Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 Hav et fantastisk 2014!

Go down 
2 deltagere
ForfatterBesked
Procella
Admin
Admin
Procella


Antal indlæg : 3145
Bosted : Where i lay my head is home (Right now - Tranquility)
Beskæftigelse : Socialite, Våbensælger til myndigheder samt private. Moderne samt antikviteter. (sælger også til jægerne og dette er en helt anden type våben).

Hav et fantastisk 2014! Empty
IndlægEmne: Hav et fantastisk 2014!   Hav et fantastisk 2014! Icon_minitimeTors 02 Jan 2014, 09:19

Kære Losties!

Første post i det nye år! Sådan! :D

Jeg håber I alle har haft en god jul (Hvis I fejre sådan noget), og jeg håber at alle har samtlige fingre, vinger, øjne, klør, haler og horn intakt også :)

Jeg håber I alle får et fantastisk 2014!

Et STORT gult knus fra...

The Epic Admin

- Også kendt som Procella ;)
Tilbage til toppen Go down
Procella
Admin
Admin
Procella


Antal indlæg : 3145
Bosted : Where i lay my head is home (Right now - Tranquility)
Beskæftigelse : Socialite, Våbensælger til myndigheder samt private. Moderne samt antikviteter. (sælger også til jægerne og dette er en helt anden type våben).

Hav et fantastisk 2014! Empty
IndlægEmne: Sv: Hav et fantastisk 2014!   Hav et fantastisk 2014! Icon_minitimeTors 02 Jan 2014, 11:12

Jeg blev passet på med maner!

Denne lille jæger sad trygt og godt med sin skytsengel og fejrede nytår :D

...eller....Det vil sige....
Jeg betragtede Iz der var ved at skvatte ud over en altan fordi hun skulle se på ALLE de flotte farver. Vi spiste noget super god mad! Kæft hvor var vi tykke til sidst! Det var satme godt!

Og så blev vi mega snydt fordi der ikke var sekund-nedtæller på DR. Vi sad og ventede og lige pludselig så bimlede lortet løs XD Så røg det ud af munden på mig "Nå for fanden. Jamen æææh...godt nytår sguda?!" Folk havde sniksnakket løs om at der kom sekundnedtælling liiiiiige om lidt så vi jo saaaaaagtens kunne nå at tælle ordenligt ned.

HAHAHA! XD Det fik vi så ikke lov til :P Og må jeg lige indskyde, hende min engel bliver sgu en lille hottie når man putter hende i bad og smækker noget pæn tøj på hende! Hende kan man altså godt være bekendt at trække med i byen ;)

Nå, men jeg steg ud af en taxa omkring klokken 4 om morgenen, og var gooooodt noooook flad! Men så skulle pelsklumperne jo liiiiiiige fortælle mig at jeg var bygget af FANTASTISK så jeg kunne jo ikke gå i seng ;) Så måtte de jo lige forkæles med lidt nytårsrejer (og så var jeg om muligt ENDNU mere fantastisk). Så før jeg kom i seng var klokken blevet omkring 5 stykker.

Jeg tror jeg har hevet en lille ninja-sygdom til mig for jeg er sgutte helt på toppen idag. Det handlede nok noget om den der konstant ÅBNE altandør *skulen efter engel*. Til gengæld har jeg VOLD forkælet mig selv. Jeg har ædt chokolade til den store guldmedalje, drukket smoothies, varmet mig på varmetæppe og haft spindende katte på maven, i hovedet, mellem benene...ja teknisk set alle steder der ikke var optaget af laptop :D

Så jeg er kommet sikkert ind i 2014 - og drukner i selvforkælelse og kærlighed! WUHU!

Lad mig høre om jeres aftener guys!
Tilbage til toppen Go down
Cherlyn
B-rang
B-rang
Cherlyn


Antal indlæg : 579
Bosted : En tidligere junkie-hule i Sheria.
Beskæftigelse : Servitrice hos en ubetydelig café i Benjamin Centret.

Hav et fantastisk 2014! Empty
IndlægEmne: Sv: Hav et fantastisk 2014!   Hav et fantastisk 2014! Icon_minitimeSøn 12 Jan 2014, 03:20

Woho! Forsinket godt nytår, ja!

Lyder som om, at du er kommet fantastisk ind i det nye år, hvis man altså ser bort fra kulde og sygdom :P

Nytårsaften her gik enormt hyggeligt, men ganske bestemt også stille for sig! Og jeg lavede endda selv maden (med en veninde, som lavede ca. 90 af al den rigtige madlavning), men woho! Det tæller stadigvæk! XD

Der blev ædt som konger, fejret med sukker, søde sager og hoppen rundt i sofaerne. Jeg er enig, vi sad også en smule befippede, da klokken pludselig slog 12, uden den mindste form for nedtælling o.O

Men nytår er awesome! Let us do it again!... Soon... I don't like school XD
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Hav et fantastisk 2014! Empty
IndlægEmne: Sv: Hav et fantastisk 2014!   Hav et fantastisk 2014! Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Hav et fantastisk 2014!
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Nyheder i Januar 2014
» Nyheder 9. August 2014 [Admin-besked om Opdateringer]
» Admin besked: Frisk start på 2014 - Vigtig at læse!

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Om siden :: P2p-
Gå til: