Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 Procella er semi-awol

Go down 
2 deltagere
ForfatterBesked
Procella
Admin
Admin
Procella


Antal indlæg : 3145
Bosted : Where i lay my head is home (Right now - Tranquility)
Beskæftigelse : Socialite, Våbensælger til myndigheder samt private. Moderne samt antikviteter. (sælger også til jægerne og dette er en helt anden type våben).

Procella er semi-awol Empty
IndlægEmne: Procella er semi-awol   Procella er semi-awol Icon_minitimeFre 10 Aug 2012, 03:04

Hey guys!

jeg lovede jo jeg ville komme online og skrive i..uhm...mandags, men det gik lidt i vasken. Og så kom livet ind fra højre. Teknisk set ville jeg have skrevet idag, men det gik også i vasken - wuhu XD

jeg kommer til at checke forum dagligt, men det kan godt være jeg først er sådan svar-aktiv lørdag. Eller måske mandag/tirsdag styks - sorry!

jeg har iz på besøg idag og så kommer det der hankøn og jeg skal til familie-tamtam søndag i frederikværk. så sorry, men det bliver altså liiiiidt udskudt...igen igen igen...

men jeg kommer som sagt online dagligt og checker admin-stuff osv.

SORRY! ffs!

Ses på den anden side ;)
Tilbage til toppen Go down
Procella
Admin
Admin
Procella


Antal indlæg : 3145
Bosted : Where i lay my head is home (Right now - Tranquility)
Beskæftigelse : Socialite, Våbensælger til myndigheder samt private. Moderne samt antikviteter. (sælger også til jægerne og dette er en helt anden type våben).

Procella er semi-awol Empty
IndlægEmne: Sv: Procella er semi-awol   Procella er semi-awol Icon_minitimeTors 20 Sep 2012, 00:53

Der er totalt ballade omkring det her håndværker crap hjemme hos mig, hvilket har tvunget mig ud af min bolig pt. jeg kommer til at kigge forum sporadisk og pm/pb en gang daglig - det er så meget jeg kan love i øjeblikket. Beklager, jeg er ikke selv herre over det her.
Tilbage til toppen Go down
Cherlyn
B-rang
B-rang
Cherlyn


Antal indlæg : 579
Bosted : En tidligere junkie-hule i Sheria.
Beskæftigelse : Servitrice hos en ubetydelig café i Benjamin Centret.

Procella er semi-awol Empty
IndlægEmne: Sv: Procella er semi-awol   Procella er semi-awol Icon_minitimeTors 20 Sep 2012, 02:17

*Hugs* Ingen grund til at beklage, lille dame. Forsøg at hyg dig, og så ses vi når vi ses ^^
Tilbage til toppen Go down
Procella
Admin
Admin
Procella


Antal indlæg : 3145
Bosted : Where i lay my head is home (Right now - Tranquility)
Beskæftigelse : Socialite, Våbensælger til myndigheder samt private. Moderne samt antikviteter. (sælger også til jægerne og dette er en helt anden type våben).

Procella er semi-awol Empty
IndlægEmne: Sv: Procella er semi-awol   Procella er semi-awol Icon_minitimeMan 22 Okt 2012, 00:26

Stadig aktuelt, men jeg forsøger mit bedste.
Tilbage til toppen Go down
Procella
Admin
Admin
Procella


Antal indlæg : 3145
Bosted : Where i lay my head is home (Right now - Tranquility)
Beskæftigelse : Socialite, Våbensælger til myndigheder samt private. Moderne samt antikviteter. (sælger også til jægerne og dette er en helt anden type våben).

Procella er semi-awol Empty
IndlægEmne: Sv: Procella er semi-awol   Procella er semi-awol Icon_minitimeFre 23 Nov 2012, 04:14

Har lige noget familie-tamtam der skal overståes i weekenden, så hiv fat i Team-Mod og Val hvis de er nødvendigt :)

http://deploratus.heavenforum.org/g20-moderators

http://deploratus.heavenforum.org/g1-administrators
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Procella er semi-awol Empty
IndlægEmne: Sv: Procella er semi-awol   Procella er semi-awol Icon_minitimeSøn 25 Nov 2012, 08:16

Vi skal nok klare os ^^' - Eller så godt, som vi underlige mennesker, nu kan klare os uden dig xD
Tilbage til toppen Go down
Procella
Admin
Admin
Procella


Antal indlæg : 3145
Bosted : Where i lay my head is home (Right now - Tranquility)
Beskæftigelse : Socialite, Våbensælger til myndigheder samt private. Moderne samt antikviteter. (sælger også til jægerne og dette er en helt anden type våben).

Procella er semi-awol Empty
IndlægEmne: Sv: Procella er semi-awol   Procella er semi-awol Icon_minitimeFre 04 Jan 2013, 08:58

Jeg melder mig lige under semi-awol igen.

Jeg har et virkeligt liv der trækker i mig, og nogle syge critters der kræver al min opmærksomhed. Derfor henvises i, til de andre dejlige damer i Teamet

http://deploratus.heavenforum.org/g20-moderators

Dette er vores dygtige mods, hvis opgave er at gøre jeg alle sammen godkendelsesklar så vi admins kan give jer stemplet videre
Tilbage til toppen Go down
Procella
Admin
Admin
Procella


Antal indlæg : 3145
Bosted : Where i lay my head is home (Right now - Tranquility)
Beskæftigelse : Socialite, Våbensælger til myndigheder samt private. Moderne samt antikviteter. (sælger også til jægerne og dette er en helt anden type våben).

Procella er semi-awol Empty
IndlægEmne: Sv: Procella er semi-awol   Procella er semi-awol Icon_minitimeOns 20 Mar 2013, 09:23

Heads up på min awayness:
Jeg skal på hospitalet imorgen, og jeg har ingen anelse om hvor mange timer det potentielt kommer til at tage. Derfor kan jeg ikke love jeg er online imorgen på nogen måde, da jeg heller ikke ved hvad de skal gøre ved mig, og derfor ikke kan forudse hvor kvæstet jeg vil være når de er færdige og jeg kommer hjem.

Bare lige en advarsel guys. Så ved I det.
Tilbage til toppen Go down
Procella
Admin
Admin
Procella


Antal indlæg : 3145
Bosted : Where i lay my head is home (Right now - Tranquility)
Beskæftigelse : Socialite, Våbensælger til myndigheder samt private. Moderne samt antikviteter. (sælger også til jægerne og dette er en helt anden type våben).

Procella er semi-awol Empty
IndlægEmne: Sv: Procella er semi-awol   Procella er semi-awol Icon_minitimeTirs 02 Apr 2013, 08:27

Citat :
Nogle folk har ferie, andre har ikke XD

Anyway så tænkte vi det ville være en super god ide med en udmeldning fra Team Everything for at brugerne kunne have en fornemmelse af hvem de skal kontakte hvis de får brug for hjælp og assistance hen over de næste dage :)

Procella:
Torsdag - Får jeg besøg af prinsgemalen. Imens han bobler kan jeg sagtens komme online men aftenaktivitet er nok begrænset
Fredag - Får jeg besøg af Kaya så der skal jeg nok underholde folk
Lørdag - Vil jeg forsøge at komme online i løbet af aftenen, men jeg har stadig gemal-besøg så det bliver nok ikke tæt
Søndag - Se lørdag
Mandag - Gemalen tager hjem formiddag, men jeg kommer nok til at stresse lidt i henhold til tirsdag allerede dér.
Tirsdag - Kaos skal opereres, bliver hentet morgen så jeg kommer nok til at være ekstremt stresset, jeg får ham hjem eftermiddag/aften så tirsdag er jeg nok online men på INGEN måde fungerende som admin hvis jeg er online på chatten

God ferie alle sammen :)

og fordi jeg er så freaking awesome så holder min planlægning well...not ever *facepalm*

så jeg kom ikke helt til at være online i påsken - go me! *fnys*
Nå...kaos-kræet skal opereres imorgen og jeg og min hjerne er allerede pænt meget uvenner, så jeg kan vidst godt afsløre at den kommende uge bliver jeg online som andre folk skifter underbukser, og det er på en god dag.

Jeg kommer til at skulle lave sluse-system og vade frem og tilbage mellem lokaler hele ugen, så jeg ved ikke hvor meget jeg kan koncentrere mig om emner. Jeg skal nok sørge for at komme online som Admin i hvert fald en gang dagligt, men jeg beklager lige i mine emner at jeg kommer til at være en smule på stand by. Jeg er sgu rigtig ked af det folkens, men det virkelige liv kan være frygteligt distraherende ind i mellem :/
Tilbage til toppen Go down
Procella
Admin
Admin
Procella


Antal indlæg : 3145
Bosted : Where i lay my head is home (Right now - Tranquility)
Beskæftigelse : Socialite, Våbensælger til myndigheder samt private. Moderne samt antikviteter. (sælger også til jægerne og dette er en helt anden type våben).

Procella er semi-awol Empty
IndlægEmne: Sv: Procella er semi-awol   Procella er semi-awol Icon_minitimeTors 04 Apr 2013, 03:59

*bump*

Stadig meget aktuel. Den kommer til at strække sig da turen til doktor dyr ikke var så let overkommelig som først antaget. Så fokus ligger lige et andet sted det næste stykke tid
Tilbage til toppen Go down
Procella
Admin
Admin
Procella


Antal indlæg : 3145
Bosted : Where i lay my head is home (Right now - Tranquility)
Beskæftigelse : Socialite, Våbensælger til myndigheder samt private. Moderne samt antikviteter. (sælger også til jægerne og dette er en helt anden type våben).

Procella er semi-awol Empty
IndlægEmne: Sv: Procella er semi-awol   Procella er semi-awol Icon_minitimeMan 08 Apr 2013, 17:55

D-Day.

Nogle ved hvad der bliver talt om. Mit online-liv vil være ustabilt i en uges tid. Ses på den anden side guys :)
Tilbage til toppen Go down
Procella
Admin
Admin
Procella


Antal indlæg : 3145
Bosted : Where i lay my head is home (Right now - Tranquility)
Beskæftigelse : Socialite, Våbensælger til myndigheder samt private. Moderne samt antikviteter. (sælger også til jægerne og dette er en helt anden type våben).

Procella er semi-awol Empty
IndlægEmne: Sv: Procella er semi-awol   Procella er semi-awol Icon_minitimeFre 12 Apr 2013, 05:08

Jeg er ved at vende tilbage til noget mere brugbart. jeg håber på at kunne vende tilbage imorgen eller weekenden
Tilbage til toppen Go down
Procella
Admin
Admin
Procella


Antal indlæg : 3145
Bosted : Where i lay my head is home (Right now - Tranquility)
Beskæftigelse : Socialite, Våbensælger til myndigheder samt private. Moderne samt antikviteter. (sælger også til jægerne og dette er en helt anden type våben).

Procella er semi-awol Empty
IndlægEmne: Sv: Procella er semi-awol   Procella er semi-awol Icon_minitimeTors 30 Maj 2013, 08:04

Hey guys! :D

Her idag d. 29 har jeg altså været en smule hængt op og jeg er simpelthen for ødelagt til at kigge roller igennem på nuværende tidspunkt.

Jeg er opmærksom på at jeg har nogle folk på FC-listen der mangler godkendelse, og jeg dækker pt. ind for Moderatore der leger eksamensramte og en medadmin der - som man kan læse - lige ligger og kæmper med noget indgreb.

Imorgen har jeg en tidlig og lidt hektisk dag for mig, så jeg kan ikke love jeg kommer online før muligvis SEN aften. Jeg beklager rigtig meget for jeg ved udemærket godt det på ingen måde er optimalt hvis man sidder som ny bruger, og derfor undskylder jeg altså også mange gange!

Jeg skal nok prøve at oppe mig lidt. Men jeg håber lige på noget forståelse her d. 29 og muligvis 30 (Maj 2013)
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Procella er semi-awol Empty
IndlægEmne: Sv: Procella er semi-awol   Procella er semi-awol Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Procella er semi-awol
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Temporary AWOL
» Semi fravær - Val, Loren og Stefan
» Izriels Fravær (Englen på Awol)
» Is it hot in here? Or is it just… - Procella [X]
» Well... What have we here? - Procella

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Om siden :: P2p-
Gå til: