Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 Lost-Weekenden! Nu en realitet! (Tilmeldning og info)

Go down 
+4
Izriel
Valencia
Segovax
Cherlyn
8 deltagere
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4  Næste

Kommer du til vores Lost-Weekend?
Selvfølgelig gør jeg det!
Lost-Weekenden! Nu en realitet! (Tilmeldning og info) - Page 2 Vote_lcap100%Lost-Weekenden! Nu en realitet! (Tilmeldning og info) - Page 2 Vote_rcap
 100% [ 7 ]
Pokkers! Jeg kan ikke...
Lost-Weekenden! Nu en realitet! (Tilmeldning og info) - Page 2 Vote_lcap0%Lost-Weekenden! Nu en realitet! (Tilmeldning og info) - Page 2 Vote_rcap
 0% [ 0 ]
Totale stemmer : 7
 
Poll closed

ForfatterBesked
Procella
Admin
Admin
Procella


Antal indlæg : 3145
Bosted : Where i lay my head is home (Right now - Tranquility)
Beskæftigelse : Socialite, Våbensælger til myndigheder samt private. Moderne samt antikviteter. (sælger også til jægerne og dette er en helt anden type våben).

Lost-Weekenden! Nu en realitet! (Tilmeldning og info) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Lost-Weekenden! Nu en realitet! (Tilmeldning og info)   Lost-Weekenden! Nu en realitet! (Tilmeldning og info) - Page 2 Icon_minitimeLør 22 Jun 2013, 02:42

Val - Wuhu!

Kal - LOL! Det lyder som en ret god ide! Altså vi er en drabelig flok, men det ville sgu være lidt tragisk hvis vi fik slået dig ihjel med en peanut eller sådan noget XD

Skal lige høre - kan du så heller ikke tåle kokosmælk og sådan noget, eller er det direkte NØDDER du ikke kan tåle? Så længe vi andre ikke skal til at jampe epi-penne i låret på dig eller sådan noget. Så bliver det da rigtig spændende oO
Tilbage til toppen Go down
Kallisto
A-rang
A-rang
Kallisto


Antal indlæg : 234
Bosted : 2 værelses lejlighed i sheria
Beskæftigelse : Bartender. pt på the Reggie clup

Lost-Weekenden! Nu en realitet! (Tilmeldning og info) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Lost-Weekenden! Nu en realitet! (Tilmeldning og info)   Lost-Weekenden! Nu en realitet! (Tilmeldning og info) - Page 2 Icon_minitimeLør 22 Jun 2013, 02:55

hmm har aldrig haft de store problemer med kokosmælk, ved dog at jeg til tider slår ud ved nutella, men det er kun engang imellem.. har ikke nogen epipenne liggende.. se nu er jeg bange, bør jeg skaffe et par stykker :P
Tilbage til toppen Go down
Procella
Admin
Admin
Procella


Antal indlæg : 3145
Bosted : Where i lay my head is home (Right now - Tranquility)
Beskæftigelse : Socialite, Våbensælger til myndigheder samt private. Moderne samt antikviteter. (sælger også til jægerne og dette er en helt anden type våben).

Lost-Weekenden! Nu en realitet! (Tilmeldning og info) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Lost-Weekenden! Nu en realitet! (Tilmeldning og info)   Lost-Weekenden! Nu en realitet! (Tilmeldning og info) - Page 2 Icon_minitimeLør 22 Jun 2013, 03:15

Altså hvis din allergi er så kraftig at du faktisk har haft brugt dem før, så ville jeg synes det var en fantastisk ide at have en med...juuuust in case. 

Sidste år købte vi Nutella til morgenmaden, men der er jo for faen ingen tvang XD Jeg tror til gengæld at du bliver tvangsindlagt til at tage med ud på indkøbsturene så vi får ting med hjem hvor du kan tåle bare LIDT af det, for jeg har helt ærligt ikke sat mig ind i hvad faen der er nødder i, og hvad der ikke er. Jeg synes det er besværligt nok med at være mælkeallergiker XD Og der *dør* jeg ikke, jeg får bare skidepine og åndsvagt mavekramper.
Tilbage til toppen Go down
Kallisto
A-rang
A-rang
Kallisto


Antal indlæg : 234
Bosted : 2 værelses lejlighed i sheria
Beskæftigelse : Bartender. pt på the Reggie clup

Lost-Weekenden! Nu en realitet! (Tilmeldning og info) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Lost-Weekenden! Nu en realitet! (Tilmeldning og info)   Lost-Weekenden! Nu en realitet! (Tilmeldning og info) - Page 2 Icon_minitimeLør 22 Jun 2013, 08:39

haha.. det er bare i orden.. du siger bare hvad tid jeg skal være der
Tilbage til toppen Go down
Procella
Admin
Admin
Procella


Antal indlæg : 3145
Bosted : Where i lay my head is home (Right now - Tranquility)
Beskæftigelse : Socialite, Våbensælger til myndigheder samt private. Moderne samt antikviteter. (sælger også til jægerne og dette er en helt anden type våben).

Lost-Weekenden! Nu en realitet! (Tilmeldning og info) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Lost-Weekenden! Nu en realitet! (Tilmeldning og info)   Lost-Weekenden! Nu en realitet! (Tilmeldning og info) - Page 2 Icon_minitimeFre 28 Jun 2013, 07:27

4 days countdown!
Tilbage til toppen Go down
Procella
Admin
Admin
Procella


Antal indlæg : 3145
Bosted : Where i lay my head is home (Right now - Tranquility)
Beskæftigelse : Socialite, Våbensælger til myndigheder samt private. Moderne samt antikviteter. (sælger også til jægerne og dette er en helt anden type våben).

Lost-Weekenden! Nu en realitet! (Tilmeldning og info) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Lost-Weekenden! Nu en realitet! (Tilmeldning og info)   Lost-Weekenden! Nu en realitet! (Tilmeldning og info) - Page 2 Icon_minitimeSøn 30 Jun 2013, 07:28

Har folk ønske om at betale d. 1 i stedet for at skulle vente og "holde" på deres penge, er det også noget vi kan finde ud af

Men så smid mig lige en pb om det, for så skal jeg igang med at føre regnskab så jeg ved hvem der har betalt hvornår, så jeg ikke sidder og kræver dobbelt-betaling eller bliver sur fordi jeg har glemt at folk allerede har betalt ;)
Tilbage til toppen Go down
Procella
Admin
Admin
Procella


Antal indlæg : 3145
Bosted : Where i lay my head is home (Right now - Tranquility)
Beskæftigelse : Socialite, Våbensælger til myndigheder samt private. Moderne samt antikviteter. (sælger også til jægerne og dette er en helt anden type våben).

Lost-Weekenden! Nu en realitet! (Tilmeldning og info) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Lost-Weekenden! Nu en realitet! (Tilmeldning og info)   Lost-Weekenden! Nu en realitet! (Tilmeldning og info) - Page 2 Icon_minitimeTirs 02 Jul 2013, 08:56

Note til selv:

Kal + Cher vil gerne have noget besked omkring konto og beløb imorgen
(sovepiller sat ind)
Tilbage til toppen Go down
Procella
Admin
Admin
Procella


Antal indlæg : 3145
Bosted : Where i lay my head is home (Right now - Tranquility)
Beskæftigelse : Socialite, Våbensælger til myndigheder samt private. Moderne samt antikviteter. (sælger også til jægerne og dette er en helt anden type våben).

Lost-Weekenden! Nu en realitet! (Tilmeldning og info) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Lost-Weekenden! Nu en realitet! (Tilmeldning og info)   Lost-Weekenden! Nu en realitet! (Tilmeldning og info) - Page 2 Icon_minitimeLør 06 Jul 2013, 21:45

Jeg har modtaget hele 3 indbetalinger nu :)


Fan-fucking-tastisk! :D
Tilbage til toppen Go down
Kaya
A-rang
A-rang
Kaya


Antal indlæg : 231
Bosted : Sheria, lejlighed
Beskæftigelse : Arv og hunter i Deploratus-cellen

Lost-Weekenden! Nu en realitet! (Tilmeldning og info) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Lost-Weekenden! Nu en realitet! (Tilmeldning og info)   Lost-Weekenden! Nu en realitet! (Tilmeldning og info) - Page 2 Icon_minitimeMan 08 Jul 2013, 23:15

Blev der sendt en fælles-pm ud om kontonummer? For jeg har ikke fået noget. :b
Tilbage til toppen Go down
Procella
Admin
Admin
Procella


Antal indlæg : 3145
Bosted : Where i lay my head is home (Right now - Tranquility)
Beskæftigelse : Socialite, Våbensælger til myndigheder samt private. Moderne samt antikviteter. (sælger også til jægerne og dette er en helt anden type våben).

Lost-Weekenden! Nu en realitet! (Tilmeldning og info) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Lost-Weekenden! Nu en realitet! (Tilmeldning og info)   Lost-Weekenden! Nu en realitet! (Tilmeldning og info) - Page 2 Icon_minitimeTirs 09 Jul 2013, 06:27

Der er pt. kun sendt til dem der har bedt om at få "lov" til at betale tidligere. Skal du have en besked?
Tilbage til toppen Go down
Kaya
A-rang
A-rang
Kaya


Antal indlæg : 231
Bosted : Sheria, lejlighed
Beskæftigelse : Arv og hunter i Deploratus-cellen

Lost-Weekenden! Nu en realitet! (Tilmeldning og info) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Lost-Weekenden! Nu en realitet! (Tilmeldning og info)   Lost-Weekenden! Nu en realitet! (Tilmeldning og info) - Page 2 Icon_minitimeFre 12 Jul 2013, 03:10

Jeg tænker bare, at hvis de skal være der den 19., så skal vi jo have nummeret i hvert fald tre dage før, men for mig er det ikke noget der haster. :)
Tilbage til toppen Go down
Procella
Admin
Admin
Procella


Antal indlæg : 3145
Bosted : Where i lay my head is home (Right now - Tranquility)
Beskæftigelse : Socialite, Våbensælger til myndigheder samt private. Moderne samt antikviteter. (sælger også til jægerne og dette er en helt anden type våben).

Lost-Weekenden! Nu en realitet! (Tilmeldning og info) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Lost-Weekenden! Nu en realitet! (Tilmeldning og info)   Lost-Weekenden! Nu en realitet! (Tilmeldning og info) - Page 2 Icon_minitimeFre 12 Jul 2013, 03:23

Tjae jeg mangler betaling fra 3 mand og de skal bare være der senest d. 19 ellers kommer man ikke med ;)

Så hvor meget stress man har er komplet op til egen vurdering XD

Folk skal bare skrive mig en pm og så får de de oplysninger de skal bruge.

Sjovt nok synes jeg det er lidt overflødigt at sætte penge ind på min egen konto - så skal vi ikke bare sige jeg har modtaget betaling fra 4 personer? Hvilket betyder vi er mere end halvvejs!
Tilbage til toppen Go down
Procella
Admin
Admin
Procella


Antal indlæg : 3145
Bosted : Where i lay my head is home (Right now - Tranquility)
Beskæftigelse : Socialite, Våbensælger til myndigheder samt private. Moderne samt antikviteter. (sælger også til jægerne og dette er en helt anden type våben).

Lost-Weekenden! Nu en realitet! (Tilmeldning og info) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Lost-Weekenden! Nu en realitet! (Tilmeldning og info)   Lost-Weekenden! Nu en realitet! (Tilmeldning og info) - Page 2 Icon_minitimeMan 15 Jul 2013, 08:57

Kal har du fået styr på de der penne? Hvis du skulle have nogle that is.

Ang tidspunkt for ankomst fredag så synes jeg det kunne være helt fantastisk hvis folk kunne arbejde med tidsrummet 12-17.

Det er så i hensyn til at der er nogle der arbejder...MEN vi skal også have noget at spise. Og jeg melder mig notorisk AF arbejde igen i år....jeg kommer nok til at løbe rundt som en flue i en flaske igen.

Folk må hellere komme tidligt end sent, for så kan der sendes teams ud for at handle ind imens der er nogle på ground zero og tager imod folk, så faktisk så tæt på 12 som muligt vil være fedest for mig.

Men jeg kan så også godt forstå hvis det er liiiiidt tidligt for dem der kommer fra jylland og har en del timers transport på bagen. Der må jeg nok være lidt flexibel :p
Tilbage til toppen Go down
Kaya
A-rang
A-rang
Kaya


Antal indlæg : 231
Bosted : Sheria, lejlighed
Beskæftigelse : Arv og hunter i Deploratus-cellen

Lost-Weekenden! Nu en realitet! (Tilmeldning og info) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Lost-Weekenden! Nu en realitet! (Tilmeldning og info)   Lost-Weekenden! Nu en realitet! (Tilmeldning og info) - Page 2 Icon_minitimeMan 15 Jul 2013, 22:02

Jeg vil da gerne lege madmor igen i år. :b Og jeg bor tættere på end mange andre, så jeg kan sagtens komme tidligt.
Tilbage til toppen Go down
Kallisto
A-rang
A-rang
Kallisto


Antal indlæg : 234
Bosted : 2 værelses lejlighed i sheria
Beskæftigelse : Bartender. pt på the Reggie clup

Lost-Weekenden! Nu en realitet! (Tilmeldning og info) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Lost-Weekenden! Nu en realitet! (Tilmeldning og info)   Lost-Weekenden! Nu en realitet! (Tilmeldning og info) - Page 2 Icon_minitimeTors 18 Jul 2013, 02:53

Jeg forsøger at være der inde mellem 12.30 og 13.00 kører herfra klokken 11
Er der noget jeg skal tage med ekstra
Tilbage til toppen Go down
Segovax
D-rang
D-rang
Segovax


Antal indlæg : 1504
Bosted : Colts lejlighed
Beskæftigelse : Dørmand på Muse

Lost-Weekenden! Nu en realitet! (Tilmeldning og info) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Lost-Weekenden! Nu en realitet! (Tilmeldning og info)   Lost-Weekenden! Nu en realitet! (Tilmeldning og info) - Page 2 Icon_minitimeTors 18 Jul 2013, 05:42

Jeg tror jeg er der nogenlunde tidligt alt efter hvornår jeg bliver sluppet fri den 26 af den jeg er hos der. xD
Tilbage til toppen Go down
http://sajrossoul.blogspot.com/
Procella
Admin
Admin
Procella


Antal indlæg : 3145
Bosted : Where i lay my head is home (Right now - Tranquility)
Beskæftigelse : Socialite, Våbensælger til myndigheder samt private. Moderne samt antikviteter. (sælger også til jægerne og dette er en helt anden type våben).

Lost-Weekenden! Nu en realitet! (Tilmeldning og info) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Lost-Weekenden! Nu en realitet! (Tilmeldning og info)   Lost-Weekenden! Nu en realitet! (Tilmeldning og info) - Page 2 Icon_minitimeTors 18 Jul 2013, 06:41

Kaya - Der er ikke nogen der er mor her i huset end mig. Eller *min* mor, og hun er sgutte inviteret. Til gengæld kan du sagtens lege madslave ;)

Kallisto - bumbum...jeg ved ikke om du har nogle gode film du mener du skal tage med til bunken, eller nogle puder der er gode at sidde på? Jeg har jo lidt en manglende sofa, så vi skal arbejde omkring konceptet at der kun er 1 sofa at sidde på, og resten af "festen" på gulvet, så vi skal nok have pladsudskiftning, og så kunne det måske være meget fedt med noget blødt på gulvet. Hvis man nu *skal* finde på noget.

Hvis folk skal i bad skal de naturligvis også have eget badegrej med. Håndklæder osv.

Sego - Jaja bare bild dig selv ind at du har noget sted bedre at være end her :p
Tilbage til toppen Go down
Kallisto
A-rang
A-rang
Kallisto


Antal indlæg : 234
Bosted : 2 værelses lejlighed i sheria
Beskæftigelse : Bartender. pt på the Reggie clup

Lost-Weekenden! Nu en realitet! (Tilmeldning og info) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Lost-Weekenden! Nu en realitet! (Tilmeldning og info)   Lost-Weekenden! Nu en realitet! (Tilmeldning og info) - Page 2 Icon_minitimeTors 18 Jul 2013, 10:29

Jomindre det skulle være en madras som folk kan lille på, kan jeg ikke komme i tanke om at have noget videre godt at side på, og hvad film angår kan jeg se om der er noget som er værd at se, tror det dog ikke
Tilbage til toppen Go down
Kaya
A-rang
A-rang
Kaya


Antal indlæg : 231
Bosted : Sheria, lejlighed
Beskæftigelse : Arv og hunter i Deploratus-cellen

Lost-Weekenden! Nu en realitet! (Tilmeldning og info) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Lost-Weekenden! Nu en realitet! (Tilmeldning og info)   Lost-Weekenden! Nu en realitet! (Tilmeldning og info) - Page 2 Icon_minitimeTors 18 Jul 2013, 21:25

Jeg må melde fra, jeg kan ikke alligevel, grundet andre årsager. Desværre, ville ellers gerne se jer!
Tilbage til toppen Go down
Procella
Admin
Admin
Procella


Antal indlæg : 3145
Bosted : Where i lay my head is home (Right now - Tranquility)
Beskæftigelse : Socialite, Våbensælger til myndigheder samt private. Moderne samt antikviteter. (sælger også til jægerne og dette er en helt anden type våben).

Lost-Weekenden! Nu en realitet! (Tilmeldning og info) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Lost-Weekenden! Nu en realitet! (Tilmeldning og info)   Lost-Weekenden! Nu en realitet! (Tilmeldning og info) - Page 2 Icon_minitimeFre 19 Jul 2013, 00:55

Jeg har lige fået mine film idag! Nå nær en! Pokkers XD Jeg tror desværre ikke den når at komme. Det var ellers en jeg gerne ville have set sammen med jer andre. Nå hul i dét!

Kal - Ah du behøver ikke slæbe en madras med ;) Altså med mindre du kan finde ud af at blive kørt eller sådan noget? Cher havde en madras med sidste år, men med mindre der er nogle der bliver kørt, synes jeg alligevel det er lige stærkt nok at bede folk have MADRAS med.

Kaya - så længe du ikke har betalt går det nok alt sammen. Ærgelig Grævling. Som min engel ville have sagt det XD
Tilbage til toppen Go down
Kallisto
A-rang
A-rang
Kallisto


Antal indlæg : 234
Bosted : 2 værelses lejlighed i sheria
Beskæftigelse : Bartender. pt på the Reggie clup

Lost-Weekenden! Nu en realitet! (Tilmeldning og info) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Lost-Weekenden! Nu en realitet! (Tilmeldning og info)   Lost-Weekenden! Nu en realitet! (Tilmeldning og info) - Page 2 Icon_minitimeFre 19 Jul 2013, 01:04

Okay er ikke helt sikker på hvordan jeg gør i nu
Tilbage til toppen Go down
Procella
Admin
Admin
Procella


Antal indlæg : 3145
Bosted : Where i lay my head is home (Right now - Tranquility)
Beskæftigelse : Socialite, Våbensælger til myndigheder samt private. Moderne samt antikviteter. (sælger også til jægerne og dette er en helt anden type våben).

Lost-Weekenden! Nu en realitet! (Tilmeldning og info) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Lost-Weekenden! Nu en realitet! (Tilmeldning og info)   Lost-Weekenden! Nu en realitet! (Tilmeldning og info) - Page 2 Icon_minitimeFre 19 Jul 2013, 06:07

Så mangler jeg kun betaling fra 1 og så er vi sgu kørende!
Tilbage til toppen Go down
Procella
Admin
Admin
Procella


Antal indlæg : 3145
Bosted : Where i lay my head is home (Right now - Tranquility)
Beskæftigelse : Socialite, Våbensælger til myndigheder samt private. Moderne samt antikviteter. (sælger også til jægerne og dette er en helt anden type våben).

Lost-Weekenden! Nu en realitet! (Tilmeldning og info) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Lost-Weekenden! Nu en realitet! (Tilmeldning og info)   Lost-Weekenden! Nu en realitet! (Tilmeldning og info) - Page 2 Icon_minitimeLør 20 Jul 2013, 06:45

Husk regnjakker XD
Det ser pt. ud som om himmel og jord *måske* til at gå i kaos om søndagen. Med vores held sker det så om fredagen i stedet for ;)

Godt vi bare skippede delen med at prøve at planlægge badetur og strandgriller i år. Men tag noget med der kan holde vand ude. Det er så nederen at sidde i vådt tøj! Specielt hvis man har et stykke hjem (eller det faktisk sker på vej hjem til mig og man ikke har nok skiftetøj med)
Tilbage til toppen Go down
Procella
Admin
Admin
Procella


Antal indlæg : 3145
Bosted : Where i lay my head is home (Right now - Tranquility)
Beskæftigelse : Socialite, Våbensælger til myndigheder samt private. Moderne samt antikviteter. (sælger også til jægerne og dette er en helt anden type våben).

Lost-Weekenden! Nu en realitet! (Tilmeldning og info) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Lost-Weekenden! Nu en realitet! (Tilmeldning og info)   Lost-Weekenden! Nu en realitet! (Tilmeldning og info) - Page 2 Icon_minitimeTirs 23 Jul 2013, 05:15

Der er lige lidt teknisk drilleri med den sidste betaling, men vi har vidst styr på det ;)

Nu skal jeg så høre om nogle "sjove" ting.

Drikker folk kaffe?
Hvilken type sodavand er folk som mestendels til (For det er skide surt at købe 5 flasker fanta, hvis alle folk er på faxe kondi)

Er alle folk til krydret mad, eller er der nogen der ikke kan li chili eller hvidløg?

Var der noooooget med at vi havde en sidste år der ikke var den store kødspiser men mere til tilbehør? Jeg synes der er noget om noget dér? Jeg prøver så småt at gå og ligge en madplan for fredag, hvilket også vil sige guf osv. Jeg kan forestille mig at peanuts ikke vil blive rørt af Kallisto ;)

Men hvordan med andre ting? Nu har vi jo 2 nye hoveder med. Var der noget med at popcorn var et hit. Jeg husker vi havde ret mange popcorn sidste år, og vi købte en hulens masse chips. Så hvad er folks favorit-synde ting?

Lakrids?
Chokolade? (hvilken type)
Chips?
Vi skal selvfølgelig også have frugt så folk kan gå bonkers og lade som om de er sunde, men den der vandmelon (for det skal vi selvfølgelig have!) skal vi nok have om fredagen..bare fordi jeg ikke gider slæbe på den selv ;)
Tilbage til toppen Go down
Wilith
B-rang
B-rang
Wilith


Antal indlæg : 741
Bosted : en jagthytte, den fredfyldte skov.
Beskæftigelse : Sanger, kunstner og overvågnings-arbejde

Lost-Weekenden! Nu en realitet! (Tilmeldning og info) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Lost-Weekenden! Nu en realitet! (Tilmeldning og info)   Lost-Weekenden! Nu en realitet! (Tilmeldning og info) - Page 2 Icon_minitimeTirs 23 Jul 2013, 05:34

Kaffe: ja
Sodavand: cola?
Krydret mad: ingen chilli til mig tak xD
syndeslik: Chips, popcorn, caramel, fudge
Vandmelon: stort JA TAK (og mon ikke vi kan få sego til at slæbe den) xD
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Lost-Weekenden! Nu en realitet! (Tilmeldning og info) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Lost-Weekenden! Nu en realitet! (Tilmeldning og info)   Lost-Weekenden! Nu en realitet! (Tilmeldning og info) - Page 2 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Lost-Weekenden! Nu en realitet! (Tilmeldning og info)
Tilbage til toppen 
Side 2 af 4Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4  Næste
 Lignende emner
-
» Lost-Weekenden! Nu en realitet! (Tilmeldning og info)
» NPC-tilmeldning: Niveau - Kaos
» Lost ...!!!
» Lost?
» God påske Lost

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Om siden :: P2p-
Gå til: