Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 Wilith's fraværstråd

Go down 
2 deltagere
ForfatterBesked
Wilith
B-rang
B-rang
Wilith


Antal indlæg : 741
Bosted : en jagthytte, den fredfyldte skov.
Beskæftigelse : Sanger, kunstner og overvågnings-arbejde

Wilith's fraværstråd Empty
IndlægEmne: Wilith's fraværstråd   Wilith's fraværstråd Icon_minitimeMan 06 Maj 2013, 21:10

Såh.. flere har nok bemærket at jeg ikke er så meget på for tiden.. det skyldes flere ting.. i de sidste par måneder har jeg været stresset over at finde på noget at lave efter sommerferien siden jeg er under atten og dermed skal være enten under uddannelse eller have et job.. det har taget meget af mit overskud, og så her for ca to-tre uger siden blev min far indlagt med en blodprop i hjertet. Han er hjemme nu og kan nu se frem til et år eller meres sygemelding. Det gjorde mig forståeligt nok ikke mindre stresset, så for tiden går det meste af minh tid med enten skole, pligter derhjemme eller finde ud af hvad helvede jeg skal efter sommerferien..

Jeg skylder et svar i en tråd og jeg skal prøve at se om jeg ikke kan få det besvaret inden denne torsdag hvor jeg tager til rollespil i nogle dage.
All the best,
Wil
Tilbage til toppen Go down
Procella
Admin
Admin
Procella


Antal indlæg : 3145
Bosted : Where i lay my head is home (Right now - Tranquility)
Beskæftigelse : Socialite, Våbensælger til myndigheder samt private. Moderne samt antikviteter. (sælger også til jægerne og dette er en helt anden type våben).

Wilith's fraværstråd Empty
IndlægEmne: Sv: Wilith's fraværstråd   Wilith's fraværstråd Icon_minitimeMan 06 Maj 2013, 23:40

Hvis du ikke får svaret så må vi jo bare lige vente en omgang mere, selvom det kunne være rigtig rart hvis du gjorde, da Helias også skal afsted til LV

Uanset hvad så er det godt at høre fra dig, og jeg håber det hele dør lidt ud og få noget mere ro på sig her hen over sommeren. Hold dig ved godt mod, og husk at vi kan bruges til mere end blot defekt rollespil herinde ;)

Take care dead girl
*hugs*
Tilbage til toppen Go down
Wilith
B-rang
B-rang
Wilith


Antal indlæg : 741
Bosted : en jagthytte, den fredfyldte skov.
Beskæftigelse : Sanger, kunstner og overvågnings-arbejde

Wilith's fraværstråd Empty
IndlægEmne: Sv: Wilith's fraværstråd   Wilith's fraværstråd Icon_minitimeTirs 03 Sep 2013, 01:27

Så endnu en omgang fravær..
Som mange andre herinde er skolen også startet for mig og den har lagt hård ud med en blanding af 10. klasse og produktionsskole. Min kreativitet har som følge gemt sig under en sten et eller andet sted og den nægter at komme ud.
Jeg beklager til dem der venter på svar fra mig, det er jeg virkeligt ked af.
Tilbage til toppen Go down
Wilith
B-rang
B-rang
Wilith


Antal indlæg : 741
Bosted : en jagthytte, den fredfyldte skov.
Beskæftigelse : Sanger, kunstner og overvågnings-arbejde

Wilith's fraværstråd Empty
IndlægEmne: Sv: Wilith's fraværstråd   Wilith's fraværstråd Icon_minitimeOns 04 Dec 2013, 09:49

Stadigt uinspireret, men hvem ved måske vender krea'en tilbage med ferien xD
Tilbage til toppen Go down
Wilith
B-rang
B-rang
Wilith


Antal indlæg : 741
Bosted : en jagthytte, den fredfyldte skov.
Beskæftigelse : Sanger, kunstner og overvågnings-arbejde

Wilith's fraværstråd Empty
IndlægEmne: Sv: Wilith's fraværstråd   Wilith's fraværstråd Icon_minitimeLør 18 Jan 2014, 23:21

Well still here, sorta.
Tilbage til toppen Go down
Wilith
B-rang
B-rang
Wilith


Antal indlæg : 741
Bosted : en jagthytte, den fredfyldte skov.
Beskæftigelse : Sanger, kunstner og overvågnings-arbejde

Wilith's fraværstråd Empty
IndlægEmne: Sv: Wilith's fraværstråd   Wilith's fraværstråd Icon_minitimeTirs 25 Mar 2014, 08:42

updated, but studying for exams.
Tilbage til toppen Go down
Procella
Admin
Admin
Procella


Antal indlæg : 3145
Bosted : Where i lay my head is home (Right now - Tranquility)
Beskæftigelse : Socialite, Våbensælger til myndigheder samt private. Moderne samt antikviteter. (sælger også til jægerne og dette er en helt anden type våben).

Wilith's fraværstråd Empty
IndlægEmne: Sv: Wilith's fraværstråd   Wilith's fraværstråd Icon_minitimeLør 12 Apr 2014, 07:30

We kinda miss you...allot :(
Tilbage til toppen Go down
Wilith
B-rang
B-rang
Wilith


Antal indlæg : 741
Bosted : en jagthytte, den fredfyldte skov.
Beskæftigelse : Sanger, kunstner og overvågnings-arbejde

Wilith's fraværstråd Empty
IndlægEmne: Sv: Wilith's fraværstråd   Wilith's fraværstråd Icon_minitimeFre 09 Maj 2014, 03:43

Okay, færdig med de første eksamener, videre til de næste.. oh joy.. Stadigt fraværende(sorry)
Tilbage til toppen Go down
Wilith
B-rang
B-rang
Wilith


Antal indlæg : 741
Bosted : en jagthytte, den fredfyldte skov.
Beskæftigelse : Sanger, kunstner og overvågnings-arbejde

Wilith's fraværstråd Empty
IndlægEmne: Sv: Wilith's fraværstråd   Wilith's fraværstråd Icon_minitimeLør 28 Jun 2014, 07:10

*bump*
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Wilith's fraværstråd Empty
IndlægEmne: Sv: Wilith's fraværstråd   Wilith's fraværstråd Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Wilith's fraværstråd
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Savoy's fraværstråd

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Om siden :: P2p-
Gå til: