privat james jackson    farret vild  - privat  james jackson  Icon_minitimeMan 04 Jun 2012, 23:23

Hun så på ham og sagde ” okay så lad os få nogen flakser sprut os” sagde hun og smilede og skulle til at kalde en tjener hen da hun opdagede hans øjne hun kom til at stirre igen men stoppede hurtigt da han talte til hende og hun rystede på hoved og sagde ” nej undskyld det må du virkelig undskyld det var ikke meningen” sagde hun og så på ham, hun havde godt set blodet men vidste at det ikke var alt man skulle blande sig i og derfor valgte hun ikke at sige noget til det. ” lad os få en flaske vodka” sagde hun til tjeneren der var kommet hjem og han kom med en flaske vodka, og Tiffanny drak sin øl færdig ” jeg ikke så god til øl ” sagde hun og åbnede vodkaen og tog en kæmpe står af den og sagde ” men det her, det godt” sagde hun og smilede .
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




farret vild  - privat  james jackson  Empty
IndlægEmne: Sv: farret vild - privat james jackson    farret vild  - privat  james jackson  Icon_minitimeTirs 05 Jun 2012, 00:13

”fint vi tager det med hjem til min lejlighed” han rejste sig og bundede øllen ”kom så smukke” han gik udenfor igen og steg på motorcyklen *hvad mener du med ’din lejlighed’* han smilede mens de kørte hjem ad. Da de kom op i lejligheden lukkede han døren og tog flasken og tog en kæmpe slurk af flasken og lagde en arm rundt om pigen med et smil.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




farret vild  - privat  james jackson  Empty
IndlægEmne: Sv: farret vild - privat james jackson    farret vild  - privat  james jackson  Icon_minitimeTirs 05 Jun 2012, 01:55

Hun så på ham og nikkede ” okay så lad os skride fra det her hul” sagde hun og smilede til ham hun var ikke bange for ham sådan rigtigt måske lidt, hendes øje var blevet blåt og hun kunne næsten ikke åbne det efter Jack havde slået hende, hun hoppede op på motorcyklen og mærkede hvordan alkoholen begyndte at virke på hende, da de kom op i lejligheden havde hun lidt besvær med at stå på benene især når hun stod stille, ja Tiffany var svag drikker hvilket vidst os var ret tydeligt for enhvert ” HEEY giv mig lige noget” Sagde hun og tog en kæmpe tår, og hun smilede og så frækt på James og sagde ” du ser skiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiide godt ud” sagde hun og begyndte at danse fræk foran ham med flasken i hånden mens hun drak lidt af den ind i mellem.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




farret vild  - privat  james jackson  Empty
IndlægEmne: Sv: farret vild - privat james jackson    farret vild  - privat  james jackson  Icon_minitimeTirs 05 Jun 2012, 02:11

Jack satte sig bare i en lænestol mens Tiffany dansede ”ja sådan skal det være” han lod hende sidde på sit skød mens han tændte for tv’et. Jack var stadig ikke blevet påvirket af alkohol men igen var han også skotsk druk mester. *tag det nu roligt Jack du skal være fokuseret på vores forretning* han ignorerede James’ formaninger og kyssede Tiffany på munden *nå hvad siger du så James* han klikkede sig gennem kanalerne indtil han fandt en god film. De sad og så filmen lige indtil den sluttede og der efter gik de ind på James’ værelse.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




farret vild  - privat  james jackson  Empty
IndlægEmne: Sv: farret vild - privat james jackson    farret vild  - privat  james jackson  Icon_minitimeTirs 05 Jun 2012, 02:18

Tiffany så på ham og smilede og sagde ” kan du lide det ” spurgte hun og smilede til ham hun var godt påvirket, hun satte sig på hans skød og smilede og nyd faktisk at side på ham, og vendte sig så hun sad med maven ind mod hans mave med et ben på hver side af ham og hun lagde sit hoved på hans skulder og så film, ind i mellem kyssede hun ham på halsen og nappede ham i øret. Da han kyssede hende på munden kyssede hun igen, hun var god til at kysse, og hun lod sin tunge lege med hans tung indtil kysset blev afbrudt, hun satte sig til rette på ham mens de så filmen, og efter den fulgte hun med ind i soveværelset, nu blev hun en smule nervøs ” øhm må jeg ikke sove på sofaen ” sagde hun og så på ham og smilede usikkert, hvor efter hun gik ind i stuen tog den halv fulde vodka flaske og drak det hele i 3 store tåre, hun så på ham og det slog hende hårdt alkoholen fordi hun havde drukket det så hurtigt , hun smilede og kunne ikke rigtigt så på benene, hun gik svingende ind i soveværelset og lænede sig med ryggen op af dør kammen og stod der på en fræk måde, inden hun begyndte at tage tøjet af, hun var tynd og havde en pæn krop, hendes barm var ikke den støreste men stor nok til hende. Hun så på ham og stod nu kun i g-strenge og BH foran jack.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




farret vild  - privat  james jackson  Empty
IndlægEmne: Sv: farret vild - privat james jackson    farret vild  - privat  james jackson  Icon_minitimeTirs 05 Jun 2012, 02:55

Jack stod stadig i værelset da Tiffany kom ind igen. *ok det var dråben jeg lader mig falde i søvn før jeg ser noget jeg fortryder* han stillede sig lige foran hende og tårnede sig op over hende med hans 1,96 meter i højden. Han gik forbi hende ud i køkkenet og drak et glas af en eller anden væske. Han gik tilbage til værelset og lagde sig på sengen mens Tiffany kom tættere på, han lagde bare mens han klappede sengen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




farret vild  - privat  james jackson  Empty
IndlægEmne: Sv: farret vild - privat james jackson    farret vild  - privat  james jackson  Icon_minitimeTirs 05 Jun 2012, 02:59

Tiffany så han gik ud i køkkenet men hun gik ikke med ham, hun så på ham da han kom tilbage og lagde sig på sengen ” hva sku du” spurgte hun meget glad, hun gik hen mod sengen og så på ham og kravlede op i sengen og satte sig hen over ham og smilede ” skal vi hygge os ” spurgte hun og tog sine hænder op under hans trøje og nussede hans mave, ” hmm kan du lide det” spurgte hun og sad lige oven på hans hofte og lem, og hun så ham i øjenene og lænede sig forover og kyssede ham på munden, hun mærkede hans hænder på hendes krop.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





farret vild  - privat  james jackson  Empty
IndlægEmne: Sv: farret vild - privat james jackson    farret vild  - privat  james jackson  Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
farret vild - privat james jackson
Tilbage til toppen 
Side 1 af 3Gå til side : 1, 2, 3  Næste
 Lignende emner
-
» Well well well (James Jackson)
» What Angel?- James Jackson
» walking my own parade - James Jackson
» faret vild?- Zancy PRIVAT!
» til Jackson

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Deepshell :: Gågaden-
Gå til: