Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 Leave of absence :P

Go down 
ForfatterBesked
Wilith
B-rang
B-rang
Wilith


Antal indlæg : 741
Bosted : en jagthytte, den fredfyldte skov.
Beskæftigelse : Sanger, kunstner og overvågnings-arbejde

Leave of absence :P Empty
IndlægEmne: Leave of absence :P   Leave of absence :P Icon_minitimeLør 28 Jul 2012, 07:48

Okay så, som så mange andre her på siden har sommerferien omsider også ramt mig i form af min brors hvalp der lige er flyttet ind. Da det kræver meget energi og tid vil jeg ikke være lige så aktiv som jeg kunne have ønsket men jeg vil se om jeg ikke kan komme på mindst en gang om dagen.
Derfor, hvis der er noget og man ikke kan komme igennem til hverken V eller Pro, kan man stadig skrive til mig og så skal jeg sørge for at skrive tilbage hurtigst muligt :)
Tilbage til toppen Go down
Wilith
B-rang
B-rang
Wilith


Antal indlæg : 741
Bosted : en jagthytte, den fredfyldte skov.
Beskæftigelse : Sanger, kunstner og overvågnings-arbejde

Leave of absence :P Empty
IndlægEmne: Sv: Leave of absence :P   Leave of absence :P Icon_minitimeTors 16 Aug 2012, 06:04

Haj! HAJ! *host* øh jeg mente hey xD

Nå skolestart.. den herlige tid på året hvor man slæber sig ud af sengen tidligt om morgenen med poser under øjnene og blikket fast rettet imod kaffekanden. Det er i hvert fald sådan mine morgener ser ud. Jeg er lige startet på produktionsskole med en times transporttid og står dermed op lidt over seks for at kunne nå at gøre mig klar og komme til tiden.
Til gengæld er jeg hjemme allerede 17:00 - 17:30 hver dag, derfor er jeg ikke så meget på som jeg har været i sommerferien. Som sædvanligt svarer jeg stadigt på beskeder, i tråde og sørger for mine pligter som MOD ;)


Furthermore, her på søndag må det være skal jeg med kæresten til hans lille nieces barnedåb, så der hører i nok ikke noget hverken fra mig eller Julius :)
Tilbage til toppen Go down
 
Leave of absence :P
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Leave me once, why not twice? - Emilia
» Miss jarhead, go suck monkey balls, and leave me alone!....

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Om siden :: P2p-
Gå til: