Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 Fravær for rangledæmon!

Go down 
+2
Tamora
Wilith
6 deltagere
Gå til side : 1, 2  Næste
ForfatterBesked
Cherlyn
B-rang
B-rang
Cherlyn


Antal indlæg : 579
Bosted : En tidligere junkie-hule i Sheria.
Beskæftigelse : Servitrice hos en ubetydelig café i Benjamin Centret.

Fravær for rangledæmon!  Empty
IndlægEmne: Fravær for rangledæmon!    Fravær for rangledæmon!  Icon_minitimeLør 13 Okt 2012, 07:53

Hellow alle i skønne mennesker og andre sære væsner her på Lost :D

Jeg ville blot kort informerer jer alle om, at jeg som MOD og person, liiiiige forsvinder en uges tid her fra siden... Og Danmark faktisk oO

Kort sagt skal jeg ud på en lille rejse, der kommer til at foregå med med ca. en uges ophold i Italien. Dernede vil jeg ikke få mulighed for at komme på, eller have anden form for internet for den sags skyld. Så bliv ikke overraskede, hvis jeg ikke svarer over fb! :P

Men i må alle have en superskøn efterårsferie, og opfører jeg pænt overfor hinanden mens jeg er væk.. Ellers vanker der med halen her, når jeg kommer hjem igen! XD

Baaaaiii!

Varme hilsen - Tam og Cher!
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Fravær for rangledæmon!  Empty
IndlægEmne: Sv: Fravær for rangledæmon!    Fravær for rangledæmon!  Icon_minitimeSøn 14 Okt 2012, 19:11

God tur, Cher ^^
Tilbage til toppen Go down
Wilith
B-rang
B-rang
Wilith


Antal indlæg : 741
Bosted : en jagthytte, den fredfyldte skov.
Beskæftigelse : Sanger, kunstner og overvågnings-arbejde

Fravær for rangledæmon!  Empty
IndlægEmne: Sv: Fravær for rangledæmon!    Fravær for rangledæmon!  Icon_minitimeMan 15 Okt 2012, 04:58

Hyg dig, Pinkie, men kom snart tilbage til os igen! ;)
Tilbage til toppen Go down
Procella
Admin
Admin
Procella


Antal indlæg : 3145
Bosted : Where i lay my head is home (Right now - Tranquility)
Beskæftigelse : Socialite, Våbensælger til myndigheder samt private. Moderne samt antikviteter. (sælger også til jægerne og dette er en helt anden type våben).

Fravær for rangledæmon!  Empty
IndlægEmne: Sv: Fravær for rangledæmon!    Fravær for rangledæmon!  Icon_minitimeFre 14 Jun 2013, 06:29

Tilbage til toppen Go down
Cherlyn
B-rang
B-rang
Cherlyn


Antal indlæg : 579
Bosted : En tidligere junkie-hule i Sheria.
Beskæftigelse : Servitrice hos en ubetydelig café i Benjamin Centret.

Fravær for rangledæmon!  Empty
IndlægEmne: Sv: Fravær for rangledæmon!    Fravær for rangledæmon!  Icon_minitimeLør 22 Jun 2013, 03:34

I'm trapped! 

Ehehehe... Actually, I'm freeeeee! Sommerferien er officielt startet nu! XD
Men! Det har resten af mine familie ikke... Så da de så deres snit til det, med lidt fritid her i weekenden, så blev jeg kidnappet med resten af familie med i sommerhus oO Hvilket vejret så ikke helt forstod *Skule mod regn*

Det betyder ikke nødvendigvis, at jeg kommer til være *væk*. Blot, at jeg ikke kan være på hele tiden, og at mine svar nok kommer til at være en anelse sløve, da nettet her ikke ligefrem er like.. Wosh! Især ikke, da min far bruger det til sit arbejde :P

Det var bare en lille update herfra! *Danse videre igen*
Tilbage til toppen Go down
Cherlyn
B-rang
B-rang
Cherlyn


Antal indlæg : 579
Bosted : En tidligere junkie-hule i Sheria.
Beskæftigelse : Servitrice hos en ubetydelig café i Benjamin Centret.

Fravær for rangledæmon!  Empty
IndlægEmne: Sv: Fravær for rangledæmon!    Fravær for rangledæmon!  Icon_minitimeMan 24 Jun 2013, 06:19

Æh... Sommeren nærmer sig (Woho!) og det samme gør fraværet desværre XD

Det viser sig, at jeg faktisk kommer til at være rigtig fraværende i sommerferien, i hvert fald nogle af ugerne, hvor jeg overhovedet ikke har mulighed for at komme på, og da slet ikke for at hjælpe nye brugere (Desværre!).

Det starter ud i det små.. I denne uge bliver jeg i morgen eftermiddag slæbt med på shoppetur, men det varer nok ikke hele dagen. Det holder jeg simpelthen ikke til! Og som det ser ud nu, bliver jeg vist også kidnappet fra tirsdag til torsdag, men der kan jeg nok godt komme og hilse på engang i mellem :P Om torsdagen vil jeg så få besøg af handyret senere på dagen, som først tager hjem søndag. Der kan min tid herpå godt blive tvivlsom, men jeg skal gøre mit bedste for at hjælpe! Ugen efter den går hovedsageligt med at pakke, arbejde (Laaaange vagter, både dag og aften) og være her på xD

De større træk: 

Lørdag d. 6.7 smækker familien bildøren klokken 05:00, og kører afsted imod Venedig.. Woop! Og det betyder, at jeg overhovedet ikke kommer til at være online her før tidligst d. 25.7..

Dog går det allerede stærkt igen, da jeg suser til Sjælland d. 26.7 pga. Lost weekenden (Woho, epicness!), hvor de fleste herinde, inklusiv mig selv, nok vil være optaget til den 28.7!
Jeg regner med at tage min bærbar med, men jeg kan simpelthen ikke love noget v.v

For, at det ikke skal være løgn tager jeg så videre, når Lost weekenden er slut, og over til handyret, hvor jeg tilbringer godt og vel en uge i hyggeligt selskab. Men jeg er i hvert fald hjemme igen d. 4.8, hvor den ellers bare står på arbejde :P

Hvis man er i tvivl om noget med dagene osv, skal man være velkommen til at sende mig en Pb XD
Men for at pointerer, så kommer jeg overhovedet ikke til at kunne lege Mod eller emnepartner, fra d. 6.7 - 28.7.. Sorry guys!

Mvh. Cher/Tammy :3
Tilbage til toppen Go down
Tamora
Nybegynder
Nybegynder
Tamora


Antal indlæg : 141
Bosted : En lille, næsten umøbleret lejlighed i Sheria.
Beskæftigelse : Fængselsbetjent

Fravær for rangledæmon!  Empty
IndlægEmne: Sv: Fravær for rangledæmon!    Fravær for rangledæmon!  Icon_minitimeLør 06 Jul 2013, 08:34

*Bump*
Tilbage til toppen Go down
Procella
Admin
Admin
Procella


Antal indlæg : 3145
Bosted : Where i lay my head is home (Right now - Tranquility)
Beskæftigelse : Socialite, Våbensælger til myndigheder samt private. Moderne samt antikviteter. (sælger også til jægerne og dette er en helt anden type våben).

Fravær for rangledæmon!  Empty
IndlægEmne: Sv: Fravær for rangledæmon!    Fravær for rangledæmon!  Icon_minitimeLør 06 Jul 2013, 09:24

Aaaww....

I'm gonna miss you so much :(
Tilbage til toppen Go down
Wilith
B-rang
B-rang
Wilith


Antal indlæg : 741
Bosted : en jagthytte, den fredfyldte skov.
Beskæftigelse : Sanger, kunstner og overvågnings-arbejde

Fravær for rangledæmon!  Empty
IndlægEmne: Sv: Fravær for rangledæmon!    Fravær for rangledæmon!  Icon_minitimeLør 06 Jul 2013, 09:35

*vinker*
same here.. It'll be quiet... too quiet!
*stirrer nervøst rundt*
Tilbage til toppen Go down
Procella
Admin
Admin
Procella


Antal indlæg : 3145
Bosted : Where i lay my head is home (Right now - Tranquility)
Beskæftigelse : Socialite, Våbensælger til myndigheder samt private. Moderne samt antikviteter. (sælger også til jægerne og dette er en helt anden type våben).

Fravær for rangledæmon!  Empty
IndlægEmne: Sv: Fravær for rangledæmon!    Fravær for rangledæmon!  Icon_minitimeLør 06 Jul 2013, 09:41

still have me ;)
Tilbage til toppen Go down
Valencia
Admin
Admin
Valencia


Antal indlæg : 950
Bosted : I en lejlighed i Werclare by.
Beskæftigelse : Læge på Sheria Hostpital - Operationslæge.

Fravær for rangledæmon!  Empty
IndlægEmne: Sv: Fravær for rangledæmon!    Fravær for rangledæmon!  Icon_minitimeLør 06 Jul 2013, 10:14

Awww det lang tid! :c Men vi ses! GOD TUR!
Tilbage til toppen Go down
http://lost-world.heavenforum.com
Procella
Admin
Admin
Procella


Antal indlæg : 3145
Bosted : Where i lay my head is home (Right now - Tranquility)
Beskæftigelse : Socialite, Våbensælger til myndigheder samt private. Moderne samt antikviteter. (sælger også til jægerne og dette er en helt anden type våben).

Fravær for rangledæmon!  Empty
IndlægEmne: Sv: Fravær for rangledæmon!    Fravær for rangledæmon!  Icon_minitimeMan 08 Jul 2013, 04:16

Aaaaaaaaaw!
True love!

Jeg har lige modtaget et billede af Cher, siddende på et krydstogtskib...med en drink! XD

Ffs! Så er stilen lagt :p

Jeg skulle hilse alle folk mange gange fra hende! Hun savner os!
Tilbage til toppen Go down
Procella
Admin
Admin
Procella


Antal indlæg : 3145
Bosted : Where i lay my head is home (Right now - Tranquility)
Beskæftigelse : Socialite, Våbensælger til myndigheder samt private. Moderne samt antikviteter. (sælger også til jægerne og dette er en helt anden type våben).

Fravær for rangledæmon!  Empty
IndlægEmne: Sv: Fravær for rangledæmon!    Fravær for rangledæmon!  Icon_minitimeMan 15 Jul 2013, 02:14

Cher er landet i Rom nu :)

That little bastard XD
Det er åbenbart super hårdt at være i udlandet for hun savner os ;)
Tilbage til toppen Go down
Cherlyn
B-rang
B-rang
Cherlyn


Antal indlæg : 579
Bosted : En tidligere junkie-hule i Sheria.
Beskæftigelse : Servitrice hos en ubetydelig café i Benjamin Centret.

Fravær for rangledæmon!  Empty
IndlægEmne: Sv: Fravær for rangledæmon!    Fravær for rangledæmon!  Icon_minitimeFre 23 Aug 2013, 19:25

... Sorry!

Dette er egentlig ikke "rigtig" fravær, men jeg har bemærket, at jeg "skulker" en del fra Lost her for tiden.. Ufrivilligt selvfølgelig!

Det gør, at jeg hellere vil beklage lidt på forhånd, da jeg egentlig føler, at det går rimelig meget ud over mit ansvar som Mod og som spiller herinde. Tråde kan desværre godt tage liiiidt længere tid om at besvare, men det er kun nogle gange!

Jeg er for ganske nylig startet i 2.G, hvilket har givet mig en del at se til. Mest fordi at min lærere er sindssyge, og lektier ikke bare er en myte her XD Det betyder self. at der er afleveringer hver uge, som desværre må prioriteres højst.. Et løfte jeg har givet mig selv og familien efter en noget turbulent start i 1.G x.o
Dog har jeg så også arbejdet ved siden af, samt nogle dage, som jeg har afsat til en nylig ændring i min hverdag. Dog vil jeg komme på Lost, minimum en gang om dagen, for at tjekke op på sagerne. Jeg forsvinder ikke, kære væsner! Absolut ikke! :D

Dog har jeg lige en pligt her i aften, hvilket gør, at jeg nok ikke kommer på før i morgen formiddag... Så meget for den weekend! oO

Leg pænt!

Mvh. Cher/Tammy :3
Tilbage til toppen Go down
Cherlyn
B-rang
B-rang
Cherlyn


Antal indlæg : 579
Bosted : En tidligere junkie-hule i Sheria.
Beskæftigelse : Servitrice hos en ubetydelig café i Benjamin Centret.

Fravær for rangledæmon!  Empty
IndlægEmne: Sv: Fravær for rangledæmon!    Fravær for rangledæmon!  Icon_minitimeMan 18 Nov 2013, 20:49

Ehm... Hey guys!

Det er simpelthen pinligt og ikke mindst smerteligt at være så meget væk herinde fra, da det især går udover mit arbejde, som Mod! Jeg er ikke blevet træt af siden, ikke det mindste! Jeg er bare blev overvældet...

2.G byder for tiden på så mange afleveringer, at jeg føler, at jeg er ved at gå ned med stress! Det vælter med timevis af lektier om ugen, samtidig med, at jeg først lige har afsluttet et personlig forløb med nogle kg og så er jeg begyndt på kørekort midt i det hele... Smart! Jeg fylder 18 om snart blot en uge, og jeg har endnu for travlt til egentlig at opdage det eller glæde mig oO

Men jeg vil gøre mit ypperste for at kunne nå mere herinde for tiden, da det simpelthen ikke er fair overfor brugerne, at jeg skulker...

Håber, at i kan godtage min noget stressede hverdag..

Mvh. Cher/Tammy!
Tilbage til toppen Go down
Cherlyn
B-rang
B-rang
Cherlyn


Antal indlæg : 579
Bosted : En tidligere junkie-hule i Sheria.
Beskæftigelse : Servitrice hos en ubetydelig café i Benjamin Centret.

Fravær for rangledæmon!  Empty
IndlægEmne: Sv: Fravær for rangledæmon!    Fravær for rangledæmon!  Icon_minitimeSøn 02 Feb 2014, 10:17

Er ikke så fraværende som førhen! I'm slowly pulling myself together, men laver lige en hurtig bumper her indtil alting er kommet på plads :P
Tilbage til toppen Go down
Cherlyn
B-rang
B-rang
Cherlyn


Antal indlæg : 579
Bosted : En tidligere junkie-hule i Sheria.
Beskæftigelse : Servitrice hos en ubetydelig café i Benjamin Centret.

Fravær for rangledæmon!  Empty
IndlægEmne: Sv: Fravær for rangledæmon!    Fravær for rangledæmon!  Icon_minitimeTors 20 Feb 2014, 20:37

Jeg tror, at det er bedst, at jeg skriver her…

De næste par dage (faktisk ca. en uge frem), kommer jeg nok til at være noget fraværende. Det betyder, at I nok vil kun fange mig på chatten, men jeg vil have meget svært ved at finde tid til at svare emner eller for mange Mod-opgaver, da mit Gymnasium vælger at køre lige på og hårdt, med hensyn til opgaver efter ferien x.o

Min sidste store opgaver ser ud til at være til på tirsdag i næste uge, og derefter vil jeg nok være mere klar i roen! :D

Så HELT fraværende kommer jeg ikke til at være - men nu er I advaret!

Loooooove
Cher & Tammy
Tilbage til toppen Go down
Tamora
Nybegynder
Nybegynder
Tamora


Antal indlæg : 141
Bosted : En lille, næsten umøbleret lejlighed i Sheria.
Beskæftigelse : Fængselsbetjent

Fravær for rangledæmon!  Empty
IndlægEmne: Sv: Fravær for rangledæmon!    Fravær for rangledæmon!  Icon_minitimeFre 14 Mar 2014, 21:15

*Waves*

'Ey guys!

Jeg tænkte, at det nok var høftligst med en advarsel om, at jeg nok kommer til at være væk hele weekenden. Jeg får en veninde på besøg senere i dag, og det ser, indtil nu, ud til, at hun overnatter til søndag - jeg ved endnu ikke, hvornår hun tager hjem søndag oO

Hvis det går helt galt, så er jeg over fb eller mobil, for dem der har mig der, men ellers vender jeg stærkt tilbage igen i slutningen af weekenden :D

Be strong and play nice!

Cherlyn & Tammy!
Tilbage til toppen Go down
Procella
Admin
Admin
Procella


Antal indlæg : 3145
Bosted : Where i lay my head is home (Right now - Tranquility)
Beskæftigelse : Socialite, Våbensælger til myndigheder samt private. Moderne samt antikviteter. (sælger også til jægerne og dette er en helt anden type våben).

Fravær for rangledæmon!  Empty
IndlægEmne: Sv: Fravær for rangledæmon!    Fravær for rangledæmon!  Icon_minitimeLør 15 Mar 2014, 02:20

((Psssst...lav lige en heads up som cher under news så folk er opmærksomme på at der også er tale om en Mod ;) ))
Tilbage til toppen Go down
Cherlyn
B-rang
B-rang
Cherlyn


Antal indlæg : 579
Bosted : En tidligere junkie-hule i Sheria.
Beskæftigelse : Servitrice hos en ubetydelig café i Benjamin Centret.

Fravær for rangledæmon!  Empty
IndlægEmne: Sv: Fravær for rangledæmon!    Fravær for rangledæmon!  Icon_minitimeLør 22 Mar 2014, 02:30

Heads up!

Well, selvom jeg i forvejen har været en del fraværende (pga. studietur som nærmer sig og andet spøjst), så smutter jeg lige en tur til Sjælland… Eheh… >.>

Jeg skal dog lave nogle lektier i løbet af weekenden, så kommer formentlig til at være lidt online :P

Jeg er ikke helt væk! Jeg skal bare over og være tyk! Donuts! Wohooo!

Kæææærligste hilsner
Cher fra Team mod og Tammy
Tilbage til toppen Go down
Cherlyn
B-rang
B-rang
Cherlyn


Antal indlæg : 579
Bosted : En tidligere junkie-hule i Sheria.
Beskæftigelse : Servitrice hos en ubetydelig café i Benjamin Centret.

Fravær for rangledæmon!  Empty
IndlægEmne: Sv: Fravær for rangledæmon!    Fravær for rangledæmon!  Icon_minitimeOns 26 Mar 2014, 09:59

Ehm... Aftenens nederen emne!
Dette er ikke som sådan fravær, men jeg har prøvet at få internet i noget tid nu, og det ser ikke ud til, at det kommer til at ske i aften... Hele huset mistede pludselig forbindelsen, og det er ikke særlig optimalt, da jeg ikke har specielt let ved at udføre Mod arbejde samt svare emner via mobil. Sorry guys, jeg er ude for i aften! Didn't see that coming >.<
Jeg vender selvfølglig tilbage, så snart jeg kan ^^

Cher & Tammy
Tilbage til toppen Go down
Cherlyn
B-rang
B-rang
Cherlyn


Antal indlæg : 579
Bosted : En tidligere junkie-hule i Sheria.
Beskæftigelse : Servitrice hos en ubetydelig café i Benjamin Centret.

Fravær for rangledæmon!  Empty
IndlægEmne: Sv: Fravær for rangledæmon!    Fravær for rangledæmon!  Icon_minitimeTors 03 Apr 2014, 21:53

Hov, hov, hov, hov!

Jeg har da fuldstændig glemt, at jeg skulle huske at smide en besked her!
Altså… Jeg har haft lidt travlt, sidste uge, men ikke mindst i denne uge, da der har været terminsprøve, afleveringer, lektiebomber osv. osv. og det skyldes simpelthen, at vi på lørdag rejser til Berlin! (Dvs. mig og min gymnasieklasse)

Jeg er med klassen i Berlin fra lørdag d. 5 klokken 8:00 til torsdag d. 10 not-sure-what-time. Der vil vist være internet på vores hotel, så jeg vil gøre mit bedste for at komme på, men jeg kan virkelig ikke love, hvor meget eller hvornår x.o

MEN!

Det slutter ikke her…

Ganske kort efter (fredag mindes jeg faktisk?) rejser jeg til London en uges tid, med familien, og skulle gerne være hjemme igen fredagen efter. Der kommer jeg nok ikke på internettet andet end på mobil, så der skal man nok heller ikke regne med mig…

Jeg håber virkelig, at I hygger jer herhjemme og er søde ved Valencia og Procella imens jeg er væk!
Sorry guys!

Mvh.
Cherlyn og Tamora

Ps. Hvis I føler, at jeg sænker nogen, så spring mig over i emnet, hvis det er muligt ^^
Tilbage til toppen Go down
Procella
Admin
Admin
Procella


Antal indlæg : 3145
Bosted : Where i lay my head is home (Right now - Tranquility)
Beskæftigelse : Socialite, Våbensælger til myndigheder samt private. Moderne samt antikviteter. (sælger også til jægerne og dette er en helt anden type våben).

Fravær for rangledæmon!  Empty
IndlægEmne: Sv: Fravær for rangledæmon!    Fravær for rangledæmon!  Icon_minitimeTors 03 Apr 2014, 23:20

Hey hon ;)

First of all. Håber du får nogle fede ture.

Men...

Kan du ikke lige lave et opslag under news hvor emne-overskriften direkte hedder noget med "moderator fravær" eller lign.

For der er nok en del der ikke lige registrere at du er Mod, og ikke kigger på side 2 i random fraværstråd :)
Tilbage til toppen Go down
Cherlyn
B-rang
B-rang
Cherlyn


Antal indlæg : 579
Bosted : En tidligere junkie-hule i Sheria.
Beskæftigelse : Servitrice hos en ubetydelig café i Benjamin Centret.

Fravær for rangledæmon!  Empty
IndlægEmne: Sv: Fravær for rangledæmon!    Fravær for rangledæmon!  Icon_minitimeTors 03 Apr 2014, 23:27

Tak, tak! Godt med schnitzler!…

And I will! :P
Tilbage til toppen Go down
Cora
A-rang
A-rang
Cora


Antal indlæg : 227
Bosted : Here and there. Right now though, mostly in an appartment in Werclare.
Beskæftigelse : Dækarbejde: Underviser kvindehold i selvforsvar. Underviser derudover også i Yoga.

Fravær for rangledæmon!  Empty
IndlægEmne: Sv: Fravær for rangledæmon!    Fravær for rangledæmon!  Icon_minitimeFre 04 Apr 2014, 07:31

Oh ... That was a loooot of you-not-being-here! God tur Moddy, men når du skal være væk, så skal du også love at hygge dig en hel masse. Eller får du ikke lov at tage af sted, demon/dog;)

Hyg dig! Or I'll jump at you, when you're back. In a not-nice way!

//Cora
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Fravær for rangledæmon!  Empty
IndlægEmne: Sv: Fravær for rangledæmon!    Fravær for rangledæmon!  Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Fravær for rangledæmon!
Tilbage til toppen 
Side 1 af 2Gå til side : 1, 2  Næste
 Lignende emner
-
» Fravær
» Fravær
» Le Fravær!
» Angående fravær
» Forsinket fravær!

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Om siden :: P2p-
Gå til: