Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 An old dog learning new tricks?

Go down 
2 deltagere
ForfatterBesked
Segovax
D-rang
D-rang
Segovax


Antal indlæg : 1504
Bosted : Colts lejlighed
Beskæftigelse : Dørmand på Muse

An old dog learning new tricks?  Empty
IndlægEmne: An old dog learning new tricks?    An old dog learning new tricks?  Icon_minitimeTors 31 Jan 2013, 00:32

Hey. ^^

Ja jeg er en gammel hund her på siden når det egentligt kommer til stykket. Jeg har ikke været aktiv herinde i noget tid nu, men egentligt er det da synd. ^^

Så nu vil jeg gerne til at søge efter nogle emner. ^^

Jeg har ikke nogle direkte ideer men jeg er frisk på det meste. :)
Tilbage til toppen Go down
http://sajrossoul.blogspot.com/
Procella
Admin
Admin
Procella


Antal indlæg : 3145
Bosted : Where i lay my head is home (Right now - Tranquility)
Beskæftigelse : Socialite, Våbensælger til myndigheder samt private. Moderne samt antikviteter. (sælger også til jægerne og dette er en helt anden type våben).

An old dog learning new tricks?  Empty
IndlægEmne: Sv: An old dog learning new tricks?    An old dog learning new tricks?  Icon_minitimeFre 01 Feb 2013, 06:42

Altså vi kan da altid tage runde en milliard med os to? XD
Tilbage til toppen Go down
Segovax
D-rang
D-rang
Segovax


Antal indlæg : 1504
Bosted : Colts lejlighed
Beskæftigelse : Dørmand på Muse

An old dog learning new tricks?  Empty
IndlægEmne: Sv: An old dog learning new tricks?    An old dog learning new tricks?  Icon_minitimeFre 01 Feb 2013, 06:43

Så mange er vi da heller ikke oppe på. xD

men jeg er helt frisk. ^^

Er du ved at være frisk igen til at emne da? O.o xD

Tilbage til toppen Go down
http://sajrossoul.blogspot.com/
Procella
Admin
Admin
Procella


Antal indlæg : 3145
Bosted : Where i lay my head is home (Right now - Tranquility)
Beskæftigelse : Socialite, Våbensælger til myndigheder samt private. Moderne samt antikviteter. (sælger også til jægerne og dette er en helt anden type våben).

An old dog learning new tricks?  Empty
IndlægEmne: Sv: An old dog learning new tricks?    An old dog learning new tricks?  Icon_minitimeFre 01 Feb 2013, 06:51

Jeg kan da arbejde på det? XD
There is only one way to get out of a writers block. Start writing!

Eneste bøn er at du starter noget knas et eller andet sted? Dato skal bare være "alt efter august" mere eller mindre, og så op indtil nu, så der har du frit slag i bolledejen. And you know me...I'm up for almost anything.

Så du kan bare komme an med dit værste bud på død og mayhem...eller glitter og pink fluffyness of doom...ahæm...måske lidt begrænsning på fluff of doom ville være rart XD Men en enkelt bow of doom høre sig jo til ;)
Tilbage til toppen Go down
Segovax
D-rang
D-rang
Segovax


Antal indlæg : 1504
Bosted : Colts lejlighed
Beskæftigelse : Dørmand på Muse

An old dog learning new tricks?  Empty
IndlægEmne: Sv: An old dog learning new tricks?    An old dog learning new tricks?  Icon_minitimeFre 01 Feb 2013, 06:53

Ååååhhhh, det der med ideer... xD

Har aldrig været min stærke side, og da slet ikke nu efter at sego har lagt på is siden... Ja så langt tilbage kan jeg jo nærmest ikke huske overhovedet. xD

Men skal forsøge. xD
Tilbage til toppen Go down
http://sajrossoul.blogspot.com/
Procella
Admin
Admin
Procella


Antal indlæg : 3145
Bosted : Where i lay my head is home (Right now - Tranquility)
Beskæftigelse : Socialite, Våbensælger til myndigheder samt private. Moderne samt antikviteter. (sælger også til jægerne og dette er en helt anden type våben).

An old dog learning new tricks?  Empty
IndlægEmne: Sv: An old dog learning new tricks?    An old dog learning new tricks?  Icon_minitimeFre 01 Feb 2013, 06:56

Is...

Han har åbnet en isbod?

Wait...not plausible XD
Efter Colt har lagt ham på is, har han skulle finde sin vilde side igen?
*trying to work with the ice*
Han er blevet diabetiker og kan ikke tåle is? *grasping after straws*
.....erhm....
Tilbage til toppen Go down
Segovax
D-rang
D-rang
Segovax


Antal indlæg : 1504
Bosted : Colts lejlighed
Beskæftigelse : Dørmand på Muse

An old dog learning new tricks?  Empty
IndlægEmne: Sv: An old dog learning new tricks?    An old dog learning new tricks?  Icon_minitimeFre 01 Feb 2013, 06:59

hvad med? at han siden det med Colt, og grundet det problem med at hans varulve blev skjult så har hans dyriske side haft mere magt når den brød frem nu hvor han har opdaget hvad er?

Så han er gået hen og er blevet en trussel igen? ^^

Ved godt vi har haft mange emner med dem hvor de forsøger at dræbe hinanden, men det er bare som om det er det mest logiske? xD
Tilbage til toppen Go down
http://sajrossoul.blogspot.com/
Procella
Admin
Admin
Procella


Antal indlæg : 3145
Bosted : Where i lay my head is home (Right now - Tranquility)
Beskæftigelse : Socialite, Våbensælger til myndigheder samt private. Moderne samt antikviteter. (sælger også til jægerne og dette er en helt anden type våben).

An old dog learning new tricks?  Empty
IndlægEmne: Sv: An old dog learning new tricks?    An old dog learning new tricks?  Icon_minitimeFre 01 Feb 2013, 07:02

Han har jo aldrig glemt *hvad* han var, han har bare glemt *hvem* han var XD

Uh uh uh! Colt var en defekt mor, så nu plejer Sego livet som enlig wolf-daddy? Oooooh I see trembling trouble in the making! XD
Tilbage til toppen Go down
Segovax
D-rang
D-rang
Segovax


Antal indlæg : 1504
Bosted : Colts lejlighed
Beskæftigelse : Dørmand på Muse

An old dog learning new tricks?  Empty
IndlægEmne: Sv: An old dog learning new tricks?    An old dog learning new tricks?  Icon_minitimeFre 01 Feb 2013, 07:04

Okay fatter ikke lige den anden del af dit svar. xD

Hvad mener du med det? xD
Tilbage til toppen Go down
http://sajrossoul.blogspot.com/
Procella
Admin
Admin
Procella


Antal indlæg : 3145
Bosted : Where i lay my head is home (Right now - Tranquility)
Beskæftigelse : Socialite, Våbensælger til myndigheder samt private. Moderne samt antikviteter. (sælger også til jægerne og dette er en helt anden type våben).

An old dog learning new tricks?  Empty
IndlægEmne: Sv: An old dog learning new tricks?    An old dog learning new tricks?  Icon_minitimeFre 01 Feb 2013, 07:15

Sego = Daddy
Colt = dårlig mor

Sego = alenefar og ulv = helt nye spilmuligheder (potentielt). Så kan du lege deadbeat daddy, eller den store beskyttende farmand, eller fortabt ung fyr med lille bebs og mor der er væk...der er rigtig mange alternative muligheder hvis det er et spor man arbejder videre på.
Tilbage til toppen Go down
Segovax
D-rang
D-rang
Segovax


Antal indlæg : 1504
Bosted : Colts lejlighed
Beskæftigelse : Dørmand på Muse

An old dog learning new tricks?  Empty
IndlægEmne: Sv: An old dog learning new tricks?    An old dog learning new tricks?  Icon_minitimeFre 01 Feb 2013, 07:16

Jeg kan bare ikke lige se hvor pokker barnet skulle komme fra, da jeg ikke tror colt nåede at føde før de slog op. ^^
Tilbage til toppen Go down
http://sajrossoul.blogspot.com/
Procella
Admin
Admin
Procella


Antal indlæg : 3145
Bosted : Where i lay my head is home (Right now - Tranquility)
Beskæftigelse : Socialite, Våbensælger til myndigheder samt private. Moderne samt antikviteter. (sælger også til jægerne og dette er en helt anden type våben).

An old dog learning new tricks?  Empty
IndlægEmne: Sv: An old dog learning new tricks?    An old dog learning new tricks?  Icon_minitimeFre 01 Feb 2013, 07:18

Derfor kan Sego sguda godt hugge ungen, eller hun kan være kommet og have afleveret det og være forsvundet, eller bare skredet...eller...afhændet på anden måde XD

Det er jo det der med at vuffere har et instinktivt gen til at de gerne vil skabe en flok. Værsågod! XD
Tilbage til toppen Go down
Segovax
D-rang
D-rang
Segovax


Antal indlæg : 1504
Bosted : Colts lejlighed
Beskæftigelse : Dørmand på Muse

An old dog learning new tricks?  Empty
IndlægEmne: Sv: An old dog learning new tricks?    An old dog learning new tricks?  Icon_minitimeFre 01 Feb 2013, 08:13

Ja, det kunne måske godt være en mulighed. ^^

Skal lige have lidt tid til at tænke over det, da det ville være meget nyt for mig, og jeg skal lige blive enig med mig selv om, om jeg vil lave en ændring af den stil. ^^
Tilbage til toppen Go down
http://sajrossoul.blogspot.com/
Procella
Admin
Admin
Procella


Antal indlæg : 3145
Bosted : Where i lay my head is home (Right now - Tranquility)
Beskæftigelse : Socialite, Våbensælger til myndigheder samt private. Moderne samt antikviteter. (sælger også til jægerne og dette er en helt anden type våben).

An old dog learning new tricks?  Empty
IndlægEmne: Sv: An old dog learning new tricks?    An old dog learning new tricks?  Icon_minitimeFre 01 Feb 2013, 08:43

Klart - jeg har ikke travlt ;)
Tilbage til toppen Go down
Segovax
D-rang
D-rang
Segovax


Antal indlæg : 1504
Bosted : Colts lejlighed
Beskæftigelse : Dørmand på Muse

An old dog learning new tricks?  Empty
IndlægEmne: Sv: An old dog learning new tricks?    An old dog learning new tricks?  Icon_minitimeFre 01 Feb 2013, 08:45

Super. ^^
Jeg er skam frisk på at opleve nye ting, men det her ville måske bare være sådan en lidt voldsom ændring og ret pludseligt. xD
Tilbage til toppen Go down
http://sajrossoul.blogspot.com/
Procella
Admin
Admin
Procella


Antal indlæg : 3145
Bosted : Where i lay my head is home (Right now - Tranquility)
Beskæftigelse : Socialite, Våbensælger til myndigheder samt private. Moderne samt antikviteter. (sælger også til jægerne og dette er en helt anden type våben).

An old dog learning new tricks?  Empty
IndlægEmne: Sv: An old dog learning new tricks?    An old dog learning new tricks?  Icon_minitimeOns 27 Feb 2013, 02:35

Se det som en udfordring ;)
Tilbage til toppen Go down
Segovax
D-rang
D-rang
Segovax


Antal indlæg : 1504
Bosted : Colts lejlighed
Beskæftigelse : Dørmand på Muse

An old dog learning new tricks?  Empty
IndlægEmne: Sv: An old dog learning new tricks?    An old dog learning new tricks?  Icon_minitimeOns 27 Feb 2013, 07:48

Nu er jeg bare ikke altid lige gode til udfordringer. XD
Tilbage til toppen Go down
http://sajrossoul.blogspot.com/
Procella
Admin
Admin
Procella


Antal indlæg : 3145
Bosted : Where i lay my head is home (Right now - Tranquility)
Beskæftigelse : Socialite, Våbensælger til myndigheder samt private. Moderne samt antikviteter. (sælger også til jægerne og dette er en helt anden type våben).

An old dog learning new tricks?  Empty
IndlægEmne: Sv: An old dog learning new tricks?    An old dog learning new tricks?  Icon_minitimeOns 27 Feb 2013, 08:36

Så må du selv komme med et alternativ ;)

Jeg synes det virker en smule formålsløst at lave en kamptråd når du ikke kan huske mig. Der skal være en grund til det, og ikke bare være sådan "Nå men vi kan ikke finde på andet så nu gør vi bare et eller andet". Så går man død i det. Der skal være en nyvinkel på det. Jeg er kommet med et par forskellige forslag, så du må jo lave en tråd med noget ballade hvis vi skal finde *på* noget, men det der med bare at slås for at slås det gider jeg altså ikke. sorry.

Det er der jo altså heller ikke særlig meget spil i for nogle af os. Det bliver en ret kort tråd. Jojo bevares der kan laves masser af beskrivelser med hvordan man tæver hinanden, men der kommer ikke til at være det store guf i det for nogen af os?
Tilbage til toppen Go down
Segovax
D-rang
D-rang
Segovax


Antal indlæg : 1504
Bosted : Colts lejlighed
Beskæftigelse : Dørmand på Muse

An old dog learning new tricks?  Empty
IndlægEmne: Sv: An old dog learning new tricks?    An old dog learning new tricks?  Icon_minitimeOns 27 Feb 2013, 16:58

Bare rolig er helt enig i at jeg ikke gider slås for bare at slås, alt i alt er jeg ikke vild med emner med kamp i.
Dog hovedsageligt grundet for mange sider hvor åbenbart er en 11-årig pige stærk nok til at kaste en voksen mand... XD

Og omkring et alternativ tro mig jeg er igang med at tænke og har jeg været lige siden jeg startede denne tråd. ^^

Håber du forstår hvad jeg mener da det her er skrevet fra telefon og var meget træt. XD
Tilbage til toppen Go down
http://sajrossoul.blogspot.com/
Procella
Admin
Admin
Procella


Antal indlæg : 3145
Bosted : Where i lay my head is home (Right now - Tranquility)
Beskæftigelse : Socialite, Våbensælger til myndigheder samt private. Moderne samt antikviteter. (sælger også til jægerne og dette er en helt anden type våben).

An old dog learning new tricks?  Empty
IndlægEmne: Sv: An old dog learning new tricks?    An old dog learning new tricks?  Icon_minitimeOns 27 Feb 2013, 23:14

forstår udemærket hvad du mener, og det gør mig da lidt glad at du er enig med mig XD

Og jeg er heller ikke til de dybt urealistiske emner. Det skal være realistisk! (Siger admin på en fantasy-side. Erhm...nej du ved hvad jeg mener med det :p )
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





An old dog learning new tricks?  Empty
IndlægEmne: Sv: An old dog learning new tricks?    An old dog learning new tricks?  Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
An old dog learning new tricks?
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Om siden :: Plots og søger-
Gå til: