Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 Meget stille weekend på Lost (om admin og mods)

Go down 
ForfatterBesked
Procella
Admin
Admin
Procella


Antal indlæg : 3145
Bosted : Where i lay my head is home (Right now - Tranquility)
Beskæftigelse : Socialite, Våbensælger til myndigheder samt private. Moderne samt antikviteter. (sælger også til jægerne og dette er en helt anden type våben).

Meget stille weekend på Lost (om admin og mods) Empty
IndlægEmne: Meget stille weekend på Lost (om admin og mods)   Meget stille weekend på Lost (om admin og mods) Icon_minitimeFre 13 Jul 2012, 05:40

Hey Guys!

Vi går en meget stille weekend i møde, i henhold til admins og mods, og dermed også karaktergodkendelser m.m.

Som nogle ved så har vi arrangeret Lost-weekend og det er hjemme hos mig. Og af hvad det ser ud til kommer samtlige admins og mods - hvilket vil sige Lost bliver en smule...affolket XD

Derfor er det nok også begrænset hvor meget vi kan hjælpe, og sådan noget. Jeg vil prøve at dukke ind forbi en gang dagligt, men profilgodkendelser bliver det nok ikke til, da det kræver gennemlæsning og jeg helt ærligt tvivler lidt på at jeg får tid, sideløbende med at jeg skal lege værtinde og have huset fuld af nørder XD

Kaya daffer så direkte på ferie mere eller mindre, men jeg tror vi andre vender talstærkt tilbage senest mandag når vi har rystet dramaet over fredag d. 13 og tilhørende weekend af os.

så nu er der en lille heads up, og forklaring. Beklager til dem der venter på at blive godkendt, men vi håber naturligvis på forståelse. Andre fora-check up vil blive lavet med tilbagevirkende kraft i løbet af kommende uge, så nu ikke noget med at løbe løbsk ;)

Rigtig god weekend alle!

Mvh.
Procella
og resten af Team-Admin
(aka Wilith, Kaya og Valencia)
Tilbage til toppen Go down
 
Meget stille weekend på Lost (om admin og mods)
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Admin-stille weekend
» Varsling om admin-stille weekend
» Vi Søger Sommer-Mods!
» Stille weekend
» Admin og Mods, hvem der er hvor, hvornår.

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Om siden :: The Lost News-
Gå til: