Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 A simple meeting or..? (Åben)

Go down 
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




A simple meeting or..? (Åben) Empty
IndlægEmne: A simple meeting or..? (Åben)   A simple meeting or..? (Åben) Icon_minitimeSøn 27 Okt 2013, 10:46

Tid: 27 Oktober. Kl. 00.01
Sted : Legepladsen, I Sheria.
Vejr : Stjerneklart, Koldt, Månen er næsten fuld samt en let tåge der ligger tæt ved jorden.
Omgivelser: Legepladsen, samt buske og træer. Intet andet.

Jake satte sig ned på bænken, og sukkede lidt. Hans ånde dannede en lille sky der hurtigt forsvandt igen. Igen var han gået fra sin lejlighed, midt om natten. Hvorfor? Han brød sig ikke om at sidde indenfor altid. Men han brød sig heller ikke om at gå ud, mens der var så mange mennesker omkring ham.

Han tog en Pakke LA rød, frem og åbnede den. Fumlede lidt i den lille slidte pap æske, og fandt en joint frem. Sukkede lettet og et lille smil forlod hans læber.
Man kan jo lige så godt nyde det. Tænkte han og tænde glød i den, med den slidte, rust belagte Zippo.

Månen lyste hele legepladsen op, Det var virkelig en magisk aften. Hvis han havde haft en kæreste at sidde med, ville det være noget helt andet.
Men ham og kvinder var en dårlig kombi. Han var enormt dårlig til kvinder.

Han tog et hvæs, og nød stilheden. End ikke fra byen kom der megen larm.
Tilbage til toppen Go down
Cherlyn
B-rang
B-rang
Cherlyn


Antal indlæg : 579
Bosted : En tidligere junkie-hule i Sheria.
Beskæftigelse : Servitrice hos en ubetydelig café i Benjamin Centret.

A simple meeting or..? (Åben) Empty
IndlægEmne: Sv: A simple meeting or..? (Åben)   A simple meeting or..? (Åben) Icon_minitimeMan 18 Nov 2013, 20:40

//Jeg må beklage, at jeg som Mod har været fraværende omkring det med retning af din profil, men jeg vil lige informerer om, at det ikke er tilladt at emne før, at man er godkendt ^^ Jeg tager et kig på din profil, så snart, som muligt!//
Tilbage til toppen Go down
 
A simple meeting or..? (Åben)
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Sheria :: Amfiteateret-
Gå til: