Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 Fraværrende fjer

Go down 
2 deltagere
ForfatterBesked
Izriel
Nybegynder
Nybegynder
Izriel


Antal indlæg : 184
Bosted : La Sunisha - En stor lejlighed tæt på stranden
Beskæftigelse : Izriel arbejder som traumelæge på hospitalet, da lægefaget længe har været i hendes interesse og på hospitalet er det let at finde skader der er forårsagede af urene racer. (læs: vampyrer, dæmoner og varulve). Hun har været ansat der et godt stykke tid efterhånden.

Fraværrende fjer Empty
IndlægEmne: Fraværrende fjer   Fraværrende fjer Icon_minitimeTirs 21 Maj 2013, 23:25

Hej folkens.

Jeg har haft utroligt travlt med arbejdet de sidste mange uger, og har været træt og slidt når jeg endeligt er kommet hjem fra endnu en 10 timers arbejdsdag, derfor har jeg ikke været så aktiv.
Nu tager jeg til Malta og dykker en uge på fredag og vil derfor nok være helt forsvundet fra siden, eller meget lidt online, hvis der er net og jeg har overskud til det.

Jeg satser på et voldsomt comeback når jeg kommer hjem igen d. 1 Juni, så må jeg nok hellere passe lidt på Procella, hun trænger vidst til det. Prft. (Please lad være med at æde hende mens jeg er væk)

Mvh. Izriel og Penelope :D
Tilbage til toppen Go down
Procella
Admin
Admin
Procella


Antal indlæg : 3145
Bosted : Where i lay my head is home (Right now - Tranquility)
Beskæftigelse : Socialite, Våbensælger til myndigheder samt private. Moderne samt antikviteter. (sælger også til jægerne og dette er en helt anden type våben).

Fraværrende fjer Empty
IndlægEmne: Sv: Fraværrende fjer   Fraværrende fjer Icon_minitimeOns 22 Maj 2013, 08:09

Pfffh!

Pas du bare på at du ikke bliver humpet af en haj midt i din engle-selvfedhed :p
Desuden kommer jeg altid til skade - det står i min jobbeskrivelse (Like for real! And I have a crappy healthplan too!)